دانلود و نقد بررسی فیلم ها

دانلود و بررسی فیلم پنجاه طیف آزادی Fifty Shades Freed 2018 قسمت سوم

فیلم پنجاه طیف آزادی Fifty Shades Freed 2018

دانلود و بررسی فیلم پنجاه طیف آزادی Fifty Shades Freed 2018 قسمت سوم هر دو فیلم Fifty Shades of Grey و Fifty Shades Darker تحلیل و نقدفیلم

یک پایان وحشتناک Maudlin به سه گانه Fifty Shades را آزاد کرد

آناستازیا استیل ( داکوتا جانسون ) که اکنون با پسر بد منزوی، میلیاردر سرکوب شده از نظر جنسی سیاتل، کریستین گری ( جیمی دورنان ) ازدواج کرده است، مطمئن است که می تواند روح آشفته او را با یک نوع عشق مستقل و ایثارگرانه به او تسکین دهد.

به او کمک کنید تبدیل به مردی شود که می داند می تواند باشد. با این حال، ظهور دوباره جک هاید شرور و دوگانه ( اریک جانسون) در برنامه های آناستازیا برای خوشبختی ابدی بین او و کریستین چروک می کند.

در حالی که او می‌داند جک چقدر خطرناک است، اما مصمم است که زندگی خود را به روشی صریح و خودکفا زندگی کند، چه خانم گری جدید باشد یا نه، و اگر شوهرش با این مشکلی داشته باشد، تا آنجا که او مشکلی دارد. نگران است که این مشکل اوست، نه او.

برای دانلود این فیلم پنجاه طیف آزادی Fifty Shades Freed 2018 به انتهای مقاله مراجه کنید.

هر دو فیلم Fifty Shades of Grey و Fifty Shades Darker 

فیلم های بدی بودند، اما همچنین توانستند دو تا از بهترین کمدی های هیستریک سال های مربوط به خود باشند.

این اقتباس از دو کتاب اول در سه‌گانه‌ای که به‌طور غیرقابل توضیحی پرفروش است، نویسنده ال جیمز بسیار بد بودند، به‌طور دیوانه‌وار و وحشتناکی وحشتناک که تقریباً در نهایت به نوعی شگفت‌انگیز در بی‌کفایتی گیج‌کننده‌شان بودند. 

بیشتر بخوانید:

آنها همچنین کار خوبی برای معرفی جانسون به جهان انجام دادند، و در حالی که تحقیر این بازیگر نسبت به مطالب به آسانی آشکار است، جذابیت بی دردسری که او در هر دو ویژگی نشان می داد هنوز نسبتاً فریبنده بود.

دانلود و بررسی فیلم پنجاه طیف آزادی Fifty Shades Freed 2018 قسمت سوم هر دو فیلم Fifty Shades of Grey و Fifty Shades Darker تحلیل و نقدفیلم

فیلم Fifty Shades Freed

داستان مبهوت‌آمیز و عجیبی که جیمز برای دو شخصیت محبوب خود ساخته بود به پایان می‌رسد. بسیار شبیه به دو اقتباس قبلی، این یکی به اندازه هر چیزی که من می‌توانستم پیش‌بینی می‌کردم، از لحاظ ملودرام‌آمیز سنگین و از نظر احساسی ناتوان است.

با این حال، برخلاف سایر فیلم‌ها، این فیلم به گونه‌ای در حال انجام است که این احساس را ایجاد می‌کند که گویی هیچ‌کس، نه تنها بازیگران، بلکه کارگردان بازگشته جیمز فولی نیز درگیر آن نیستند.و تیم خلاق او نیز به هر چیزی در مورد محصول نهایی اهمیت می دادند.

هیچ انرژی، هیچ هیجانی وجود ندارد، و حتی صحنه‌های جنسی متعدد به سطحی از پیش پاافتادگی دست می‌یابند که اگر اینقدر غیرجذاب نبود، تاثیرگذار بود. به طور خلاصه، این سه گانه کاملاً خسته کننده است، تماشای آن به اندازه ای است که حتی بیننده ای که به راحتی سرگرم می شود را در 30 دقیقه اول به خواب می برد.

