زناشویی و ازدواج

15 علامت مزخرف که یک مرد شما را دوست دارد اما می ترسد و احساسات خود را پنهان می کند

مخفی کردن احساساتآیا نقطه نرمی برای یک پسر خاص دارید؟

آیا مشکوک هستید که او شما را دوست دارد، اما کاملاً مطمئن نیستید؟

تو تنها نیستی…

انسان ها موجودات فوق العاده پیچیده ای هستند و گاهی اوقات ممکن است به سختی بتوانیم سیگنال های یکدیگر را بخوانیم.

هنگامی که شما عاشقانه را در ترکیب قرار می دهید و اعضای جنسیت های مختلف سعی می کنند یکدیگر را درک کنند، اغلب دشوار است که مطمئن شوید که آیا احساساتی وجود دارد یا خیر.

این چیزها هرگز ساده نیستند.

اگر وقتی کسی را دوست داشتیم، همه ما جرات این را داشتیم که به او نزدیک شویم و به او بگوییم، در زمان و اضطراب بسیار صرفه جویی می کنیم.

اما، از سوی دیگر، اگر صادق باشیم، لذت زیادی از آن می گیرد.

این که «می‌کنند، نمی‌کنند» می‌تواند استرس‌زا و حتی دردناک باشد، به‌ویژه اگر برای مدت طولانی ادامه پیدا کند، اما زندگی را تا حدی ادویه‌تر می‌کند!

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً این تصور را دارید که مردی شما را دوست دارد، اما فکر می‌کنید ترس مانع او شده است.

دلایل مختلفی وجود دارد که یک پسر ممکن است از انجام یک حرکت عصبی باشد.

شاید شما دوستان هستید و او نگران خراب کردن آن است.

شاید او یا شما یک دوست قبلی داشته باشید که اوضاع را پیچیده می کند.

شاید او از شدت احساسات خود ترسیده است یا مطمئن نیست که چیزی جدی می خواهد، بنابراین تا زمانی که این موضوع را متوجه نشده است نمی خواهد حرکتی انجام دهد.

شاید او نگران است که شما او را دوست ندارید.

زنان انحصار ترس از طرد شدن را ندارند ، همانطور که ممکن است گاهی اوقات ما چنین احساسی داشته باشیم.

هر چه که باشد، در اینجا چند نشانه وجود دارد که باید به آنها توجه کرد که نشان می دهد او احساسات خود را در نتیجه ترسش پنهان می کند یا سرکوب می کند.

برای بررسی اینکه آیا این موارد در شرایط شما صدق می کند یا خیر وقت بگذارید. دانستن معنای آنها می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که چه کاری انجام دهید.

1. او در اطراف شما متفاوت عمل می کند.

اگر او شما را دوست داشته باشد، در رفتار او در اطرافتان متوجه آن خواهید شد. رفتار او با سایر دوستان یا همکاران زن کاملاً متفاوت خواهد بود.

اگر او طلسم را روشن کند، به احتمال زیاد از احساسات خود نمی ترسد، بلکه صرفاً وقت خود را صرف می کند و به آنها اجازه می دهد رشد کنند.

اما اگر او در مورد موقعیت مضطرب است، احتمالاً هنگامی که در اطراف شما است علائم عصبی از خود نشان می دهد.

برای مثال، ممکن است ناگهان خیلی ساکت شود یا برای بیرون آوردن حرف هایش تقلا کند. یا ممکن است در جهت مخالف برود و خیلی سریع و طولانی صحبت کند تا از سکوت های ناخوشایند جلوگیری کند.

2. اگر دوست هستید، رفتار او تغییر کرده است.

آیا او دوست خوبی برای شماست؟

همیشه ناخوشایند است وقتی احساسات عاشقانه‌ای نسبت به کسی ایجاد می‌کنید که فکر می‌کردید با خیال راحت در منطقه دوست است ، و باید بازیگر بسیار خوبی باشید تا اجازه ندهید تغییر در احساسات شما نشان داده شود.

آیا قبلاً یک رابطه محبت آمیز ، با در آغوش گرفتن دوستانه و سایر تماس های فیزیکی افلاطونی داشتید؟

آیا اینها متوقف شده یا کمتر یا گرم شده اند؟

اگر او ناگهان رسمی تر و دورتر شد، می تواند نشانه ای از این باشد که او نگران است که احساسات خود را از بین ببرد و سعی می کند “عادی” عمل کند.

البته، اگر عادت داشته باشید که او یکطرفه عمل کند و او اکنون متفاوت عمل کند، طبیعی است.

اگر این مقاله به شما کمک کرد، قطعاً مایلید این موارد را نیز بخوانید:

3. او را در حال نگاه کردن می گیرید.

