راهنمای ورود به سایت ها

آموزش ورود به سایت پادا / آسان یاینار

ورود به سایت پادا

راهنمای کامل ورود به سامانه پادا | pada.medu.ir در این مقاله ارائه داده شده است. ورود به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) از طریق نام کاربری و رمز عبور امکان پذیر است. باتوجه به آنکه سامانه پادا به تازگی راه اندازی شده است، ممکن است کاربران برای ورود به سامانه pada.medu.ir و مشاهده کارنامه دانش آموزان با مشکلاتی روبرو باشند. در ادامه این مقاله راهنمای ورود به پادا و لینک ورود به سامانه، ارائه داده شده است. تا انتهای این مقاله آموزشی با ما همراه باشید.

سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان پادا

سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان ، به اختصار سامانه پادا به منظور مشاهده و دریافت کارنامه دانش آموزان راه اندازی شده است. دانش آموزان و والدین برای ورود به پادا باید به آدرس اینترنتی pada.medu.ir مراجعه نمایند. به منظور آشنایی بیشتر کاربران، راهنمای تصویری ورود به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان در این مقاله ارائه داده شده است.

***دانش آموزان و اولیای محترم  رمز سامانه پادا را از مدرسه خود تحویل خواهند گرفت.

pada.medu.ir

در راستای تغییر و تحولات در سامانه های وزارت و گسترش دولت الکترونیک سامانه پادا به عنوان سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان راه اندازی شده است که دانش آموزان با نام کاربری و رمز خود وارد این سامانه خواهند شد فعلا این سامانه به علت تغییرات در دسترس نمی باشد و در روزهای آتی در دسترس دانش آموزان خواهد بود لینک این سامانه برای ورود، در ادامه قرار داده شده است.

محیط کاربری همانند سیدا می باشد باید منتظر فعال بودن و مشاهده منوهای موجود در این سامانه باشیم.

با توجه به اینکه در نمرات ارسالی از سامانه سیدا، نمرات اعشاری 0.5، 0.25، 0.75 ارسال نمی شود، تا اصلاح بعدی و رفع مشکل از طرف سامانه سیدا، از اجرای عملیات فارغ التحصیلی خودداری فرمایید.

به اطلاع همکاران محترم میرساند، با توجه به مشکلات مشاهده شده در ارسال اطلاعات از سامانه سیدا، لطفا قبل از عملیات فارغ التحصیلی اطلاعات و نمرات را به دقت کنترل نمایند.

  1. مدارسی که اطلاعات خود را در تاریخ 1399/12/02 از سامانه سیدا دریافت کرده اند، به علت اشکال در ناقص بودن نمرات اعشاری مجددا دریافت نمایند. (در صورت فارغ التحصیلی ابتدا از فارغ التحصیلی خارج شود و اطلاعات از سیدا دریافت شود و سپس نسبت به فارغ التحصیلی اقدام گردد.)
  2.  نمرات انضباط را بررسی کنند چون در برخی موارد نمرات صفر آمده است. (وضعیت انضباط در سامانه سیدا به صورت کیفی درج شود و شامل(عالی،بسیارخوب،خوب،نیاز به راهنمایی و تلاش بیشتر)می باشد. )
  3. مشخصات دانش آموز کنترل شود.

راهنمای تصویری ورود به سامانه پادا

راهنمای ورود به سامانه پادا در این مقاله ارائه داده شده است. کاربران برای ورود به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (سامانه پادا) باید به آدرس اینترنتی pada.medu.ir مراجعه نمایند. ورود به سامانه از طریق نام کاربری و رمز عبور امکان پذیر است. به منظور آگاهی بیشتر کاربران، راهنمای ورود به سامانه به صورت گام به گام در ادامه بیان شده است:

به منظور عملکرد بهتر سامانه، لطفا از مروگرهای زیر استفاده نمایید:

  • ورژن فایرفاکس 30 به بالا
  • ورژن کروم 49 به بالا
  • ورژن اینترنت اکسپلورر 11 به بالا
  1. در گام اول، برای ورود به سامانه پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir مراجعه نمایید.
  2. نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت مربوطه وارد نمایید.
  3. کد امنیتی را وارد کنید.
  4. بر روی گزینه “ورود کاربران” کلیک نمایید.

نام کاربری همان کد ملی دانش آموزان می باشد. کاربران برای دریافت رمز عبور پادا ، باید به مدرسه محل تحصیل مراجعه نموده و رمز عبور خود را دریافت نمایند.

***رمز عبور به سامانه پادا اختصاصی می باشند و از قرار دادن آنها در معرض دید کلیه دانش آموزان اعم از کانال یا گروه های مدرسه خودداری نمایید.

چگونه وارد سایت پادا شویم

به منظور آشنایی بیشتر کاربران، راهنمای ورود به پادا – سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان در این مقاله بیان شده است. کاربران برای ورود به سامانه لازم است به نشانی اینترنتی pada.medu.ir مراجعه نمایند.

  • برای ورود به پادا ، نشانی pada.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کنید:
راهنمای تصویری ورود به سامانه پادا
  • کد ملی دانش آموزان را در قسمت “نام کاربری” و رمز عبور 8 رقمی دریافت شده از مدیر مدرسه را در قسمت “رمز عبور” وارد کنید:
  • در انتها کد امنیتی 3 رقمی را وارد نموده و بر روی گزینه “ورود کاربران” کلیک نمایید:
راهنمای تصویری ورود به سامانه پادا

لینک مستقیم ورود به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان ( پادا )

به اطلاع می رساند طبق تجربه، کنترل دقیق و مجدد “مشخصات ، انتخاب واحد ، نمرات و نهایتا فارغ التحصیلی” از یک سامانه به سامانه دیگر الزامی است چراکه ممکن است در تبادل و انتقال این اطلاعات نقائصی بوجود آید که با مشاهده تیزبینانه ، نیاز به اصلاح و انجام مجدد عملیات داشته باشد تا پیامد اشکالات بوجود آمده متوجه مسئولین وقت مدارس نشود.

  1. سامانه سناد (منبع اولیه و ورود اطلاعات).
  2. سامانه سیدا (ورود نمرات و سامانه واسط).
  3. سامانه امین (خروج و فارغ التحصیلی).

در صورت بروز هرگونه مشکل برای ورود به سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir  می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9383579926 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

پادا

کاربران برای ورود به سامانه پادا نیازمند چه اطلاعاتی می باشند؟

ورود به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان ، از طریق نام کاربری و رمز عبور امکان پذیر است.

آدرس سامانه پادا چیست؟

کاربران برای ورود به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان باید به آدرس اینترنتی pada.medu.ir مراجعه نمایند.

رمز عبور پادا چگونه قابل دریافت است؟

کاربران برای دریافت رمز عبور سامانه پادا ، باید به مدیر مدرسه مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x