اخبار فوریفناوری

بریتانیا از اولین خودروی پرنده جهان رونمایی کرد!

ماشین‌های پرنده نزدیک‌تر از چیزی هستند که فکر می‌کنید - خودروی eVTOL Volar بریتانیا در اوایل سال 2028 تولید خواهد شد.

طبق گزارش eVTOL.com، شرکت Bellwether Industries، یک استارتاپ eVTOL مستقر در بریتانیا، اولین پروازهای آزمایشی بدون اتصال نمونه اولیه هواپیمای Volar دو سرنشین خود را در دبی با موفقیت انجام داد.

ماشین های پرنده در راه است

این شرکت گفت که در هفته های آینده فیلم پروازهای آزمایشی را به اشتراک خواهد گذاشت و این هواپیما در مجموع هشت پرواز آزمایشی را انجام داده است. این شرکت قبلاً فیلمی از دستگاه خود را در طول پروازهای آزمایشی داخلی منتشر کرده است.

Bellwether تاکنون 1 میلیون دلار از سرمایه گذاران فرشته جمع آوری کرده است و هواپیمای آن برای اولین بار در نمایشگاه هوایی دبی ماه گذشته به نمایش عموم گذاشته شد. اکنون به دنبال سرمایه گذاری بیشتر برای کمک به ساخت یک نمونه اولیه در مقیاس کامل است.

مشاهده فیلم:

 

 

هواپیمای Volar برای ارائه سفر با ماشین پرنده درون شهری طراحی شده است. نسخه نهایی حدود 10.5 فوت (3.2 متر) عرض خواهد داشت، در حالی که نمونه اولیه برای پروازهای آزمایشی اخیر تقریباً نصف اندازه بود. نمونه اولیه هواپیمای Volar فعلی دو سرنشینه است، در حالی که ماشین نهایی دارای فضایی برای چهار تا پنج صندلی خواهد بود.

Bellwether قصد دارد تا سال 2028 خودروی پرنده خود را وارد بازار کند

در رندرها، هواپیمای Volar شباهت هایی به نمونه اولیه دیگر eVTOL در حال توسعه به نام CycloRotor دارد. هر دو مدل در واقع به‌طور شگفت‌انگیزی شبیه خودروهای هوابرد هستند، نه تاکسی‌های پرنده چند روتوری که ما به سرعت به دیدن آنها عادت می‌کنیم.

کای تسه لین: “بسیاری از مشکلات ما این است که وسیله نقلیه شبیه هواپیما نیست، بنابراین وقتی مردم آن را می بینند، نمی بینند که چگونه می تواند کار کند یا چگونه می تواند پرواز کند، اما واقعی است.” مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران Bellwether به eVTOL.com گفت.

برای پروازهای آزمایشی اخیر، نمونه اولیه آزمایشی از راه دور تا 13 فوت (3.9 متر) با سرعت تقریباً 25 مایل در ساعت (40 کیلومتر در ساعت) پرواز کرد.

Bellwether در وب‌سایت خود می‌گوید ماشین‌های تمام‌مقیاس آن در ارتفاعات تقریباً 3000 فوتی حرکت می‌کنند و به سرعت 135 مایل در ساعت (217 کیلومتر در ساعت) می‌رسند. مدت زمان باتری تقریباً 90 دقیقه تخمین زده می شود که مشابه بسیاری از طرح های تاکسی پرنده است که در حال حاضر در حال ساخت هستند.

Bellwether قصد دارد تا سال 2028 هواپیمای Volar خود را به بازار بیاورد، اگرچه این امر به دریافت گواهینامه پرواز بستگی دارد. این شرکت به طور خاص هواپیماهای خود را به عنوان یک خودروی پرنده شخصی قرار می دهد، بنابراین جالب است که ببینیم آیا تحرک هوایی عمومی شهری قبل از اینکه شرکت قصد دارد ماشین پرنده خود را آزاد کند، واقعاً بلند می شود یا خیر.

صنایع Bellwether آن را به مشتریان خصوصی ارائه می دهد، که یک تغییر بسیار خوب در میان تمام این اعلامیه های وسایل نقلیه پرنده خودران است که به عنوان حمل و نقل عمومی عمل می کنند.

در هیجان انگیزترین بازی 2023

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x