سبک زندگی

چگونه با واژن خودارضایی کنیم: 28 نکته و ترفند برای بازی انفرادی

برای سلامتی شما عالی است

خوداضایی دختران
چگونه با واژن خودارضایی کنیم: 28 نکته و ترفند برای بازی انفرادی برای سلامتی شما عالی است مطمئناً ورزش راهی عالی برای کاهش استرس و بهبود….
چگونه با واژن خودارضایی کنیم: 28 نکته و ترفند برای بازی انفرادی

مطمئناً ورزش راهی عالی برای کاهش استرس و بهبود خواب شماست. اما لذت بردن از یک به یک کمی با شما و بدنتان نیز همینطور است.

خودارضایی راهی ایمن و طبیعی برای موارد زیر است:

  • احساس خوبی داشته باشید
  • کشف کنید چه چیزی شما را داغ می کند
  • تنش جنسی ایجاد شده را آزاد کنید

در واقع، بازی انفرادی فواید بی‌نهایتی برای سلامتی دارد و هیچ نقطه ضعفی ندارد – به علاوه سرگرم‌کننده است!

انواع مختلف خودارضایی چیست؟

در اینجا فهرستی از رایج ترین انواع خودارضایی و احساسی که معمولاً دارند آورده شده است. البته به یاد داشته باشید: این از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

نوع ارگاسم نوع خودارضایی
کلیتورال بیشتر مردم از انگشتان خود برای بازی با کلیتوریس خود استفاده می کنند، اما ویبره ها و سایر اسباب بازی ها نیز می توانند در حین بازی انفرادی لذت ببرند. هنگامی که به ارگاسم می رسید، در امتداد پوست و در مغز خود احساس گزگز خواهید داشت.
واژینال در حین بازی انفرادی می توانید از انگشتان خود یا یک اسباب بازی جنسی برای نفوذ به واژن خود استفاده کنید. شما “O بزرگ” را عمیق‌تر در بدن خود احساس خواهید کرد و دیواره‌های واژن شما ضربان دارند.
مقعدی می توانید از انگشتان خود یا یک اسباب بازی جنسی برای بازی مقعدی استفاده کنید (اگرچه یک اسباب بازی برای نفوذ عمیق تر بهتر است). درست قبل از رسیدن به ارگاسم، ممکن است نیاز شدیدی به ادرار کردن داشته باشید – فقط انقباضات در اطراف اسفنکتر مقعد شما قرار دارند.
ترکیبی این یکی همه در مورد ترجیح شخصی است. می توانید از هر دو دست خود برای بازی با واژن و کلیتوریس یا ترکیبی از اسباب بازی جنسی و انگشتان خود استفاده کنید. هنگامی که کلیتوریس و واژن خود – به خصوص نقطه G – را به طور همزمان تحریک می کنید، یک ارگاسم انفجاری را احساس خواهید کرد که ممکن است باعث تشنج شما شود یا حتی منجر به انزال شود.
مناطق اروژن می توانید در حین بازی انفرادی نوک سینه ها، قسمت داخلی ران، گوش ها، گردن و سایر قسمت های بدن خود را مالش دهید، نیشگون بگیرید، بکشید، فشار دهید یا بکشید. این مناطق که به عنوان مناطق اروژن شناخته می شوند، هنگام بازی با آنها می توانند احساسات لذت بخشی را در سراسر بدن شما ایجاد کنند.

چه طور باید شروع کرد

لازم نیست خودارضایی منجر به ارگاسم شود. اما اگر روحیه دارید و خواهان آندروفین هستید، چند کار وجود دارد که می توانید برای کمک به بدن خود در رسیدن به O بزرگ انجام دهید:

تنظیم خلق و خوی. تنظیم گاهی اوقات می تواند تفاوت زیادی در برگزاری یا عدم برگزاری یک جلسه انفرادی خوب ایجاد کند. به این فکر کنید که چراغ ها را کم کنید، چند شمع روشن کنید و به موسیقی آرامش بخش گوش دهید تا حال و هوایتان را بهتر کنید.

مقداری روغن اضافه کنید. هنگامی که برانگیخته می شوید، بدن شما به خود روان می شود و خودارضایی را به تجربه ای بسیار نرم و لذت بخش تبدیل می کند. اما گاهی اوقات، این ممکن است کافی نباشد (یا ممکن است اصلاً اتفاق نیفتد!). بنابراین برای افزایش لذت ، یک لوله روغن در دسترس داشته باشید.هم اکنون لوب را خرید کنید.

بگذار زهنت منحرف شود. ممکن است ناگفته نماند، اما می‌توانید با فکر کردن به دوستی که هفته گذشته با آن آشنا شدید، خود را روشن کنید. اجازه دهید ذهن شما در مورد افراد یا موقعیت هایی که باعث ایجاد گزگز در ستون فقرات شما می شود خیال پردازی کند.