بیشتر بخوانید:

برای فولی این به ویژه گیج کننده است.

روزی روزگاری کارگردان این توانایی را داشت که با سهولت نسبی اشتیاق شدید و شور هیجانی داغ ایجاد کند. در فاصله نزدیک ، پس از تاریکی شیرین من ، گلنگاری گلن راس ، این فیلم‌ها حس قابل لمسی از اقتدار پیچیده سه‌بعدی داشتند که به آن‌ها کمک کرد به چیزی تبدیل شوند که ارزش هیجان‌انگیز بودن را داشته باشد.

اما پس از انجام وظایف کارگردانی در Fifty Shades Darker ، تقریباً به نظر می رسد که تجربه کار برای جیمز و تلاش برای دادن ظاهری از زندگی به فانتزی های دوران کودکی او چیزی را از او گرفته است. نمایش این بار آنقدر اعداد و ارقام است، از نظر زشتی بصری و ساختاری غیرقابل چشم پوشی آنقدر بی‌نظیر که گویی فیلمساز تلاشی هم نمی‌کند.

برای دانلود این فیلم پنجاه طیف آزادی Fifty Shades Freed 2018 به انتهای مقاله مراجه کنید.

همین را می توان در مورد جانسون و دورنان نیز گفت. این جفت هرگز هیچ شیمی نداشته است، این فقط در این مرحله مشخص است، اما در اینجا این دو زوج به همان اندازه که قبلاً بوده اند، یک زوج غیر جذاب هستند.

حتی در میانه برخی از سنگین‌ترین صحنه‌های جنسی ملایم در تاریخ سینمای اخیر، به راحتی می‌توان این احساس را داشت که این دو بازیگر ترجیح می‌دهند جای دیگری باشند تا اینکه آنجا بایستند و سعی کنند عاشقانه به نظر برسند در حالی که در آغوش دیگری محبوس شده‌اند.

آنها در حال خوابگردی در فیلم هستند، و به غیر از چند خط خوانی مسلماً طنز آمیز که در آن جانسون زهر خود را به گونه ای رها می کند که باعث می شود تحقیر او نسبت به مطالب تقریباً در پس زمینه محو شود، هیچ یک از بازیگران این کار را انجام نمی دهند. می خواهم به زودی به رزومه آنها اضافه شود.

دانلود و بررسی فیلم پنجاه طیف آزادی Fifty Shades Freed 2018 قسمت سوم هر دو فیلم Fifty Shades of Grey و Fifty Shades Darker تحلیل و نقدفیلم

چه چیز دیگری برای گفتن وجود دارد؟

این فیلمی است که یک داستان فرعی کلیدی آدم ربایی را به چیزی بیش از یک انحراف دور انداخته به یک حماقت فریبنده تبدیل می کند، در حالی که پایان واقعی داستان یک مونتاژ صادقانه از صحنه های هر سه فیلم است که تقریباً به گونه ای طراحی شده است که به یاد آوری باشد.

بیشتر بخوانید:

بیننده ثابت کرده است که این همه جنون بی‌رحمانه چقدر کسل‌کننده است. هنوز نمی‌دانم که چگونه هر سه کتاب جیمز به پرفروش‌ترین کتاب‌های جیمز تبدیل شدند یا مخاطبان در فیلم‌های Fifty Shades of Grey یا Fifty Shades Darker چه چیزی را دیدند تا به موفقیت‌های باکس آفیس تبدیل شوند.

خوشبختانه، اکنون پس از تماشای Fifty Shades Freedمن احتمالاً دیگر هرگز نباید در مورد هیچ یک از اینها متعجب باشم، این سه گانه تقریباً مطمئناً قبل از پایان فوریه در زباله دان تاریخ ناپدید می شود.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x