زناشویی و ازدواج

20 بهترین بازی دونفره برای بازی در شب ملاقات

بازی زوجین

آیا می خواهید کمی ادویه به شب قرار بعدی خود اضافه کنید ؟ دفعه بعد که در حال برنامه ریزی یک شب دنج با شخص خاص خود هستید، با یک بازی تخته، کارت یا DIY همه چیز را به سطح بعدی ببرید. زوج هایی که با هم بازی می کنند، بالاخره با هم می مانند!

برای اینکه کمی الهام بگیرید، 20 بازی زوج مورد علاقه خود را برای بازی با شریک زندگی خود فهرست کرده ایم. بازی ادامه دارد!

بازی های تخته ای

پاریس: شهر نور

اگر به دنبال یک بازی دو نفره زیبا برای شب ملاقات بعدی خود هستید، نمی توانید با پاریس: La Cité de la Lumière اشتباه کنید. با طراحی خیره کننده، این بازی رومیزی به همان اندازه که سرگرم کننده است جذاب است و شما و شریک زندگیتان توپی خواهید داشت که سعی می کنید آن را تسخیر کنید.

این بازی که در پاریس قرن نوزدهم ، در جریان نمایشگاه جهانی اتفاق می‌افتد، یک بازی دو نیمه است. در نیمه اول بازی، شما باید خیابان های شهر را با انواع خلاقیت های عجیب و غریب بسازید. بعد، در نیمه دوم بازی، هدف این است که ساختمان‌های خود را بیشتر به چراغ‌های خیابان نزدیک کنید تا اینکه شریک زندگی شما برای روشن کردن شهر.

شهرهای کوچک

در Tiny Towns ، شما شبکه 4×4 خود را دریافت می کنید تا شهر خود را بر اساس آن بسازید. برای هر ساختمانی که ایجاد می کنید، تعداد معینی امتیاز پیروزی با هدف پیشی گرفتن از شریک زندگی خود به دست می آورید. از منابع (یعنی کارت ها و تکه های موجود) استفاده کنید و شروع به ساختن کنید. بازی زمانی به پایان می رسد که هیچ منبع دیگری برای بدست آوردن شما باقی نماند.

من باید می دانستم که 

وقت آن است که دانش چیزهای بی اهمیت خود را آزمایش کنید! I Should Have Known که یک بازی آسان برای زوج ها یا گروه های بزرگتر است. مملو از سوالات خشمگینی که باید پاسخ آنها را بدانید، این یک بازی شبانه روزی است که جنبه رقابتی شما را آزاد می کند. به جای دریافت امتیاز برای هر پاسخ صحیح در اینجا، وقتی یکی را اشتباه می کنید، امتیاز از دست می دهید.

با بیش از 400 سوال، باید ساعت ها با شریک زندگی خود سرگرم شوید. هشدار: ممکن است وقتی این موارد را اشتباه انجام دهید ناامید شوید! مخصوصاً با سؤالاتی مانند “زیبای خفته واقعاً چه مدت خوابیده است؟” و “آیا پنگوئن پرنده است؟”

سنت نوآر

عاشق یک راز قتل خوب هستید؟ در اینجا یک بازی شب قرار است که شما را مجبور می کند کلاه کارآگاه خود را به سر کنید. St. Noire یک بازی رومیزی سینمایی با میزبانی الکسا برای بزرگسالان است. قتلی در یک شهر کوچک رخ داده است و قاتل قول داده است که دوباره حمله کند. همراه با همسرتان به آهنگ صوتی گوش دهید و روی تخته و بازی ورق بازی کنید. آیا قبل از تمام شدن ساعت متوجه خواهید شد که قاتل کیست؟

مه عشق

اگر به رام کام ها وسواس دارید ، Fog of Love بازی تخته ای عالی برای شب ملاقات بعدی شما است. بازی دو نفره شما را می بیند که هر کدام یک شخصیت در داستان خود می گیرید. ابتدا با کشیدن کارت ها یک شخصیت ایجاد می کنید. کارت های خود را بخوانید و با شخصیت های خیالی خود آشنا شوید. این مهم است زیرا شما در نقش این شخص (نه خودتان!) بازی خواهید کرد.

