دانلود و نقد بررسی فیلم ها

تحلیل و بررسی فصل اول و دوم سریال قیام عثمان 1و2 Kurulus: Osman دانلود

معرفی کورلوس عثمان| سریال دنباله‌ای بر دیرلیس ارطغرول

تحلیل و بررسی فصل اول و دوم سریال قیام عثمان 1و2 Kurulus: Osman معرفی کورلوس عثمان| سریال دنباله‌ای بر دیرلیس ارطغرولآمهمت بوزداغ پس از موفقیت در 5 فصل Dirilis Ertugrul، سریال جدیدی را شروع کرد. 

معرفی کورلوس عثمان| سریال دنباله‌ای بر دیرلیس ارطغرول

آمهمت بوزداغ پس از موفقیت در 5 فصل Dirilis Ertugrul، سریال جدیدی را شروع کرد. در اینجا، او زندگی پسر کوچکتر ارطغرول، کورولوس عثمان را به تصویر می کشد. عثمان نیز مانند ارطغرل بسیار شجاع، مهربان و باهوش بود. با این حال در 20 سالگی موفقیت های شگفت انگیزی در برابر دشمنان کسب می کند. به همین دلیل پدرش بیش از سایر پسرانش به او اعتماد داشت. هنگامی که او فقط 23 سال داشت، جانشین رهبری قبیله Kayi در سوگوت شد.

عثمان را پدر امپراتوری عثمانی نیز می نامند. همانطور که او استقلال نه تنها قبیله خود بلکه کل ملت را با موفقیت حفظ کرد. او کسی بود که ترکیه را به یک کشور قدرتمند تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:

او یکی از بزرگترین امپراتوری های تاریخ را پایه گذاری کرد. مناطق آن شامل بلغارستان، مصر، مجارستان، اردن، لبنان، اسرائیل، سرزمین‌های فلسطینی، رومانی، مقدونیه، سوریه، بخش‌هایی از عربستان و سواحل شمالی آفریقا بود. عمر امپراتوری عثمانی 600 سال بود.

در سلسله کرلوس عثمان ، موضوع اصلی برجسته کردن تمام فشارها و مبارزات رهبران بزرگ مسلمان بود. از یک طرف آنها با دشمنان روبرو بودند، در حالی که طرف دیگر پر از خائنان درون قبیله بود.

بازیگران اصلی شامل بوراک اوزچیویت (عثمان بیگ)، اوزگه تورر (رابعه بالا بزرگ، همسر عثمان)، تامر یگیت (ارطغرول غازی)، دیدم بالچین (سلکان بزرگ)، سردار گوخن (سلیمان شاه)، یاگمور اوزتورک بودند. مالحون هاتون، گورکم ارسلان (ساوچی بیگ) و امره باسالک (گوندوز بیگ).

فصل 1

فصل 1 10 یا 15 سال پس از شروع جنگ برکه-هولاگو آغاز می شود، جایی که ارطغرول غازی به همراه پسرش ساوچی بیگ به قونیه عزیمت کردند. سپردن برادرش دوندار بیگ به ریاست قبیله کایی.

تحلیل و بررسی فصل اول و دوم سریال قیام عثمان 1و2 Kurulus: Osman معرفی کورلوس عثمان| سریال دنباله‌ای بر دیرلیس ارطغرولآمهمت بوزداغ پس از موفقیت در 5 فصل Dirilis Ertugrul، سریال جدیدی را شروع کرد. 

 

در kurulus Osman فصل 1، آنها با موفقیت ارتباط بین بیزانس و قبیله Kayi را توصیف کردند. دوندار بیگ می گوید که با بیزانس معامله می کند و می خواهد برای قبیله خود ثروت بیشتری به دست آورد. اما متاسفانه، همه چیز به اشتباه پیش می رود.

فرماندار بیزانس به نقشه همسرش صوفیه کشته شد. آنها عثمان را به عنوان قاتل متهم کرده اند. او برای اثبات بی گناهی خود فرار کرد. در این میان ایبارس پسر بامسی در این همه حسرت به شهادت می رسد.