راحت باش. لازم نیست برای خودارضایی عجله کنید. با تکنیک ها بازی کنید و وقت خود را صرف کنید و از تمام احساساتی که در سراسر بدن خود احساس می کنید لذت ببرید.

مناطق اروژن را کاوش کنید بازی با نواحی اروژنی شما – فکر کنید نوک سینه ها، گوش ها یا ران های شما – می تواند جرقه های لذت را در سراسر بدن شما ایجاد کند.

به اسباب بازی های جنسی معمولی خود استراحت بدهید. ویبراتورها و دیلدوها برای بازی کردن بسیار سرگرم کننده هستند، اما آنها تنها اسباب بازی های جنسی در شهر نیستند. به عنوان مثال، برخی از افراد دوست دارند با استفاده از سر دوش روی کلیتوریس خود یا مالیدن فرج خود به بالش، خود را تحریک کنند.

شهوانی یا پورنوگرافی را در نظر بگیرید. این سرگرم کننده است که اجازه دهید ذهن شما سرگردان شود، اما همیشه لازم نیست از تخیل خود استفاده کنید. اگر می خواهید گرما را افزایش دهید، یک کتاب کثیف بخوانید یا یک ویدیو سکسی تماشا کنید.

اگر می خواهید کلیتوریس خود را کشف کنید

قسمت قابل مشاهده کلیتوریس اندامی به اندازه مروارید است که اغلب توسط یک کلاه پوشیده شده است و در بالای فرج شما جایی که دو لب داخلی به هم می رسند، قرار دارد.

چشمه کلیتوریس تقریباً به اندازه یک مروارید/نخود است، اما ساختار خود بسیار پیچیده تر و گسترده تر است.

کلیتوریس شما مملو از هزاران پایانه عصبی است که آن را به حساس ترین قسمت اندام تناسلی شما تبدیل می کند. به همین دلیل است که اکثر افرادی که واژن دارند با تحریک کلیتوریس خود ارگاسم را تجربه می کنند.

ارگاسم کلیتورال

  • ناحیه گوشتی بالای استخوان شرمگاهی خود را ماساژ دهید، سپس انگشتان خود را در امتداد لب های خارجی و داخلی فرج خود قرار دهید.
  • شروع به مالیدن یا نوازش کلیتوریس خود از طریق هود کنید. شما همچنین می توانید با انگشت اشاره گر و وسط خود یک “V” ایجاد کنید و آنها را در کناره های شفت کلیتورال به بالا و پایین بلغزانید. ریتمی را پیدا کنید که به شما احساس خوبی بدهد.
  • وقتی کلیتوریس خیس شد یا بعد از اینکه روغن زدایی کردید، انگشتانتان را سریع‌تر و محکم‌تر حرکت دهید. با اعمال فشار شدید تا رسیدن به ارگاسم احساس را تشدید کنید.
  • استفاده از ویبره یک راه عالی برای تحریک کلیتوریس بدون نیاز به کار بیش از حد انگشتان است. فقط اسباب بازی جنسی خود را به سمت بالا و پایین حرکت دهید تا زمانی که پیاده شوید.

اگر می خواهید O واژینال را امتحان کنید

علیرغم افسانه های رایج، اکثر افراد مبتلا به واژن برای رسیدن به اوج با تحریک واژن مشکل دارند. اما این بدان معنا نیست که نمی تواند سرگرم کننده باشد!

نفوذ کردن به واژن با انگشتان یا اسباب بازی جنسی می تواند لذتی فوق العاده برای شما به ارمغان بیاورد، حتی اگر به ارگاسم نرسیده باشید.

اما اگر می‌خواهید ستاره‌ها را ببینید، آزمایش کنید که نقطه G خود را – یک نقطه لذت در دیواره واژن – با فشار مداوم و سنگین تحریک کنید (این کار ممکن است منجر بهانزالمنبع مورد اعتماد!).

ارگاسم واژن

  • ابتدا دهانه واژن خود را ماساژ دهید، سپس انگشتان (یا اسباب بازی جنسی) را به آرامی وارد واژن کنید. اطمینان حاصل کنید که واژن شما مرطوب است یا به اندازه کافی روغن مالیده اید تا از اصطکاک جلوگیری کنید.
  • شروع به حرکت دادن انگشتان یا اسباب بازی خود به صورت دایره ای، داخل و خارج، نوازش یا ترکیبی از حرکات کنید. بهتر است از حرکت “بیا اینجا” برای تحریک نقطه جی خود استفاده کنید.
  • با شروع ارتعاشات خوب، سرعت و فشار را افزایش دهید. ممکن است ارگاسم انفجاری را احساس کنید، اما اگر این کار را نکردید نگران نباشید. همه نمی توانند با دخول واژن خلاص شوند.

