دانلود و نقد بررسی فیلم ها

بررسی و دانلود قسمت چهارم فیلم پنجاه طیف 2023 (سایه) Fifty Shades 4

یک دنباله دیگر آنقدر افتضاح که برای باور کردنش نیاز به توضیح مفصل دارد

بررسی و دانلود قسمت چهارم فیلم پنجاه طیف 2023 (سایه) Fifty Shades 4 دانلود قسمت اول و دوم و سوم Fifty Shades Freed 2018 Fifty Shades Darker2017 2015 Fifty Shades ofوبه دلایلی که اکنون برای من مبهم است

– و بنا به تعریف بد تصور می‌شد – پنجاه سایه خاکستری را در آن لحظه وحشتناک تاریخ آمریکا خواندم، زمانی که به نظر می‌رسید دیگران نیز آن را می‌خوانند.

من باور نمی کنم که هیچ یک از دنباله های کتاب را خوانده باشم، اگرچه نمی توانم آن را با اطمینان زیاد تأیید کنم. کافی است بگویم که من یا تصمیم عاقلانه ای گرفتم که آنها را نادیده بگیرم یا تنها تصمیم کم خردتر را برای سرکوب تمام خاطرات آنها گرفتم.

اما نوشتن درباره فیلم کاری است که برای انجامش پول می‌گیرم، و گهگاه این کار مستلزم درجه‌ای از خودگذشتگی حرفه‌ای است. این هفته، نام آن قربانی Fifty Shades Freed است.

بیشتر بخوانید:  دانلود و بررسی فیلم آلیس در سرزمین مرزی

سومین و آخرین قسمت

– بیایید لحظه ای مکث کنیم و این کلمه را بچشیم – اقتباس از سری رمان “عاشقانه وابسته به عشق شهوانی” اثر اریکا میچل (با نام قلم: EL James)، Fifty Shades Freed دقیقاً به همان اندازه وحشیانه است که ممکن است تصور شود.

یعنی به مراتب بدتر از فیلم اول است – که اگرچه افتضاح است، اما در گذشته شبیه همشهری کین است، فقط با بحث بیشتر در مورد دیلدوها. من فیلم جدید را کم و بیش با فیلم دوم ، یعنی پنجاه سایه تیره تر ، همتراز می کنم ، که منطقی است

با توجه به اینکه هر دو به طور همزمان فیلمبرداری شده اند، جیمز فولی کارگردانی کرده است (که توصیه اصلی او کارگردانی گلنگری گلن راس است.سال‌ها پیش) و توسط نایل لئونارد (که توصیه اصلی او ازدواج با اریکا میچل است) اقتباس شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

خبر خوب

– و بله، ما روی یک منحنی به قدری شیب درجه بندی می کنیم که اساساً یک افت عمودی است – این است که  Fifty Shades Freed2018 نسبت به Fifty Shades Darker2017 نسبت به 2015 Fifty Shades of نسبتاً کمتر قهقرایی و توهین آمیز است. خبر بد این است که حتی احمقانه تر است، که در راه خود یک دستاورد قابل توجه است.

در هر صورت، مانند سلف خود ، در مجموعه نقدهای گاه و بی گاه من به شدت شایسته یکی است:

بیان خطی تمام عناصر احمقانه فیلم که در حین نمایش موفق شدم در دفترچه خود بیاورم. (از دیگر نمونه‌های این ریزژانر می‌توان به لوسی ، چهار شگفت‌انگیز ، اتفاق افتادن ، و مرد مسلح اشاره کرد.) برای روشن بودن:

آنچه در ادامه می‌آید تا حد ممکن پیشرفت‌های داستانی را نشان می‌دهد، زیرا در نظر گرفته شده است که به عنوان جایگزینی برای دیدن واقعی فیلم عمل کند. فیلم سینما.

اما من مطمئن هستم که جهان افرادی که دوست دارند به این فیلم بخندند به طور قابل توجهی بزرگتر از جهان کسانی است که واقعاً مایلند در آن بنشینند. بنابراین اینجا می رود.

