جهان

«زیباترین دهکده» کمتر شناخته شده بریتانیا با کلبه های جعبه شکلاتی و پیاده روی زیبا

دهکده ای که تنها یک ساعت با ماشین از بیرمنگام فاصله دارد، پس از اینکه به عنوان یکی از زیباترین مناطق این کشور نامگذاری شد، به عنوان “جواهری پنهان” لقب گرفت.

اینکبرو در ورکسترشیر یکی از زیباترین مناطق در کل بریتانیا نامیده شده است. و جای تعجب نیست که چرا این مکان خانه های جعبه شکلاتی و مناظر روستایی خیره کننده است.

پس از تحقیقات ، این روستا در صدر زیباترین روستاها قرار گرفته است.آنچه هفت دهکده را زیباتر می‌کند، مناظر اطراف است که بر مناطق غالب است .

 

 

چه تپه های سرسبز و چه مناظر خیره کننده ساحلی، این روستاها در بالا و پایین بریتانیا سطحی از صلح و آرامش را برای همه کسانی که از آن بازدید می کنند به ارمغان می آورند.

جشنواره ناتینگ هیل در لندن

مردی که 12 هزار پوند خرج کرد تا سگ شود!!!

دانلود و بررسی سریال آلیس در سرزمین مرزی(فصل دوم)

 

از دیگر نقاط این لیست می توان به سولوا در پمبروکشایر که یک دهکده ساحلی عالی با مناظر وسیع از مناظر ولز است، و کرووی در آبردین شایر اسکاتلند کلبه های زیبای شیرین در امتداد لبه دریا را نشان داد.

 

این دهکده در قلب حومه شهر با خانه‌های جعبه شکلاتی و کیلومترها پیاده‌روی زیبا در میان محیط‌های دیدنی پوشیده شده است. اینکبرو و روستاهای اطراف آن مملو از جذابیت و آرامش در روستایی ورکسترشیرهستند.

اعتقاد بر این است که این الهام بخش آمبریج، محل سریال طولانی مدت رادیو 4 بی بی سی ، کمانداران است. این در A422 بین ورکستر و استرفورد واقع شده است و کمتر از یک ساعت با بیرمنگام فاصله دارد.

پایان

در هیجان انگیزترین بازی 2023

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x