خیانت زناشویی

پنج راه مثبت برای غلبه بر خیانت در زندگی و تجارت

آیا تا به حال احساس کرده اید که توسط کسی مورد خیانت قرار گرفته اید؟

راه کارهای برای کنار آمدن با خیانت
تا به حال در زندگی و کارتون مورد خیانت قرار گرفتنین؟

برای درس‌هایی که به سختی آموخته‌اید ارزش قائل شوید، سپس از کسی که به شما صدمه زده است دور شوید و به سمت ساختن زندگی‌ای بروید که می‌خواهید زندگی کنید.

چند بار برای من اتفاق افتاده است، چه شخصی و چه حرفه ای. خنده دار است که چگونه اغلب با افرادی که بیشتر به آنها اعتماد داریم اتفاق می افتد. افرادی که کمتر انتظارش را داریم.

من عصبانی بودم. من آسیب دیدم. چطور ممکن است افرادی که من خیلی دوستشان دارم و به آنها اعتماد دارم اینطور به من خیانت کنند؟ افکار زیادی در ذهنم چرخید: آیا با آنها مقابله کنم؟ آیا آنها را افشا کنم؟ چگونه با این کار کنار بیایم؟

واکنش هر کس به خیانت متفاوت است. با این حال، در قلب خود، عبور از چنین زمان دشواری بستگی به این دارد که آیا تصمیم می گیرید بر آن به روشی مثبت یا منفی غلبه کنید. می‌دانم شاید عجیب به نظر برسد که فکر کنیم می‌توان با تجربه کاملاً منفی خیانت به شیوه‌ای مثبت برخورد کرد، اما به شما اطمینان می‌دهم که این امکان وجود دارد. من می دانم چون این کار را انجام دادم و شما هم می توانید. در اینجا پنج باور وجود دارد که باعث بهبود من شد.

1. با خیانتکار خود مقابله کنید.

هر کسی دیدگاه خاصی دارد. چیزی که برای یک نفر خیانت آشکار به نظر می رسد ممکن است برای دیگری به عنوان دیدگاهی نادرست تلقی شود. به همین دلیل است که بسیار مهم است که با طرف مقابل روبرو شوید. چگونه فرد نیت واقعی خود را درک می کند؟

به فرد فرصت توضیح بدهید. اگر این احتمال وجود دارد که “خیانت” سوء تفاهمی باشد که از کنترل خارج شده است، ارزش آن را ندارد که ناامیدی را در درون خود جمع کنید. نگه داشتن خشم و انرژی های منفی نسبت به یک نفر به ناچار به سایر روابط زندگی شما – حرفه ای و شخصی – سرایت می کند.

2. به سمت لرزش طبقه پایین نروید.

آنطور که من آن را می بینم، همه ما در طبقات مختلف یک ساختمان هستیم. کسانی که به طور مداوم برای بهترین بودن خود تلاش می کنند در طبقه بالاتری هستند و دارای ارتعاش طبقه بالاتر هستند. کسانی که بر روی چیزی تمرکز می کنند که کار نمی کند و در موقعیت های ناخوشایند غوطه ور می شوند، در طبقات پایین تر با لرزش طبقه پایین تر وجود دارند.

من برای ارتعاش در طبقه بالاتر سخت کار کرده ام، و حتی سخت تر برای حفظ آن کار می کنم. من کسانی را که به من خیانت کرده اند افشا نمی کنم و برای آنها آرزوی بدی ندارم. چنین اقداماتی صرفاً ناشی از طرز فکری است که به لرزش طبقه پایین تعلق دارد.

اگر ارتعاش طبقه بالایی را حفظ کنید، مردم به شما نگاه می کنند، تعجب می کنند که چه کار می کنید، کنجکاو می شوند و شروع به افزایش ارتعاشات خود می کنند. از طرف دیگر، اگر ارتعاش خود را برای مطابقت با آنها کاهش دهید، هیچ لطفی به خود (یا اطرافیانتان) نمی کنید. انتخاب کنید همیشه با بالاترین ارتعاش خود حرکت کنید. شما احساس بهتری خواهید داشت و به خود افتخار خواهید کرد، به خصوص در دراز مدت.

3. انرژی خود را صرف کنید تا خود را به جایی که می خواهید باشید نزدیک کنید.

من معتقدم که ما هر روز صبح با مقدار مشخصی وات انرژی برای روز از خواب بیدار می شویم. برای قرار دادن یک عدد، فرض کنید هر کدام 100 وات دریافت می کنیم. مال خودت را کجا خرج خواهی کرد؟ آیا می‌خواهید انرژی خود را برای تسویه حساب‌ها صرف کنید، یا ترجیح می‌دهید زندگی و کسب‌وکاری را که واقعاً می‌خواهید ایجاد کنید؟

هر واتی که صرف افکار یا اعمال منفی نسبت به افرادی که به من خیانت کرده‌اند، وات را از کار مثبتی که واقعاً می‌خواهم انجام دهم، دور می‌کند. من تصمیم می‌گیرم انرژی‌ام را به راه‌هایی هدایت کنم که زندگی‌ام را رضایت‌بخش‌تر کند. من از دادن یک وات انرژی بیشتر به رویدادهای منفی گذشته ام خودداری می کنم. شما هم می توانید همین کار را انجام دهید.

مطالب مرتبط:

7 راه برای غلبه بر خیانت

4. آنچه در اطراف می چرخد ​​به اطراف می آید.

آنچه را که می دهید، پس می گیرید. این در زندگی و تجارت صادق است.

اقداماتی را انتخاب کنید که مطابق با ارزش ها و هدف شما باشد. نسبت به بالاترین خود صادق باشید و از آنجا تصمیم بگیرید. همیشه. فقط به این دلیل که دیگران بی صداقت بودن یا انجام کارهای آزاردهنده را انتخاب می کنند، دلیلی برای انجام همین کار به شما نمی دهد.

کارمای خوب را به دنیا برسانید. انرژی ای را که می خواهید دریافت کنید بدهید. اعمال یک خیانتکار بخشی از کارمای اوست و تمام آن منفی ها به مرور زمان فرا می رسد.

5. خیانت را در آغوش بگیرید.

می دانم که این کار سختی است، اما باید با خیانت صلح کنی. شما باید به آنچه اتفاق افتاده نگاه کنید و بپرسید: “من از این چه چیزی یاد گرفتم؟”

این خیانت به یک دلیل اتفاق افتاد: بنابراین می توانید درس های سختی بیاموزید و به جلو حرکت کنید. اگر در خلاص شدن از شر ناامیدی خود مشکل دارید، سعی کنید آنها را روی یک کاغذ بنویسید و بسوزانید. مسیر عمل شما هرچه که باشد، باید شروع به رها کردن احساسات منفی خود کنید – اما نه قبل از اینکه از آنها درس بگیرید.

اجازه ندهید این درس های دردناک هیچ هدفی نداشته باشند. رنج خود را در آغوش بگیرید و سپاسگزار دانشی باشید که شما را به مسیری بالاتر در زندگی هدایت می کند.

 

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x