راهنمای ورود به سایت هاکسب و کار
موضوعات داغ

چطور برای افراد زیر 18 سال بدون سیم کارت در بانک حساب باز کینم؟چطور برای افراد زیر 18 سال بدون اجازه و امضای پدر وام بگیریم؟

این دو موضوع وام و حساب باز کردن برای افراد زیر 18 سال بهتون میگم خوب دقت کنید!

چطور بدون سیم کارت حساب باز کنیم
زیر18 سال حساب باز نمیکنن بانک ها

دو راه برای افرادی که به سن قانونی نرسیدن و می خوان وام ازدواج یا غیره دریافت کنند:

 راه اول:

اینکه پدر یا سرپرست افراد زیر 18 سال بیاد بانک و جای اون امضا کنه و البته قابل توجه اینکار در آخر هم حق برداشت وام نیز با اجازه پدر خواهد بود.و بدون حضور پدر وام واریز نخواهد شد و نمی توانید آن را برداشت کنید.

راه دوم:

افرادی که دوست ندارن پدر یا سرپرستشون در کارهای وامی آن ها حضور داشته باشه برای اینکار افرادی که 15 سال تمام کردن می توانند حکم رشد بگیرند و این از طریق دادگاه قابل انجام هست و حکم رشد به عنوان حکم که نشان میدهد شما به سن قانونی و مدیریت مال و اموال خود رسیده هستین و نیز بانک نیز برای اخذ وام حکم رشد را قبول دارد.

برای شروع دریافت حکم رشد به دادگستری منطقه خود برین و اگر ثنا ندارید ثبت ثنا کنید و برین پیش عریضه نویس و بگین که میخواین حکم رشد بگیرین و بعد از آن عریضه را به خدمات الکترونیک قضایی ببرین و ثبت کنید و بقیه مراحل به قاضی بستگی دارد.

چطور برای افراد زیر 18 سال که سیم کارت نداره حساب باز کینم در سال 1401 یک سری از بانک ها حساب برای آن دسته افرادی که سیم کارت به اسم خودشون ندارن انجام نمیدن.

اما

از آن جای که میدانید در کشور ما همیشه یک راهی وجود دارد. بله اینم چندتا راه داره اول اینکه افرادی که زیر 18 سال هستن هیچ سیم کارتی نمیدن و الکی خودتون خسته نکنید و به اپراتور ها سر نزنید.

دوم اینکه اگر گیر بانکی بیفتین که نیاز به سیم کارت به اسم خود برای افتتاح حساب نباشه !کارتون راه میفته

ولی اگر کارمند بانک گفت نمیشه بدون سیم کارت حساب باز کرد من میگم میشه البته باید حکم رشد داشته باشید که حساب باز کنید.بعد دو راه برای حساب باز کردن بدون سیم کارت هست یک اینکه استعلام شما که نیاز به سیم کارت هست اول از طریق یک بانک دیگه انجام بشه و بعد اونو شما بیارید به بانک مورد نظر این راه اول

و راه دوم اینکه استعلام شمارو از  سامانه چک برگشتی بگیره به این صورت اگر کارمند یا معاون بانک قبول کنه میتوانید حساب باز کنید. موفق باشید.

 

آموزش ورود به سایت پادا / آسان یاینار

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x