پس از آن، نوبت به شروع بازی می رسد و صحنه های مختلف را به عنوان شخصیت های خود مرور می کنید. به عنوان مثال، ممکن است یک صحنه “روز یکشنبه صبح” یا یک صحنه “وضعیت ناخوشایند” را پخش کنید. هدف از این بازی خلق یک داستان عاشقانه منحصر به فرد و سرگرم کننده است.

بازی های عاشقانه

عشق زبان: بازی با ورق

چیزی که شروع یک رابطه را بسیار هیجان انگیز می کند سوالات بی پایانی است که می پرسید. با هر پاسخ، کمی به کشف رمز و راز این شخص جدید و جذاب نزدیک می شوید. با این حال، زمانی که برای مدتی با هم هستید، اغلب حس کنجکاوی خود را از دست می دهید. دقیقاً اینجاست که Love Language : The Card Game وارد بازی می شود.

مجموعه 150 کارتی هر کدام بر روی یک دسته خاص تمرکز دارد: خانواده، صمیمیت، زوج، فرد، و گذشته و آینده. می توانید انتخاب کنید که روی یک موضوع خاص تمرکز کنید یا کارت هایی را از همه موارد بالا انتخاب کنید. به نوبت یک کارت انتخاب کنید و از شریک زندگی خود سؤال را در آنجا بپرسید. به عنوان مثال، کارت ممکن است بگوید: “یک خاطره چیست که فورا باعث لبخند زدن شما می شود؟” از شریک زندگی خود بخواهید که پاسخ دهد و سپس نوبت خود را بگیرید!

ما واقعاً غریبه نیستیم 

We’re Not Really Strangers یک بازی کارتی معنادار برای زوج ها است که به شما کمک می کند رابطه عمیق تری با شریک زندگی خود ایجاد کنید. در طول بازی، شما به نوبت به سوالات مختلفی پاسخ می دهید، مانند «چه چیزی می توانم به شما کمک کنم؟» و “واقعا چطوری؟” نکته کلیدی این است که به هر یک تا حد امکان صریح و صادقانه پاسخ دهید. برای جذاب‌تر کردن همه چیز، همچنین سؤالات عام در سرتاسر عرشه، چند کارت «کاوش عمیق‌تر» و موارد دیگر وجود دارد.

36 سوال 

در مرحله بعد، صمیمیت خود را با بازی 36 Questions in Love تقویت کنید . جالب اینجاست که این سؤالات ابتدا به عنوان بخشی از مطالعه ای در مورد ایجاد صمیمیت بین افراد مورد استفاده قرار گرفت. شش ماه پس از مطالعه، دو نفر از شرکت‌کنندگان با هم ازدواج کردند و زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه این بازی می‌تواند باعث عاشق شدن مردم شود، به وجود آمد. چرا آن نظریه را برای خود آزمایش نمی کنید؟

این وب سایت دارای 36 سوال اصلی به عنوان یک بازی کلیکی است که شما و همسرتان می توانید با هم بازی کنید. برای انجام بازی، یکی از شما باید سوال را بخواند و سپس هر دو به آن پاسخ دهید. برای سوال بعدی نقش ها را تغییر دهید و غیره. با پرس و جوهای سبک و کرکی شروع کنید، هر چه بیشتر به بازی بپردازید، سوالات عمیق تر می شوند.

لحظات ما: نسخه زوج ها

ایجاد مکالمات جالب و یادگیری بیشتر در مورد شریک زندگی خود آسانتر از بازی Our Moments: Couples Edition نیست. هر کارت دارای یک شروع مکالمه است که به پاسخی بیش از یک کلمه ای نیاز دارد. به عنوان مثال، یک سوال این است که “اگر می توانستیم شغل خود را ترک کنیم، دوست داریم چه کار کنیم؟” برای شروع، یک کارت بردارید، آن را بخوانید و اجازه دهید صحبت عمیق شروع شود. هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد تا بتوانید ادامه دهید یا به سریع بعدی بروید.

