مقالات

به دنبال شغل برای افرادی هستید که افسردگی را تجربه می کنند؟ در اینجا 15 گزینه وجود دارد نحوه هدایت نیروی کار با افسردگی

خانم سرکار عصبی و ناراحتکار در بهترین زمان ممکن است استرس زا باشد، اما وقتی با مشکلات سلامت روان یا شرایط دشوار زندگی سر و کار دارید، کار تقریباً غیرممکن است. ارسال ایمیل، تعیین ضرب الاجل ها، و سیاست زدگی در اطراف دفتر می تواند احساس وحشتناکی داشته باشد و این احساس را در شما ایجاد کند که پایانی در چشم نیست.

مقابله با افسردگی و سایر مسائل مربوط به سلامت روان می تواند به خودی خود یک شغل باشد. اما حتی زمانی که در حال مبارزه هستید، مشاغلی هستند که سازگار هستند و حتی می‌توانند برای سلامت روان شما مفید باشند!

در هنگام مقابله با افسردگی به دنبال چه چیزی در شغل باشیم

اگر در حال حاضر با افسردگی دست و پنجه نرم می کنید، ممکن است بخواهید بدانید که در یک شغل باید به دنبال چه چیزهایی باشید. در حالی که در زیر به شما 15 شغل مختلف می‌دهیم که می‌توانند برای شما مناسب باشند، برخی از مواردی که ممکن است بخواهید در یک شغل به دنبال آنها باشید عبارتند از:

توانایی کار در منزل
زمانبندی انعطافپذیر
عدم نیاز به تعامل با گروه های بزرگ
وظایفی که به شما امکان می دهد فعال باشید

کار کردن برای اکثر مردم خوب است. درآمدی را فراهم می کند و اغلب مزایای ارزشمند دیگری مانند بیمه درمانی را نیز شامل می شود. همچنین مکانی است که می توانید با دیگران معاشرت کنید که در هنگام زندگی با افسردگی بسیار مهم است زیرا از منزوی شدن شما جلوگیری می کند. به دست آوردن شغل ممکن است در واقع علائم افسردگی را در برخی افراد یا افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی بهبود بخشد. صرف نظر از اینکه چه رشته کاری ممکن است در نظر داشته باشید، کار کردن گاهی اوقات می تواند استرس زا باشد. ممکن است قبل از شروع جستجوی کار به دنبال گروه های حمایتی مناسب باشید تا از همان ابتدا از حمایت لازم برخوردار شوید.

آنچه در مورد جلوگیری از افسردگی باید بدانید

در یک شغل چه مواردی را باید در نظر گرفت

با در نظر گرفتن این موضوع، مهم است که گزینه های شغلی خود را به دقت در نظر بگیرید، از مشاغل پر استرس اجتناب کنید و یکی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد تعادل کار و زندگی معقولی داشته باشید. بسیاری از جوانان در حال حاضر از مزایای حفظ تعادل خوب در زندگی خود آگاه هستند.

مشاغل پردرآمد زیادی وجود دارد که می توانید ساعات کاری خود را تنظیم کنید تا سطح استرس خود را کاهش دهید. بسیاری از شرکت‌ها در ایالات متحده زمانی که مطمئن می‌شوند کارمندانشان زمان زیادی را در محل کار نمی‌گذرانند، از مزایایی که دریافت می‌کنند آگاه‌تر می‌شوند. کارفرمایانی که از کارکنان خود می خواهند ساعات طولانی کار کنند، در معرض خطر داشتن کارمندان ناراضی و فرسوده هستند. کارفرمایانی که در ایجاد تعادل مناسب بین کار و زندگی برای کارمندان خود شکست می خورند، زمینه را برای نرخ بالای گردش مالی فراهم می کنند.

اگر در تلاش برای یافتن شغل هستید، آیا فکر کرده اید که برای خودتان وارد تجارت شوید؟ راه‌اندازی کسب‌وکار خود به این معنا نیست که لزوماً باید مکان‌های مورد نظر خود را در بورس اوراق بهادار نیویورک داشته باشید، اگرچه این امر نیز خارج از محدوده احتمالی نیست. مشاغل عالی برای افراد مبتلا به افسردگی وجود دارد.

شغلی برای مردم که رئیس خودشان باشند.

