دانلود و نقد بررسی فیلم ها

بررسی و دانلود فیلم: پنجاه سایه تیره تر Fifty Shades Darker 2017 قسمت دوم

پنجاه سایه تیره تر Fifty Shades Darker 2017

بررسی و دانلود فیلم: پنجاه سایه تیره تر Fifty Shades Darker 2017 قسمت دوم جسورتر، تاریک‌تر و به شدت صمیمی‌تر، فیلم سینمایی «پنجاه سایه تیره‌تر»

نقد فیلم: پنجاه سایه تیره تر

تولیدات مایکل د لوکا، فیلم کارگردان جیمز فولی، تفسیری وفادار از سه گانه عاشقانه وابسته

به عشق شهوانی ال جیمز، مخاطبان  را به دنیای پرخطر آنارستازیا استیل و کریستین گری باز می گرداند.

«پنجاه سایه تیره تر» با بازی داکوتا جانسون و جیمی دورنان، نگاهی به روان کریستین و شیاطین گذشته  و تاًثیر آنها بر یک رابطه رو به رشد است.

برای دانلود فیلم: پنجاه سایه تیره تر Fifty Shades Darker 2017 به انتهای مقاله مراجعه کنید.

★★★★☆

آقای گری دوباره شما را خواهد دید. جسورتر، تاریک‌تر و به شدت صمیمی‌تر، «پنجاه سایه تیره‌تر» دنباله‌ای است که بسیار موردانتظار فیلم سینمایی «پنجاه سایه خاکستری» است.

این فیلم بر اساس سه گانه رمانتیک وابسته به عشق شهوانی اثر ال جیمز، داستان آناستازیا استیل، فارغ التحصیل اخیر کالج، و عشق شکنجه شده اش، میلیاردر جوان تمام وقت و کریستین گری، زن مسلط جنسی پاره وقت را ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت به دنیای پرخطر استیل و گری می‌تواند تجربه‌ای بسیار هیجان‌انگیز باشد. همانطور که شخصیت های اصلی فیلم پیچیده تر می شوند، رابطه آنها به طور فزاینده ای از نظر احساسی باردار می شود – و تماشای آن برق می شود.

“پنجاه سایه تیره تر” شروع به کاوش در گذشته کریستین می کند، صحنه ای که ثابت می کند در طول فیلم اهمیت زیادی دارد. پس از آن بینندگان به سیاتل بازمی‌گردند، ظاهراً چند روز پس از اتفاقاتی که فیلم اول را به پایان رساند، زیرا آناستازیا با جدایی اخیر خود کنار می‌آید.

پس از برقراری ارتباط مجدد در یک نمایشگاه عکاسی، آنا تصمیم می گیرد به کریستین فرصتی دیگر بدهد و موافقت می کند که یک رابطه “عادی” با او برقرار کند.

با این حال، همانطور که میل کریستین برای تغییر نجیب است، آنها نمی توانند از تاریخ تاریک او فرار کنند و به زودی، آناستازیا باید با کسانی که توسط مرد مورد علاقه او تحقیر شده اند روبرو شود.

بنابراین، “پنجاه سایه تیره تر” به درستی نامگذاری شده است، زیرا به بررسی تاریخ دراماتیک و شکنجه شده یک مرد به ظاهر کامل می پردازد.

بررسی و دانلود فیلم: پنجاه سایه تیره تر Fifty Shades Darker 2017 قسمت دوم جسورتر، تاریک‌تر و به شدت صمیمی‌تر، فیلم سینمایی «پنجاه سایه تیره‌تر»

داکوتا جانسون و جیمی دورنان در نقش آناستازیا و کریستین بازمی‌گردند و حس ناهنجاری بین‌شان را در فیلم اول بهبود می‌بخشند.