حقیقت یا جرات برای زوج ها 

آخرین باری که حقیقت یا جرات را بازی کردید کی بود؟ این احتمال وجود دارد که شما از زمان خواب نوجوانی خود به این یکی نپرداخته اید. چرا بازی را احیا نمی کنید و آن را با شریک زندگی خود انجام نمی دهید؟ حقیقت یا جرات برای زوج ها به معنای واقعی کلمه همان چیزی است که روی قلع می گوید. بسته بندی شده با سوالات عشوه گر و سکسی، کارت ها یک راه سرگرم کننده برای گذراندن زمان است. “جرات” را انتخاب کنید و یک چالش کوچک شیطانی برای تکمیل با شریک زندگی خود خواهید داشت. بازیکن یک آماده است؟

سوالات غیر معمول 

فکر می کنید شما و شریک زندگیتان هر موضوع گفتگو را پوشش داده اید؟ دوباره فکر کن سؤالات غیر متداول یک بسته 150 سؤالی شروع کننده مکالمه است که هر کدام کاملاً اصلی و غیر معمول هستند. ایده ساده است: صرف نظر از مدت زمانی که با هم هستید، گفتگوهای جدید و جالبی را با شریک زندگی خود شروع کنید.

قوانین بازی آسان است. بسته را به هم بزنید و سپس یک کارت بکشید. آن را با صدای بلند بخوانید و اجازه دهید گفتگو شروع شود. مبتدیان عبارتند از: “به چه اهدافی افتخار می کنید که دیگران را به دست آورده اید؟” و “موضوع احمقانه مورد علاقه شما برای بحث کردن با طرف مقابلتان چیست؟” شروع کنید و مکالماتی که دارید ممکن است شما را شگفت زده کند.

بازی های کارتی

ماچی کورو 

زمانی برای فراغت ندارید؟ Machi Koro یک بازی کارتی سریع است که برای یک مهمانی شب قرار عالی است. هدف از بازی ساختن یک شهر و تکمیل تمام نقاط دیدنی قبل از اینکه شریک شما انجام دهد است. وقتی نوبت شماست، یک یا دو تاس بیندازید و ببینید چه نقاط دیدنی یا ساختمان هایی را می توانید ایجاد کنید. اما، مراقب باشید! گاهی اوقات رول شما می تواند به بازیکنان دیگر کمک کند. اولین کسی که تمام نشانه های خود را برپا می کند، برنده بازی است. آماده، به صف، شروع!

جیپور

روی کاغذ، یک بازی تجاری دو نفره که در آن نقش بازرگانان راجستان را به عهده می‌گیرید، مانند جشن خمیازه به نظر می‌رسد. اما اشتباه نکنید، جیپور یک بازی کارتی دو نفره و سریع است که به سرعت رقابتی در فضای مجازی می شود. برای شروع، به هر بازیکن پنج کارت داده می شود و یک دسته پنج کارتی به صورت عمودی قرار می گیرد.

کارت ها یا کالاهای قابل معامله هستند یا شتر. در نوبت خود، می‌توانید یک کار انجام دهید: یک کارت جدید انتخاب کنید، کارت‌ها را از روی عرشه عوض کنید، یا کالاهای خود را بفروشید. با این حال، یک پیچ و تاب وجود دارد، هر چه یک کالای خاص بیشتر فروخته شود، ارزش آن کمتر می شود. اگر می خواهید بیشترین امتیاز را کسب کنید و بازی را برنده شوید، بهتر است سریع عمل کنید.

معامله انحصاری 

آیا برای یک بازی کامل مونوپولی وقت ندارید؟ به جای آن این مینی بازی با ورق را امتحان کنید. هدف معامله انحصاری جمع آوری سه مجموعه اموال کامل از طریق معامله با عرشه و شریک خود است. این ممکن است آسان به نظر برسد، اما در طول مسیر، وصول بدهی، معامله شکن، و معاملات اجباری وجود دارد که همه آنها برنامه های شما را به هم می ریزند. کارت ها را تقسیم کنید و آن را به نوبت انجام دهید تا حرکت خود را انجام دهید. خریدار نهایی ملک چه کسی خواهد بود و چه کسی ضرر خواهد کرد؟

اسم رمز دوئت 

در حالی که برخی از زوج ها عاشق رقابت برای جایزه برتر هستند، برخی دیگر از همکاری با یکدیگر لذت می برند. اگر شما و شریک زندگیتان در دسته دوم قرار می گیرید، Codenames Duet یک بازی مشارکتی و جذاب است که می توانید در شب قرار بعدی خود بازی کنید. هدف بازی این است که به عنوان یک تیم کار کنیم و بفهمیم که 15 نماینده روی میز چه کسانی هستند.

