خیانت زناشوییزناشویی و ازدواج

چگونه بفهمیم یک دختر شما را دوست دارد: 25 نشانه واضح که او به شما علاقه دارد

عاشق

آیا او من را دوست دارد؟

این سوالی است که بدون شک تقریباً در مقطعی از زندگی ذهن هر مردی را به خود مشغول کرده است.

به هر حال، چه راه بهتری برای جلوگیری از طرد شدن از این که بفهمید یک دختر چه احساسی دارد قبل از ابراز علاقه عاشقانه شما چیست؟

با این حال، گاهی اوقات تشخیص زنان بسیار سخت است، حتی زمانی که فکر می کنیم همه چیز را آشکارا برای مرد مورد علاقه خود آشکار می کنیم.

و بیایید صادق باشیم، شما مردان در خواندن علائم در بیشتر مواقع آنقدرها هم عالی نیستید.

مخصوصاً وقتی که وقتی به کسی که واقعاً دوستش دارید نگاه می کنید، قضاوت شما با قلب های کوچکی که جلوی چشمان شما شنا می کنند تیره شده است.

چه او را دوست داشته باشید و مطمئن نباشید که اگر از او درخواست کنید بله می‌گوید، یا قبلاً بیرون رفته‌اید، اما مطمئن نیستید که آیا او مایل به ادامه دادن کارها است، خواندن یک دختر می‌تواند کمی باشد. از یک میدان مین

نکته کلیدی این است که مراقب رفتارهای خاص و دیگر نشانه هایی باشید که نشان دهنده جذابیت متقابل او برای شماست.

برخی ممکن است ظریف باشند، در حالی که برخی دیگر به معاشقه محدود می شوند، اما در اینجا برخی از نشانه های آشکار وجود دارد که نشان می دهد او به شما علاقه دارد.

1. او را در حال نگاه کردن به شما می گیرید

وقتی از پسری خوشمان می‌آید، چه بخواهیم چه نخواهیم در نهایت او را زیاد تماشا می‌کنیم و احتمالاً در پنهان کردن آن مهارت چندانی نخواهیم داشت. اگر به او نگاه کنید و او را در حال خیره شدن بگیرید، این نشانه خوبی است.

اگر زمانی که چشمان شما به هم می رسند به شما لبخند می زند، یا اگر با لبخند زدن به لبخند شما پاسخ می دهد، این مثبت تر است. به خصوص اگر این یکی از آن لبخندهای شیرین و خجالتی باشد که وقتی به شما خیره شده اند می آید.

به هر حال، پنهان کردن احساسات واقعی خود در لحظه ای که برای آن آماده نیستید، سخت است.

از سوی دیگر، و از آنجایی که ما اگر مخالف نباشیم، چیزی نیستیم، نشانه دیگر (مخصوصاً اگر هنوز هیچ اتفاقی بین شما رخ نداده است) این است که او به معنای واقعی کلمه هرگز به شما نگاه نمی کند.

او با دقت از نگاه شما دوری می کند زیرا نمی خواهد خیلی واضح باشد.

2. و او به دنبال شما است

اگر او به اتاقی می آید و می داند که شما آنجا خواهید بود، مراقب باشید تا ببینید که آیا چشمانش به دنبال شما هستند یا خیر.

حتی اگر او نزد شما نیامد و به جای آن به سراغ دوستانش برود، این واقعیت که او بررسی می کند تا ببیند شما آنجا هستید یا نه نشانه بسیار خوبی است، زیرا به این معنی است که شما در فکر او بوده اید.

این نگاه های کوچک نشان می دهد که او از نظر ذهنی خود را برای تعامل با شما در آینده آماده می کند.

3. او شروع به رفتار متفاوت با شما می کند

اگر مدتی است که او را به عنوان یک دوست می‌شناسید و ناگهان احساسی نسبت به شما پیدا می‌کند، باید بازیگری باورنکردنی باشد تا از تغییر رفتارش با شما جلوگیری کند.

اگر قبلاً یک  رابطه صمیمی و محبت آمیز  داشتید و او ناگهان دست از لمس شما بردارد یا شروع به رفتار متفاوتی با شما کرد که با سایر پسرهایی که هر دو می شناسید رفتار می کند، احتمالاً چیزی پیش آمده است.

او ممکن است دیگر احساس راحتی نداشته باشد که آنقدر دوستانه باشد، زیرا در قلبش چیزهای بیشتری می خواهد.

