خیانت زناشوییزناشویی و ازدواج

چکار کنم همسرم دوباره عاشقم بشه!10 راه برای اینکه شوهر یا زن دوباره عاشق هم شوند.

همسرم دیگه به من عشق نمی ورزه همسرم از من جدا شده. آیا رابطه ما محکوم به نابودیست؟

پاسخ:نه، رابطه شما محکوم به فنا نیست. تا زمانی که هر دوی شما زمان و تلاش لازم را برای دوباره عاشق شدن برای یکدیگر بذارید، می توانید ازدواج خودتون را به نتیجه برسانید و قوی تر از قبل شوید.

 

در اینجا 10 راه برای برانگیختن عشق همسرتان به شما وجود دارد:

1. به الگوهای ارتباطی مخرب پایان دهید

اگر همسرتان از شما ناراضی است، ممکن است به دلیل رفتارهای منفی بین شما دو نفر باشد.

الگوی تعقیب‌کننده-بین زوجین فاصله‌گری را نشان می‌دهد که یکی از همسران «تعقیب‌کننده» است که حالت رک بودن دارد و به‌طور مکرر از عدم ارتباط شکایت می‌کند، در حالی که «فاصله‌گیر» با بی اعتنای کناره‌گیری می‌کند یا اصلا گردن نمیگیره.
این به یک رفتاربد و فشار و کشش ناسالم تبدیل می شود که بین زوجین شکاف ایجاد می کند.

برای کمک به غلبه بر این الگو، تعقیب‌کننده باید موضع ملایم‌تری اتخاذ کند در حالی که فاصله‌گیر از نظر عاطفی بیشتر درگیر می‌شود.

15 تفاوت کلیدی بین شهوت و عشق

 

2. دوباره با کسی که زمانی عاشقش شدین ارتباط برقرار کنید(همسرتون)

برای زوج های قدیمی سخت است که احساسات جوانی را که قبلاً به اشتراک می گذاشتند به یاد آورند زیرا از آن زمان تا حالا هم تغییر کرده اند و هم به عنوان فردی رشد کرده اند.

برای به دست آوردن چیزهایی که از دست داده اید، باید مراحل اولیه خود را دوباره دنبال کنید. و با همسرتان به یاد بیاورید که اولین بار عاشق هم شدید و به این فکر کنید که چه ویژگی هایی در وهله اول شما را جذب یکدیگر کرده بود.

 

 

3. قبول کنید که ابتدا باید دوباره “شروع” کنید

از بین رفتن عشق و علاقه دونفر یک شبه اتفاق نمی افتد، بنابراین دوباره عاشق هم شدن نیز آسان نخواهد بود. قبل از اینکه بتوانید دوباره عاشق شوید، ابتدا باید با دوست داشتن یکدیگر شروع کنید.

آیا چیزهایی وجود دارد که باید یکدیگر را به خاطر آنها ببخشید؟

در مورد مسائل و بحث های حل نشده چطور؟

این اختلافات ابتدا باید از سر راه بروند و حل شوند تا بتوانید به یاد آورید که چرا از اول همسرتان را آنقدر دوست داشتید که با او ازدواج کردین.

10 راه برای تقویت ازدواج و جلوگیری از طلاق

4. رابطه جنسی و تماس صمیمی را راهی برای ایجاد عشق در نظر بگیرید

محبت جسمی باعث تولید اکسی توسین در مغز شما می شود.

اکسی توسین یک نوروپپتید است که احساس اعتماد، وفاداری یا پیوند را تقویت می کند.

حرکت عمدی برای لمس همسرتان می تواند به بازگرداند عشق و محبت بینتون کمک کند.
گرچه ممکن دشوار باشه، اما نزدیکی فیزیکی برای بازسازی دوباره عشق و صمیمیت بسیار مهم است.

برقراری ارتباط با میل و تمایلات جنسی به شما همسرتون کمک می کند تا به شریک زندگی خود نزدیک تر و آرامش بیشتری داشته باشید. حرکات و لمس های محبت آمیز همسرتون برای شروع این موضوع عالی هستن.

بخوانید:اگر همسرتان علاقه خود را به رابطه جنسی از دست داده است، چه کاری باید انجام دهید؟

5. همسرتان را به خاطر دوری سرزنش نکنید

سرزنش شخص دیگر در رابطه هیچ وقت به نتیجه خوبی ختم نمی شود و اگر همش تنها فقط در بازی سرزنش بازی کنید، نه تنها هیچ چیز درست نمیشه بلکه رابطه شما آسیب بیشتری خواهد دید.