برای شروع، 25 کارت نماینده را رو به پایین در یک شبکه 5×5 قرار دهید. سپس شما یا شریک زندگیتان سرنخ یک کلمه ای را می خوانید و انگشت خود را روی عاملی که فکر می کند به آن اشاره دارد قرار می دهید. اگر پاسخ را درست دریافت کنند، می توانند نوبت بعدی را بردارند و نماینده بعدی را پیدا کنند. شما باید قبل از تمام شدن زمان، همه عوامل را به طور جمعی پیدا کنید. برو!

بازی های DIY

مترادف های سینمایی 

Away Woman را دیده ای ؟ داستان امرلند چطور ؟ اگر این فیلم ها زنگ نمی زنند، دلیل خوبی وجود دارد. آنها مترادف های سینمایی هستند. شما یک تلنگر معروف انجام می دهید و عنوان را با کلماتی که معنی مشابهی دارند عوض می کنید. برای مثال، Gone Girl تبدیل به Away Woman و Green Book تبدیل به Emerald Story می شود .

برای انجام این بازی، هم شما و هم همسرتان باید چند مترادف را بر اساس فیلم هایی که دوست دارید بنویسید. در مرحله بعد، به نوبت آن را امتحان کنید و ببینید چه کسی می تواند پاسخ های صحیح را دریافت کند. شما می توانید امتیاز را حفظ کنید یا نه – این کاملا به شما بستگی دارد!

دو حقیقت و یک دروغ

چهره پوکر شما چقدر خوب است؟ Two Truths and a Lie یک بازی کلاسیک کلمه‌بازی است که مهارت‌های فیبینگ شما را مورد آزمایش قرار می‌دهد. برای شروع به نوبت گوینده باشید. زمانی که می خواهید، دو جمله درست و یک دروغ بیاورید. به عنوان مثال، ممکن است بگویید: “من 36 سال دارم. من از برادرم بلندتر هستم. و یک خالکوبی قلب دارم.” شریک زندگی شما باید حدس بزند که کدام عبارت دروغ است. بنابراین، آنها واقعاً چقدر شما را می شناسند؟

شکار حرفه ای

غافلگیر کردن شریک زندگی خود با هدایا راهی عالی برای تازه نگه داشتن چیزهاست. اما چرا یک پیچ و تاب اضافه نمی کنید؟ اگر چیزی برای دادن به آنها دارید، می توانید در خانه خود یک حرفه ای را شکار کنید. با مخفی کردن هدیه در جایی از خانه خود شروع کنید. سپس، یک سری سرنخ بنویسید که شریک زندگی شما را به گنج پنهان هدایت می کند. هرچه خلاق تر باشید، بازی بهتر است!

حوصله یکنوع بازی شبیه لوتو! 

برای قدم زدن در شب می روید؟ چرا با بازی کردن یک Bingo Bordom همه چیز را با هم مخلوط نکنید! با شریک زندگی خود؟ با نوشتن هشت موردی که احتمالاً در پیاده روی می بینید شروع کنید. ممکن است یک چراغ خیابان، یک گربه، یک پوستر، یک دستکش سرکش، یک ماشین قرمز، یک خانواده و یک در سبز انتخاب کنید. سپس پاسخ ها را برش دهید و هر کدام را از یک کلاه چهار عدد بکشید.

وقتی چهار چیز خود را دارید، یک کارت بینگو کوچک درست کنید و آنها را روی شبکه بنویسید. همانطور که در حال پیاده روی هستید، هر یک از شما باید چشمان خود را به هر چیزی که روی کارتتان است نگاه دارید. مطمئن شوید که وقتی کالایی را می بینید به همسرتان بگویید و آن را بررسی کنید. اولین کسی که تمام آیتم های یکنوع بازی شبیه لوتو خود را چک کند برنده است.

21 سوال 

در نهایت، 21 Questions یکی از ساده ترین بازی هایی است که می توانید انجام دهید و برای شروع به چیزی نیاز ندارید. آن را به نوبت با یکی از شما که به یک چیز، شخص یا مکان فکر می کند، انجام دهید. وقتی چیزی را در ذهن دارید، شریک زندگی شما باید یک سری سوال از شما بپرسد که شما فقط می توانید به آنها “بله” یا “خیر” پاسخ دهید. اگر شریک زندگی شما قبل از اینکه به 21 سوال پاسخ دهید بتواند حدس بزند که به چه چیزی فکر می کنید، برنده بازی است. اگر نه، شما قهرمان هستید! 

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x