او ممکن است بخواهد دوست دختر شما شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که نگران طرد شدن یا از بین بردن یک دوستی کاملاً خوب باشد.

4. او به پیام های شما پاسخ می دهد

باز هم، این از دختری به دختر دیگر متفاوت است، اما به طور کلی، اگر کسی را دوست داشته باشیم، خیلی سریع به او پیام می‌دهیم.

مگر اینکه وارد “بازی” وحشتناکی شده باشید که فقط بعد از سه روز پاسخ دهید و تظاهر به بی‌علاقگی کنید، در این صورت او به این موضوع پایبند خواهد بود زیرا بیشتر دخترها نمی‌خواهند شبیه دختران “تمیز” به نظر برسند.

اگرچه برخی از افراد از این بازی ها رونق می گیرند، اما بیشتر دختران برای آنها وقت ندارند. اگر به بازی کردن ادامه دهید، احتمالاً به سرعت علاقه اش را از دست می دهد، بنابراین به عشق خدا دست از سرگردانی بردارید و به او پیامک بدهید.

5. او عصبی به نظر می رسد

وقتی برای اولین بار ملاقات می کنید، آیا او کمی زبانش را بند می آورد؟ آیا او برای ارائه موضوعات گفتگو تلاش می کند؟

آیا او کاملاً مطمئن نیست که چگونه به شما سلام کند؟ آیا باید دست دادن باشد؟ یک آغوش؟ یک بوسه بر گونه؟ بوسه بر هر دو گونه؟ یا او به طرز ناخوشایندی آنجا ایستاده است؟

اگر زنی شما را دوست داشته باشد، وقتی برای اولین بار شما را می بیند، پروانه هایی در شکمش خواهد بود، و این ممکن است به این معنی باشد که مغز او تعطیلات کوتاهی را طی می کند.

او باید به زودی وارد شرکت شما شود، اما اعصاب اولیه نشانه مطمئنی است که او علاقه مند است.

6. او حساس است

برخی از دختران با تماس در جمع احساس ناراحتی می کنند، بنابراین این همیشه صدق نمی کند، اما به طور کلی، اگر او عاشق شما باشد، راه هایی برای لمس شما پیدا می کند، حتی اگر آنها فقط حرکات کوچکی باشند.

دست زدن به بازوی شما قطعاً سرنخ خوبی است، زیرا عمدی و به طرز شگفت آوری صمیمی است. یا ممکن است به روش فیزیکی دیگری مانند کتک زدن بازیگوشانه به شما یا حتی اگر اعتماد به نفس داشته باشد و به شدت جذب شما شود، معاشقه کند.

7. او برنامه ریزی می کند

هیچ چیز آزاردهنده تر از جدا شدن با مردی که دوستش دارید بدون هیچ ایده روشنی از زمان ملاقات بعدی وجود ندارد.

اگر او برای دیدن دوباره شما اذیت نمی شود، احتمالاً همه چیز را مبهم نگه می دارد، اما اگر به شما علاقه مند است، ممکن است روزهای یا زمان هایی را برای قرار دیگری آزاد باشد.

مطمئن شوید که اگر می توانید او را در مورد یکی از آنها انتخاب کنید و برنامه ای را مشخص کنید، در غیر این صورت ممکن است فکر کند که شما علاقه ای به ملاقات مجدد ندارید و از جوشش خارج شود.

داشتن برنامه ریزی به او این اطمینان را می دهد که دوباره شما را خواهد دید، و به این معنی است که او مجبور نیست منتظر ارائه پیشنهادی از شما باشد، که می تواند بسیار خسته کننده باشد.

8. دوستان او رفتار متفاوتی دارند

اگر او شما را دوست دارد، به احتمال زیاد دوستانش همه چیز را در مورد آن می دانند و به گونه ای واکنش نشان می دهند که منعکس کننده این موضوع باشد.

شاید وقتی به او نزدیک می‌شوید شما دو نفر را تنها می‌گذارند یا وقتی با شما صحبت می‌کنند نکات کوچکی می‌دهند.

در هر صورت، دوستان اغلب در مورد مسائل کمتر ظریف هستند تا جایی که سرنخ های بسیار خوبی در مورد احساسات خود دختر می دهند.

حتی ممکن است صریح به شما بگویند که او شما را دوست دارد – اگر خوش شانس باشید!

9. او می خندد و می خندد

اگر می‌دانید شوخی‌های شما بد هستند و او همچنان به آنها می‌خندد، این یک نشانه عالی است که او شما را دوست دارد.

