دانلود و نقد بررسی فیلم ها

دانلود و تحلیل فیلم Black Adam «آدم سیاه»: دواین جانسون نقش یک شرور قدرتمند 2022

دواین جانسون یک ابرقهرمان درگیر در آخرین ماجراجویی از دنیای توسعه یافته دی سی است.

دانلود و تحلیل فیلم Black Adam «آدم سیاه»:

کارگردان: Jaume Collet-Serra. ایالات متحده 2022. 124 دقیقه 

هیکل بزرگ‌تر دواین جانسون او را به بازیگری ایده‌آل برای بازی در نقش یک ابرقهرمان تبدیل می‌کند و  بلک آدام به نقاط قوت او می‌پردازد، و در نتیجه داستان منشأ نسبتاً سرگرم‌کننده‌ای از یک برده خاورمیانه‌ای که به یک خدا تبدیل می‌شود، می‌شود. 

لینک دانلود در انتهای مقاله قرار دارد

آخرین قسمت از DC Extended Universe اغلب به قراردادهای ژانر خود تسلیم می شود.

– این فیلمی است مملو از ضربات هوکی و مجموعه های اکشن به طرز قابل پیش بینی شیک کرده.

– اما برخی از بازی های جذاب و فیلم B-فیلم پرشور Jaume Collet-Serra شکوفا شده است.

جانسون در فیلم های اخیر بیشتر به جذابیت بی تکلف خود تکیه کرده است، اما  بلک آدام  او را در حال احضار رفتاری متفکرانه تر می یابد.

بیشتر بخوانید:

بلک آدام

بلک آدام که در 21 اکتبر در بریتانیا و ایالات متحده اکران می‌شود، شخصیتی را به نمایش می‌گذارد که اصرار دارد او آدم خوبی نیست. نشانه‌ای از لحن کمی تیره‌تر این تصویر کمیک‌بوک است – البته نه آنقدر تیره که مخاطبان عمومی را دور نگه دارد. اما اگرچه جانسون احتمالاً جذاب‌تر از شخصیتی است که او در آن بازی می‌کند، اما تماشاگرانی که گرسنه‌ای برای کرایه‌های ابرقهرمانی هستند باید دسته‌جمعی صف آرایی کنند.

دانلود و تحلیل فیلم Black Adam «آدم سیاه»:

پس از یک پیش درآمد در 2600 قبل از میلاد

فیلم فلش فوروارد به کهندق امروزی. یک کشور خیالی شبیه مصر که توسط یک سازمان شیطانی به نام Intergang اداره می شود. پروفسور بیوه آدریانا (سارا شاهی) و پسر خوش دستش آمون (بودی سابونگوی) به امید یافتن تاج جادویی باستانی و جادویی که بتواند به آزادی مردمش کمک کند، در نهایت تث آدام (جانسون)، برده ای حقیر را که برای مردم کهندقی می جنگید، آزاد می کنند. در برابر ستمگرانشان قرن ها پیش، از آرامگاه او. آدام که اکنون با قدرت هایی شبیه به سوپرمن متولد شده است، توسط انجمن عدالت به رهبری هاکمن (الدیس هاج) و دکتر فیت (پیرس برازنان) به عنوان تهدیدی برای ایمنی زمین در نظر گرفته می شود.

لینک دانلود در انتهای مقاله قرار دارد

Collet-Serra ( بدون توقف )

قبلاً با جانسون در Jungle Cruise  کار کرده بود و مانند آن فیلم دیزنی، Black Adam اساساً نسخه ای با بودجه بیشتر از تریلرهای آگاهانه بیش از حدی است که قبلاً ساخته بود. اما شور و نشاط او برای شخصیتی به قدری قدرتمند است که – در یکی از شوخی‌های وحشتناک‌تر تصویر – هر انسان فانی که سعی می‌کند سریع او را متوقف کند، متوجه می‌شود که تمام کاری که انجام داده‌اند این است که عذاب خود را تضمین کند. بدون پوزخند یا کنایه‌ای هوشمندانه، آدم خجالتی انسان‌ها را به هوا می‌فرستد یا آنها را با صاعقه می‌فرستد. مرگ تماشاگران بی گناه این ضدقهرمان را آزار نمی دهد، زیرا او معتقد نیست که نیازی به رعایت قوانین اخلاقی دارد.

بلک آدام

به سختی اولین فیلم درباره ابرقهرمانی است که در برابر سرنوشت خود مقاومت می کند. اما این اقتباس از شخصیت DC، که بخشی از همان اکوسیستم سینمایی Shazam در سال 2019 است! ، سعی می کند از تروپ بازجویی کند و بپرسد که قهرمانی چیست. به عنوان مثال، اگر جامعه عدالت تا این حد نگران نجات روز است، چرا آنها مدتها قبل از آمدن آدم در کهندق در معرض خطر دخالت نکردند؟ مطمئناً این دغدغه‌های مضمونی به صورت سطحی پرداخته می‌شوند و با این حال آن‌ها به اندازه کافی طنین می‌اندازند تا خطرات احساسی و دراماتیک فیلم را تقویت کنند.

