دانلود و نقد بررسی فیلم ها

دانلود و بررسی:فیلم ” پنجاه سایه طیف خاکستری ” دانلود قسمت اول 2015 Fifty Shades of Grey

فیلم شهوانی پنجاه طیف خاکستری قسمت اول

بررسی Fifty Shades of Grey – یک مشت بد از آن است.

اقتباس سام تیلور-جانسون از شهوانی EL جیمز روی کاغذ قرمز بزرگ و بسیار بسیار کوچک روی عضو افسانه ای قهرمان ما می آید، با نتایج آنقدر وحشتناک که بیشتر ویکتوریا وود است تا ویکتوریا سیکرت.

تحلیل و بررسی: فیلم "پنجاه سایه طیف خاکستری" دانلود 2015 Fifty Shades of Grey دانلودفیلم پنجاه طیف خاکستری 2015 افسانه ای قهرمان ما شهوانی
دوش کامل … پنجاه سایه خاکستری

“من عشق نکن من لعنتی سخت.” با این کلمات جسورانه اما بسیار گمراه کننده ما با آنچه که صرفاً سلیقه ای ترین و ملایم ترین تصویر سادومازوخیسم در تاریخ سینما است آشنا می شویم. همچنین مطمئناً مورد انتظارترین اقتباس ادبی از زمان «رمز داوینچی» است. 

میلیون‌ها طرفدار قبلاً از کتاب پرفروش شهوانی ال جیمز در کتاب‌خوان‌های الکترونیکی خود لذت برده‌اند. 

برای تماشا و دانلود فیلم صحنه دار Fifty Shades of Grey 2015به انتهای مقاله مراجه کنید.

اکنون یک نسخه سینمایی به نویسندگی کلی مارسل و کارگردانی سام تیلور جانسون وجود دارد و سینماها شاید بتوانند نمایش‌های ویژه «کیندل» را معرفی کنند که قبل از آن پوستر در سرسرا با یک کیسه کاغذی قهوه‌ای پوشیده شده است.

دانلود فیلم: پنجاه سایه تیره تر Fifty Shades Darker 2017 قسمت دوم

تاریخ

در تاریخ مبهم انحرافات جنسی و انحرافات در ادبیات و سینما، ما Venus In Furs و The Story Of O را داشته ایم. ما آی نو کوریدا اوشیما و منشی شاینبرگ را داشته ایم. کتاب اصلی جیمز به عنوان یک داستان تخیلی توسط خون آشام های جذاب گرگ و میش آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

اما 30 دقیقه پس از پنجاه سایه خاکستری ، متوجه شدم که الهام‌بخش واقعی فیلم چیست: آهنگ تاریک و آزاردهنده معروف ویکتوریا وود در مورد خلسه غیرقانونی خاموش کردن زمان سؤال باغبان به انتظار خم شدن بر روی چرخ دستی مهماندارتان و ضرب و شتم شدن در آن. پایین با هفته نامه یک زن.

Fifty Shades of Grey – نقد ویدیویی گاردین

با این تفاوت که در Fifty Shades of Grey بیشتر شبیه خم شدن روی میز جاسپر کنران با جلوه کاج است و در حالی که کپسول‌های نسپرسو روی زمین می‌روند، یک کپی از Condé Nast Traveler به بدنتان می‌خورد. این فیلم در مورد تنبیه اروتیک توسط مردی خوش تیپ است که شوپن را با پیانوی گرند خود می نوازد و جرعه جرعه جرعه ای از ظروف شیشه ای ساقه بلند می خورد. او فوق العاده ثروتمند است. چون اگر پوستش لاغر باشد، کتک زدن هیچ چیز جذابی ندارد.

اما مطمئن باشید – این فقط کتک زدن نیست. قبل از شروع انحراف، قهرمان ما شلوار و لباس زیر خود را پایین می‌آورد و به معنای متعارف‌تر، همان کاری را که خانم جیمز با تجارت کتاب انجام داد و کاری که تیلور-جانسون با شانس شما برای دیدن یک آلت تناسلی واقعی انجام می‌دهد، با رهبر زن انجام می‌دهد. به طور جدی – در این فیلم هیچ اجمالی از آلت تناسلی وجود ندارد، نه در هیچ حالتی. در اصل خارج از دوربین است. یا شاید قهرمانی که به شدت غمگین است آلت تناسلی ندارد. این می تواند ذائقه او را حساب کند. و دکورش

داکوتا جانسون

(دختر ملانی گریفیث و نوه تیپی هدرن) نقش آناستازیا، دانش‌آموز زیبا، خجالتی و بداخلاق را بازی می‌کند که خود را در حال مصاحبه با یک میلیاردر محلی برای روزنامه کالج می‌بیند. این کریستین گری خوش لباس یخی است که جیمی دورنان آن را بازی می کند (او قاتل سریالی سکسی در درام بی بی سی The Fall بود – بازیگرانی که فیلمنامه به طرز بازیگوشی به آن اشاره می کند).