بیشتر بخوانید:

عثمان تمام طلاهای مالیاتی را که مغول ها دزدیده بودند، دزدید و حالا علیسر قصد داشت آن طلا را بگیرد. علیسر (بیگ سلجوقی) اکنون دشمن عثمان بیگ شده است. او بالگی را به داخل قبیله می فرستد. بالگی باعث دردسر می شود و به همه چیز در قبیله حمله می کند. همه را گروگان می گیرد تا عثمان بیاید. آنها خائنانی به شکل حکومت سلجوقی بودند و می خواستند کیایی را از شورش علیه مغول بازدارند.

ماموریت عثمان برای تصرف صوفیه موفقیت آمیز می شود. او به پدرش (یانیس) می گوید که باید از بالگی بخواهد که به قلعه بیاید، تا آنها در کمین آنها بیایند. با این کار او می تواند دخترش را برگرداند.

آلیسر باتور، پسر دوندار را کشت. کمین عثمان علیه بالگی موفقیت آمیز شد اما اکنون دونار می آید تا عثمان را بکشد. همانطور که علیسار به او گفته بود که پسرش باتور توسط آلپ عثمان کشته شده است.

عثمان سعی کرد به دوندار و دخترش آیگول نشان دهد که باتور را نکشته است، اما کسی به او گوش نمی دهد. دوندار دخترش آیگول را می برد تا با علیسار ازدواج کند. عثمان جلوی آنها را گرفت، اما آنها به حرف او گوش نکردند. عثمان همچنین سعی کرد آیگول نظر خود را تغییر دهد و با یک خائن ازدواج نکند، اما او نیز به او خیانت می کند. با این حال، آیگول سپس با علیسر ازدواج کرد.

معرفی کورلوس عثمان| سریال دنباله‌ای بر دیرلیس ارطغرول

عثمان عاشق دختر شیخ ادبعلی به نام بالا هاتون می شود. او بسیار معصوم و زیبا بود که در اعماق قلب عثمان فرو رفت. عثمان پس از رهایی از مشکلات پیش رو با این دختر ازدواج کرده است.

سپس عثمان علیسر را به زندان انداخت و او را تحت فشار قرار داد تا حقیقت را به دوندار بگوید. عثمان علیسر را در قبیله سر می برد در حالی که دوندار مدام طلب بخشش می کند. صوفیه در آتش انتقام گرفتن از عثمان کشتن بالگی می سوخت. او از “شوالیه های تاریک” خود برای حمله به عثمان استفاده می کند.

آنها عثمان را به طرز وحشتناکی مجروح می کنند، که باعث می شود همه افراد قبیله باور کنند که عثمان مرده است. عثمان از این تصور غلط سوء استفاده می کند و قلعه کولوکاهیسار را فتح می کند و گویا صوفیه را کشته است.

فصل 2

در فصل دوم، آیا نیکولا توسط امپراتور به قبیله کای فرستاده شده است. امپراتور نگران تهدیدات ترکان بر امپراتوری خود بود. ارطغرول بیگ به همراه پسرش ساوچی بیگ پس از گذراندن یک سال در قونیه به قبیله بازگشت. هازال هاتون (همسر دوندار بیگ) و برادرش یاولاک ارسلان قصد دارند برای عثمان فشار بیاورند.

آنها در به دام انداختن عثمان موفق می شوند. فصل 2 در این روزها در حال انجام است و شاهد بازگشت سلکان هاتون خواهیم بود. خائنان و شرورهای جدید نیز در قسمت های آینده فصل دوم Kurulus Osman انتظار می رود.

نکته قابل توجه در فصل دوم Kurulus Osman این است که همه ما منتظر ورود Ertugrul بودیم اما Mehmet Bozdağ جایگزین شخصیت شده است. انگین آلتان نقش ارطغرل قاضی را بازی نمی کند. در عوض بازیگری به نام تامر ییگیت این نقش را بازی می کند. دلیل آن می تواند هر چیزی باشد اما این قطعا بر امتیاز این درام تأثیر می گذارد.

دانلود و تحلیل قسمت دوم فیلم X(2022) 2 بررسی کامل

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x