بررسی و دانلود قسمت چهارم فیلم پنجاه طیف 2023 (سایه) Fifty Shades 4 دانلود قسمت اول و دوم و سوم Fifty Shades Freed 2018 Fifty Shades Darker2017 2015 Fifty Shades of

 

1.برای جلب توجه هر کسی که یا با سریال آشنا نیست یا به اندازه من در هنر سرکوب مهارت دارد:

در فیلم اول، آناستازیا استیل (داکوتا جانسون)، یک دانشجوی باکره، توسط کارآفرین میلیاردر کریستین گری متقاعد شد. جیمی دورنان) برای تبدیل شدن به “تسلیم” جنسی S&M او.

او در پایان فیلم به‌طور مبهم شورش کرد، اما در فیلم دوم دوباره با موفقیت مورد تشویق قرار گرفت، که تا حد زیادی موضوع شیطانی S&M را که در وهله اول کل منطق شرکت بود کنار گذاشت. («نقطه اوج» آن این بود که کریستین آنا را به اتاق قرمز درد خود برد و … روغن ماساژ زد.)

تنها چیزهای دیگری که فکر می کنم اهمیت داشتند این بود که 1) رئیس آنا در انتشارات سیاتل که در آن کار می کرد مورد تجاوز جنسی قرار گرفت. او، بنابراین کریستین برای اخراج او طناب کشید. و 2) مسیحی پیشنهاد ازدواج داد،

2. So Fifty Shades Freed با عروسی افتتاح می شود.

توری زرق و برق دار لباس عروس آنا در حال بستن دکمه ها را تماشا می کنیم. ما از شکوه و عظمت مردانه دستبندهای کریستین شگفت زده می شویم.

افسوس که نذرهای آنها به طرز دلخراشی متعارف است: “من قول می دهم که شما را دوست داشته باشم، اعتماد کنم و از شما محافظت کنم”. “من دست و قلبم را به تو می دهم تا زمانی که هر دو زنده باشیم.” بو! ارجاعات به سلطه و تسلیم، شلاق و کتک زدن، اتاق سرخ کجاست؟ این چه فیلمیه

3. بعد از کمی رقص، کریستین به آنا می گوید:

«بیا از اینجا برویم. حالم به هم می‌خورد که تو را با همه ریف‌ها به اشتراک بگذارم.» نه اینکه همه جنگجویان کلاس را اینجا بیاوریم، اما این ممکن است بهترین عبارت برای یک میلیاردر نباشد که با همسرش که اکنون میلیاردر شده است، کنار بیاید. این کمی به نظر می رسد، بگذارید بگوییم استیو منوچین-ای.

4. کریستین آنا را به فرودگاه می‌برد، جایی که یک جت شخصی منتظر است.

“شما صاحب این هستید؟” او می پرسد، ناباور. سلام؟ او دو فیلم را گذرانده و او را با گلایدر و هلیکوپتر برده و با قایق های بادبانی میلیون دلاری بیرون آورده است.

تعجب کرده که او یک جت شخصی دارد؟ به نظر می رسد آنا در واقع کمتر از من اتفاقات آن فیلم ها را به یاد می آورد.

بیشتر بخوانید:

5. پاریس!

اگر برج ایفل آن را ارائه نمی کرد، فیلم طاق پیروزی را به عنوان یک سرنخ ثانویه اضافه می کند. آنها به اپرا می روند. دست می گیرند. آنها رابطه جنسی خوش سلیقه، از راه دور و بدون برهنگی دارند.

این ممکن است بدترین تبلیغ برای ازدواج در تمام دوران باشد. محافظه کارترین پدربزرگ و مادربزرگ شما احتمالاً در حال حاضر خسته شده اند.

6. آنها به سمت کوت دازور ادامه می دهند.

