راهنمای ورود به سایت ها

آموزش ورود به سامانه هوشمند کمیته امداد و کارآمد soha.emdad.ir

آموزش ورود به سایت سها

برای ورود مستقیم به سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی کلیک کنید.

در ادامه راهنمای تصویری استفاده از سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی به نشانی soha.emdad.ir ارائه شده است.

کمیته امام خمینی همواره در تلاش بوده است که با حفظ کرامت های انسانی و حرمت هر یک از افراد، به نیازمندان کمک کند و گره ای از کار آن ها باز کند. سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی soha.emdad.ir، از جمله سامانه هایی است که از سوی این کمیته راه اندازی شده است. پیش از این، سامانه ای یکپارچه برای ثبت اطلاعات تحت پوشش کمیته امام خمینی به صورت یکپارچه وجود نداشت و این موضوع باعث کند شدن روند انجام برخی از امور در کمیته امداد امام خمینی شده بود.

سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی

به همین منظور، سامانه ای به نام سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی راه اندازی شده است که امکان استفاده از خدمات مختلف را برای خیرین و افراد تحت پوشش کمیته فراهم می کند. این سامانه با هدف اصلی هوشمند سازی امور کمیته امام خمینی، ثبت اطلاعات هر یک از افراد تحت پوشش و تسهیل و تسریع در امور خیرین و افراد تحت پوشش، راه اندازی شده است.

با توجه به اهمیت و جدید بودن سایت هوشمند امداد کمیته امام خمینی به نشانی اینترنتی soha.emdad.ir و یا smart.emdad.ir، در ادامه مقاله قصد داریم در رابطه با جزئیات سامانه سها توضیحاتی ارائه کنیم که شامل نحوه ورود، ثبت نام، احراز هویت و امکانات سایت می شود.

 

معرفی سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی soha.emdad.ir

کمیته امداد امام خمینی، فعالیت خود را از سال 1357 در کشور آغاز کرد و در طی این سال ها، خدمات و امکانات ارزشمندی از سوی این کمیته به نیازمندان ارائه شده است. در طی این سال ها، وجود یک سامانه یکپارچه برای ثبت اطلاعات تمامی مددجویان و هوشمند کردن امور، احساس می شد؛ اما تا سال گذشته، هیچ سامانه ای از سوی کمیته امام خمینی راه اندازی نشد.

در سال گذشته، سامانه ای تحت عنوان سامانه هوشمند امداد امام خمینی به نشانی soha.emdad.ir راه اندازی شد که امکان استفاده از خدمات غیر حضوری آن برای افراد بسیار زیادی فراهم شده است. هدف راه اندازی سایت هوشمند و کارآمد امداد کمیته امام خمینی یا سها، غیر حضوری کردن امور برای مددجویان و در عین حال ثبت اطلاعات آن ها به صورت یکپارچه برای دسترسی به تمامی اطلاعات صحیح بوده است.

در این سامانه تک تک مددجویان کمیته امام خمینی، پایش می شوند و اطلاعات آن ها در این سامانه ثبت خواهد شد. پس از ثبت نام در سامانه هوشمند امداد، مددجویان می توانند وارد آن شوند و بسیاری از اموری که قبلا به صورت حضوری انجام می دادند را به صورت غیر حضوری و مجازی انجام دهند.

در اسفند ماه سال گذشته

سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی به نشانی soha.emdad.ir و یا smart.emdad.ir با حضور رئیس جمهور رونمایی شد و از آن پس مددجویان می توانند خدمات و امور مورد نظر خود را در این سایت انجام دهند. در این سایت 32 فرآیند لازم الاجرا می باشد که شامل شناسایی نیازمندان، نیازسنجی آن ها و پرداخت کمک به نیازمندان است.

سامانه یارانه دستمزد این فرصت را برای کارفرمایان، کارگران و افراد جویای کار ایجاد کرده است که بتوانند با ورود و ثبت نام در سایت، از خدمات و امکاناتی که وزارت کار برای آن ها ایجاد کرده است بهره مند شوند که در مقاله زیر توضیح داده شده است.

