دانلود و نقد بررسی فیلم ها

تحلیل و بررسی فیلم افتر After (با اسپویلر)2019 دانلود قسمت اول 1

«بعد» یک فیلم بد است، اما این تنها مشکل نیست

تحلیل و بررسی فیلم افتر After (با اسپویلر) دانلود قسمت اول 1 «بعد» یک فیلم بد است، اما این تنها مشکل نیس چیزی است که در یک فیلم نمی‌خواهید، به همین دلیل باید آن را تماشا کنید تسا 18 ساله، باکره و دانشجوی سال اول کالج

«بعد» هر چیزی است که در یک فیلم نمی‌خواهید، به همین دلیل باید آن را تماشا کنید.

خلاصه نقشه

تسا 18 ساله، باکره و دانشجوی سال اول کالج، زندگی نسبتاً بی گناهی داشته است.

اگرچه پدرش مدت‌ها او و مادرش کارول را ترک کرد، اما از کودکی بهترین دوستش نوح را در کنارش داشت. با این حال، از آنجایی که تسا از نوح بزرگتر است، به این معنی است که

در حالی که او یک سال دیگر در دبیرستان گیر کرده است، او تنها در کالج است.

به این معنی که شاید برای اولین بار در زندگی، او تنها باشد.

برای دانلود قسمت اول فیلم افتر به انتهای مقاله مراجعه کنید.
کارگردان(های) جنی گیج
فیلمنامه توسط سوزان مک مارتین
تاریخ انتشار 4/12/2019
ژانر(های) عاشقانه، درام
خوبه اگه دوست داری غمگین مردان جوان، با لهجه، که چیزی جز دردسر نیست

دختران دیواری

برای شما نیست اگر شما نمی توانم با رابطه اصلی فیلم که به دلیل تقلب شروع می شود کنار بیایم

تماشای بسیاری از فیلم های عاشقانه، به ویژه با حضور جوانان

فکر گرگ و میش بد بود و 50 سایه خاکستری زباله بود

بازیگران مورد توجه
تسا جوزفین لنگفورد
کارول سلما بلر
نوح دیلن آرنولد
هاردین قهرمان فاینس تیفین
استف رعد سرخ خدیجه
فرود آمدن شین پل مک گی

 

بنابراین، تسا را ​​رها می کنیم تا مانند یک بچه گوسفند که توسط گرگ های کنجکاو احاطه شده است ظاهر شود. یکی از آنها هاردین است که بی گناه تسا را ​​اگر نگوییم آزاردهنده، جذاب می یابد. حداقل تا زمانی که او را بشناسد و به نظر برسد که عاشق او شده است. چیزی که برای تسا پیچیده است، چرا که هاردین چه احساسی دارد و چه احساسی دارد، با بازگشت نوح به خانه و مخالفت مادرش در تضاد است.

با این حال، با داشتن چنین زندگی سرپناهی، شخصی مانند هاردین چیزی را در تسا بیدار می کند. او از گذشته مستی پدرش، گناه مادرش ناراحت است و در ارتباط با مردم مشکل دارد. اما تسا می تواند همه اینها را تغییر دهد اگر بتواند از تمام کارهایی که هاردین تا به حال انجام داده است بگذرد. چیزی که شامل ویدیویی می شود که می تواند همه چیز را برای همیشه خراب کند.

بیشتر بخوانید:

سوال(های) بی پاسخ مانده است

  1. دقیقا چه اتفاقی برای پدر لندون افتاد؟
    1. لاندون به زودی برادر ناتنی هاردین می شود.

نکات برجسته

موسیقی متن

اگر کسی هستید که آهنگ های پاپ یا راک مستقل را دوست دارید، موسیقی را دوست خواهید داشت. از جمله کاور آهنگ «پیچیده» از Avril Lavigne، در میان دیگران، شما خود را با موسیقی پر جنب و جوش خواهید دید. در واقع، این ممکن است یکی از معدود چیزهایی باشد که واقعاً نمی توانید با این فیلم به آن بپردازید.

در حصار

پسری غمگین با پول و لهجه + دختر معصوم ساده لوح و باکره

      تحلیل و بررسی فیلم افتر After (با اسپویلر) دانلود قسمت اول 1 «بعد» یک فیلم بد است، اما این تنها مشکل نیس چیزی است که در یک فیلم نمی‌خواهید، به همین دلیل باید آن را تماشا کنید تسا 18 ساله، باکره و دانشجوی سال اول کالج
برای دانلود قسمت اول فیلم افتر به انتهای مقاله مراجعه کنید.

همه ما طرفدار یک عاشقانه خوب هستیم، حتی اگر کمی عمومی باشد. با این حال، مشکل After این است که از جنبه های بسیار آشنای ژانر عاشقانه در یک فیلم استفاده می کند. پسر جوانی با گذشته ای پر دردسر، با لهجه ای که می تواند قایق رویایی عالی بسازد. این دختر بی گناه، باکره، کمی ساده لوح، که پناه گرفته بود. آنها را کنار هم بگذارید، و او دچار بیداری جنسی می شود که همزمان با نرم شدن قلب یخی و بی احساس او است. با این حال، او کاری را انجام می‌دهد یا می‌گوید که به یک ژست بزرگ برای متحد کردن آنها نیاز دارد – اگر اتفاق بیفتد.

