دانلود و نقد بررسی فیلم ها

بررسی و تحلیل فیلم افتر4 Ever Happy دانلود قسمت چهارم فیلم After4 2022

پایان «After Ever Happy» توضیح داد: آیا تسا و هاردین با هم به پایان می رسند؟ در نیویورک چه گذشت؟

بررسی و تحلیل فیلم افتر Ever Happy دانلود قسمت چهارم فیلم After4 2022 پایان «After Ever Happy» آیا تسا و هاردین باهم به پایان می رسند؟ در نیویورک چه گذشت؟

مبارزه با شیاطین آسان نیست.

رویارویی با واقعیت های تلخ زندگی آسان نیست. ادامه راه رفتن آسان نیست وقتی احساس می کنید دنیا تمام بار را روی دوش شما گذاشته است. همه پشیمان هستند، اما درماندگی زمانی به وجود می آید که متوجه می شوید نمی توانید کاری برای آن انجام دهید. 

درگیری دائمی با آسیب‌پذیری‌ها و ناامنی‌های خود سخت است، اما کنار آمدن با این واقعیت که زخم‌های جنگ هرگز بهبود نمی‌یابند سخت‌تر است. «پس از همیشه شاد» به کارگردانی کاستیل لاندون، چهارمین فیلم از مجموعه «پس از» است و بر اساس رمان‌های نوشته آنا تاد ساخته شده است.

برای دانلود قسمت چهارم فیلم افتر 2021 به انتهای مقاله مراجعه کنید.

پس از سقوط

در قسمت قبلی با عنوان « پس از سقوط دیدیم که هاردین متوجه شد که کریستین ونس پدر بیولوژیکی اوست. او ناخواسته به اتاقی رفت و در آنجا متوجه شد که مادرش و کریستین در یک لحظه صمیمی با هم شریک هستند. 

او فکر می کرد که این صرفاً لحظه ای است که هر دوی آنها تسلیم خواسته های نفسانی خود می شوند، اما متوجه شد که چیزهای بیشتری در آن وجود دارد. هاردین 21 سال فکر می کرد که کن اسکات پدرش است. وحی او را بی حس کرد. او نمی توانست چیزی را پردازش کند.

زندگی نسبت به هاردین ناعادلانه بود، اما حالا به نظر می رسید که کابوس ها هرگز تمام نمی شوند. او رفت و با مادرش روبرو شد و به او گفت که در جایی او عواقب انتخاب‌هایی را که در زندگی‌اش انجام داده است به دوش می‌کشد. بنابراین،

بیایید ببینیم «After Ever Happy» چه چیزی برای ما در نظر گرفته است و چگونه این مکاشفه پیش بینی نشده بر زندگی هاردین و تسا تأثیر می گذارد.

اسپویلرهای پیش رو

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان: فیلم درباره چیست؟

هاردین از دانستن حقیقت غمگین شد. نمی دانست بعدش چه کند. او نمی دانست که آیا باید اعمال مادرش را تأیید کند یا با او عصبانی شود. او متوجه شد که راهی برای حل این درگیری وجود ندارد. او می دانست که باید همه چیز را همانطور که هستند بپذیرد.

او می توانست با دنیا به خاطر بی انصافی اش عصبانی شود، اما این گذشته را تغییر نمی داد. کریستین ونس پدرش بود و دیر یا زود باید این واقعیت را می پذیرفت. تسا هم نمی‌دانست چگونه هاردین را درست کند. نمی دانست چه چیزی به او بگوید که باعث شود او احساس آرامش کند. او به او گفت که دوستش دارد و هر چه باشد همیشه در کنارش خواهد ماند، اما این برای آرام کردن او کافی نبود. 

تسا به کیمبرلی (همسر کریستین ونس) می گوید که احساس می کند گم شده است. او نمی دانست رابطه اش به کجا منتهی می شود. او عاشق هاردین بود، اما بارها و بارها احساس کرد که هرگز با او کار نخواهد کرد. درست بود که هر وقت با هم دعوا می کردند، هاردین همیشه برمی گشت و سعی می کرد رابطه شان را اصلاح کند. اما این فقط یک مسئله زمان بود که یک بار دیگر، این الگو خود را تکرار کرد.

بررسی و تحلیل فیلم افتر Ever Happy دانلود قسمت چهارم فیلم After4 2022 پایان «After Ever Happy» آیا تسا و هاردین باهم به پایان می رسند؟ در نیویورک چه گذشت؟

 تسا از مبارزه با شانس خسته شده بود.

