کسب و کار

آیا می خواهید در سال جاری یک میلیون دلاری و یک فرد ثروتمند باشید؟

من بیش از یک دهه است که مشاوران استخدام را جذب کرده ام و موفق شده ام شبکه ای شگفت انگیز از صورتحساب های میلیون دلاری ایجاد کنم.

در طول 12 ماه گذشته، من تمام تلاشم را انجام داده‌ام تا با بسیاری از این مشاوران در مورد کارهایی که انجام داده‌اند، و آنچه در حال حاضر انجام می‌دهند صحبت کنم، که به آنها امکان می‌دهد به طور مداوم بیش از یک میلیون دلار در سال صورت‌حساب بدهند – سال به سال.

5 ویژگی مشترکی که در این استخدام کنندگان فوق العاده موفق پیدا کرده ام چیست؟ اینجا اند:

1) آنها شبکه های قوی می سازند

از طریق سطوح بالای بلوغ عاطفی، این صورتحساب‌های میلیون دلاری می‌توانند نفس خود را کنار بگذارند و بر نیازهای مشتری و نامزد خود تمرکز کنند.

این سندرم «همه چیز درباره من» نیست و به قول قدیمی ها، «شما دو گوش و فقط یک دهان دارید، پس دو برابر بیشتر از صحبت کردن گوش دهید».

این استخدام‌کنندگان با دقت به نیازهای مشتریان خود گوش می‌دهند، مشاوره‌های تخصصی ارائه می‌دهند، خدمات عالی ارائه می‌دهند، آنچه را که وعده می‌دهند انجام می‌دهند و کسب‌وکارهای تکراری را به دست می‌آورند که آنها را قادر می‌سازد شبکه‌های قوی بسازند.

2) آنها متخصص صنعت هستند

بدون شکست، صورتحساب های میلیون دلاری بخش صنعت خود را از درون می شناسند. آنها هم برای مشتریان و هم برای کاندیداهای خود، افراد مورد علاقه خود هستند.

این دانش تخصصی آنها را قادر می سازد تا در زمینه تخصص خود به یک رهبر صنعت تبدیل شوند.

3) انعطاف پذیر هستند

بیایید با آن روبرو شویم، استخدام یک صنعت رقابتی با مانع کم برای ورود است. بسیاری از مردم علیرغم اینکه یکی از فریادهای صنعت ما این است که “این جراحی مغز نیست” شکست می خورند.

برای موفقیت در استخدام، باید انعطاف پذیر باشید. بالا و پایین زیاد است. بسیاری از مشاوران جوان دو سال اول را پشت سر نمی گذارند و تا آن زمان است که شما شروع به دیدن ثمرات کار خود می کنید.

این صورتحساب های میلیون دلاری بدون اینکه متکبر باشند، اعتماد به نفس دارند. آنها بر سختی‌ها غلبه می‌کنند و علیرغم موانع زیادی که بر سر راهشان قرار می‌گیرد، روز به روز، هفته به هفته به جلو می‌روند.

4) آنها در یک بخش پرسود استخدام می کنند

من بسیاری از مشاوران استخدام سطح متوسط ​​را می بینم که به من مراجعه می کنند و می گویند: “من عاشق استخدام هستم اما در بخش اشتباهی هستم”.

آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید، اگر می‌خواهید یک میلیون دلاری باشید، استخدام در بازاری است که در آن هزینه‌های پایین و کمبود نامزد و/یا شغل وجود دارد.

توصیه من این است که بخشی را پیدا کنید که به آن علاقه دارید، با یک مدیر یا مربی خوب، که بتواند نکات و نکات آن بازار را به شما آموزش دهد. در حالت ایده‌آل، با داشتن کمی تجربه، روی قرارهای ارشد در بازار انتخابی خود کار می‌کنید و تکالیف حفظ شده معمول هستند.

5) آنها رانده هستند و اخلاق کاری قوی دارند

یکی دیگر از ویژگی‌های رایجی که من شاهد آن بوده‌ام این است که صورت‌حساب‌های میلیون دلاری بسیار هیجان‌زده هستند و از صرف ساعت‌ها نمی‌ترسند. اگر می خواهید موفق باشید، استخدام شغل ساعت کاری 9 تا 5 نیست. ما باید با در دسترس بودن کاندیداها و مشتریان خود هماهنگ شویم و این اغلب می تواند خارج از ساعات کاری عادی باشد.

بسیاری از صورت‌حساب‌های میلیون دلاری ساعت‌های اصلی را صرف تلفن و ملاقات با افرادی می‌کنند که به اصطلاح «فعالیت غیر درآمدزا» بعد از شام یا صبح زود انجام می‌شود.

من امیدوارم که این به شما بینشی در مورد آنچه که برای یک صورتحساب میلیون دلاری لازم است داده باشد.

بخوانید:  5 نکته برتر برای مذاکره حقوق و دستمزد شما

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x