دانلود و نقد بررسی فیلم ها

تحلیل و بررسی فصل سوم سریال قیام عثمان 3 Kurulus: Osman دانلود

تحلیل و بررسی فصل سوم سریال قیام عثمان 3 Kurulus: Osman دانلود سریال درام ترکی «Kurulus Osman» تاریخ انتشار فصل 5 درباره فصل سوم Kurulus Osman

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، سرانجام سازنده سریال درام ترکی «Kurulus Osman» تاریخ انتشار فصل 3 را تایید کرد!

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی غیرانگلیسی در چند سال گذشته، درام تاریخی موفق شبکه ترکی ATV، کورولوس عثمان بود.

این سریال به تهیه کنندگی مهمت بوزداگ و کارگردانی متین گونای در اواخر سال 2019 آغاز به کار کرد و برنده «سریال تلویزیونی سال» در جوایز نخل طلایی 2020 و 2021 شد.

حالا بعد از گذشت سه ماه از پایان فصل دوم، بالاخره اطلاعات رسمی درباره فصل سوم Kurulus Osman به دست ما رسیده است!

آیا فصل سوم کورولوس عثمان همیشه مشکوک بود؟

پس از پایان فصل دوم Kurulus Osman در ژوئن، برخی از بازیگران و تیم سازنده درباره «سکوت رادیویی» صحبت کردند.

خوشبختانه، هر گونه نگرانی که ممکن است طرفداران داشته باشند پس از اینکه بوزداگ در ماه آگوست تصویری از یک صفحه فیلمبرداری را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشت، برطرف شد. این نه تنها تایید کرد که کورلوس عثمان برای فصل سوم بازخواهد گشت، بلکه فیلمبرداری از قبل شروع شده بود!

بیشتر بخوانید:

ما در حال شروع فیلمبرداری فصل جدید سریال تلویزیونی مان Establishment Osman هستیم که با تلاش زیادی شروع کردیم. خداوند کار ما را آسان کند. انشالله که بتواند فصل را سالم و سلامت سپری کند. برای بازیکنان و کل تیم آرزوی موفقیت دارم.» – مهمت بوزداغ، از طریق توییتر .

در حالی که اخبار مربوط به تمدید و شروع تولید مورد استقبال قرار گرفت، بسیاری از طرفداران از دیدن بازگشت سریال شگفت زده نمی شدند. واضح ترین دلیل برای خوش بینی ما به سادگی، محبوبیت بود.

Kurulus Osman در سراسر اروپای شرقی و جنوبی و همچنین در پاکستان محبوبیت استثنایی دارد – در IMDB 7.8/10، در نظرات گوگل 4.8/5 و در Rating Graph امتیاز 9.1/10 دارد.

سپس ما منبع منبع برای داستان های فصل های آینده را در دسترس داریم. فصل 2 ممکن است بسیاری از زندگی واقعی عثمان اول را به درام تلویزیونی اقتباس کرده باشد، بسیاری از رویدادهای مهم تاریخ وجود دارد که کنار گذاشته شده اند. این وقایع تاریخی شامل نبردها، فتوحات، خانواده‌اش، مرگ و میراث بدنام عثمان اول می‌شود – که همگی می‌توانند در فصل‌های آینده اقتباس شوند.

سری قبلی آن، Dirilis: Ertugrul، در مجموع 5 فصل داشت و امتیاز 8.0/10 را در IMDB داشت. این خیلی دور از امتیاز برای Kurulus Osman نیست و می تواند نشانه بالقوه ای باشد از اینکه سریال موفق برای چند فصل ممکن است ادامه یابد.