بودن در کنار مردی که دوست داریم به طور کلی حال ما را خوب می کند و می تواند ما را بسیار خندان کند، بنابراین لبخند و خنده بسیار عالی است.

به دنبال پوزخندهای دندانی بزرگی باشید که چشمان او را نیز برق می‌زند و می‌دانید که شانس زیادی دارید.

10. او با شما تماس چشمی برقرار می کند

در فرهنگ غربی، ما معمولاً  در مورد برقراری تماس چشمی بسیار وحشتناک هستیم ، بنابراین اگر با چشمان کسی روبرو شویم، معمولاً بسیار عمدی انجام می شود.

تماس چشمی به طرز شگفت انگیزی صمیمی است، بنابراین اگر او با چشمان شما برخورد کند و نگاه شما را نگه دارد، این نشانه بسیار خوبی است.

علاوه بر این، اگر متوجه شوید که مردمک چشم او هنگام صحبت با شما گشاد می شود، نشانه دیگری از علاقه او به شما است.

11. او لب هایش را می لیسد

لیسیدن لب ها یک سیگنال ناخودآگاه است که از آنچه می بینید خوشتان می آید. و ما در مورد ژست‌های لیسیدن لب‌های بزرگ با عشوه‌گری شدید صحبت نمی‌کنیم…

… ما در مورد آن تلنگرهای زبانی کوچک و مار مانندی صحبت می کنیم که لب های ما را در آمادگی برای صحبت کردن یا شاید حتی برای بوسیدن مرطوب می کنند.

12. او سرخ می شود

گاهی ممکن است چیزی بگویید یا انجام دهید که گونه های او صورتی یا حتی قرمز روشن شود. این سرخ شدن کمتر مربوط به خجالت است و بیشتر به هیجان و عصبی بودن مربوط می شود.

اگر با او معاشقه می‌کنید و می‌بینید که رنگ‌های قرمز به گونه‌هایش می‌خورد، نشانه آن است که او ممکن است احساسات واقعی را نسبت به شما پنهان کند.

13. او خودش را تظاهر می کند

اگر دختری شما را دوست داشته باشد، دوست دارد هر زمان که در اطراف هستید، جذاب‌ترین به نظر برسد. بنابراین او موهای خود را بررسی می کند، آرایش خود را اصلاح می کند و لباس های خود را در موقعیت های مناسب خود تنظیم می کند.

او ممکن است به طور مرتب موهایش را پشت گوشش بگذارد در حالی که شما صحبت می کنید یا در طول استراحت در حمام دوباره برق لب بزنید. این نشانه‌ها می‌توانند ظریف باشند، اما اگر مراقب باشید، می‌توانید آنها را تشخیص دهید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

14. بدن او به سمت شما چرخیده است

وقتی واقعاً علاقه مند به حرف های یک نفر هستیم، فقط با چشمان خود روی او تمرکز نمی کنیم، بلکه تمام بدن خود را به سمت او می چرخانیم.

اگر شانه های او به سمت شما مربع است، او واقعاً توجه خود را روی شما متمرکز می کند. با این حال، مراقبت از پاهای او نیز مهم است، زیرا اگر این پاها از شما دور باشند، ممکن است برای درگیر شدن کامل مردد باشد.

او زبان بدن باز دارد که دعوت کننده و گرم است. او مطمئناً دستهای متقابل را نخواهد داشت. او همچنین ممکن است کمی بلندتر بایستد و شانه هایش را به عقب فشار دهد تا بیشتر گردنش نمایان شود.

15. او کمی نزدیکتر حرکت می کند

اگر دختری عاشق شما باشد، احتمالاً هنگام صحبت کردن به سمت شما متمایل می شود یا حتی نیم قدم به سمت شما برمی دارد تا کاملاً با شما درگیر شود.

از آنجایی که این کار به طور موثر مرزهای فضای شخصی شما را جابجا می کند، کاری کاملاً صمیمی است. اما این نشان دهنده علاقه به آنچه می گویید و سطح بالای راحتی او در اطراف شماست.

16. او سرش را کج می کند و/یا می اندازد

کار دیگری که او ممکن است بدون اینکه متوجه شود انجام دهد این است که هنگام صحبت کردن، سرش را کمی به یک طرف خم کند. این نشان دهنده علاقه است و نشان می دهد که او نسبت به آنچه شما می گویید پذیرا است.