بیشتر بخوانید:

به طرز ناامیدکننده ای، فیلمنامه فضایی را برای کلیشه های ژانر خسته کننده باز می کند. فراتر از تیزر پایانی اجباری، Collet-Serra تسکین کمیک سختی را ارائه می دهد – نوح سنتینو در نقش اتم خرد کننده تازه وارد انجمن عدالت بازی می کند – و پیش نیاز صحنه های مبارزه مملو از CGI. حتی ابرقدرت‌های اعضای انجمن عدالت نیز احساس آشنایی دارند، اگرچه برازنان در نقش جادوگر متفکر دکتر فیت بسیار دوست‌داشتنی است، که هم مبارک و هم نفرین شده است که می‌تواند آینده را ببیند. برازنان تنها بازیگری نیست که قدری لطف را به کار می‌آورد. شاهی به عنوان فعالی که مصمم است مطمئن شود که پسرش در کهندق بهتری نسبت به آنچه که می شناسد بزرگ می شود، دست به تکان می خورد. و هاج اشراف گریزلی را به رخ می کشد و نقش یک قهرمان سنتی کتاب های مصور را بازی می کند که با تعاملاتش با این موجود قدرتمند، حقانیت خود را به چالش می کشد.

در مورد آدام

او فقط می خواهد به هموطنانش کهندقی ها کمک کند، اما پس از اینکه یکی از دوستان فرضی آدریانا معلوم می شود که بخشی از اینترگانگ است، مجبور می شود با هاکمن بی اعتماد متحد شود و به دنبال تاج و تاج قدرتمند برای خودش است. جانسون در فیلم های اخیر بیشتر به جذابیت بی ادعای خود تکیه کرده است و هیکل چشمگیر خود را با رگه های احمقانه متعادل می کند، اما بلک آدام او را در حال احضار رفتاری متفکرانه تر می بیند که به راحتی عظمت الهام بخش یک خدای انتقام جو را منتقل می کند. برای این منظور، Collet-Serra چندین نما از آدام که به سادگی در آسمان معلق است را ترکیب می کند، شخصیت شروع به درک پتانسیل ترسناک قدرت های باورنکردنی خود می کند.

به سختی می توان افشا کرد که شاید، فقط شاید، این ضدقهرمان با تبدیل شدن به یک مرد خوب، همه را غافلگیر کند. اما در حالی که ممکن است چنین انتظاری وجود داشته باشد، انسانیت ملایم جانسون بدون قربانی کردن لبه تلخ آدام، این تحول را جذاب می کند – تلخی که ما در نهایت درباره ریشه های آن بیشتر خواهیم آموخت. بلک آدام به سختی سینمای ابرقهرمانی را دوباره اختراع می کند، اما حداقل ستاره آن کمی به آن عضله می بخشد.

شرکت های سازنده: Seven Bucks Productions، Flynn Picture Co.

توزیع جهانی: برادران وارنر.

تهیه کنندگان: بو فلین، هیرام گارسیا، دواین جانسون، دنی گارسیا

فیلمنامه: آدام ستیکیل، روری هاینز و سهراب نوشیروانی

فیلمبرداری: لارنس شر

طراحی تولید: تام مایر

تدوین: مایک سیل، جان لی

موسیقی: لورن بالف

بازیگران اصلی: دواین جانسون، آلدیس هاج، نوح سنتینیو، سارا شاهی، مروان کنزاری، کوئینتسا سویندل، بودی سابونگوی، محمد عامر، جیمز کوزاتی-مویر، پیرس برازنان

دانلود فیلم بلک آدام دوبله فارسی Black Adam 2022

پخش آنلاین

کیفیت 720 (1.1 گیگابایت)

کیفیت 480 (630 مگابایت)

دانلود فیلم بلک آدام زیرنویس فارسی چسبیده Black Adam 2022

پخش آنلاین

کیفیت 720 (1.0 گیگابایت)

کیفیت 480 (750 مگابایت)

بهترین دیالوگ‌های فیلم ۳۶۵ روز | نقد و بررسی فیلم عاشقانه ۳۶۵ روز دانلود

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یاینار پشتیبان
مدیر
1 سال قبل

از این که فیلم آدم سیاه را دوست داشتین ممنونم

Noelia Fite
Noelia Fite
1 سال قبل

من عاشق فیلم مرد سیاه هستم عالیه اصلا حرف نداره

یاینار پشتیبان
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  Noelia Fite

از اینکه از فیلم بلاک شات خوشتون آمده و سایت یاینار برای دیدن این فیلم انتخاب کردین ممنون

یاینار پشتیبان
مدیر
1 سال قبل

ممنون از نظرات شما در سایت یاینار دات کام نظر شما محترمه و عقیده شما برای خودتون من از اینکه در مورد فیلم مردسیاه صادقانه نظرشخصیتون بیان کردین ممنونم

Melba Luffman
Melba Luffman
1 سال قبل

سلام از این فیلم لذت بردم آدم سیاه

یاینار پشتیبان
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  Melba Luffman

ممنون از نظر لطفتون وب سایت یاینار همیشه تلاش میکنه تا بهترین خدمات به مردم بده

یاینار پشتیبان
مدیر
1 سال قبل

مرسی و تشکر از شما

دکمه بازگشت به بالا
7
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x