آشپزی

چگونه بفهمیم آووکادو رسیده است

انتخاب یک آووکادوی خوب

 

چند بار تا به حال از فروشگاه مواد غذایی به خانه آمده اید، مطمئن باشید که آووکادوی عالی را انتخاب کرده اید، اما متوجه شده اید که هنوز رسیده نشده است؟ تو تنها نیستی. انتخاب آووکادوی کامل و آماده می تواند سخت باشد، اما لزومی ندارد! مهمترین ویژگی هایی که باید به دنبال آنها باشید رنگ، بافت و استحکام هستند، اما فقط به یکی از این ویژگی ها تکیه نکنید. برای بدست آوردن آووکادوی عالی، به هر سه مورد نیاز دارید!

نحوه انتخاب آووکادوی رسیده

به رنگ پوست آووکادو توجه کنید. سبزه؟ سبز تیره تا تقریبا سیاه؟ سبز تیره با لکه های سیاه؟ آووکادوهای رسیده دارای رنگ پوستی سبز تیره تا تقریبا سیاه خواهند بود.
آووکادو را احساس کنید. آیا پوست صاف است؟ یا ناهمواره؟ آووکادوهای رسیده علاوه بر پوست سبز تیره، پوستی با بافت ناهموار نیز خواهند داشت.

آووکادو را به آرامی فشار دهید. آیا آووکادو سفت است؟ آیا در برابر فشار محکم و ملایم تسلیم می شود؟ آیا احساس خفگی می کند؟ آووکادوهای رسیده باید بدون ایجاد فرورفتگی یا احساس لطافت، تحت فشار ملایم قرار گیرند.

دانستن نحوه انتخاب آووکادوی آماده برای خوردن یک چیز است، اما در مورد انتخاب آووکادویی که در طول هفته آماده باشد چطور؟ نگران نباش! ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم – در اینجا چند نکته برای انتخاب آووکادوهایی که در 1-2 روز می رسند و آنهایی که در 3-4 روز آماده می شوند وجود دارد.

چگونه آووکادو را برای هفته خود انتخاب کنید

چیدن آووکادو آماده مصرف در 1-2 روز: آووکادوهایی با رنگ سبز تیره و خالدار سیاه انتخاب کنید. بافت پوست باید بافت کمی برآمدگی داشته باشد. وقتی به آووکادو فشار می آورید، همچنان باید تا حدودی سفت باشد. بعد از یک یا دو روز در دمای اتاق، این آووکادو رسیده و آماده برای لذت بردن شما خواهد بود!

انتخاب آووکادو آماده مصرف در 3-4 روز: آووکادوی سبز را انتخاب کنید. پوست باید صاف و آووکادو در هنگام اعمال فشار سفت باشد. پس از چند روز، این آووکادو به کمال رسیده و برای دستور پخت معروف گواکاموله شما آماده می شود!

برای لذت بردن از آووکادوی رسیده نیازی به زمان خاصی از سال ندارید زیرا آووکادو از مکزیک تنها برند آووکادو است که در تمام طول سال در دسترس است.

 

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x