جهانفناوری
موضوعات داغ

گوشی ایلان ماسک چیه که همیشه شارژ داره و همه جا آنتن میده؟

گوشی هوشمند جدید «Model Pi» تسلا که برای کار روی مریخ طراحی شده است؟

نگاهی اجمالی به گوشی هوشمند شایعه شده سازگار با Starlink از غول EV را نشان می دهد.

تسلا در سال 2021 تلفن تولید می کند؟

به طور گسترده گزارش شده است که سازنده خودروهای برقی مستقر در ایالات متحده، تسلا، «به طور رسمی» تلفن Model Pi را «آخر امسال» عرضه خواهد کرد.

دقیقاً مشخص نیست چه زمانی،اما اگر واقعیت داشته باشه، اما شایعات فناوری مملو از صحبت های Pi است. در سپتامبر، devdiscourse.com گزارش داد: «2021 از ایلان ماسک یک پست گذشت. هر روز در موتورهای جستجو، مردم همین سوال را می پرسند .

آیا تسلا گوشی را عرضه می کند؟ بله، به زودی گوشی هوشمند ایلان ماسک را خواهیم دید.

CHAMELEON SMARTPHONE: علاوه بر اتصال ماهواره ای Starlink، تسلا مدل Pi همچنین دارای چهار دوربین، شارژ خورشیدی و پوسته ای است که در طراحی آینده نگرانه تغییر رنگ می دهد.

ثروتمندترین فرد جهان کیست؟ این دیگر جف بزوس نیست.

 

قیمت موبایل ایلان ماسک چقدر است؟

در حالی که گمانه زنی ها فراوان است، سوالات بی پاسخ متعددی وجود دارد، مانند: قیمت آن به چه قیمتی خرده فروشی می شود؟ سیم کارت داره؟ هزینه ماهانه استفاده از Starlink چقدر است؟ آیا می توانم بدون خرید یک خودروی الکتریکی تسلا، یکی بخرم؟

شایعات مبنی بر اینکه تسلا واقعاً در حال ساخت یک گوشی هوشمند است، پس از انتشار تصاویر مفهومی (در یک ویدیو) توسط استودیوی طراحی مشهور جهان ADR، تقویت شد. این موضوع باعث تعجب مردم شد:

آیا تسلا به دنبال آیفون خواهد رفت – یا به سادگی یک بخش کاملاً جدید از بازار ایجاد می کند، مانند یک تلفن ماهواره ای واقعی که در جایی کار می کند که خدمات سنتی WiFi یا 5G وجود ندارد و می تواند ارزهای دیجیتال را در هر کجا استخراج کند. ، از جمله در سیاره مریخ؟

 

 

آیا موبایل ایلان ماسک به مغز وص می شود؟

تلفن NEURALINK: همچنین شایعه شده است که مدل Pi دارای رابط مغز و تلفن از Neuralink است. این شرکت که توسط شرکت ماسک کنترل می شود، در حال توسعه رابط های مغز و ماشین با پهنای باند فوق العاده بالا برای اتصال انسان و کامپیوتر است.

پرنده آزاد شده: روز اول توییتر ایلان ماسک و مسیر رو به جلو پلت فرم رسانه های اجتماعی

تلفن برای مریخ است؟

شایع ترین شایعه این است که این تلفن دارای اتصال Starlink خواهد بود. طبق تعریف، این گوشی را قادر می سازد تا در مریخ نیز کار کند و بتواند به زمینی ها متصل شود.
از BELL تا 5G: این تلفن از زمانی که الکساندر گراهام بل تجهیزات خود را در سال 1876 ثبت اختراع کرد، راه طولانی را پیموده است. انتظار می‌رود در سال 2021، کل خروجی تلفن هوشمند 5G جهانی به حدود 500 میلیون برسد. علاوه بر این، نرخ نفوذ 5G به سرعت به 37 درصد خواهد رسید.

 

 

شرکت اطلاعاتی بازار TrendForce اعلام کرده است که 7 تولیدکننده برتر تلفن در جهان در سال 2021 عبارتند از:

سامسونگ، اپل، شیائومی، اوپو، ویوو، هوآوی و ترنسشن. آنها با هم حدود 80 درصد از بازار جهانی تلفن را به خود اختصاص خواهند داد. با این حال، این بازار ممکن است توسط یک ساتفون مقرون به صرفه مختل شود.

