کسب و کار

چگونه به صورت آنلاین درآمد کسب کنیم – 6 روش اثبات شده برای کسب درآمد اضافی

آیا نیاز به کسب درآمد سریع دارید؟

روش های کسب درامد انلاین
برای اینکه بدانید چطور میشه از اینترنت پول درآورد باید مقاله را مطالعه کنید

در زیر 32 روش مختلف وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین، از طریق برنامه ها و همچنین به صورت آفلاین درآمد بیشتری کسب کنید. و خوشبختانه برای شما، تقریباً همه به سرمایه بسیار کمی نیاز دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر به پیمایش ادامه دهید.

1. برای اسنپ یا ماکسیم  رانندگی کنید

شرکت هایی مانند اسنپ و ماکسیم فرصتی عالی برای به دست آوردن پول نقد اضافی ارائه می دهند. شما به یک سوابق رانندگی تمیز، یک ماشین نسبتاً جدید، و مجوز کار در هر کجا که زندگی می کنید نیاز دارید. اگر همه آن چیزها را دارید، می‌توانید در زمانی که برایتان امکان‌پذیر باشد، کار کنید، چه در اواسط روز در ساعات شلوغی یا ساعات ابتدایی شب در آخر هفته. انتخاب باشماست.

2. یک شرکت کننده در تحقیقات بازار شوید

یکی از راه هایی که می توانید بدون دردسر درآمد واقعی کسب کنید، شرکت در تحقیقات بازار است. این پول نسبتاً آسانی برای کار زیاد نیست، مانند تکمیل یک نظرسنجی آنلاین با نظرات شما در مورد محصولات یک شرکت. یا ممکن است شرکت ها از شما بخواهند که به یک گروه متمرکز بپیوندید تا به سادگی نظر خود را به اشتراک بگذارند و با پول نقد یا کارت هدیه به شما جبران کنند.

این اغلب شامل نوشتن یا بیان نظر شما در نظرسنجی ها یا نظرسنجی های پولی است. از آنجایی که شرکت در تحقیق خیلی وقت گیر نیست، راهی عالی برای کسب درآمد اضافی است.

3. کتاب ها و بازی های قدیمی را در دیوار بفروشید

دیوار و شیپور فهرست کردن و فروش کتاب‌ها، بازی‌ها و دستگاه‌های قدیمی را در بازار خود نسبتاً آسان می‌کند. اگر کتاب های درسی گران قیمتی از دانشگاه داشته باشید، می توانید بیش از چند دلار درآمد داشته باشید. مطمئن شوید که کتاب ها در شرایط خوبی هستند. اگر بخواهید کتاب‌هایی را بفروشید که در حال نابودی هستند یا بازی‌هایی که خراب شده‌اند، نقدهای منفی دریافت خواهید کرد. به یاد داشته باشید، در مورد هر نقصی، مهم نیست که چقدر کوچک باشد و هر چقدر هم که افراد کمی متوجه آن شوند، پیشاپیش باشید.

همچنین توجه به این نکته مهم است که علاوه بر فروش در دیوار و شیپور، می‌توانید از طریق شبکه بازاریابی وابسته دیجی کالا به عنوان یک همکار  فروشنده درآمد غیرفعالی کسب کنید.

برای کسانی که ممکن است ناآشنا باشند، بازاریابی وابسته یک مدل تبلیغاتی است که به یک شرکت اجازه می‌دهد محصولات خود را از طریق شخص ثالث یا شرکت وابسته به فروش برساند که محصول را با پورسانت بازاریابی می‌کند.

بنابراین، برای مثال، اگر صاحب یک وبلاگ یا کانال های تلگرامی و اینستاگرامی کسب و کار آنلاین هستید، می توانید برای گنجاندن لینک خرید وابسته به دیجی کالا در یکی از کانال های خود، کمیسیون دریافت کنید.

4. تحویل بسته های داخل شهری

وقتی در شرایط سختی هستید با استفاده از اسنپ فود می توانید مقداری پول نقد به دست آورید و حتی به ماشین نیاز ندارید، فقط یک موتور برای تحویل در شهرهای شلوغ و مراکز مرکز شهر. من اغلب از آن برای تهیه غذا از مکان‌های تخصصی که خودشان تحویل نمی‌دهند استفاده کرده‌ام، اما می‌توان از آن برای خیلی چیزها استفاده کرد.

اسنپ فود در وب سایت خود بیان می کند که شما می توانید تا 200 هزارتومان در ساعت با تحویل کالا درآمد کسب کنید. همچنین می‌توانید نکاتی را در این فرآیند کسب کنید، بنابراین این یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال انجام کاری در اوقات فراغت خود هستند، شبیه به برنامه‌های بزرگ اشتراک‌گذاری سواری که فروشگاه‌های اپلیکیشن را در همه جا پر کرده‌اند.

5. به سوالات در JustAnswer پاسخ دهید

منبعی برای افرادی باشید که به دنبال تخصص آنلاین هستند. JustAnswer (و چندین سایت مانند آن) به پزشکان، وکلا، مهندسان و سایر افراد با دانش پیشرفته اجازه می دهد تا فقط با پاسخ دادن به سؤالات افرادی که در غیر این صورت باید مبلغ هنگفتی برای این پاسخ ها بپردازند، درآمد کمی کسب کنند.

در حالی که تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید اتصال به اینترنت و تخصص در یک زمینه تخصصی است، اما اگر به دنبال کسب عجله کمی پول نقد هستید، همچنین سودآور است (برای زمان صرف شده). انتظار نداشته باشید که با پاسخ دادن به سؤالات پولدار شوید، اما اگر در تنگنا هستید، می توانید چند دلار از اینجا یا آنجا کسب کنید.

6. استراتژی پول‌سازی: کنسرت‌ها را در پونیشا برگزار کنید

مهم نیست که چه نوع خدماتی را ارائه می کنید، احتمالاً می توانید آن را پونیشا ارائه دهید. پونیشا فریلنسرها را در فضای دیجیتال با افرادی که به دنبال خدمات آنها برای قیمت هستند متصل می کند.

چه در طراحی گرافیک خود به کمک نیاز داشته باشید، چه به دنبال یک نویسنده آزاد باشید یا در بازار برای دستیار مجازی باشید، پونیشا می تواند شما را به افراد مناسب متصل کند.

با شروع حداقل 5 دلار، می توانید استعدادهایی را برای کمک به شما در پروژه های خاص مانند راه اندازی Google Analytics یا کمک به Google Play پیدا کنید. یا می توانید تخصص خود را به عنوان یک فروشنده ارائه دهید و از طریق بازاریابی خود به عنوان یک محصول دیجیتال، می توانید بیش از 10000 دلار درآمد کسب کنید.

 

مقالات مرتبط:

16 قانون ساده برای زندگی موفق و پربار

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x