زناشویی و ازدواج

توضیح دلیل دوس داشتن خانوما از آلت بزرگ چیه!

الت تناسلی بزرگ خوبمطالعات علمی نشان دهنده اولویت آلت تناسلی در زنان و مردان

 

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که بزرگ‌تر بهتر است، حداقل در مورد ترجیحات آلت تناسلی زنان. یافته ها نشان می دهد که انتخاب زن ممکن است باعث تکامل آلت تناسلی بزرگتر در انسان شود.

مطالعات روانشناسی گذشته که از زنان در مورد ترجیحات آنها برای اندازه آلت تناسلی پرسیده شده است، نظرات متفاوتی را ایجاد کرده است، برخی می گویند اندازه آنها اهمیتی ندارد، در حالی که دیگران می گویند آلت تناسلی بزرگتر را ترجیح می دهند. (همچنین نگاه کنید به “چرا آلت تناسلی انسان ستون فقرات خود را از دست داده است.”)

برایان ماوتز، رهبر مطالعه، زیست شناس دانشگاه اتاوا، کانادا، گفت: اما این زنان ممکن است برای گفتن چیزی که از نظر سیاسی صحیح است، تحت فشار بوده باشند: این اندازه مهم نیست.

بنابراین تیم او آزمایشی را ترتیب داد که در آن 105 زن استرالیایی – با میانگین سنی 26 سال – هر کدام به 53 تصویر در اندازه واقعی از شبح های مختلف مردانه تولید شده توسط رایانه روی صفحه نمایش نگاه کردند.

مردان خاکستری با ظاهری همگن، قد، نسبت شانه به باسن (یا شکل بدن) و طول آلت تناسلی شل متفاوت داشتند. در مطالعات گذشته، زنان عموماً مردان قدبلند با نسبت شانه به باسن را جذاب‌تر می‌دانستند و این عوامل را در نحوه قضاوت یک زن در مورد جذابیت مهم می‌دانستند.

سپس از زنان در مطالعه حاضر خواسته شد تا مردان را در مقیاس جذابیت 1-7 رتبه بندی کنند که 1 کمترین جذابیت و 7 جذاب ترین است.

اگرچه شکل بدن مهم‌ترین عامل در ارزیابی یا عدم جذابیت فرم مردانه توسط زنان بود، اندازه آلت تناسلی نیز به طور قابل توجهی بر جذابیت تأثیر می‌گذارد.

با این حال، این رابطه لزوماً خطی نبود – به عنوان مثال، مائوتز خاطرنشان کرد: “هرچه آلت تناسلی بزرگتر و بزرگتر به دست آورید، لزوماً به این معنی نیست که جذاب تر و بیشتر می شوید.” (در مورد بارناکل که طولانی ترین آلت تناسلی را نسبت به اندازه بدن در قلمرو حیوانات دارد بخوانید.)

برای مثال، نرخی که زنان مردان را جذاب ارزیابی می‌کردند، زمانی که آلت تناسلی شل بلندتر از 2.99 اینچ (7.6 سانتی‌متر) بود کاهش یافت.

علاوه بر این، قد نیز یک عامل بود: مائوتز می‌گوید: «آدم‌های قد بلند با آلت تناسلی واقعاً بزرگ در نهایت نسبت به سایر چهره‌ها جذاب‌تر بودند.

به گفته مائوتز، کاملاً مشخص نیست که چرا زنان آلت تناسلی بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهند، اما مطالعات نشان داده‌اند که زنان اندازه‌های بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهند زیرا می‌توانند رضایت جنسی را افزایش دهند.

آلت تناسلی در حال تکامل

از آنجایی که انسان های اولیه لباس نمی پوشیدند، آلت تناسلی مردانه برای زنان آشکار بود. بنابر این مطالعه که در مجله Proceedings of the National Academy of Sciences منتشر شد، اگر زنان جفت خود را بر اساس اندازه اندام تناسلی خود انتخاب می کردند، ممکن است این تصمیمات بر تکامل آلت تناسلی بزرگتر تأثیر داشته باشد. (کاوش تعاملی از بدن انسان.)

مائوتز گفت: «نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که انتخاب زنانه عامل تکامل سایز آلت تناسلی است»، اما «در این مقطع زمانی، اندازه آلت تناسلی بر جذابیت تأثیر می‌گذارد».

اما گوردون گالوپ جونیور، روانشناس تکاملی، در ایمیلی گفت که برخی از محدودیت‌ها در نظریه تیم مبنی بر اینکه انتخاب زن در تکامل آلت تناسلی نقش داشته است، وجود دارد.

گالوپ، از دانشگاه ایالتی نیویورک در آلبانی، که در این مطالعه شرکت نداشت، گفت: برای نمونه، مطالعات قبلی نشان داده اند که “آلت شل انسان نشانگر ناقصی از اندازه آلت تناسلی در حالت نعوظ است.”

بهترین پوزیشن برای اولین رابطه زناشویی

از نظر تئوری، زنان در روزهای اولیه تکامل انسان اکثر آلت تناسلی را در حالت شل می‌دیدند.

او گفت، علاوه بر این، نتایج نشان می‌دهد که زنان هنگام ارزیابی جذابیت یک تصویر، به نسبت شانه و باسن توجه بیشتری نسبت به اندازه آلت تناسلی داشتند.

گالوپ تحقیقات خود را در مورد تکامل آلت تناسلی انجام داده است که به گفته او در رقابت یک مرد با مردان دیگر برای بارور کردن تخمک زن شکل گرفته است.

تحقیقات گالوپ نشان داده است که شکل فلش مانند آلت تناسلی مرد قادر است منی مردانه رقیب را از دستگاه تناسلی زن خارج کند.

(همچنین به “اسپرم در زمستان بهترین عملکرد را دارند.”)

علاوه بر این، مطالعات با استفاده از مدل‌های دستگاه تناسلی انسان نشان داده‌اند که رانش عمیق‌تر، منی بیشتری را از دستگاه تناسلی زنان خارج می‌کند تا رانش کم عمق. بنابراین، آلت تناسلی بلند نیز ممکن است برای رسوب منی در عمیق‌ترین و دورافتاده‌ترین قسمت‌های واژن تکامل یافته باشد تا احتباس موثرتر اسپرم را تقویت کند.

دلیل بزرگ بودن آلت تناسلی هر چه که باشد، این رشته مطالعاتی به سوالی می پردازد که برخی آن را طنز آمیز خواهند دانست، رهبر مطالعه مائوتز اذعان کرد.

مهم است که شما در علم جدی باشید، و نتایج ما قوی است – اما لزوماً به این معنی نیست که نمی توانید با آن سرگرم شوید.

نظرات و سوالات خود را در زیر این پست به اشتراک بگذارید!!

7 راه برای غلبه بر خیانت

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x