پروژه PET: Starlink یکی از مهمترین پروژه های حیوان خانگی ایلان ماسک است و کاملاً با نسل بعدی تلفن هوشمند سازگار است. تسلا ارتباط نزدیکی با اسپیس ایکس دارد، یک پرتابگر ماهواره خصوصی با جاه طلبی برای فرود انسان بر روی مریخ. البته استارلینک به دنبال ایجاد شبکه ای از ماهواره های مدار پایین است تا دسترسی آسان به اینترنت را در هر مکانی فراهم کند و در نهایت بیش از 40000 ماهواره را به مدار پایین زمین ارسال کند.

به بیش از 500000 ثبت نام رسیده است. پشتیبانی بومی Starlink برای تلفن Tesla Pi، در صورتی که عرضه شود، یک ویژگی قابل انتظار است. ردیاب‌های صنعت فضایی گزارش داده‌اند که در حال حاضر (4 نوامبر 2021) بیش از 1600 ماهواره استارلینک در مدار هستند که آن را به بزرگترین صورت فلکی مصنوعی در نوع خود تبدیل می‌کند.

این تعداد همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد زیرا راکت‌های قابل استفاده مجدد پرتاب‌ها را حتی ارزان‌تر می‌کنند. علم موشک؟ حتی اگر ساخت گوشی‌های هوشمند به سختی علم موشک باشد، تسلا یک مبتکر فناوری است که ارتباط نزدیکی با Space X دارد، امروزه یکی از پیشرفته‌ترین شرکت‌های فضایی است و اولین شرکتی است که از موشک‌های قابل استفاده مجدد استفاده می‌کند که به صورت عمودی بر روی زمین فرود می‌آیند.

تلفن برای مریخ: شایعه شده است که تلفن تسلا پی برای کار بر روی مریخ طراحی شده است، نه کافه یا تئاتر یا شکلات، بلکه در سیاره مریخ. ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا در این باره گفته است: «دوست دارم در مریخ بمیرم. فقط تحت تأثیر قرار نمی گیرد.»

گزارش رسانه های فناوری:

شایعات پیرامون این ابزار جدید در رسانه های فناوری چین نیز شایع است. نسخه چینی MyDrivers گزارش داد که گوشی هوشمند جدید تسلا در هنگام ورود به بازار «انقلاب ابزارهای واقعی» خواهد بود و فاکتور مطلوبیت بسیار بالایی دارد. هیچ یک از تولیدکنندگان پیشرو تلفن دارای ویژگی اتصال ماهواره ای نیستند.

 

اولین تلفن ماهواره ای نیست:

اگر واقعاً وارد بازار شود، تلفن هوشمند تسلا مدل پای اولین تلفن ماهواره ای (یعنی Thuraya و Iridium) نخواهد بود. اما این اولین تلفن ماهواره‌ای خواهد بود که با StarLink سازگار است، یک صورت فلکی ماهواره‌ای ارتباطی در حال ساخت که توسط Space X ساخته شده و برای ارائه اینترنت پرسرعت حتی در دورافتاده‌ترین نقطه جهان طراحی شده است. تأخیر با ماهواره مدار پایین زمین بسیار کمتر است، انتظار می رود سرعت آپلود/دانلود 200 مگابیت در ثانیه را ارائه دهد.

 

 

قیمت آن به چه قیمتی خرده‌فروشی می‌شود؟ سیم کارت داره؟

چقدر؟ با توجه به شایعات منتشر شده در رسانه های فناوری، این گوشی هوشمند امسال در دسترس خواهد بود. سوالات بی‌پاسخ زیادی وجود دارد، مانند:

قیمت آن به چه قیمتی خرده‌فروشی می‌شود؟ سیم کارت داره؟ هزینه ماهانه استفاده از Starlink چقدر است؟ آیا می توانم بدون خرید یک خودروی الکتریکی تسلا، یکی بخرم؟

غول 1 تریلیون دلاری: تسلا دیگر در تجارت خودرو یک خودروی پرت نیست و اولین خودروسازی است که ارزش بازار خود را به 1 تریلیون دلار رسانده و همچنین سریع‌ترین خودروسازی است که به این نقطه عطف رسیده است. با این حال، بسیاری از تحلیلگران می گویند که سفر آن به تازگی آغاز شده است زیرا روباتاکسی که توسط هوش مصنوعی هدایت می شود، می تواند نحوه حرکت افراد را تغییر دهد و در نتیجه بازاری جدید چند تریلیون دلاری ایجاد کند.

پایان

پرنده آزاد شده: روز اول توییتر ایلان ماسک و مسیر رو به جلو پلت فرم رسانه های اجتماعی

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x