دانلود و نقد بررسی فیلم ها

بررسی و تحلیل فیلم افتر5 دانلود قسمت پنجم After 5 چه زمانی منتشر می شود؟

After 5 چه زمانی منتشر می شود؟ در اینجا همه چیزهایی است که در مورد پایان سریال باید بدانیم!

بررسی و تحلیل فیلم افتر5 دانلود قسمت پنجم After 5 چه زمانی منتشر می شود؟ در اینجا همه چیزهایی است که در مورد پایان سریال باید بدانیم! افتر5

بعد از همه چیز

مجموعه فیلم های After برای بسیاری از جوانان با وجود نقدهای منفی که فیلم آنلاین می شود، لذت گناهکارانه است.

شبیه به کتاب‌هایی که الهام‌بخش مجموعه فیلم‌ها بودند، After حول زندگی تسا یانگ و هاردین اسکات می‌چرخد، زوجی که در رابطه‌ای پرآشوب هستند که از زمان آشنایی آنها در دانشگاه شروع شد.

این فیلم ها ابتدا در سینماهای سراسر جهان و در نهایت در پلتفرم های OTT مانند Netflix و Amazon Prime Video در مناطق مختلف منتشر شدند.

بیشتر بخوانید: دانلود فیلم بازی عشق Game of Love (2023)

دانلود و بررسی فیلم آلیس در سرزمین مرزی

از سال 2019، این مجموعه تاکنون چهار فیلم منتشر کرده است که عنوان‌های چهار رمان اصلی After با نام‌های «After»، «After We Collided»، «After We Fell» و «After Ever Happy» را دنبال می‌کنند.

شاید دوست داشته باشید: چکار کنم همسرم دوباره عاشقم بشه!10 راه برای اینکه شوهر یا زن دوباره عاشق هم شوند.

پنجمین کتاب از این مجموعه با عنوان “پیش از” است که روایت جدیدی از کتاب اول از دیدگاه هاردین اسکات است. با این حال، بعید است که فیلم بعدی و احتمالاً پایانی مجموعه After متمرکز بر داستان رمان پنجم نباشد. ما فرض می کنیم که قسمت پایانی سریال بر اساس نیمه دوم رمان چهارم ساخته شود.

این مجموعه فیلم بازی‌های ثابت و قابل‌توجهی را از شخصیت‌های جانبی مشاهده نمی‌کند، اما جوزفین لنگفورد و هیرو فاینس-تیفین (بازیگر نقش تسا و هاردین) تنها دو شخصیتی هستند که نظرات مثبت طرفداران را دریافت کرده‌اند.

با کمبود فیلم‌های ژانر عاشقانه، مجموعه فیلم‌های After یک جایزه بزرگ برای نوجوانان جوانی است که در سال‌های اخیر به دنبال داستان‌های عاشقانه با ارزش هستند. با دانستن اینکه آخرین فیلم این مجموعه – «After Ever Happy» چگونه با یادداشت «ادامه دارد» به پایان رسید، باید فکر کنید که از پنجمین فیلم مجموعه فیلم های After چه انتظاری دارید. بنابراین، این چیزی است که ما در حال حاضر در مورد آخرین فیلم سری After Series می دانیم :

بیشتر بخوانید:

 

سریال After Movie درباره چیست؟

سریال The After داستان ترزا یانگ (تسا) و هاردین اسکات را روایت می کند. پس از ملاقات با او در کالج، تسا عاشق هادین می شود، پسری که همه نزدیکانش به او هشدار می دهند. اما، از آنجایی که قلب آنچه را که می‌خواهد می‌خواهد، تسا تصمیم می‌گیرد به رابطه ممنوعه‌اش با هاردین ادامه دهد.

این دو اکنون از دانشگاه خارج شده اند و زندگی خود را در جدایی می گذرانند. تسا به نیویورک نقل مکان کرده است، جایی که او در تلاش است تا به دانشگاه وارد شود زیرا به عنوان پیشخدمت کار می کند. در همین حال، هاردین روی اعتیاد خود به الکل کار کرده و با تبدیل شدن به یک نویسنده منتشر شده، زندگی خود را تغییر داده است.