راهنمای ورود به سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی soha.emdad.ir

آن دسته از افرادی که قصد استفاده از خدمات سامانه هوشمند و کارآمد امداد امام خمینی را دارند، می بایست که ابتدا به این سامانه وارد شوند تا بتوانند از هر یک از خدمات آن استفاده کنند. افرادی مجاز به ورود به سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی هستند که ابتدا در این سایت ثبت نام کرده باشند و سپس با نام کاربری و رمز عبور خود، به آن وارد شوند.

در صورتی که قبلا در سامانه هوشمند امداد امام خمینی ثبت نام کرده اید، دیگر نیازی به ثبت نام مجدد نیست و می توانید با ورود به سایت soha.emdad.ir، از خدمات سامانه سها استفاده کنید. در ادامه، نحوه ورود به سایت را برای مددجویان و دیگر افراد توضیح می دهیم.

راهنمای ورود به سامانه هوشمند امداد

ابتدا آدرس اینترنتی سایت هوشمند امداد کمیته امام خمینی را به نشانی soha.emdad.ir در یکی از مرورگرهای خود بنویسید تا به صورت مستقیم به سامانه وارد شوید.

به منظور ورود باید نام کاربری و رمز عبور کمیته خود را وارد نمایید و بر روی گزینه «ورود به سیستم» کلیک کنید.

ورود به soha.emdad.ir

سامانه جامع روابط کار سامانه ای است که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین راه اندازی شده است که یکی از مهم ترین امکانات آن، ثبت نام بیمه بیکاری است که اطلاعات بیشتر در خصوص این سامانه، در مقاله زیر موجود است.

 

ثبت نام در سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی soha.emdad.ir

افرادی که قصد استفاده از خدمات سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی را دارند و می خواهند که به حساب کاربری خود وارد شوند، ابتدا می بایست که مراحل و روند ثبت نام را در سایت soha.emdad.ir انجام دهند تا بتوانند با اطلاعات کاربری و رمز عبور به سامانه هوشمند امداد وارد شوند. روند ثبت نام در این سامانه به صورت غیر حضوری قابل انجام خواهد بود و افراد متقاضی می بایست چندین مرحله را برای ثبت نام انجام دهند.

مرحله اول

در مراحل اولیه نیاز به وارد کردن کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه می باشد و پس از ورود به مراحل بعدی، نیاز به وارد کردن اطلاعات مربوط به کد پستی و تعیین رمز عبور است. پس از ثبت نام در soha.emdad.ir، می توانید به حساب کاربری خود در این سایت وارد شوید و از خدمات ارائه شده در آن استفاده کنید. در ادامه، نحوه ثبت نام در سامانه هوشمند و کارآمد کمیته امداد را توضیح می دهیم.

ثبت نام در سامانه هوشمند امداد کمیته

ابتدا به سایت سها به نشانی soha.emdad.ir وارد شوید و روی گزینه «ثبت نام در سامانه امداد هوشمند» کلیک نمایید.

ثبت نام soha.emdad.ir

حال، مراحل مربوط به ثبت نام در این سامانه برای شما باز می شود که می بایست تک به تک آن ها را انجام دهید. مرحله اولیه، شامل وارد کردن کد ملی، شماره تلفن همراه و تاریخ تولد است. حتما تیک مربوط به توافق نامه را تایید کنید و به مرحله بعدی وارد شوید.

ثبت نام سامانه کمیته امام خمینی

در مرحله بعدی کافیست که کد ارسال شده به شماره تلفن همراه خود را در قسمت مشخص شده وارد نمایید و به مرحله بعدی ثبت نام در این سامانه که شامل وارد کردن اطلاعات پستی و رمز عبور می باشد، وارد شوید.

ثبت نام در سایت کمیته امداد

سامانه مشاغل خانگی که زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت می‌کند، بستر بسیار عالی و سودمندی را برای همگی افراد فراهم آورده که با کسب اطلاعات کافی، کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنند که برای کسب اطلاعات بیشتر، به مقاله زیر رجوع کنید.

راهنمای ورود به سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی از طریق احراز هویت

یکی دیگر از روش های ورود به سامانه هوشمند امداد امام خمینی، استفاده از سیستم احراز هویت کمیته امداد و ورود به این سیستم می باشد. در صورتی که قبلا در سیستم احراز هویت کمیته امداد ثبت نام کرده باشید، می توانید با نام کاربری و رمز عبور خود به راحتی به soha.emdad.ir وارد شوید و دیگر نیازی به ثبت نام مجزا در این سایت نیست. بدین منظور می توانید طبق مراحل زیر به این سامانه از طریق احراز هویت وارد شوید.