در یک ساحل برهنه، آنا می‌خواهد تاپ بیکینی‌اش را در بیاورد، اما مسیحی مادام‌العمر که منحرف شده بود، ناگهان این کار را منع می‌کند. وقتی او برای شنا می رود، به هر حال تاپ خود را برمی دارد، که ممکن است

خودشکوفایی ترین کاری باشد که او در تمام فیلم ها انجام داده است. پیشرفت، حدس می زنم.

7. به قایق تفریحی لوکسی که در آن اقامت دارند برمی گردند.

کریستین هنوز نگران بود که آنا از او اطاعت نکرده است. او متحیر به نظر می رسد. یک بار دیگر به نظر می رسد که او هیچ خاطره ای از دو فیلم قبلی ندارد. آیا یک زیرمتن سقفی برای کل این سه گانه وجود دارد که هرگز به صراحت بیان نمی شود؟

8. افسوس که ماه عسل کوتاه شد.

یکی از زیرمجموعه های زن کریستین تماس می گیرد تا به او بگوید که شخصی به “اتاق سرور” شرکت او نفوذ کرده و “دستگاه انفجاری” را منفجر کرده است.

آنا با تماشای فیلم امنیتی، مزاحم را جک هاید (اریک جانسون)، رئیس سابقی که به او حمله کرد و اساسا توسط کریستین اخراج شد، تشخیص داد. “چرا او باید این کار را بکند؟” آنا می پرسد. واقعا؟ دیوانه یا نه، انگیزه او کاملاً بدیهی به نظر می رسد. یا آن؟

8 الف. بله، جک “هاید” به راحتی برنده رقابت بسیار نزدیک برای مسخره ترین نام خانوادگی استعاری است.

8b. همانطور که در بازبینی اسپویل فیلم قبلی اشاره کردم، به استثنای محافظان امنیتی، تقریباً تمام زیردستان در دنیای Fifty Shades زن هستند.

من ممکن است یک استثنای کوچک را در جایی از دست بدهم، اما شاید واضح ترین پیام کل مجموعه این باشد که زنان همیشه برای مردان کار می کنند و نه برعکس.

9. بازگشت

به آپارتمان پنت هاوس کریستین در سیاتل، آنا با کارکنان ملاقات می کند و از این سوال که چگونه می خواهد “خانواده” را اداره کند، متحیر می شود. قسم می خورم که او در دو فیلم اول بیهوش بود. چقدر بهش حسودی میکنم

بررسی و دانلود قسمت چهارم فیلم پنجاه طیف 2023 (سایه) Fifty Shades 4 دانلود قسمت اول و دوم و سوم Fifty Shades Freed 2018 Fifty Shades Darker2017 2015 Fifty Shades of

10. آنا آشپز را برای شب اخراج می کند زیرا می خواهد شام درست کند.

کریستین: «می‌توانم در آشپزخانه به تو عادت کنم.» آنا: “پابرهنه و باردار؟” مسلماً کریستین از این پاسخ ناامید است و به نظر نمی رسد که این موضوع به دلیل غفلت احتمالی آنا از کفش باشد.

این همان چیزی است که در کلاس های فیلمنامه نویسی مقدماتی به آن پیش بینی می گویند .

11. آنا در محل کار

آنا در محل کار در خانه انتشاراتی ظاهر می شود که به این معنی است که او “شغلی” دارد، حتی اگر به نظر می رسد تقریباً هرگز آن را انجام نمی دهد.

در آنجا متوجه می شود که به “ویراستار داستان” ارتقا یافته است. یکی از زیردستان به نام لیز (البته: یک زن) به طور دقیق اشاره می کند که ترفیع با وجود این واقعیت رخ داده است که “شما حتی اینجا نبودید.”

11a. مگر اینکه سخت در اشتباهم، آنا قبلاً در آخرین فیلم، پس از اخراج ویراستار داستانی قبلی، یعنی رئیس وقت تجاوز جنسی او، جک، به عنوان ویراستار داستان ارتقا یافته بود.