رئیس خود بودن مزایای زیادی دارد. بیشتر و بیشتر جوانان این گزینه را انتخاب می کنند. داشتن کسب‌وکار شخصی به شما این امکان را می‌دهد که ساعات کاری خود را تنظیم کنید و فضاهای آرامی را برای ساعات کاری ایجاد کنید. گزینه‌های زیادی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار کلبه‌ای در محله‌تان یا کسب‌وکاری که می‌توانید از خانه خود اداره کنید، وجود دارد. به این فکر کنید که در حال حاضر زمان خود را چگونه می گذرانید. در حال حاضر چه کارهایی انجام می دهید که می تواند برای درآمدزایی استفاده شود؟ یک نوع شغل را در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد یکی از سرگرمی ها یا علایق شخصی خود را به کار ببندید. اگر در کار با دستان خود استاد هستید، امکان کار خلاقانه نامحدود است.

 

آیا پیاده روی سگ بخشی از برنامه روزمره شماست؟ اگر چنین است، احتمالاً افراد زیادی در همسایگی شما هستند که نمی توانند در طول روز در خانه باشند و با کمال میل به شما برای سگ گردانی پول می دهند. آیا احساس فرو بردن دست ها در عمق خاک به کاهش افسردگی شما کمک می کند؟ اگر چنین است، محوطه سازی یا باغبانی ممکن است شغل جدید شما باشد. اگر اهل فضای باز نیستید و زمان زیادی را در رسانه های اجتماعی می گذرانید، ممکن است بتوانید با به عهده گرفتن پست های رسانه های اجتماعی برای یک شرکت، شغلی برای خود یا شخص دیگری پیدا کنید. اگر انتخاب نهایی شما این است که برای خودتان وارد تجارت شوید، مطمئن شوید که برای شرایط خود درمان مناسبی برای سلامت روان دریافت کرده و شروع به شرکت در یکی از گروه‌های حمایتی ارزشمند کنید تا تلاش‌هایتان را ادامه دهید
.

مشاغل برای افراد مبتلا به افسردگی

طبق آمار سازمان جهانی بهداشت، حدود 300 میلیون نفر در جهان با افسردگی دست و پنجه نرم می کنند. شما در مبارزات خود تنها نیستید، و بسیاری از گزینه های درمانی مبتنی بر شواهد برای رفع نیاز به درمان های خاص افسردگی پدیدار شده اند. در حالی که هنگام داشتن علائم افسردگی ممکن است کار کردن دشوار باشد، برخی از مشاغل هستند که مناسب‌تر از دیگران هستند. اگر با افسردگی دست و پنجه نرم می کنید و به دنبال تغییر در حرفه خود هستید، در زیر فقط چند شغل وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

افسردگی متوسط ​​چیست؟ درمان افسردگی

سگ راه رفتن

آیا به دنبال شغلی با ارزش و کم استرس هستید که شما را به بیرون از منزل برساند؟ سگ های پیاده روی می توانند بسیار مناسب باشند. بسته به شرکت، سگ‌روها اغلب می‌توانند برنامه‌های خود را تنظیم کنند و بیشتر روز خود را در بیرون از منزل با سگ‌ها بگذرانند. سگ‌های پیاده‌روی نیازی به تعامل زیاد با افراد دیگر ندارند و دوز سالم ویتامین D و همچنین ورزش فراوان را به شما می‌دهند، که هر دو نشان داده شده است که به علائم افسردگی کمک می‌کنند. راهروهای سگ باید مسئولیت پذیر، وقت شناس و در کنار حیوانات راحت باشند.

باغبانی

دوست دارید با گیاهان کار کنید؟ باغبانی می تواند در کوچه شما باشد. طیف گسترده ای از مشاغل در این صنعت وجود دارد، از محوطه سازی حرفه ای گرفته تا مراکز باغ، باغ های گیاه شناسی و گلخانه ها. اگر شست سبز دارید، باغبانی می‌تواند یک شغل کم استرس عالی باشد که از مهارت‌های شما به خوبی استفاده می‌کند. گیاهان همچنین برای سلامتی شما مفید هستند و می توانند از نظر جسمی و روحی به شما کمک کنند.