اگرچه هنوز لحظات زیادی از تنش طنز بین شخصیت های این فیلم وجود دارد، اما حس آشنایی و شیمی بیشتری نیز بین این دو وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

علاوه بر این، همانطور که طرفداران «پنجاه سایه» انتظار دارند، فیلم در به تصویر کشیدن برخوردهای صمیمی کریستین و آنا عقب نشینی نمی کند. بدون شک برخی از لحظات پر از ابرو وجود دارد که برای کسانی که فیلم را در سینما تماشا می کنند سرگرم کننده خواهد بود – خنده عصبی یک اتفاق مکرر در اکران مطبوعاتی دی سی بود.

مانند فیلم اول، “پنجاه سایه تیره تر” کار ال جیمز را از نزدیک دنبال می کند و تفسیری را ارائه می دهد که کتاب را به بهترین شکل ممکن در یک اقتباس سینمایی به دست می آورد.

برای دانلود فیلم: پنجاه سایه تیره تر Fifty Shades Darker 2017 به انتهای مقاله مراجعه کنید.

دورنان و جانسون طبیعی و کاریزماتیک هستند، در حالی که لحظات و خطوط دراماتیک را با متانت و باورپذیری ستودنی ارائه می دهند.

طرح داستان در این فیلم دوم بسیار دراماتیک تر و پیچیده تر از فیلم اول است. بینندگان غرق در راز و راز و افشای نهایی فیلم می شوند و با صحنه های مسابقه ای سرگرم می شوند.

با این حال، فیلم در برخی مواقع کوتاه می‌آید، زیرا صحنه‌های خاص – آنهایی که در کتاب اهمیت زیادی دارند – به سرعت محو می‌شوند یا به‌طور ناکافی به تصویر کشیده می‌شوند.

دورنان، که احتمالاً قصد دارد صدایی هوس‌انگیز و درهم‌آلود داشته باشد، در صحنه‌های قابل‌توجهی زمزمه می‌کند و در نتیجه حواس را از چیزی که می‌تواند بازگویی قانع‌کننده‌ای از یک کتاب دیالوگ فشرده باشد منحرف می‌کند.

در نهایت، سطح کمدی در این فیلم هر یک از کاستی های اساسی آن را جبران می کند و به تجربه ای واقعا لذت بخش برای بینندگان کمک می کند. طرفداران این مجموعه تمام چیزهایی را که در کتاب از آن لذت می بردند، همراه با تصویری زیبا از زرق و برق و زرق و برق سبک زندگی آقای گری تجربه خواهند کرد.

 بررسی و دانلود فیلم: پنجاه سایه تیره تر Fifty Shades Darker 2017 قسمت دوم جسورتر، تاریک‌تر و به شدت صمیمی‌تر، فیلم سینمایی «پنجاه سایه تیره‌تر»

وضوح فیلم

از این نظر، فیلم به وضوح یک پله بالاتر از فیلم اول از نظر به تصویر کشیدن ولخرجی گری و عشق به ماجراجویی است. علاوه بر این، عکس‌های چشم‌گیری روی آب وجود دارد و مناظر وسیعی از مناظر – و خط افق سیاتل – مطمئناً چشم بینندگان را به خود جلب می‌کند.

تماشاگران نمی توانند از شیوه هنری ارائه فیلم قدردانی نکنند. بدیهی است که توجه زیادی برای دستیابی به یک تجربه زیبایی شناختی خیره کننده و جذاب برای بینندگان شده است. موسیقی متن فیلم با حضور تیلور سوئیفت، زین، نیکی میناژ، نیک جوناس، هالسی و سیا، بخش قابل توجهی از فیلم است.

بیشتر بخوانید:

اگر تمایل داشته باشید، تماشای این فیلم به عنوان یک قرار سرگرم کننده برای روز ولنتاین عمل می کند، اما یک شب با دوستان احتمالا بهترین راه برای قدردانی از آن است.

درام و داستان در این دنباله تمرکز بیشتری دارد و فیلم را به تجربه ای جذاب تبدیل می کند. با این اوصاف، آماده باشید که ابرو را بالا ببرید و به طرز ناخوشایندی روی صندلی خود جابجا شوید، زیرا “پنجاه سایه تیره تر” نه به دنبال فاصله است و نه به آن دست می یابد، فقط صمیمیت گرم و سنگین است.

نوشته های مشابه

3.5 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x