 او کمی آرامش در زندگی اش می خواست. او تصمیم گرفت که برود و سعی کند با هاردین صحبت کند. او تصمیم گرفت آخرین فرصت را به رابطه اش بدهد. هاردین به خانه مارک رفته بود. او می خواست خود را در الکل غرق کند و تمام اتفاقات را فراموش کند.

تسا جایی که او بود را پیدا کرد و رفت تا او را برگرداند. او را با یک دختر در مهمانی پیدا کرد. او می دانست که هاردین نمی خواهد با این موقعیت روبرو شود. او از او خواست که با شیاطین خود روبرو شود و مانند یک ترسو مخفی نشود. آنها بحث کردند و تسا محل را ترک کرد.

برای دانلود قسمت چهارم فیلم افتر 2021 به انتهای مقاله مراجعه کنید.

تسا به تنهایی به ایالت واشنگتن برمی گردد. همه چیز او را به یاد زمان زیبایی که در آنجا با هاردین گذرانده بود می انداخت. لاندون، برادر ناتنی هاردین، همیشه از او حمایت می کرد. تسا هنوز با جدایی خود کنار می آمد که متوجه شد اعتیاد پدرش به مواد مخدر او را به پایان سرنوشت سازش رساند.

او را دید که روی زمین دراز کشیده و سرنگی در دست داشت. لاندون در مورد مرگ پدر تسا به هاردین گفت. لاندون می دانست که فقط هاردین می تواند به تسا کمک کند. هاردین به ایالات متحده بازگشت. او تمام مقدمات تشییع جنازه را انجام داد و سعی کرد از نظر عاطفی در دسترس دختری باشد که با تمام وجود دوستش داشت. احساس می کرد که شاید این بار، همه چیز به روال خود بازگردد.

اما تسا تصمیم خود را گرفته بود که مدتی مرخصی می خواهد. او می خواست تنها باشد و بفهمد از زندگی چه می خواهد. او به هاردین می گوید که قبلاً قصد دارد به نیویورک نقل مکان کند و می خواست مدتی در آنجا با لاندون بماند. لاندون که دوست خوبی بود، از تصمیم او حمایت کرد. هاردین از دست لاندون عصبانی بود که به او درباره تصمیم تسا اطلاع نداد. هاردین با ناراحتی فریاد می زند.

زندگی خود به یک بار تبدیل شده بود و هاردین آشفته فقط می خواست از بدترین کابوس زندگی خود فرار کند.

تسا زندگی جدید خود را آغاز کرد. او دو شغل را شروع کرد تا توجه خود را از تحولاتی که در گذشته رخ داده بود منحرف کند. هاردین نیز در راه رستگاری راه افتاد. او می خواست زندگی خود را بهتر کند. او می خواست به آن مردی تبدیل شود که تسا با خوشحالی زندگی خود را با او سپری کند.

بیشتر بخوانید:

او برای رهایی از مشکل اعتیاد به الکل به یک مرکز توانبخشی رفت. در آن جلسات توانبخشی، اتفاق خارق‌العاده‌ای رخ داد. او گزیده هایی از دفتر خاطرات شخصی خود را خواند. اطلاعات شخصی زیادی در آنجا بود و او همه چیز را خواند. مردم با این داستان سرگرم می شوند. آنها از او خواستند که آن را منتشر کند.

هاردین هرگز آن را به قصد انتشار ننوشته بود، اما نوع پاسخی که از سوی دیگران دریافت کرد به او احساس هدفمندی داد. او می دانست که شاید بتواند از طریق آن زندگی خود را به مسیر اصلی بازگرداند. با این حال، او به تسا در مورد آن چیزی نگفت. او از یک ناشر در نیویورک پیشنهاد دریافت کرد.

 او با لندون تماس گرفت و به او گفت که به نیویورک خواهد آمد. او هدف از دیدار خود را فاش نکرد. او سعی نمی کرد چیزی را پنهان کند، اما فقط می خواست در زمان مناسب به تسا بگوید.

تسا

تسا در مورد ملاقات با هاردین تردید داشت، اما پس از ملاقات، امید دوباره زنده شد. او دید که او برای همیشه الکل را ترک کرده است و او یک مرد تغییر یافته است. او می توانست تحول را احساس کند. او شروع کرد به فکر زندگی با او. وقتی تسا به یک نسخه خطی برخورد کرد اوضاع مثبت به نظر می رسید.