شاید او فقط بازیگری ویراستار داستان بود؟ یا شاید این فیلم بهتر از خود آنا نسبت به آنچه که در حال حاضر رخ داده است، احساس نمی کند؟

11b. همچنین بسیار شایان ذکر است که

در آخرین فیلم کریستین انتشاراتی را خریداری کرد که آنا در آن کار می‌کند و همانطور که بارها به شوخی می‌کنند، تبدیل به “رئیس رئیس رئیس” او شد.

(خنده دار!) آیا این می تواند نقشی در افزایش شهاب سنگ آنا از دستیار تازه کار تازه فارغ التحصیل به سردبیر ارشد داشته باشد؟ اوه، اگرچه به نظر می رسد هیچ کس متوجه آن لیز زیردستان بداخلاق نمی شود.

(درباره او بعداً بیشتر خواهد شد.) تقریباً می توان Fifty Shades Freed را در سطحی عمیق تر و خرابکارانه تصور کرد که در آن آنا و کریستین به شدت ثروتمند و دائماً خودخواه، شرور هستند، و بسیاری از فویل ها و کارمندان کم درآمد آنها قهرمان هستند. . اما این فیلمی است که به سختی می تواند نشان دهد که «سطوح» ندارد.

12. کریستین همانطور که اغلب انجام می دهد وارد دفتر آنا می شود.

او از اینکه آدرس ایمیل خود را به “آناستازیا گری ” تغییر نداده است عصبانی است. توضیح می دهد که می خواهد از نام خانوادگی خود در محل کار استفاده کند و عاشق کارش است.

او توضیح می دهد که او “نمی تواند آن را به عنوان آناستازیا استیل دوست داشته باشد.” (مبادا فراموش کنیم، بالاخره او رئیس رئیس اوست.) او اضافه می کند که او کارش را «از طریق سخت کوشی و استعداد» به دست آورده است. تقریباً همه در اکرانی که من شرکت کردم خندیدند.

13. او ماشین اسپرت آئودی جدید و فانتزی خود را به او نشان می دهد.

او التماس می کند: «آیا می توانم رانندگی کنم؟ بذار رانندگی کنم بگذار من آن را رانندگی کنم.» او را نادیده می گیرد و خودش رانندگی می کند.

بیشتر بخوانید:

14. عمارت زیبا

او را به یک عمارت زیبا در کنار دریاچه می برد و او می گوید که احساس می کند قبلاً آنجا بوده است. او به او یادآوری می‌کند که وقتی آن‌ها در فیلم قبلی روی قایق بادبانی بودند آن را دیده بود، بنابراین او آن را برای او خرید.

15. او یک معمار به نام Gia را استخدام کرده است که آنها را در خانه ملاقات می کند.

او زیباست و به وضوح چشمش به کریستین است. آیا او همان فویل/عارضه ای خواهد بود که این فیلم لنگی به شدت به آن نیاز دارد؟ نه، او نخواهد کرد.

این تنها باری است که او را می بینیم، اگرچه شخصیت ها در موارد متعدد به زیبایی سینه های او اشاره می کنند.

16. Gia می خواهد کل عمارت را خراب کند و آن را با یک “خانه هوشمند” فوق مدرن با پنجره های خود تمیز شونده جایگزین کند.

آنا از این ایده متنفر است و از نگاه جیا به کریستین متنفر است، بنابراین به او می‌گوید: «ممکن است مرا خانم گری صدا کنی . یا می توانید دوباره سوار ماشین رنگارنگ خود شوید و به سیاتل برگردید.

” واقعاً مایه ی تعجب است که آنا چقدر سریع نظرش را در مورد کل سوال نام خانوادگی تغییر داده است و از Nice Girl Next Door به Nasty Entitled Rich Person تبدیل شده است. اما حداقل او جیا را “ریف راف” نمی نامد.

17. کریستین چنان تحت تأثیر تغییر شکل آنا قرار گرفته است که به او اجازه می دهد ماشین را براند.