حتی وقتی شرایط خیلی سخت است ،نسبت به شریک خود احساس رنجش نکنید، اگر می‌خواهید این رابطه ادامه یابد،واقعاً باید درک کنید.

به جای عصبانی شدن از دست همسرتان، باید نگرش دلسوزانه و صادقانه تری نسبت به موقعیت داشته باشید. بیاموزید که چگونه مستقیماً و محترمانه به یکدیگر بگویید چه نیازی دارید.

 

6. با همسرتان با مهربانی رفتار کنید

مهربانی کلید عاشق ماندن است. با انجام اعمال محبت آمیز بیشتر و ابراز محبت نسبت به همسرتان، احساس عشق بیشتری نسبت به او خواهید داشت.

دوست داشتن و سخاوت مداوم نسبت به همسرتان می تواند او را حتی در لحظات عصبانی هم نرم کند. او به شما نزدیک تر می شود، در حالی که شما علاقه و جاذبه خود را به او افزایش می دهید.

 

7. تجربیات جدید را با هم امتحان کنید

وقتی تجربه تازه و کاملاً جدید باشد بیشتر عاشق می شوید. این به این دلیل است که شما با اشتیاق هستید و علاقه بیشتری به شناختن یکدیگر دارید.

وقتی همه چیز خیلی کسل کننده و تکراری می شود، آن حس سرزندگی و ماجراجویی درونی را از دست می دهید.

کشف چیزهای جدید با هم می تواند به احیای رابطه عاشقانه که از دست داده اید کمک کند.

این موضوع می تواند یک چیز معمولی مانند بازدید از یک مکان جدید برای شبی رویایی یا چیزی خاص مانند یک سفر سبک به کشور یا شهر دیگر باشد.

علایق و تجربیات جدید به شما کمک می کند روحیه خود را حفظ کنید و زمینه های مشترکی را برای ایجاد پیوند پیدا کنید.

 

8. از علایق و سلیقه های فردی شریک زندگی تون حمایت کنید

در پایان یک روز، همسر شما هنوز همان شخص خودش است. او نیازها، علایق و توانایی های خودش را دارد که می خواهد کشف کند.
و برخی از اینها ممکن است ویژگی هایی باشد که شما را در اوایل رابطه عاشق او کرده است.

به همسرتان فضایی را بدهید که او برای پیشرفت به عنوان یک فرد کامل نیاز دارد. به جای اعمال محدودیت یا اعمال کنترل بر اساس ناامنی‌های ذهنی تان، فعالانه از او حمایت کنید. این حرکت بسیار موثر تر است.

بهترین دیالوگ‌های فیلم ۳۶۵ روز | نقد و بررسی فیلم عاشقانه ۳۶۵ روز دانلود

 

9. آنچه را که در مورد او قدردانی می کنید به اشتراک بگذارید

سپاس گذاری بخشی از ازدواج است که اغلب نادیده گرفته می شود. ممکن است بعد از شب ها و روزهای که در خانه باهم بودید، در طول مسیر از تشکر همسرتان غافل شده باشید.

وقت بذارید و به او بگید که از هر کاری که او برای شما و خانواده شما انجام می دهد قدردانی می کنید. اگر با گفتن راحت نیستید، می توانید همه چیز را در یک نامه بنویسید.

این کار باعث می شود که او بیشتر احساس دوست داشته شدن و توجه داشته باشد.

10. دوره اصلاح ازدواج را بررسی کنید

یکی دیگر از استراتژی‌ها این است که زندگیتون تحلیل کنید که من هم به شدت توصیه می‌کنم دوره‌ای به نام ازدواج را اصلاح کنید.

براد براونینگ کارشناس معروف ازدواج

اگر در حال خواندن این مقاله هستید که چگونه همسرتان را دوباره عاشق خود کنید، به احتمال زیاد ازدواج شما مانند گذشته نیست… و شاید آنقدر بد باشد که احساس کنید دنیای شما در حال فروپاشی است.

شما احساس می کنید تمام اشتیاق، عشق و عاشقی که قبلا بود کاملاً محو شده است.

احساس می کنید که شما و شریک زندگی تان نمی توانید از فریاد زدن بر سر یکدیگر دست بردارید.