اگر می خواهید مقعد را آزمایش کنید

چه کسی گفته است که ارگاسم مقعدی فقط برای افرادی است که آلت تناسلی دارند؟ شما همچنان می توانید از طریق بازی مقعدی با تحریک غیرمستقیم نقطه G از طریق دیواره مشترک بین رکتوم و واژن خارج شوید.

اما به یاد داشته باشید: باید، باید، باید از روان کننده استفاده کنید، زیرا مقعد شما به طور طبیعی خود روان نمی شود.

ارگاسم مقعدی

  • ماساژ بیرون و داخل دهانه مقعد خود را شروع کنید، سپس به آرامی و به آرامی انگشت یا اسباب بازی جنسی خود را وارد مقعد کنید.
  • هنگام نفوذ به مقعد، بین یک حرکت دایره ای و داخل و خارج حرکت کنید. وقتی لذت شروع به ساختن می‌کند، سریع‌تر بروید تا زمانی که برای اتمام آماده شوید.
  • با اسباب بازی ها آزمایش کنید! ویبراتورها، پلاگ ها، مهره های مقعدی و ماساژورها می توانند ارگاسم شما را ده برابر تشدید کنند. اسباب بازی های جنسی مقعدی را اینجا پیدا کنید.

اگر به دنبال مناطق ترکیبی و اروژن هستید

بسیاری از مردم هنگام تحریک واژن و کلیتوریس به طور همزمان ارگاسم های ویران کننده زمین را گزارش می دهند.

بازی انفرادی ترکیبی با تحریک تمام قسمت های حساس اندام تناسلی، احساس لذت را تشدید می کند. در حالی که در آن هستید، مناطق اروژنی خود را لمس کرده و مالش دهید تا تجربه ای بخارآلود و تمام بدن داشته باشید.

ارگاسم ترکیبی

  • می توانید از هر دو دست یا ترکیبی از انگشتان و اسباب بازی های جنسی برای تحریک کلیتورال و واژن در یک جلسه انفرادی استفاده کنید.
  • وحشی شو! هنگام بازی همزمان با کلیتوریس و واژن از ریتم های موازی یا مخالف استفاده کنید. حتی تغییر سرعت بین این دو را در نظر بگیرید (به انگشتان سریع فکر کنید، نفوذ آهسته).
  • همه چیز در مورد آزمایش است! وقتی نوبت به تحریک نواحی تحریک‌زایی می‌رسد، با لمس‌های مختلف (به فکر مالش، کشیدن یا نیشگون گرفتن) و اسباب‌بازی‌های جنسی (پر فکر کنید یا لرزاننده انگشت) بازی کنید تا بدانید چه چیزی به شما احساس خوبی می‌دهد.

5 موقعیت برای گرم کردن چیزها

خودارضایی لازم نیست کسل کننده باشد! می‌توانید از پوزیشن‌های مختلف برای بالا بردن سطح لذت در جلسه انفرادی خود استفاده کنید.

در اینجا فقط چند مورد برای امتحان وجود دارد:

برای کلیتورال سعی کنید به پشت دراز بکشید

مطمئناً، خوابیدن به پشت ممکن است قدیمی به نظر برسد، اما وقتی نوبت به تحریک کلیتوریس می‌رسد، هیچ وضعیتی بهتر نیست.

در حالی که به پشت هستید، در حالی که یک بالش زیر سر خود قرار داده اید، پاهای خود را باز کرده و تا زانو خم کنید. شروع به مالیدن کلیتوریس خود کنید. می توانید آهسته یا سریع، سخت یا نرم پیش بروید – هر چیزی که برای شما خوب باشد.

برای واژینال، چمباتمه زدن را امتحان کنید

اگر به دنبال یک ارگاسم انفجاری هستید، حالت چمباتمه زدن بهترین گزینه است. چمباتمه زدن به شما این امکان را می دهد که نقطه G خود را که حدود 2 تا 3 اینچ در داخل کانال واژن شما قرار دارد، پیدا کنید.

خم شوید در حالی که پاشنه های خود را به پشت ران خود نزدیک کنید یا پشت ران خود را لمس کنید. سپس، شروع به بلغزاندن انگشتان یا اسباب‌بازی خود به داخل واژن کنید و هرچه پیش می‌روید عمیق‌تر حرکت کنید.

آن را با طیف وسیعی از حرکات، از نوازش و دایره ای، به داخل و خارج مخلوط کنید.