این او را چهار ماه کامل از عربستان سعودی که اعلام کرده ممنوعیت رانندگی زنان را در ماه ژوئن لغو می کند، جلوتر است. آنا با خوشحالی از حق جدید خود، مشتاقانه گفت:

“من یک راننده ماشین مسابقه هستم!” تماشاگران توجه ممکن است متوجه پژواک فیلم آخر شوند که در آن کریستین به او اجازه داد تا چرخ قایق بادبانی را در دست بگیرد و او فوران کرد: «باورم نمی‌شود که دارم این کار را می‌کنم! من کاپیتانم!»

18. یک SUV مرموز شروع به دنبال کردن آنها می کند – آیا این جک است؟

– که ممکن است به کم تحرکی ترین تعقیب خودرویی متعهد به سلولوئید از زمان بازنشستگی مدل T منجر شود. پس از گم کردن SUV، آنها به یک پارکینگ می روند.

آنا به دامان کریستین می رود و آنها رابطه جنسی دارند. آنا می خندد.

19. کریستین باید برای جلسات به نیویورک برود.

آنا به او پیشنهاد می کند که موهایش را کوتاه کند و می پرسد قیچی کجاست. او می گوید آنها روی میز او هستند و وقتی او به دنبال آنها می رود یک هفت تیر پیدا می کند.

آیا این نمونه ای از اصل نمایشی « تفنگ چخوف » است؟ البته که هست. در حالی که آنا موهای کریستین را کوتاه می کند، او او را دست می زند. او می خندد.

بررسی و دانلود قسمت چهارم فیلم پنجاه طیف 2023 (سایه) Fifty Shades 4 دانلود قسمت اول و دوم و سوم Fifty Shades Freed 2018 Fifty Shades Darker2017 2015 Fifty Shades of

20. کریستین که نگران تهدید احتمالی جک است!

به آنا قول می‌دهد تا زمانی که خارج از شهر است مستقیماً از محل کار به خانه برگردد. در عوض، او با دوستش کیت بیرون می رود و مشروب می خورد.

وقتی او به آپارتمان برمی گردد، جک با یک چاقوی آشپزخانه منتظر اوست. خوشبختانه، او توسط دو نگهبان امنیتی آنا دستگیر شده است. یکی می گوید: بهتر است او را مهار کنی.

دیگری پاسخ می دهد: من چیزی ندارم. آنا اعلام می کند: “ما انجام می دهیم.” این نقطه اوج فیلم تا اینجای کار است و شاید تنها لحظه عمدی کمیک سریال تا به امروز.

ساعت 20 شایان ذکر است که جک، که تنها شغلی که ما از آن می دانیم ویراستاری داستان بود، اساساً تبدیل به یک فوق جنایتکار شده است که می تواند به امنیت گسترده ای نفوذ کند تا به دفتر شرکت کریستین حمله کند و تقریباً همسرش را ربود. دفعه بعد که یک ویراستار داستان را عصبانی کردید، این را در ذهن داشته باشید.

21. وقتی آنا از خواب بیدار می شود، کریستین برگشته و با عصبانیت در حال نوشیدن صبحگاهی است.

بعداً، او را به اتاق قرمز می برد و بدون اجازه رهایی جنسی او را با ویبراتور عذاب می دهد. او توضیح می دهد که وقتی او خواسته های او را انجام نمی دهد، چنین احساسی دارد. مقایسه چندان مناسبی به نظر نمی رسد.

22. آنا و کریستین

در مورد این که چرا جک (اکنون در زندان است) برای دستگیری آنها بیرون آمده است. یک بار دیگر، آیا کسی فیلم قبلی را به یاد می آورد که در آن او را به دلیل تجاوز جنسی اخراج کردند و عملاً به حرفه او پایان داد؟

23. وقتی کریستین بدون اطلاع قبلی ظاهر شد، آنا سر کار برگشت.

او قبل از اینکه او را سوار هواپیما به آسپن کند، اظهار می کند: “من فکر می کنم شما مستحق استراحت هستید.” به طور فزاینده ای آشکار می شود که کار آنا در خانه انتشارات صرفاً این است که منتظر بماند تا کریستین با عصبانیت وارد خانه شود یا او را برای یک تعطیلات بداهه فراری دهد.