و شاید شما احساس کنید که تقریباً هیچ کاری نمی توانید برای نجات ازدواج خود انجام دهید، مهم نیست که چقدر تلاش می کنید.

ولی تو اشتباه میکنی

شما می توانید ازدواج خود را نجات دهید – حتی اگر احساس کنید که همسرتان از عشق شما خارج شده است.

شما می توانید آن شور و اشتیاق را که نسبت به یکدیگر دارید، بازسازی کنید. و شما می توانید آن عشق و ارادتی را که برای اولین بار گفتید “دوستت دارم” نسبت به یکدیگر احساس کردید را دوباره باز گردانید.

اگر احساس می کنید ازدواج شما ارزش جنگیدن را دارد، به خودتان لطف کنید راه کاره های که ارائه شده را یک به یک انجام دهید و برای زندگی و خانوادتون وقت بذارید.

چرا مردم در روابط خود خیانت می کنند؟

 

همسر شاد، زندگی شاد: نکاتی برای حفظ رضایت همسرتان در رابطه شما

 

هر شوهری باید از خودش بپرسد که چگونه می تواند همسرش را راضی و خوشحال نگه دارد؟

هرچند همسرتون را به سختی به دست آورده یا حتی اگر همه چیز عالی پیش می رود، یک شوهر خوب باید بداند که چگونه این زندگی مثبت را حفظ کند.

چند نکته عملی که می توانید برای قدردانی همسرتان انجام دهید عبارتند از:

زمان های را به تنهای با هم بگذرانید: زوج ها بیشتر اوقات در زندگی با کارها، فرزندان یا مشاغل مشغول هستند، به زمان تنهایی را که باهم باشند را رها می کنند. همیشه سعی کنید که هر هفته یک شب خرما میل کنید تا پیوند خود را تقویت کنید.(رابطه جنسی داشته باشید)

اگر همسرتان علاقه خود را به رابطه جنسی از دست داده است، چه کاری باید انجام دهید؟

یک جنتلمن باشید: فقط به این دلیل که او قبلاً زن شما شده است و دیگه تمام،نه این دلیل خوبی نیست که شما بهانه ای برای رفتار نکردن جنتلمن قبلن ها را داشته باشید . درست مانند روزهای خواستگاری و اوایل رابطه، کارهای کوچکی مانند باز نگه داشتن درها برای او یا کمک به او برای پوشیدن لباس خود انجام دهید.

به او بگویید چه احساسی نسبت به او دارید: گفتن مکرر “دوستت دارم” و “من از کاری که انجام می دهید قدردانی می کنم” بسیار مهم است. برخی از مردان می گویند همسرشان از قبل می داند که آنها چه احساسی دارند و نیاز به به زبان آوردن نیست- و احتمالاً این احساس را دارند – اما به هر حال خانم ها دوست دارند آن را با صدای بلند بشنوند.

برای قرارهای تخیلی برنامه ریزی کنید: همسر شما ارزش زحمت و هزینه برنامه ریزی اتفاقات خاص، شگفتی ها، قرارها، سفرها و لحظات دزدیده شده را دارد. همیشه می توانید خلاقیتی که برای اولین بار از او درخواست ازدواج کردین را دوباره اجرا کنید. قرارهای عاشقانه و ژست های شیرین به او احساس خاصی می دهد.

زبان عشق او را بیاموزید: هر کس یک زبان عشقی دارد: محبت جسمانی، تفریح و بازی ، کلمات عاشقانه، گرفتن هدایا یا خدمات. باید بفهمید که همسرتان چه ابراز عشقی را ترجیح می دهد، می توانید عشق خود را با صداقت و پیوسته به او نشان دهید.

دوباره عاشق شدن با هم

ازدواج سفری است که تنها زمانی سرگرم کننده است که هر دوی شما کاملاً به یکدیگر کمک کنید. این رابطه ای است که بیشتر بر همیاری و همدلی دادن تمرکز دارد تا گرفتن.

هنگامی که بر هنر عشق ورزیدن بی شرمانه و بی قید و شرط به همسرتان مسلط شدید، هر دو از لحظه لحظه کنار هم لذت خواهید برد – تا زمانی که مرگ شما را از هم جدا کند.

پایان

 

رابطه زناشویی مناسب آموزش رابطه جنسی قبل از ازدواج

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x