برای تماشا و دانلود فیلم صحنه دار Fifty Shades of Grey 2015 به انتهای مقاله مراجه کنید.

مصاحبه آناستازیا هیچ اطلاعاتی در مورد کاری که شرکت گری انجام می دهد به دست نمی دهد – و این همچنان یک راز است. اما آناستازیا او را بسیار جذب کرده است، که در سبک منشی های متین میلز و بون، منشی های فرومایه با پلوتوکرات های طوفانی و پرستاران با جراحان مغز گرم مزاج، به طرز عجیبی از او نمی ترسد.

آناستازیا به او می گوید که در حال مطالعه ادبیات انگلیسی است و او می پرسد که آیا از شارلوت برونته، توماس هاردی یا جین آستن الهام گرفته است. او با جدیت به هاردی پاسخ می دهد و کریستین با پوزخند می گوید که او آستن را حدس می زد. (من شخصاً برونته را حدس می زدم، زیرا آقای روچستر جد عمومی کریستین است.)

بیشتر بخوانید:

بررسی اولین نگاه پنجاه سایه خاکستری: کمی لذت، درد گاه و بیگاه

به هر حال، کریستین به زودی اولین نسخه تس از دوربرویل ها را برای آناستازیا ما می فرستد – و در فروشگاه سخت افزاری که در آن کار نیمه وقت دارد، برای خرید طناب و بند کابل ظاهر می شود. به زودی آنها با هم قرار می گذارند، اما کریستین با اخم به آناستازیا می گوید که او باید به جلسات منظم در “اتاق سرخ لذت” خود تسلیم شود، گره خورده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته و تابع خانه او باشد.

آناستازیا با گاز گرفتن لب خود، پس از یک بحث قراردادی طولانی در مورد اینکه چه چیزی مجاز است و چه چیزی مجاز نیست، موافقت می کند: مشت مقعدی و واژن وجود ندارد و گیره های تناسلی نیز وجود ندارد. ظاهراً آلت تناسلی نیز ندارد. اما طناب ها مشکلی ندارند. او را نیز با هلیکوپتر خود می برد. و سپس گلایدر او. بالا رفتن با بالون هوای گرم خود و سپس فورد آنگلیا که از هری پاتر خرید احتمالاً در فیلم بعدی است.

یک کلیپ Guardian را تماشا کنید

اما اجراها کاملاً صابون روز هستند. در یک مرحله، کریستین را می بینیم که استادانه در گوشی خود فریاد می زند: «این غیرقابل قبول است! من 24 ساعت وقت ندارم!» قبل از این که آناستازیا را با نگاهی سوزان که در بیشتر شرایط به سرعت توسط یک وقفه تبلیغاتی قطع می شود، بگردم. شاید در فیلم بعدی، آناستازیا شغلی یا کارآموزی در دفاتر کریستین پیدا کند، که یکی از آن دستیاران شیطانی و نازک خاکستری است که در آن مکان می‌چرخد. و خواهیم فهمید که مسیحی برای امرار معاش چه می کند.

 ما یک لطف کوچک داریم که بخواهیم. میلیون ها نفر هر روز برای دریافت اخبار آزاد، مستقل و با کیفیت به گاردین مراجعه می کنند و خوانندگان در 180 کشور در سراسر جهان اکنون از ما حمایت مالی می کنند.

ما معتقدیم که همه مستحق دسترسی به اطلاعاتی هستند که بر اساس علم و حقیقت، و تجزیه و تحلیل ریشه در اقتدار و صداقت دارند. به همین دلیل است که ما انتخاب متفاوتی انجام دادیم: گزارش‌های خود را برای همه خوانندگان، صرف نظر از اینکه کجا زندگی می‌کنند یا توانایی پرداخت آن‌ها را دارند، باز نگه داریم. این بدان معنی است که افراد بیشتری می توانند بهتر آگاه شوند، متحد شوند، و الهام گرفته شوند تا اقدامات معناداری انجام دهند.

در این دوران پرخطر، یک سازمان خبری جهانی حقیقت جو مانند گاردین ضروری است. ما هیچ سهامدار یا مالک میلیاردر نداریم، به این معنی که روزنامه نگاری ما عاری از نفوذ تجاری و سیاسی است – این ما را متفاوت می کند. وقتی هرگز مهمتر از این نبوده است، استقلال ما به ما این امکان را می دهد که بدون ترس در مورد افراد صاحب قدرت تحقیق، چالش و افشاگری کنیم.

بررسی و تحلیل فیلم افتر Ever Happy دانلود قسمت چهارم فیلم After4 2022

نوشته های مشابه

3.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی اصغر مونسان

ممنون از مقاله خوبتون

دکمه بازگشت به بالا
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x