خیانت زناشوییزناشویی و ازدواج

چگونه می دانید که عاشق هستید؟ 10 نشانه ای که قطعا شما هستید.

عاشقی

عشق قابل تعریف نیست عشق فوق العاده است. عشق بزرگترین هدفی است که هر یک از ما می توانیم در زندگی داشته باشیم.

اما عشق نیز واقعی است، قابل لمس است و تقریباً برای هر کسی قابل دستیابی است.

بخش دشوار این است که بتوانید تفاوت بین عشق و دوست داشتن را تشخیص دهید. بین عشق و شیفتگی ; بین عشق و وابستگی . چگونه می دانید که واقعا عاشق هستید؟

تمام نکات زیر در نظر گرفته شده است تا راه های قطعی برای تشخیص اینکه عشق شما واقعی است و زمانی که با شخص مناسب است. اگرچه، در حقیقت، شما نمی توانید عشق را به 10 نقطه – یا هر عدد دیگری – خلاصه کنید، زیرا بسیار پیچیده تر از آن است.

با این حال، امیدواریم این 10 چیز واقع بینانه باشند و راه زیادی را برای شناسایی عشق در دنیای واقعی انجام دهند.

1. لیست شرایط شما بسیار کوتاه است.

برخی افراد معتقدند که عشق واقعی بدون قید و شرط است ، اما برخی دیگر آن را ایده آلیستی و غیرواقعی می دانند. بیشتر مردم احتمالاً با تأمل، شرایطی را بر عشق خود تحمیل می کنند، اگرچه وقتی خود را با فرد مناسب می بینید، لیست شما به حداقل ممکن کاهش می یابد.

ممکن است آسیب جدی جسمی/روانی به خود یا دیگری، زنا، یا سایر اعمال نابخشودنی را خط بکشید، اما در بیشتر موارد، عشق شما می تواند تا حد زیادی دوام بیاورد (به «می تواند» در اینجا توجه کنید – این به این معنی نیست می خواهد یا مجبور است).

2. شما ممکن است بهترین دوستان باشید، اما نیازی نیست که باشید.

این ایده که یک عشق واقعی شما به طور خودکار بهترین دوست شما می شود یک حقیقت جهانی نیست. در حالی که آنها مطمئناً به یک دوست بسیار خوب تبدیل می شوند ، ممکن است شما یا آنها دوستی نزدیک تری با افراد دیگر داشته باشید.

به احتمال زیاد، این افراد چهره های خانوادگی مانند خواهر و برادر یا والدین خواهند بود، اما ممکن است یک دوست مادام العمر نیز داشته باشند که با او رابطه بسیار عمیقی دارند.

نکته اینجاست که در مورد عشق واقعی، شما از این افراد دیگر نمی ترسید یا حسادت می کنید، حتی اگر شریک زندگی شما آنها را بهترین دوست خود بداند. می فهمی که این چیزی از عشقی که با هم دارید کم نمی کند.

3. شما می گویید که به آنها اعتماد دارید و در واقع به آن فکر می کنید.

اعتماد یکی از پایه‌های اساسی عشق واقعی است، اما این کلمه اغلب در مورد زمانی که واقعاً احساس یا معنایی ندارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در مورد عشق واقعی، اعتماد عملاً داده شده است. شما ذاتاً به آنها اعتماد دارید و هرگز متوجه نمی‌شوید که بدون توجه به آنچه دیگران می‌گویند یا فکر می‌کنند، در این مورد شک دارید.

این بدان معنا نیست که اعتماد نمی تواند شکسته شود – می تواند – اما شما به سادگی نمی توانید تصور کنید که برای شما اتفاق می افتد.

مهم است که بین اعتماد واقعی و اعتماد از طریق انکار تمایز قائل شویم. اعتماد واقعی باوری است که شما دارید، در حالی که اعتماد با انکار نادیده گرفتن فقدان همین باور است.

4. شما فقط آینده خود را با هم نمی بینید، بلکه در مورد آن اقدام می کنید.

عشق واقعی تعهد نهایی به یکدیگر است و این فقط به معنای گفتن آن نیست. یعنی نشان دادنش

وقتی فرد مناسبی را دوست دارید، نه تنها به این فکر می کنید که آینده شما چگونه خواهد بود، بلکه اقدامات لازم را برای تبدیل این افکار به واقعیت انجام می دهید. این ممکن است به معنای برنامه ریزی مالی خود با یکدیگر باشد تا بتوانید از پس خرید ملک برآیید، از یک شغل موفق دست بردارید تا بتوانید فرزندان خود را بزرگ کنید، یا چیز دیگری کاملاً.

هر چه که باشد، شما به سادگی موافق نیستید که آن را در مقطعی در آینده انجام خواهید داد. شما با هم می نشینید و در مورد اینکه چه زمانی و چگونه به طور ایده آل اتفاق می افتد، بحث کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید (مقاله در زیر ادامه دارد):

5. شما به دنبال بهبود خود هستید حتی اگر آنها از شما نخواسته باشند.

وقتی خود را در یک رابطه عاشقانه با شخص مناسب می بینید، متوجه می شوید که در تلاش هستید تا بهترین «شما» باشید. این به معنای شناسایی و استفاده از فرصت‌ها برای کاهش عادات بد یا ویژگی‌های منفی است (و همه ما آنها را داریم)، ​​در حالی که جنبه خوب خود را رشد می‌دهیم.

شاید این شامل بهبود سبک زندگی شما، ترک چیزی (مثلاً سیگار یا قمار)، تمرین مهربانی به طور منظم، یا یادگیری بیان احساسات خود به شیوه ای سالم باشد.

نکته این است که برای شخص مناسب، شما حاضرید تلاش کنید تا خود را بهبود بخشید، علیرغم اینکه دوست دارید. شما این کار را برای آنها انجام نمی دهید، شما این کار را برای شما انجام می دهید.