23a. آیا این آخرین جزئیات می تواند نیمه اتوبیوگرافیک باشد؟

اگر ویراستار داستانی مسئول رمان های پنجاه سایه اریکا میچل تمام وقت خود را در تعطیلات صرف می کرد، ممکن است به توضیح کیفیت کلی کتاب ها کمک کند.

24. آنا و کریستین در آسپن هستند، همراه با برادرش، الیوت، دوستش کیت

– این دو در حال قرار ملاقات هستند – خواهرش، میا، و دوست پسرش. کریستین ” شاید من شگفت زده شده ام ” را روی پیانو می نوازد و با روحیه ای مصنوعی می خواند.

دوست پسر میا که برای تمام تماشاگران فیلم صحبت می کند، می گوید: “شاید به اندازه کافی شنیده باشم.” این دومین نقطه اوج فیلم است. سومی وجود نخواهد داشت

25. آنا در مورد جک کابوس می بیند.

 کریستین از خواب بیدار می شود و او را در آشپزخانه در حال خوردن بستنی می بیند. مقداری قاشق را روی سینه او می زند و آن را می لیسد. مقداری قاشق را روی ران های داخلی او می ریزد و آن را می لیسد.

 آنها روی میز رابطه جنسی دارند. آنا می خندد. ببین، من همه برای خوشگذرانی در حین رابطه جنسی هستم، اما اگر مسیحی بودم نگران این بودم که آنا هر بار که ماهی را به زمین می‌اندازد، می‌خندد.

26. نگهبان امنیتی کریستین

نگهبان امنیتی کریستین یک بررسی پیشینه جک انجام داده و مشخص کرده است که قبل از آمدن به سیاتل، او همچنین یک ویراستار داستان در نیویورک و شیکاگو بوده است.

(احتمالاً او به این ترتیب یاد گرفت که یک مغز متفکر جنایتکار باشد.) همچنین، او به خانه‌های پرورش‌دهی در دیترویت رفت و آمد می‌کرد. کریستین می‌گوید: «من هم همین‌طور بودم». به نقل از وبلاگ Sing-Along دکتر وحشتناک بزرگ : ” چه اتفاق تصادفی دیوانه کننده ای است. ”

27.  الیوت از کیت خواستگاری می کند

الیوت از کیت خواستگاری می کند، اما قبل از اینکه به او اشاره کند که قبل از ملاقات با او چقدر بی بند و بار بوده است. نکته حرفه ای، دوستان: آن قسمت را کنار بگذارید.

28. بازگشت آنا

در بازگشت به سیاتل، کریستین آنا را به اتاق قرمز می برد و از او می خواهد که یکی از انواع شاخه های لب به لب خود را انتخاب کند. بعداً، در محل کار، او از این تجربه یاد می کند.

 بنابراین حدس می‌زنم که این سومین چیزی است که شغل او مستلزم آن است. در همین حال، یک قاضی بدون هیچ دلیل قابل تشخیصی جک را به قید وثیقه آزاد می کند.

29. آنا نزد متخصص زنان می رود.

مشخص شد که او بارها فراموش کرده است که واکسن های ضد بارداری خود را مصرف کند و اکنون شش تا هفت هفته باردار است.

اما او را کمی سست کنید: زمانی که تمام وقت خود را صرف تعطیلات و خیال پردازی در مورد دوشاخه های لب به لب می کنید، سخت است که در تمام مراحل نگهداری از زندگی خود ادامه دهید.

30. آنا هنگام شام درباره بارداری به کریستین می گوید.

او عصبانی است. (پاسخ «پابرهنه و حامله» او را به خاطر می آورید؟) او تا دیروقت بیرون می ماند و مست می شود، و وقتی که برمی گردد آنا متوجه می شود که با النا لینکلن، زن مسن تری که در سن 15 سالگی او را به S&M اغوا کرده بود، بیرون رفته است.