گرفتن او که به شما خیره شده است یکی از ساده ترین اما بزرگ ترین هدایایی است که احساساتی در زیر سطح وجود دارد.

به هر حال، وقتی کسی را دوست دارید، نمی توانید هر زمان که در نزدیکی است او را تماشا و تحسین نکنید.

اما اگر نگاهش را برگردانی، نگاهش را برمی‌گرداند. او از آشکار کردن احساسات خود نسبت به شما با حفظ تماس چشمی می ترسد .

4. او در مورد دوست داشتن شما شوخی می کند.

اگر به جای اینکه مثلاً تعهد داشته باشد، ترس از آن رد شدن است، او می خواهد قبل از اینکه از شما بخواهد احساس شما را بفهمد.

بچه ها اغلب این کار را با دادن نوعی اظهار نظر شوخی در مورد لایک کردن شما یا قرار ملاقات شما دو نفر انجام می دهند…

… اما آنها این کار را به گونه ای انجام می دهند که اگر شما واکنش بدی نشان دهید، می توانند آن را بخندند. آن‌ها می‌توانند وانمود کنند که منظورشان این نبوده و از هرگونه آسیب ماندگاری به نفس خود در امان بمانند.

اگر واکنش شما دلگرم کننده است، پس از چند بار انجام این کار ممکن است در نهایت به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشد که از شما درخواست کند یا به شما بگوید که چه احساسی دارد.

5. شما همیشه با او برخورد می کنید.

اگر او سعی می کند بفهمد که آیا این احساس متقابل است یا نه، احتمالاً راه های خلاقانه ای برای گذراندن وقت با شما پیدا می کند تا این کار را انجام دهد.

اگر او از رد شدن می‌ترسد، می‌خواهد زمان کافی را در شرکت شما بگذراند تا بفهمد اگر جرأت کند از شما برای قرار ملاقات بخواهد، چه پاسخی خواهید داشت.

او به سمت شما کشیده خواهد شد، بنابراین احتمالاً در بسیاری از رویدادهای اجتماعی مشابه خواهد بود.

اگر شما همکار هستید، ممکن است او بیشتر از زمانی که ممکن است تصادفی باشد، همزمان با شما یک فنجان قهوه بنوشد.

6. وقتی با هم هستید، شگفت انگیز است.

اگر همه چیز فراتر از نگاه کردن به یکدیگر بوده است و شما در حال گذراندن زمان با هم هستید، چه قرارهای رسمی باشند یا نه، احتمالاً سیگنال های متفاوتی از او دریافت می کنید.

شما اوقات فوق‌العاده‌ای را با هم سپری می‌کنید و مانند خانه‌ای در آتش می‌روید، اما واقعاً به یکدیگر پیام نمی‌دهید یا در این بین تماس زیادی با هم ندارید.

این نشانه آن است که وقتی با شما است نمی تواند مراقب خود را کنار بگذارد، اما وقتی شما آنجا نیستید ترس بر شما حاکم می شود و او خود را متقاعد می کند که واقعاً شما را چندان دوست ندارد (یا اینکه شما دوست ندارید). او در آن راه).

7. گرم و سرد می دمد.

فرقی نمی‌کند بین شما اتفاق بیفتد یا چند قرار ملاقات داشته باشید، اگر ترس را احساس کند، احتمالاً فراز و نشیب‌هایی خواهد داشت.

یک دقیقه او عاشقانه به شما خیره می شود و لحظه ای دیگر خودش را متقاعد می کند که همه چیز اشتباه است یا کمی غرق شده و ناگهان از هم دور می شود.

8. به نظر می رسد حسادت می کند.

او احتمالاً این را قبول نخواهد کرد، زیرا این امر منجر به یک مکالمه ناخوشایند می شود، اما ممکن است متوجه شده باشید که رفتار و زبان بدن او زمانی که شما را در حال صحبت با پسر دیگری می بیند تغییر می کند.

او ممکن است کمی قرمز شود، دندان هایش را به هم فشار دهد یا بدون اینکه متوجه شود دارد چه می کند به شما خیره شود.

دلیلش این است که به کنار ترس، او نمی تواند شما را دوست نداشته باشد.

او نمی تواند حسادت خود را کنترل کند ، زیرا او تقریباً به همان اندازه که از احساسات خود می ترسد از اینکه شما با دیگران کنار هم قرار بگیرید می ترسد.

9. او سعی می کند شما را تحت تاثیر قرار دهد.

از آنجا که او شما را دوست دارد، او می خواهد که او را دوباره دوست داشته باشید. و برای اینکه شما او را دوست داشته باشید، او تمام تلاش خود را می کند تا تأثیر خوبی روی شما بگذارد.