ورود به سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی از طریق احراز هویت

ابتدا به سایت هوشمند امداد امام خمینی وارد شوید و روی گزینه «ورود از سیستم احراز هویت متمرکز» کلیک نمایید.

ورود با احراز هویت در soha.emdad.ir

حال کافیست که نام کاربری و رمز عبور مربوط به سیستم احراز هویت متمرکز کمیته امداد امام خمینی را وارد کنید و به این سامانه وارد شوید.

احراز هویت در سایت کمیته امداد soha.emdad.ir

نکته: در صورتی که هنوز در سیستم احراز هویت متمرکز ثبت نام نکرده اید، می توانید بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید و پس از انجام روند ثبت نام، به این سیستم وارد شوید.

بیشتر بخوانید : سامانه ملی نهضت مسکن
راهنمای ورود از طریق درگاه دولت من به سامانه سها کمیته امداد

امکان ورود به سامانه هوشمند امداد امام خمینی از طریق درگاه دولت همراه مدتی است که در سایت soha.emdad.ir اجرایی شده است و کاربران می توانند از طریق این گزینه نیز وارد سامانه شوند. به همین جهت در ادامه این بخش، راهنمای ورود از طریق درگاه دولت من به سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی ارائه شده است.

راهنمای ورود از طریق درگاه دولت من به سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی

ابتدا به سایت هوشمند امداد امام خمینی وارد شوید و روی گزینه «ورود از درگاه دولت من» کلیک نمایید.

ورود از طریق درگاه دولت من به سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی

در صفحه باز شده، شماره همراه خود و کد امنیتی را وارد کنید و روی ارسال کد فعال سازی کلیک نمایید.

ورود از طریق درگاه دولت من به سها

این کد را در سایت وارد کنید تا وارد سامانه دولت من شوید و در صورتی که در این سایت عضو نیستید، به مراحل ثبت نام و احراز هویت در سایت هدایت شوید. این گونه می توانید بدون نیاز به ثبت نام در سامانه سها، از طریق ثبت نام در سامانه دولت من، وارد سایت هوشمند امداد شوید.

البته همچنین می توانید از طریق اپلیکیشن دولت همراه نیز وارد شوید که برای این منظور کافی است روی عنوان ورود با Qr code کلیک کنید.

راهنمای ورود از طریق درگاه دولت من به سها

اکنون باید اپ دولت همراه را اجرا کنید و از منو سمت راست، گزینه ورود به درگاه با Qr code را انتخاب کنید و بارکد را اسکن کنید. همچنین می توانید با مرورگر گوشی خود به سامانه دولت من وارد شوید و این مراحل را بدون نیاز به مراجعه به اپ دولت همراه انجام دهید.

در این روش نیز باید در سامانه دولت همراه عضو باشید که در صورتی که عضو نیستید می توانید به مقاله زیر رجوع کنید و از راهنمای تصویری ثبت نام در اپ موجود در متن مقاله کمک بگیرید.

امکانات سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی

در حال حاضر، سه فرآیند در سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی قابل اجرا می باشد که البته پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۱، تمامی امکانات این سایت راه اندازی و برای مددجویان و خیرین قابل دسترس باشند. سه خدمتی که در حال حاضر در دسترس هستند، شامل موارد زیر می باشند.

شناسایی نیازمندان: در این سامانه، نیازمندان که به کمک های مالی و معنوی نیاز دارند، شناسایی می شوند و اطلاعات آن ها به صورت یکپارچه ثبت خواهد شد.

نیازسنجی نیازمندان: نیاز هر یک از نیازمندانی که در این سامانه ثبت نام کرده اند، بررسی می شود.

پرداخت کمک به نیازمندان: پس از نیازسنجی و شناسایی نیازمندان، کمک های مالی مورد نیاز به هر یک از آنان پرداخت می شوند. تمامی این روند با محفوظ نگه داشتن هویت نیازمندان انجام خواهد شد.

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه هوشمند امداد کمیته امام خمینی به نشانی soha.emdad.ir​ و یا smart.emdad.ir داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

منبع
www.samanehha.com

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x