حالا او عصبانی است و خودش را در اتاق قرمز حبس می کند تا بخوابد. این واقعیت که این همان چیزی است که اکنون برای آن استفاده می شود تقریباً همه چیزهایی را که باید در مورد ضریب وابسته به عشق شهوانی فیلم بدانید به شما می گوید.

بررسی و دانلود قسمت چهارم فیلم پنجاه طیف 2023 (سایه) Fifty Shades 4 دانلود قسمت اول و دوم و سوم Fifty Shades Freed 2018 Fifty Shades Darker2017 2015 Fifty Shades of

31. آنا به کریستین می گوید:

“بچه ها زمانی اتفاق می افتد که شما رابطه جنسی دارید.” فرمول دقیق‌تر این است: «بچه‌ها زمانی اتفاق می‌افتند که شما رابطه جنسی دارید و نمی‌توانید از یک نوع پیشگیری از بارداری که مخصوصاً برای سهولت استفاده از آن طراحی شده است، خود را خسته کنید.»

32. محل کار

در محل کار، آنا از جک که خواهر کریستین، میا را ربوده است، تماس می گیرد. آنا باید ظرف چند ساعت به او 5 میلیون دلار پول نقد بدهد وگرنه او را خواهد کشت. آنا نباید به کریستین بگوید.

33. آیا هنوز حوصله ندارید؟

من هستم. به هر حال، تمام هدف این تمرین صرف زمان کمتر از خود فیلم است. پس بیایید به تعقیب و گریز ادامه دهیم.

آنا از طریق دسیسه‌های خنده‌دار خنده‌دار پول به دست می‌آورد و با جک در ساختمان متروکه‌ای در حاشیه شهر ملاقات می‌کند. معلوم می شود که او یک همدست دارد:

لیز، زیردستانی که فکر می کرد عجیب بود که آنا با وجود اینکه هفته ها در دفتر نبود، ترفیع بزرگی دریافت کرد. جک مشت و لگد به آنا می زند. اما او تپانچه را از روی میز آورد – متشکرم، چخوف! – و به پای جک شلیک کرد. وقتی آنا از حال می رود، پلیس وارد می شود.

34. پس از بازگشت آنا از بیمارستان به خانه، او و کریستین اطلاعات بیشتری در مورد جک دریافت می کنند.

معلوم شد که – منتظرش باشید – او و کریستین زمانی را که بچه بودند در یک خانه پرورشی در دیترویت گذراندند. کریستین توسط یک خانواده ثروتمند به فرزندی پذیرفته شد، در حالی که جک به عنوان یک ویراستار داستانی سطح بالا برای زندگی پر مشقت و تنگدستی رها شد.

 به همین دلیل او قصد داشت آنا و کریستین را بگیرد.

35. کریستین نسبت به زندگی جذابی که دارد احساس بدی می کند.

 آنا به او یادآوری می کند: «تو مرد شرافتی هستی. و شما با مردم خوب رفتار می کنید.» او به معنای واقعی کلمه تمام اتفاقاتی را که در طول این فیلم ها رخ داده است، فراموش کرده است.

36. پایان فیلم

فیلم با مونتاژی به پایان می رسد که ما را به یاد تمام لحظات عاشقانه آنا و کریستین با هم می اندازد.

(به ویژه هیچکدام از فیلم فعلی نیستند.) واو او را از زیر گرفتن دوچرخه سوار نجات می دهد. آنا را با یک هلیکوپتر، یک گلایدر و یک جت شخصی می برد. او را با قایق بادبانی بیرون می آورد.

تنها اکنون متوجه شدم: کل این سه گانه نسخه ای با درجه R از اتومبیل ها و کامیون ها و چیزهایی که می روند ریچارد اسکاری بوده است . که این سوال اجتناب ناپذیر را ایجاد می کند: آیا کریستین به آنا اجازه می دهد ماشین ترشی را رانندگی کند؟

دانلود و بررسی فیلم پنجاه طیف آزادی Fifty Shades Freed 2018 قسمت سوم

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x