با این حال، فیلم با نارضایتی تسا از هاردین به دلیل عمومی کردن زندگی خصوصی آنها پس از نوشتن اولین رمان خود بر اساس روابط آشفته آنها، به پایان می رسد. آیا تسا در نهایت هاردین را پس خواهد گرفت یا عشق آنها در آزمون زمان مقاومت نمی کند و آنها را برای همیشه به جدایی می کشاند؟

بیشتر بخوانید:

 

از After Everything چه انتظاری باید داشت؟

از آنجایی که چهارمین فیلم از این مجموعه با دعوای تسا و هاردین به دلیل استفاده از زندگی شخصی خود به عنوان طرحی برای اولین رمان خود به پایان رسید، این امکان وجود دارد که تسا برای همیشه هاردین را در پایان سریال ترک کند. تسا قبل از اینکه با برادر ناتنی هاردین و بهترین دوستش، لاندون، به نیویورک نقل مکان کند، یک دانشجوی جوان آینده‌دار بود.

تسا به خوبی می تواند وارد کالج شود، جایی که با افراد جدید بیشتری آشنا می شود و در نهایت هاردین را پشت سر می گذارد. در حالی که به نظر می رسد یک شات طولانی است، به احتمال زیاد تسا برای آخرین بار هاردین را پس می گیرد. بر اساس کتاب ها، این زوج عاقبت خوشی را با تبدیل شدن هاردین به یک مرد تغییر یافته دارند.

همچنین یک افشاگری بزرگ در فیلم چهارم وجود دارد که می گوید تسا نمی تواند بچه دار شود که به نظر می رسد یک نقطه درگیری ایده آل برای این زوج باشد تا زندگی خود را در فیلم بعدی دنبال کنند. با این حال، با توجه به بازه زمانی فیلم‌های گذشته، بعید به نظر می‌رسد که سازندگان آن را به یک ابزار داستانی شدید تبدیل کنند، و به احتمال زیاد آنها فقط به این موضوع رسیدگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

چه کسی در فیلم After Everything بازی خواهد کرد؟

با تایید محدودی که به صورت آنلاین منتشر شده است، قطعی است که جوزفین لنگفورد و هیرو فاینس تیفین هر دو نقش خود را در نقش تسا و هاردین بازی خواهند کرد. با توجه به این واقعیت که این مجموعه فیلم به دلیل انتخاب مجدد شخصیت های فرعی بدنام است، نمی توان در مورد دیگر بازیگرانی که آن را در پس از همه چیز ساخته اند صحبت کرد.

سرنخ های اصلی نشان دادند که از آنجایی که فیلم های After Ever Happy و After Everything هر دو یکجا فیلمبرداری شده اند، می توان انتظار داشت که بازیگرانی مانند کارتر جنکینز، آریل کبل، چنس پردومو، لوئیز لومبارد، استفن مویر، راب استس همگی نقش های مربوطه خود را بازی کنند. در آخرین فیلم

پس از همه چیز چه زمانی می تواند منتشر شود؟

در حالی که سازندگان به طور رسمی هیچ نظری در مورد اکران فیلم نهایی After Everything نداده اند، نمی توان در مورد تاریخ اکران After Everything چیزی زیادی گفت. با در نظر گرفتن جدول زمانی اکران گذشته فیلم های After که بین آگوست تا اکتبر 2019-2022 اکران شدند، می توان انتظار داشت که After Everything بین آگوست تا اکتبر 2023 اکران شود.

از آنجایی که دو فیلم آخر پشت سر هم فیلمبرداری شدند، After Everything می‌توانست پس از تولید خود را به پایان برساند و همچنین احتمال می‌رود که پنجمین فیلم After در نیمه اول سال آینده اکران شود. در صورتی که سازندگان اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ انتشار قطعی After Everything منتشر کنند، ما این صفحه را بر این اساس به روز خواهیم کرد.

شاید دوست داشته باشید: چکار کنم همسرم دوباره عاشقم بشه!10 راه برای اینکه شوهر یا زن دوباره عاشق هم شوند.

نظرت در مورد گذشته After movies چی بود؟ دوست دارید سازندگان فیلم در مقایسه با کتاب‌های سری آخر فیلم – After Everything چه کار متفاوتی انجام دهند؟ نظر شما در مورد چهار فیلم اول چیست؟ نظرات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید!

 

زمان پخش سریال ونزدی فصل دوم دوبله فارسیWednesday،نقد و برسی فصل 1 و2 ونزدی آدامز

نوشته های مشابه

3.2 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x