اشتباه نکنید

شما از طریق فیلم موفق خواهید شد، اما اگر دوستی پیدا نکنید که در تمام مدت نظر بدهد، خسته خواهید شد. به خصوص از آنجایی که هاردین و تسا، در حالی که لحظات شیرینی دارند، وارد شدن به رابطه آنها سخت است. شاید به این دلیل است که با خیانت تسا به نوح شروع می شود، به اندازه ای که دو فرد جذاب با هم ترکیب می شوند، شیمی وجود ندارد، یا اینکه After هیچ چرخش منحصر به فردی در کار نیست.

برای من، تیفین غیرقابل انکار جذاب است

اما فاقد جذابیت است – که ظاهراً لهجه او قرار بود جبران کند. این بدان معنا نیست که لنگفورد از این کار خارج شده است. برخلاف خواهرش کاترین، از 13 دلیل برای شهرت، چیزی وجود ندارد که شما را جذب کند. برای مانند تیفین، تنها چیزی که به دست می آورید این است که چون او جذاب است، او با یک پسر جذاب است، و آنها در موقعیت هایی هستند که به رابطه جنسی اشاره می کنند، این باید داغ باشد و توجه شما را حفظ کند. با این حال، نمی‌توانید امتیاز PG-13 را برای این که چرا این فیلم سست می‌شود سرزنش کنید. این فقط بازیگری است که بیش از هر چیز دیگری نگران جذابیت است.

بیشتر بخوانید:

لاندون و استف

اعتراف می کنم، لاندون و استف برای لحظه ای توجه من را جلب کردند. لاندون به این دلیل که در مدرسه بهترین دوست تسا شد و ظاهراً با هاردین رابطه پر سر و صدایی داشت. اگر نه، او تلاش می کرد تا خانواده ای بسازد که شاید او می خواست. سپس با استف، یک زن رنگین‌پوست عجیب و غریب، این سوال پیش می‌آید که آیا او به اندازه ظاهرش بد بود و داستانش چه بود؟

افسوس، هر دو ظاهراً یکی از آخرین چیزهایی هستند که مک مارتین در ذهنش نقش بسته است، و حضور آنها ظاهراً به دلیل لوکیشن فیلم دانشگاه آتلانتا است. بنابراین تنها وجود چند شخصیت غیرسفیدپوست در فیلم منطقی است.

به طور کلی: منفی (طعم اکتسابی)

تحلیل و بررسی فیلم افتر After (با اسپویلر) دانلود قسمت اول 1 «بعد» یک فیلم بد است، اما این تنها مشکل نیس چیزی است که در یک فیلم نمی‌خواهید، به همین دلیل باید آن را تماشا کنید تسا 18 ساله، باکره و دانشجوی سال اول کالج

معمولاً برچسب منفی برای فیلم هایی است که من از آنها انتظار داشتم و اصلاً آنها را برآورده نمی کردند. برای After انتظاراتم کم بود و متاسفانه برآورده شد.

سرنخ ها شیمی ندارند، و در حالی که آنها چند لحظه بامزه دارند، برای کمک به شما برای عبور از تسا کافی نیستند. به آن اضافه کنید اینطور نیست که او این ایده را ارائه کرد که آنها یک زوج شدند زیرا به نظر می رسید که باید باید باشند، و این باعث می شود که نتوانید خود را در کنار هم بودن او و هاردین گم کنید. حتی اگر همانطور که استف هم اتاقی تسا می گوید، آنها خواهر و برادر به نظر می رسند (که من در ابتدا فکر می کردم آنها هستند).

دانلود قسمت دوم فیلم صحنه دار و عاشقانه افتر After

اما چیزی که در نهایت منجر به دریافت برچسب منفی می شود این است که شما مدت زمان این فیلم را احساس می کنید زیرا چیزی برای اتصال وجود ندارد. مسائل هاردین علاقه شما را تحریک نمی کند. بیداری جنسی تسا بیشتر شما را به این سوال می‌اندازد که آیا او قبلاً منتظر ازدواج با نوح بوده است تا اینکه افتخار کند که دارد لذت می‌برد. بازیگران مکمل را اضافه کنید که، به غیر از استف و لندون، دلیلی برای یادداشت نام آنها برای شما ارائه نمی دهند، و به نظر می رسد After ممکن است مخاطب داشته باشد، اما ممکن است محدود باشد.

 

 

زمان پخش سریال ونزدی فصل دوم دوبله فارسیWednesday،نقد و برسی فصل 1 و2 ونزدی آدامز

تحلیل،نقد و برسی دانلود فیلم منو the menu 2022

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x