این کج شدن سر ممکن است با افتادن جزئی چانه او به سمت زمین همراه باشد. نتیجه این است که نگاه او به سمت بالا به سمت صورت شما چرخانده می شود و خط فک او را کاهش می دهد و ظاهر کلاسیک چشم سگ توله سگ را به او می دهد.

این ژست کمی مطیع است که آسیب پذیری را نشان می دهد و به طبیعت محافظ مرد متوسل می شود.

17. او حرکات و زبان شما را منعکس می کند

ما انسانها اگر بخواهیم به آنها جلب کنیم طبیعتاً کارهایی که دیگران انجام می دهند را کپی می کنیم. این می تواند در میان دوستان یا حتی در محیط های تجاری باشد، اما به ویژه در سناریوهای دوستیابی برجسته است.

بنابراین اگر او را در حال انعکاس حرکات، زبان بدن یا چیزهایی که می‌گویید دیدید، این ضمیر ناخودآگاه اوست که جذابیت خود را برای شما آشکار می‌کند.

18. او چیزهایی را که شما می گویید به خاطر می آورد

اگر او شما را دوست داشته باشد، احتمالاً به شما گوش می دهد.

اگر نام سگ خاله یا تولد برادر کوچکتان را ذکر کرده اید و او به یاد می آورد، این نشان می دهد که او به تک تک کلمات شما پایبند است و واقعاً به چیزهایی که به او می گویید علاقه مند است، نه اینکه منطقه ای را کنار بگذارد.

در این مورد ما را خیلی سخت قضاوت نکنید زیرا برخی از ما خاطرات وحشتناکی داریم (ما فقط انسان هستیم)، اما اگر او چیزهای کوچکی را که شما گفته اید به خاطر بیاورد، به وضوح مشتاق است.

19. او از شما سؤال خواهد کرد

او نه تنها به آنچه می گویید گوش می دهد، بلکه با پرسیدن سؤالات از شما کمی عمیق تر می کند.

او می خواهد با شما واقعی آشنا شود تا ارزیابی کند که آیا شما دوست پسر هستید یا خیر.

او سعی می کند بفهمد که آیا ارتباطی وجود دارد یا خیر، بنابراین برای شوخی های عشوه آمیز که بیشتر روی شما متمرکز است آماده باشید.

و او می خواهد در مورد علایق مشترکی که ممکن است به اشتراک بگذارید و اسکلت هایی که در کمد شما پنهان شده اند، بیابد.

20. او ممکن است در مورد چیزهای شخصی و صمیمی تر صحبت کند

شاید بلافاصله نه، اما وقتی با یکدیگر آشنا می‌شوید و در صحبت کردن در مورد مسائل احساس راحتی می‌کنید، او ممکن است گفتگو را به سمت موضوعاتی سوق دهد که سطحی از صمیمیت یا آسیب‌پذیری را نشان می‌دهند.

این می تواند رویاهای شما، ترس های شما، باورهای شما، ترجیحات شما در مورد فرزندان یا حتی درد قلبی یا آسیب های گذشته او باشد.

این واقعیت که او به روی شما باز می شود نشان می دهد که او این رابطه شکوفا را جدی می گیرد.

21. او توجه خود را به شما معطوف می کند

هنگامی که شما دو نفر در حال صحبت هستید، او تلفن خود را کنار می گذارد، حواس پرتی های گذرا را نادیده می گیرد و انرژی خود را روی شما متمرکز می کند.

این روشی است که او نشان می‌دهد که روی حرف‌های شما سرمایه‌گذاری می‌کند و کلمات شما برای او معنی دارند.

و او فقط مانند بسیاری از افراد در مکالمه معمولی به پاسخ گوش نمی‌دهد، پاسخ‌های او متفکرانه خواهد بود، علاقه نشان می‌دهد و باعث می‌شود احساس کنید که به آنها گوش می‌دهید.

22. او از شما تعریف می کند

اگر زنی بخواهد وقتی با هم هستید آن احساس گرم و شاد را داشته باشید، ممکن است از شما تعریف کند یا چیزهای خوب دیگری در مورد شما بگوید.

او ممکن است در مورد آنچه می پوشید یا سایر جنبه های ظاهر شما مثبت صحبت کند. یا ممکن است در مورد کاری که شما انجام داده اید اشاره کند که او را تحت تاثیر قرار داده است.

زمینه هر چه که باشد، اگر او در مورد شما چیزهای محبت آمیزی می گوید، نشانه خوبی است که می خواهد شما او را دوست داشته باشید.