 این پیش نویس خام رمانی بود که هاردین در حال نوشتن آن بود. تسا همه چیز را خواند و با هاردین روبرو شد. او با او عصبانی بود، زیرا این داستان زندگی او نیز بود، که او قصد داشت برای تمام دنیا تعریف کند. هاردین همیشه در مورد هر چیزی که در مجله خود می نوشت بسیار مخفیانه بود.

بررسی و تحلیل فیلم افتر Ever Happy دانلود قسمت چهارم فیلم After4 2022 پایان «After Ever Happy» آیا تسا و هاردین باهم به پایان می رسند؟ در نیویورک چه گذشت؟

او حتی به تسا در مورد آن چیزی نگفته بود و حالا داشت آن را منتشر می کرد. هاردین همیشه دوست داشت که داستانی از بخشش و عشق بی قید و شرط باشد، اما تسا آن را اینطور نمی دید. او احساس تجاوز کرد. او تصمیم گرفت که زمان آن رسیده است که هاردین را برای همیشه ترک کند.

هر دو راه خود را می روند. این رمان چاپ شد و نقدهای خوبی از منتقدان دریافت کرد. آنها داستان را دلخراش خواندند و نویسنده، هاردین اسکات را تشویق کردند. در پایان «After Ever Happy»، می‌بینیم که تسا قرار خود را رها کرد و در یک جلسه کتابخوانی به دیدن هاردین رفت. او را ملاقات نکرد، بلکه فقط ایستاد و به او خیره شد. او بدون اینکه متوجه شود محل را ترک کرد.

 هاردین هرگز او را ندید، اما حضور او را احساس کرد. گرمای او را حس کرد. هر دوی آنها همچنان هوس یکدیگر را داشتند، اما نتوانستند کاری در این زمینه انجام دهند. می بینیم که تسا از قرار ملاقات خود صرف نظر کرد و در یک جلسه کتابخوانی به دیدن هاردین رفت. او را ملاقات نکرد، بلکه فقط ایستاد و به او خیره شد. او بدون اینکه متوجه شود محل را ترک کرد. هاردین هرگز او را ندید، اما حضور او را احساس کرد.

بیشتر بخوانید:

گرمای او را حس کرد. هر دوی آنها همچنان هوس یکدیگر را داشتند، اما نتوانستند کاری در این زمینه انجام دهند. می بینیم که تسا از قرار ملاقات خود صرف نظر کرد و در یک جلسه کتابخوانی به دیدن هاردین رفت. او را ملاقات نکرد، بلکه فقط ایستاد و به او خیره شد. او بدون اینکه متوجه شود محل را ترک کرد.

هاردین هرگز او را ندید، اما حضور او را احساس کرد. گرمای او را حس کرد. هر دوی آنها همچنان هوس یکدیگر را داشتند، اما نتوانستند کاری در این زمینه انجام دهند.

“After Ever Happy” به پایان می رسد

اما داستان تسا و هاردین هنوز تمام نشده است. سازندگان قبلاً قسمت پنجم این فرنچایز (با عنوان «پس از همه چیز») را اعلام کرده اند. شاید در فیلم آینده، تسا و هاردین بتوانند رمزگشایی کنند که واقعاً چه چیزی از زندگی می‌خواستند و اینکه آیا ممکن بود زندگی خود را بدون یکدیگر بگذرانند یا این ایده بهتری بود که تا حد زیادی به هم بچسبند.


«پس از همیشه شاد» یک فیلم درام عاشقانه محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی کاستیل لاندون است.

نقد و بررسی “After Ever Happy”: OMG #Hessa بازگشته و بدتر از همیشه است!

<p>بازبینی شده در Cineplex Neukölln، برلین، 27 اوت 2022. مدت زمان: 95 دقیقه.</p>

  • تولید: <p>A Constantin Films (در آلمان)، Voltage Pictures و Amazon Prime (ایالات متحده) یک محصول Calmaple، Wattpad، Ethea Entertainment را منتشر کردند. تهیه کنندگان: جنیفر گیبگوت، برایان پیت، آرون لویتز، کورتنی سولومون، مارک کانتون.</p>
  • خدمه: <p>کارگردان: Castille Landon. فیلمنامه: شارون سوبول، آنا تاد، بر اساس مجموعه کتاب های «پس از» نوشته آنا تاد. دوربین: راب گیونز، جاشوا ریس. تدوینگر: مورگان هالسی. موسیقی: جورج کالیس.</p>
  • با: <p>جوزفین لنگفورد، هیرو فاینس تیفین، لوئیز لومبارد، چنس پردومو، میرا سوروینو، استفن مویر، راب استس، کیانا مادیرا، کارتر جنکینز.</p>

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x