6. شما حاضرید، حتی خوشحال، پیوند سخت را وارد کنید.

حتی عاشقانه ترین روابط هم نیاز به کمی کار سخت دارند. فداکاری یا سازش عجیب و غریب اجتناب ناپذیر است و گاهی اوقات می تواند بسیار سخت باشد.

وقتی فرد مناسب را پیدا کردید، سعی نمی‌کنید از این چالش‌ها اجتناب کنید، بلکه با عزم جدی و اعتقاد به اینکه حق با اوست، وارد آن‌ها می‌شوید.

چه به این معنی باشد که مجبور شوید از رفتن به دیدن بازی تیم ورزشی مورد علاقه‌تان در آخر هفته برای شرکت در مهمانی‌های خانوادگی آن‌ها صرف نظر کنید، یا اینکه انتظارات تعطیلات خود را کاهش دهید تا در یک روز بارانی پس‌انداز کنید، ممکن است کمی پف کنید، اما این کار را انجام می‌دهید. به هر حال آن را

7. شما بحث می کنید، اما درک کنید که بخشش واقعی به چه معناست.

تعداد بسیار کمی از روابط عاری از مشاجره های گاه به گاه هستند، اما می دانید چه زمانی با فرد مناسبی هستید زیرا بعد از آن بخشش واقعی را تجربه می کنید (اگرچه لازم نیست فوری باشد).

بخشش واقعی به چه معناست؟ خوب، شما به این احساس ظلم یا این باور که کاملاً حق با شما بود، نمی چسبید. شما ممکن است چشم به هم نزنید، اما به نقطه‌ای می‌رسید که اختلاف عقاید کم‌اهمیت می‌شود و تمام خوبی‌های درون آن‌ها را که اساس عشق شماست به یاد می‌آورید.

8. به جای اینکه اصرار کنند با هم قدم بردارید به آنها اجازه می دهید راه خودشان را دنبال کنند.

همه ما مسیرهای خود را در زندگی طی می کنیم و در حالی که مسیر شما و شریک زندگی شما ممکن است تقریباً در یک جهت حرکت کنند، اما همیشه به طور کامل در یک راستا قرار نمی گیرند.

وقتی با آن فرد ایده‌آل کنار بیایید، سعی نخواهید کرد که مسیرهای خود را مجبور به ادغام کنید. در عوض، به تفاوت‌هایی که ممکن است رخ دهد احترام می‌گذارید و به یاد می‌آورید که آنچه برای شما مناسب است، همیشه برای آنها مناسب نیست.

حتی ممکن است متوجه شوید که مسیر شما به دلیل مسیر آنها تغییر می کند یا برعکس، اما این تغییرات قابل اجرا نیستند. آنها باید به طور طبیعی اتفاق بیفتند.

یک مثال ممکن است سبک زندگی ای باشد که قبل از ملاقات با نیمه دیگر خود برای خود آرزو می کردید. ممکن است کاملاً با آنچه واقع بینانه بر اساس شغل و حقوق آنها است متفاوت باشد. به جای اینکه اصرار کنید که برای رسیدن به خواسته های شما بیشتر به خودشان فشار بیاورند، این خواسته ها برای دستمزدشان تغییر می کند. مسیر شما به خاطر عشق شما حرکت می کند.

یا ممکن است فردی درونگرا باشید که شیفته یک برون گرا شده اید، اما به جای اینکه طبیعت برونگرایانه آنها را خفه کنید، قبول دارید که همیشه نمی خواهید با آنها و دوستانشان بیرون بروید و این مشکلی ندارد. این از عشقی که ممکن است نسبت به یکدیگر داشته باشید کم نمی کند.

9. از حرکات کوچک به اندازه حرکات بزرگ قدردانی می کنید.

زمان مناسبی برای ژست جسورانه عشق در یک رابطه وجود دارد، اما اینها نمی توانند هر هفته اتفاق بیفتند، مهم نیست چقدر از آنها لذت ببرید.

درعوض، تجربه عشق با شخص مناسب به معنای قدردانی از تمام حرکات کوچکی است که شریک زندگیتان به شما نشان می دهد. گل‌های غیرمنتظره، تلاش‌های اضافی که برای آسان‌تر کردن زندگی‌تان انجام دادند، آغوش‌هایی که وقتی می‌دانند روز سختی را پشت سر گذاشته‌اید. اینها چسبی هستند که زن و شوهر را به هم متصل می کند.

10. شما جان خود را برای آنها می گذارید، اما آنها احتمالاً شما را به خاطر گفتن این حرف سرزنش می کنند.

اگر می توانید دست روی قلب بگویید که برای شریکی که دوستش دارید، فداکاری نهایی را انجام می دهید، پس این نشانه بزرگی است که عشق شما واقعی است.

با این حال، اگر بخواهید این را به شریک زندگی خود بگویید، ممکن است متوجه شوید که او به شما می گوید که همیشه چنین چیزی را در خواب دیده اید. شخص مناسب زندگی شما را به همان اندازه که برای خودش ارزش قائل است حفظ می کند و آرزو نمی کند هر چقدر هم که وضعیتش وخیم باشد آسیبی به شما برسد.

اگر متوجه شدید که شریک زندگی شما با تمایل شما برای فدا کردن خود مشکلی ندارد، ممکن است دلیل آن را بپرسید.

از کجا بفهمی عاشق شدی؟ از خود بپرسید که چند مورد از این موارد در مورد شما و رابطه شما صادق است. هرچه نکات بیشتری را بتوانید علامت بزنید، احتمال بیشتری وجود دارد که آنچه احساس می کنید عشق به معنای واقعی کلمه باشد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x