ما در حال شروع تصویربرداری فصل جدید سریال خود، Establishment Osman هستیم که با تلاش فراوان آن را آغاز کردیم. خداوند کار ما را آسان کند. انشالله که بتواند فصل را سالم و سلامت سپری کند. برای بازیکنانمان و کل تیم آرزوی موفقیت دارم. @KurulusDizisi @bozdagfilm pic.twitter.com/fcZwcJ1mv5 —
مهمت بوزداگ (@mmehmetbozdag) 30 اوت 2021

تاریخ انتشار KURULUS OSMAN: SEASON 3

طبق گزارش‌ها، قسمت 1 فصل 3 Kurulus Osman در روز چهارشنبه، 6 اکتبر 2021 منتشر می‌شود .

این تاریخ انتشار هدفمند اخیراً توسط خالق سریال مهمت بوزداگ به اشتراک گذاشته شده است که گفته است “رهایی متعلق به عثمان بیگ است که پرچم عدالت را باز کرد!”

در کنار تاریخ عرضه 6 اکتبر، یک تریلر ویدئویی کوتاه به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد، در زیر مشاهده کنید.

صفحه رسمی این سریال در اینستاگرام اخیراً مشغول نگه داشتن طرفداران با انتشار تیزر پشت سر هم شده بود … همه اینها با عنوان “به زودی می آید”.

با شروع فیلمبرداری از ماه آگوست، فصل سوم Kurulus Osman به تولید اپیزودیک خود ادامه می دهد، یعنی فیلمبرداری قسمت های جدید همزمان با پخش فصل.

می‌توانید خلاصه‌ای از زمان انتشار قسمت 1 را در اینجا پیدا کنید .

تحلیل و بررسی فصل سوم سریال قیام عثمان 3 Kurulus: Osman دانلود سریال درام ترکی «Kurulus Osman» تاریخ انتشار فصل 5 درباره فصل سوم Kurulus Osman

رهایی از آن عثمان بیگ است که پرچم عدالت را گشود! #Kurulusosman با سومین فصل آن در چهارشنبه 15 مهر ماه روی #atv خواهد بود ! @KurulusDizisi @bozdagfilm @atvcomtr pic.twitter.com/6FvBNyITVn

— مهمت بوزداگ (@mmehmetbozdag) 28 سپتامبر 2021

طرح احتمالی برای فصل 3؟

لطفا توجه داشته باشید: این بخش از مقاله ممکن است حاوی اسپویل های بالقوه باشد.

از آنجایی که فصل‌های 1 و 2 شامل رویدادهای تاریخی می‌شوند و زندگی عثمان اول و اطرافیانش را دنبال می‌کنند، می‌توان انتظار داشت که فصل 3 به اقتباس بیشتر از زندگی او ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

اگر سریال از یک جدول زمانی مستقیم برای فصل 3 پیروی کند، می توانیم انتظار داشته باشیم که اتحاد و درگیری بیزانس و کاتالان را ببینیم. فتح ینسهیر و بورسا نیز وجود دارد. با این حال، اگر سریال از فصل سوم گذشته باشد، این می تواند در فصل های بعدی اقتباس شود.

مالحون هاتون قبلا پسرش به نام علاالدین پاشا را به دنیا آورده است که باید در فصل بعد نمایش داده شود. Malhun همچنین 4 پسر دیگر دارد که برخی از آنها می توانند در فصل 3 معرفی شوند.

در کنار تیزر تریلر فصل 3، کانال رسمی یوتیوب Kurulus Osman شرح مفصلی را برای این سریال به اشتراک گذاشت.

نام او عثمان، پسر ارطغرال غازی بود… این «عشق» بود که او را در تاریکی هدایت کرد… در سرزمینی که از خون و اشک آبیاری شده بود، مانند محصولی از آسمان درو شده بود. او رویای ملتی را می دید که با «عشق» از هفت آسمان و هفت زمین و کوه و دریا عبور کند. او نیروی خود را نه از شمشیر، بلکه از «عشق» گرفت… با عدالت به استبداد. او نام خود را بر بزرگ ترین امپراتوری که تاریخ به خود دیده است، نهاد که با آزادی در برابر بردگی مقاومت کرد. – تیزر فصل سوم Kurulus Osman .

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x