جنگل بان

کار به عنوان نگهبان پارک می‌تواند یک فرصت شغلی فوق‌العاده برای کسانی باشد که دوست دارند در طبیعت بیرون بروند و به مردم کمک کنند تا بهترین استفاده را از فضای آزاد ببرند. بسیاری از پارک‌های ملی در سراسر کشور دارای برنامه‌های کارآموزی تابستانی هستند که اتاق، غذا و کمک هزینه تحصیلی را برای کسانی که به‌دنبال کشف شغل پارکبان هستند، فراهم می‌کند. رنجرها می توانند در مورد طبیعت، مهارت های بقا، کمپینگ، کوله پشتی و موارد دیگر بیاموزند. آنها همچنین معمولاً تعادل خوبی از زمان تنهایی به همراه زمانی که با همکارانی که کارشان را دوست دارند می گذرانند!

کتابدار

اگر کتاب مورد علاقه شماست، کار در کتابخانه می تواند یک گزینه شغلی عالی باشد. در حالی که اکثر مشاغل تمام وقت کتابدار نیاز به مدرک کارشناسی ارشد در علوم کتابداری دارند، بسیاری از کتابخانه‌ها نیز تکنسین‌های کتابخانه‌ای را استخدام می‌کنند که در انجام کارهایی مانند کار کردن با میز گردش، قفسه‌بندی و سازمان‌دهی کتاب‌ها، اسکن و بارگذاری اسناد، و کمک به مراجعان در یافتن کتاب و مواد منبع کمک می‌کنند. . کتابخانه‌های عمومی نیروی خوبی در جهان هستند، بنابراین شما احساس خواهید کرد که در دنیا تغییر ایجاد می‌کنید. تحقیق و تاریخ بیشتر سرعت شما؟

چگونه از زندگی بیشتر لذت ببریم: 20 راه برای لذت بردن از هر روز

سرویس پستی

کار به عنوان پستچی یا پست زن می تواند یک گزینه شغلی عالی برای کسانی باشد که با مشکلات سلامت روانی دست و پنجه نرم می کنند. در حالی که ساعات و مکان می‌تواند بسته به موقعیت شغلی متفاوت باشد، کارکنان خدمات پستی می‌توانند از زمان زیادی در خارج از منزل لذت ببرند و در طول روز با مردم تعامل داشته باشند و در عین حال زمان زیادی برای تنهایی داشته باشند. کارکنان پست اغلب می توانند روابط خود را با محله هایی که تحویل می دهند ایجاد کنند و به ارتباطات پایدار با افرادی که به آنها خدمات می دهند منجر شود. و به عنوان یک شغل دولتی، کار پست معمولاً با حقوق و مزایای مناسب همراه است.

رونویسی

اگر گوش خوب و مهارت های تایپ قوی دارید، کار به عنوان رونویسی ممکن است برای شما مناسب باشد. رونویسی‌ها صدا را برای مشتریان مختلف، از جمله کسانی که در زمینه‌های پزشکی، حقوقی و سایر زمینه‌ها هستند، به متن تبدیل می‌کنند. رونویسی‌نویسان اغلب می‌توانند از مزایای کار در خانه لذت ببرند، زیرا بیشتر کارهای رونویسی را می‌توان از راه دور انجام داد. به عنوان یک امتیاز اضافی، رونویسی معمولاً شامل مقدار زیادی زمان تنهایی است، که آن را برای کسانی که به راحتی در تعاملات اجتماعی دچار فرسودگی می شوند، مناسب است.

امنیت

فرقی نمی کند در کجا زندگی می کنید، معمولاً منافذی برای موقعیت های امنیتی در منطقه شما وجود دارد. نگهبانان امنیتی همچنین می توانند در مکان های مختلف، از ساختمان های اداری شرکت ها گرفته تا موزه ها، تا سایت های ساخت و ساز و ساختمان های قدیمی کار کنند. بسیاری از شرکت‌ها برای پوشش شیفت‌های شب به کارگران امنیتی نیاز دارند، و اگر شما یک جغد شب طبیعی هستید، این گزینه عالی است. همچنین اغلب اوقات تعطیلی زیادی برای کشف علایق دیگر، خواندن یا گوش دادن به موسیقی وجود دارد.