او ممکن است هر زمان که شما را می بیند لباس زیبا بپوشد، یا در تلاشی ظریف برای جلب توجه شما، لباس پس از اصلاح بپوشد.

او همچنین ممکن است در مقابل شما خودنمایی کند. خواه یک مهارت بدنی باشد که در آن مهارت دارد یا نشان دادن هوشش، او می خواهد که شما به طور مناسب تحت تأثیر او قرار بگیرید.

البته، ممکن است او هم بازی کند و کارهای ناپخته یا کاملاً احمقانه انجام دهد، اگر فکر کند به خاطر آن متوجه او خواهید شد.

او می تواند هر چیزی را که دوست دارد انکار کند، اما این کارها را برای شما و به خاطر شما انجام می دهد.

10. او در مورد شما بسیار در دسترس است.

قبلاً اشاره کرده‌ایم که او می‌خواهد تا جایی که می‌تواند زمان بیشتری را با شما بگذراند، و راه دیگری که انجام می‌دهد این است که هر زمان که شما هم آزاد هستید، خودش را در دسترس قرار دهد.

شاید بپرسید که آیا یکی از همکارانتان می‌خواهد یک جمعه بعد از کار برای نوشیدنی برود یا نه – بازوی او اولین کسی است که بالا می‌رود.

یا اگر او در گروه دوستان شما باشد، آیا به نظر می رسد که او همیشه تایید می کند که علاقه مند به انجام کاری است، مدتی بعد از اینکه شما اعلام کرده اید؟ به محض اینکه بداند شما در یک رویداد خواهید بود، مطمئناً آن را از دست نخواهد داد.

11. به نظر می رسد که او چیزهای زیادی در مورد شما می داند.

به نظر می رسد این مرد چیزهای زیادی در مورد شما، علایق و علاقه های شما، گذشته و تجارت شما می داند.

ممکن است از چیزی که او می گوید یا انجام می دهد که نشان می دهد چقدر اطلاعات او در مورد شما در ذهن او حبس شده است، متعجب شوید.

در اینجا دو احتمال وجود دارد. از یک طرف، او ممکن است هر کاری را که شما می‌گویید یا انجام می‌دهید به خاطر بسپارد. او ممکن است حتی به کوچکترین چیزهایی که شما اشاره می کنید یا دیگران در مورد شما ذکر کرده اند گوش دهد و یادداشت کند.

از سوی دیگر، او ممکن است فعالانه از دیگران در مورد شما سوال کرده باشد. او این کار را به این دلیل انجام می دهد که نمی ترسد خودش از شما بپرسد، بنابراین از دوستان نزدیک شما یا سایر آشنایان مشترک ناراحت می شود.

12. او هرگز از زنان دیگر نام نمی برد.

از آنجایی که این مرد شما را بیشتر از یک دوست دوست دارد، هیچ راهی در جهنم وجود ندارد که بخواهد حتی برای یک لحظه فکر کنید که او به شخص دیگری علاقه دارد.

او با ذکر نکردن هیچ زن دیگری برای شما از همه سردرگمی ها در آن جبهه جلوگیری می کند. او از ترس اینکه فکر کنید او آنها را دوست دارد، نه شما، در مورد دخترهای دیگر در گروه دوستی مشترک شما صحبت نمی کند.

اگر در پارک یا در یک بار با دختر دیگری برخورد کند، آن را در گفتگو مطرح نمی کند. او فقط به تو چشم دارد.

او حتی ممکن است تا آنجا پیش برود که به طور اتفاقی در گفتگو اجازه دهد که مجرد است. میدونی، فقط اگه غیر از این فکر کنی.

13. او مشتاق است تا هر زمان که بتواند به شما کمک کند.

اگر در مورد چیزی نیاز به کمک دارید، می توانید مطمئن باشید که این مرد در جلوی صف خواهد بود تا به شما کمک کند.

او می خواهد مفید و قابل اعتماد باشد. او می‌خواهد به شما بگوید که می‌توانید روی او حساب کنید، مهم نیست که چه چیزی باشد یا چقدر باشد. او ممکن است بر این باور باشد که اینها ویژگی هایی است که شما در یک شریک به دنبال آن هستید.

البته کمک به شما این مزیت را دارد که بتوانید زمان بیشتری را در اطراف خود بگذرانید. حتی اگر به کسی نیاز دارید که به شما کمک کند تا به خانه بروید، او بسیار خوشحال خواهد شد که وسایل شما را از پله ها بالا و پایین می برد، اگر به این معنی باشد که بتواند در حین انجام این کار کمی با شما چت کند.

