جهان

مردی که 12 هزار پوند خرج کرد تا سگ شود!!!

 

مردی که رویای حیوان شدن را در سر می پروراند!

و پس از خرید یک لباس سگ در اندازه انسان به قیمت 12480 پوند به هدف خود رسید، اولین مصاحبه خود را به عنوان یک کولی توکو انجام داد.

یک مرد ژاپنی که هزاران هزار هزینه برای تبدیل شدن به یک سگ صرف کرده است.

اولین مصاحبه خود را به عنوان یک حیوان در لباس به اشتراک گذاشته و فاش کرده است که افراد دیگری نیز می خواهند از او پیروی کنند.

دوستدار حیوانات، معروف به توکو، مرتباً بروزرسانی‌هایی را در مورد انتخاب خود برای پرداخت دو میلیون ین، که معادل 12480 پوند، روی لباسی به اندازه انسان است، با طرفداران به اشتراک می‌گذارد.

توکو در جدیدترین ویدئوی یوتیوب خود با افتخار اولین مصاحبه خود را با خبرگزاری بین المللی اسپانیایی EFE به نمایش گذاشت.

او همچنین از پاسخ‌های مثبتی که دریافت کرده است، از جمله از سوی افرادی که مایلند کارهای او را تکرار کنند، صحبت کرد. توکو گفت: “من انواع پیام‌ها را دریافت کردم، در میان پیام‌های مثبت، برخی به من می‌گویند که می‌خواهند این کار را انجام بدهند.”

جشنواره ناتینگ هیل در لندن

بریتانیا از اولین خودروی پرنده جهان رونمایی کرد!

آیا سگ ها (حیوانات) می توانند زلزله را پیش بینی کنند؟

 

توکو چند بار در ماه لباس خود را می پوشد و گاهی نگران واکنش دوستانش است.

او قبلاً به Mirror گفته بود: “من به ندرت به دوستانم می گویم زیرا می ترسم فکر کنند من عجیب و غریب هستم. دوستان و خانواده من از اینکه متوجه شدند من یک حیوان شده ام بسیار شگفت زده شدند.”

توکو لباس واقع گرایانه خود را از Zeppet خریداری کرد، یک آژانس ژاپنی که به خاطر ساخت مجسمه ها و مدل هایی برای فیلم ها شهرت دارد.

 طبق گزارش‌ها، ساخت این لباس 40 روز به طول انجامید، زیرا توکو برای بی‌نقص بودن آن، بهبودهایی را اضافه می‌کرد.

یکی از کارمندان زپت در مورد اینکه چگونه تیم راهی برای ایجاد ساختار اسکلت یک سگ پیدا کردند و زمان زیادی را صرف مطالعه آن کردند صحبت کرد.

آنها گفتند: علاوه بر این، عکس های گرفته شده از زوایای مختلف را جمع آوری می کنیم تا پوشش زیبای کولی بازتولید و طراحی شود تا کت به طور طبیعی روان شود.

کمی حرف دل:

دنیا، دقیقا دارد به کدام سمت میرود؟ آخر انسان بودن به این زیبایی؛ هنگامی که شنیدم بسیار غمگین شدم اما انسان بودن لیاقت میخواهد که شخص جایگاه خودش را بداند ای کاش جلوی این کار گرفته شود .

احساس می کنم با این عمل حتی به جایگاه حیوانات نیز توهین میشود چرا که آنها واقعا حیوان هستند و با این عمل به آنها توجه نمیشود.

می بینید دیگر توجه به کدام سمت رفته است؟ سمت کسی که خود را سگ کرده است یا سمت حیوانات؟ ….چگونه نام خود را میگذارد دوستدار حیوانات وقتی که تمام توجه را سمت خود کشانده است؟

پایان

دانلود و بررسی سریال آلیس در سرزمین مرزی(فصل دوم)

 

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x