بازرگانی

آیا می خواهید در حین کار ورزش خود را انجام دهید؟ تجارت می تواند یک انتخاب شغلی عالی برای شما باشد. اکثر فروشگاه‌های بزرگ به فروشنده‌هایی برای کمک به تخلیه کامیون‌ها و اقلام موجود در فروشگاه نیاز دارند. این یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال شغلی فعال بدون نیازهای ذهنی شدید هستند. شیفت ها اغلب شامل صبح زود و اواخر شب می شود و برای کسانی که دوست دارند ساعات غیر سنتی کار کنند عالی است. حتی زمانی که با سلامت روانی دست و پنجه نرم می کنید، چشم انداز یک محیط کاری کم استرس، ورزش زیاد و برنامه ریزی منعطف می تواند شغلی را در تجارت مناسب ایجاد کند.

کار و کسب های خرد

اگر از تجارت بزرگ و دنیای شرکتی خسته شده اید، به دنبال شغلی باشید که برای یک کسب و کار کوچک کار می کند. در حالی که ممکن است دستمزدها آنقدر بالا نباشد، بیشتر مشاغل کوچک فرهنگ شخصی و صمیمی تری دارند و با کسانی که با سلامت روان یا سایر مسائل دست و پنجه نرم می کنند انعطاف پذیرتر هستند. هنگامی که به شغلی در یک کسب و کار کوچک فکر می کنید، مهم است که به دنبال افرادی باشید که فکر می کنید با آنها تناسب خوبی دارید. کسب‌وکارهای کوچک نیز تقریباً در هر صنعت فرصت‌های شغلی متنوعی را ارائه می‌دهند و اگر به دنبال کشف یک شغل جدید هستید، می‌توانند راه بسیار خوبی برای خیس کردن پای شما باشند.

رانندگی کامیون

از شغل خود خسته شده اید و در حسرت راه باز هستید؟ رانندگی کامیون می تواند فرصتی عالی برای کشف شغل جدید و همچنین نقاط مختلف کشور باشد. رانندگان حرفه ای کامیون همواره تقاضای بالایی دارند و می توانند در صنایع مختلف کار پیدا کنند. اگر از کاوش در مکان‌های جدید، انتخاب آهنگ‌های مورد علاقه‌تان و کار کردن تا حد زیادی به تنهایی لذت می‌برید، رانندگی با کامیون یک گزینه شغلی عالی است. اکثر رانندگان کامیون برای دریافت گواهینامه CDL نیاز به حضور در مدرسه دارند تا نحوه کار با وسایل نقلیه خود را بیاموزند و در آزمون قبول شوند.

برنامه نویسی کامپیوتر

اگر چارچوب ذهنی فنی دارید و با کامپیوتر خوب هستید، برنامه نویسی کامپیوتر ممکن است یک جایگزین شغلی امیدوارکننده برای شما باشد. برنامه نویسان کامپیوتر به طور مداوم تقاضای بالایی دارند و اغلب دستمزدهای بالایی نسبت به سایر حرفه ها دریافت می کنند. منابع آنلاین زیادی برای یادگیری کدنویسی و همچنین انواع برنامه های مدرک وجود دارد. برای کسانی که تازه شروع به کار کرده اند، ایجاد یک برنامه یا بازی ساده برای آزمایش مهارت های خود یا داوطلب شدن برای کسب و کارهای محلی برای تقویت رزومه خود را در نظر بگیرید.

5 نکته برای جذب مشتریان جدید

تدریس خصوصی

برای کسانی که در تحصیلات عالی هستند و از کمک به دیگران برای درک مفاهیم پیچیده و عملکرد بهتر در مدرسه لذت می برند، تدریس خصوصی می تواند یک گزینه شغلی عالی باشد. تدریس خصوصی اغلب هزینه خوبی دارد و معمولاً ساعات انعطاف پذیری را در بعد از ظهر، عصر و آخر هفته ارائه می دهد. اگر تخصص دانشگاهی خاصی دارید، اغلب می توانید نرخ های بالاتری دریافت کنید. برنامه های مدرسه و آژانس های آموزشی اغلب یک فرصت شغلی عالی برای کسانی است که می خواهند یک جریان ثابت از مشتریان بررسی شده و پرداخت بدون دردسر داشته باشند.