14. او خیلی از شما حمایت می کند.

او ممکن است نتواند احساسات واقعی خود را نسبت به شما بیان کند، اما همه چیز را به روشی که از شما حمایت می کند آشکار می کند.

اگر بحث یا مناظره ای در جریان باشد، تقریباً همیشه با شما طرف می شود. او با نکاتی که شما می گویید موافق است یا از آنچه گفته اید اگر توسط شخص دیگری به چالش کشیده شود، دفاع می کند.

و حتی اگر نتواند با شما موافق باشد، اگر بحثی در گروه دوستی شما داغ شود، از حق شما برای داشتن نظر متفاوت دفاع خواهد کرد.

علاوه بر حمایت از نظرات شما، او همچنین در هر کاری که انجام می دهید یا می خواهید انجام دهید، از شما حمایت خواهد کرد. او برای شما در امتحانات یا مصاحبه شغلی که در پیش دارید آرزوی موفقیت می کند. او برای اهداف شما اشتیاق نشان می دهد و شما را تشویق می کند تا رویاهای خود را دنبال کنید.

او می‌خواهد به شما احساس مثبت و اعتماد به نفس بدهد، زیرا این احساس شما را نسبت به او تحت تأثیر قرار می‌دهد… یا او امیدوار است.

15. شما فقط می دانید.

به غریزه خود گوش دهید.

اگر همه چیز در مورد نحوه تعامل شما بر سر شما فریاد می زند که او شما را دوست دارد، احتمالاً این کار را می کند. پنهان کردن احساساتمان برای مدت طولانی سخت است.

مطمئن شوید که کاملاً با خودتان صادق هستید. اعتراف کنید که آیا فقط می‌خواهید این حقیقت داشته باشد و در جایی که نشانه‌هایی وجود ندارد اختراع می‌کنید، یا واقعاً از او نشاط می‌گیرید.

درباره آن چکار میتونید بکنید؟

اگر همه سیگنال‌های مناسب را از پسری که دوست دارید دریافت می‌کنید، اما در واقع هیچ اتفاقی نمی‌افتد یا به سمت جلو حرکت می‌کند، می‌تواند بسیار ناامیدکننده باشد.

کاری که می توانید در مورد آن انجام دهید تا حد زیادی بستگی به این دارد که فکر می کنید او واقعاً از چه چیزی می ترسد.

ممکن است همیشه با این ضربه به سرتان نزنید، اما باید بتوانید از رفتار او ایده بگیرید که چه چیزی او را عقب نگه می دارد.

اگر فکر می‌کنید ترس از طرد شدن او را ساکت نگه می‌دارد، خبر خوب این است که کارهای زیادی برای آرام کردن نگرانی‌های او می‌توانید انجام دهید.

با او درگیر شوید، به او گوش دهید، تماس چشمی برقرار کنید و لبخند بزنید.

اگر او در مورد لایک کردن شما نظرات شوخی می دهد، بلافاصله شوخی کنید و اجازه دهید زبان بدن شما نشان دهد که شما پذیرای این ایده هستید.

یا، اگر فکر می‌کنید که او هرگز نمی‌تواند عصبی شود یا نمی‌خواهید وقت خود را برای انتظار تلف کنید، گاو را از کنار شاخ‌هایش بگیرید و به او بگویید که چه احساسی دارید.

اگر دوستی خوبی دارید و فکر می‌کنید که ترس از بهم ریختن آن چیزی است که سر راه او قرار می‌گیرد، باز هم ممکن است این شما باشید که رهبری را بر عهده بگیرید و به او بگویید چه احساسی دارید.

وقتی این کار را انجام دادید، به او اطمینان دهید که دوستی شما به همان اندازه برای شما مهم است و چیزی است که می خواهید حفظ کنید، بنابراین او بداند که شما هر دو در یک طرف هستید.

از سوی دیگر، اگر او از تعهد می ترسد یا به سادگی برای یک رابطه در حال حاضر آماده نیست، انجام اولین حرکت ممکن است هوشمندانه ترین استراتژی نباشد.

ممکن است فقط او را بترساند، که بدیهی است که شما نمی خواهید.

در این صورت شما باید تصمیم بگیرید…

… آیا خوشحال هستید که به ابراز علاقه خود ادامه می دهید و منتظر می مانید تا او به جایی برسد که می خواهد قدم بعدی را بردارد؟

یا باید ضررهای خود را کاهش دهید، ادامه دهید، و خودتان را برای یافتن کسی که آماده است به شما متعهد شود باز بگذارید؟

شما در قلب خود خواهید دانست که کار درست چیست.

با خودتان مهربان باشید و از ترن هوایی لذت ببرید!

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x