23. او به مجرد بودنش اشاره یا فاش می کند

اگر دختری را نمی شناسید و به تازگی او را در یک مهمانی یا بار یا از طریق دوستان ملاقات کرده اید، ممکن است از خود بپرسید که وضعیت رابطه او چگونه است.

اما اگر پس از آشنایی اندکی با شما در آن سطح به شما علاقه مند باشد، به احتمال زیاد راهی پیدا خواهد کرد که اجازه دهد او در حال حاضر آزاد و مجرد است.

اگر او این موضوع را مطرح کند، یکی از قوی‌ترین نشانه‌های این است که او چیزی را که می‌بیند دوست دارد. اگر او این کار را نمی کرد، دلیل کمی برای آوردن چنین جزئیات شخصی وجود داشت.

علاوه بر این، او بسیار مراقب واکنش شما خواهد بود تا ارزیابی کند که آیا شما مجرد هستید یا نه و چه احساساتی در مورد او دارید.

24. او یک شی را در دستانش نوازش می کند

این یک کمی مشکل است زیرا زنی که چیزی را در دستان خود نگه می‌دارد می‌تواند معانی بسیار متفاوتی داشته باشد.

نکته کلیدی برای کشف آن این است که مراقب نحوه نگه داشتن و تعامل او با آن باشید. آیا او آن را نوازش می کند یا آن را محکم می گیرد؟ آیا او روی شی زیاد تمرکز می کند یا دستانش ناخودآگاه در حال حرکت هستند؟

به عنوان مثال، اگر او نوشیدنی را در دست گرفته و در حالی که با شما تماس چشمی برقرار می کند، آن را به آرامی هم می زند، به احتمال زیاد نشانه آن است که او به عنوان یک فرد آرام و باز است.

از طرف دیگر، اگر او کیف دستی خود را از وسط خود گرفته است و زیاد از شما نگاه می کند، سعی می کند یک مانع فیزیکی بین شما و او حفظ کند یا به این دلیل که علاقه ای ندارد یا به این دلیل که هنوز به اندازه کافی راحت نیست. حضور

25. همه چیز در جزئیات است

اغلب اوقات، دختران بسیار جزئیات گرا هستند.

حرکات بزرگ و نمایشی جای خود را دارد (اگر پسری ما را در یک مینی استراحت به پاریس برد، هرگز شکایت نخواهیم کرد. جزئیات به جای هر چیز بزرگ

او ممکن است برای شما شام بپزد.

ممکن است برای شما چیزی کوچک و احمقانه بخرد.

ممکنه  برای تولد شما کاری متفکرانه انجام دهد…

اگر او کاری را انجام می دهد که به جای پول نیاز به سرمایه گذاری زمان دارد، قطعا شما را دوست دارد و سعی می کند آن را نشان دهد.

به دنبال سیگنال های مکرر بگردید

توجه به چندین مورد از این نشانه‌ها به وضوح بسیار مفید است وقتی می‌خواهید بفهمید که آیا دختری شما را بیشتر از دوستان دوست دارد یا نه، اما هر چه بیشتر تکرار این چیزها را می‌بینید، تصویر واضح‌تر می‌شود.

در انزوا، این نشانه ها را می توان به عنوان چیزی بیش از آنچه که هستند به اشتباه تعبیر کرد. با این حال، هر بار که آنها را می بینید، می توانید اعتماد به نفس خود را نسبت به احساسات واقعی او نسبت به شما افزایش دهید.

مثل پشتش؟

اگر او تمام علائم درست را به شما می دهد، باید متقابلاً مطمئن شوید که او می داند که در این کار تنها نیست. او شما را از نزدیک برای نشانه ها زیر نظر خواهد داشت، همانطور که شما او هستید.

او را لمس کنید، لبخند بزنید، به شوخی های او بخندید، و –  این بسیار مهم است  –  به او بگویید که او را دوست دارید (بدون اینکه احساس ناخوشایندی داشته باشد)  <<– برای یادگیری بهترین روش انجام این کار، روی این پیوند کلیک کنید.

هیچ کس حاضر نیست برای  عشق نافرجام ثبت نام کند ، و حتی اگر شروع به دوست داشتن شما کرده باشد، قبل از اینکه به خودش اجازه دهد سر از پا در بیاید، قطعاً به تشویق نیاز دارد.

از پروانه ها لذت ببرید

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x