آزاد

آیا تا به حال خواسته اید از خانه کار کنید؟ کار آزاد می تواند راهی عالی برای لذت بردن از انعطاف پذیری و مزایای کار از راه دور باشد، در حالی که برنامه خود را تنظیم می کنید و زمانی که مناسب شما کار می کنید. مشاغل آزاد در صنایع مختلفی مانند نوشتن، طراحی، برنامه نویسی کامپیوتر، رونویسی و کارهای اداری وجود دارد. هنگامی که یک پایگاه مشتری مستقر ایجاد کردید، می توانید از درآمد ثابتی برخوردار شوید و در عین حال رئیس خود باشید. وقتی با سلامت روانی دست و پنجه نرم می کنید، آزادی و انعطافی که یک شغل آزاد ارائه می دهد می تواند پادزهر عالی برای بلوز محل کار باشد.

یک سرگرمی را به یک شغل تبدیل کنید

اگر سرگرمی دارید که می‌خواهید به سطح بعدی برسانید، اغلب گزینه‌های شغلی وجود دارد که به خوبی با مهارت‌هایی که قبلاً خودتان توسعه داده‌اید مطابقت دارد. تبدیل یک سرگرمی به شغل برای کسانی که علاقه زیادی به یک موضوع یا فعالیت دارند و می خواهند آن را بیشتر کشف کنند، گزینه بسیار خوبی است. خواه واقعاً به باغبانی، کتاب، پخت و پز، نجاری، تناسب اندام یا هر موضوع دیگری علاقه داشته باشید، معمولاً یک موقعیت شغلی برای شما وجود دارد.

یکی از گزینه‌های عالی این است که برای سازمان‌هایی کار کنید که به افراد یاد می‌دهند چگونه بر مهارت‌های خاص شما مسلط شوند. برای کسانی که اقلام فیزیکی می سازند یا می سازند، می توانند آنها را به صورت آنلاین در مکان هایی مانند Etsy بفروشند. در حالی که تبدیل کردن یک سرگرمی به یک شغل ممکن است هنوز کار باشد، معمولاً یک تلاش مفید است که به نقاط قوت شما کمک می کند و به شما امکان می دهد چیزهایی را که قبلاً به آنها علاقه دارید کشف کنید.

کسب و کار خودتو راه بینداز

میخوای رئیس خودت باشی؟ کارآفرین شدن و راه اندازی کسب و کار خود را در نظر بگیرید. در حالی که ممکن است جنبه های استرس زا برای شروع یک ماجراجویی جدید مانند این وجود داشته باشد، اغلب می تواند پادزهر عالی برای ناامیدی از دنیای شرکت باشد. هنگامی که با سلامت روانی دست و پنجه نرم می کنید، کار کردن برای خودتان و انجام کاری که به آن علاقه دارید نیز می تواند الهام بخش شما برای انجام کارهای معنادار باشد. راه‌اندازی کسب‌وکار خود می‌تواند به شما آزادی لازم را بدهد تا در مواقعی که می‌توانید کار کنید و زمانی که به آن نیاز دارید مرخصی بگیرید.

انگیزه یافتن شغل برای افراد مبتلا به افسردگی از مشاوران BetterHelp

گاهی اوقات حتی اگر شغلی عالی داشته باشید، افسردگی می تواند کار را دشوار کند. ممکن است اصلاً برای بلند شدن از رختخواب تلاش کنید یا متوجه شوید که عملکرد شغلی شما در حال آسیب است. این می تواند باعث ایجاد استرس زیادی شود زیرا ممکن است نگران از دست دادن شغل خود باشید. اگر با افسردگی دست و پنجه نرم می کنید و زندگی روزمره شما را تحت تاثیر قرار می دهد، وقت آن است که برای کمک بخواهید. افسردگی یک بیماری قابل درمان است که گزینه های درمانی زیادی دارد. یکی از این گزینه ها درمان است. یک درمانگر می تواند به کاهش علائم افسردگی شما کمک کند و منابع و توصیه هایی را برای نیازهای جستجوی شغل در اختیار شما قرار دهد. BetterHelp دارای درمانگران آنلاین است که دریافت کمک مورد نیاز از یک مشاور دارای مجوز را برای شما راحت می کند. می‌توانید نظرات برخی از مشاوران ما را در زیر بخوانید، از افرادی که مشکلات مشابهی را تجربه می‌کنند.

 

چگونه می توان فروش خرده فروشی سوپرمارکت را در 10 گام ساده بهبود بخشید؟

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x