برای مقعد، سبک سگی رو به پایین را امتحان کنید

وقتی صحبت از بازی مقعدی به میان می آید، سبک سگی رو به پایین شما را برای لذت بسیار باز می کند.

این موقعیت فضایی را در اختیار شما قرار می دهد که باید انگشتان یا اسباب بازی خود را با یک دست در پشت خود فرو کنید و با دست دیگر خود را بمالید.

روی چهار دست و پا قرار بگیرید، سپس صورت خود را روی تخت یا زمین قرار دهید تا پشت شما در هوا بالاتر باشد.

یک دست را دور پشت خود بپیچید تا به مقعد برسید در حالی که بازوی دیگر خود را زیر بدن خود قرار دهید تا بتوانید کلیتوریس خود را لمس کنید.

برای مناطق ترکیبی و اروژن، عاشق تظاهر را امتحان کنید

عاشق وانمود شده را به عنوان دختر گاوچران در نظر بگیرید.

دیلدو یا ویبراتور مورد علاقه خود را روی تخت خود قرار دهید و خود را پایین بیاورید تا زمانی که احساسی را که دوست دارید پیدا کنید – یا نفوذ، کلیتورال یا هر دو.

ممکن است لازم باشد از دستان خود برای ثابت نگه داشتن اسباب بازی خود استفاده کنید. اسباب بازی خود را به همان سرعتی یا آهسته که می خواهید سوار کنید. در ضمن در پایان این جلسه انفرادی کلیتوریس خود را بمالید یا با نوک سینه های خود بازی کنید.

می خواهید وحشی شوید؟ بازتاب را امتحان کنید

انعکاس یک راه عالی برای کشف واقعی بدن و آنچه شما را برمی انگیزد است.

جلوی یک آینه تمام قد با یک لوله بزرگ روغن بنشینید. روغن را در سراسر بدن خود – سینه ها، شکم، قسمت داخلی ران ها و فرج – بریزید و شروع کنید به لغزش دستان خود روی این مناطق اروژن.

نیشگون بگیرید، فشار دهید، بکشید، بکشید، مالش دهید – هر کاری که احساس خوبی دارد انجام دهید و به آنچه واقعا شما را داغ و آزار می دهد توجه کنید.

اگر می خواهید حواس دیگر خود را درگیر کنید

یک جلسه انفرادی سکسی نیازی به حذف پیشبازی ندارد. به جای اینکه مستقیماً خود را لمس کنید، چرا به آرامی حرکت نکنید و حواس دیگر خود را گزگز نکنید؟

اگر اهل نوشتن هستید

داستان های شهوانی نه تنها برای خواندن سرگرم کننده هستند، بلکه به شما امکان می دهند جنبه های حسی و جنسی خود را نیز کشف کنید.

ادبیات گره خورده شما را تشویق می کند تا به خیال پردازی و کشف لذت های جنسی به روشی ایمن و سرگرم کننده بپردازید. برای شروع با برخی از داستان های زن پسند، به literotica.com مراجعه کنید.

اگر بصری تر هستید

جای تعجب نیست که برخی از مردم تماشای پورن را دوست دارند – و چرا نباید اینطور باشند؟

تماشای پورن می تواند:

  • میل جنسی خود را افزایش دهید
  • تسکین استرس
  • به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت به کشف پیچیدگی های جنسی خود بپردازید

وارسیFourChambers برای فیلم های وابسته به عشق شهوانی فوق العاده حسی بر اساس داستان های کاربر ناشناس (اشتراک لازم است).

اگر ترجیح می دهید گوش کنید

گوش دادن به صداهای سکسی می تواند به همان اندازه – اگر نه بیشتر – مانند خواندن شهوانی یا تماشای پورن تحریک کننده باشد. با گم شدن خود در جزئیات داستان، صدا به تخیل شما کمک می کند.

Audiobooks.com را برای گنجینه‌ای از کتاب‌های صوتی داغ ببینید.

خط پایین

خودارضایی راهی سرگرم کننده، جذاب و ایمن برای کشف خواسته های خود و یادگیری آنچه شما را برمی انگیزد است.

علاوه بر این، لذت از خود فواید زیادی برای سلامتی دارد (کاهش استرس! خواب بهتر! رهایی جنسی!) که دلیلی وجود ندارد که هر روز به طور مخفیانه لذت نبرید.

اگر تازه وارد بازی انفرادی شده اید، مشکلی نیست. هیچ راه درست یا غلطی برای خودارضایی وجود ندارد، پس برای کشف بدن خود وقت بگذارید.

چگونه با واژن خودارضایی کنیم: 28 نکته و ترفند برای بازی انفرادی

خط پایانی: هر کاری که به شما احساس خوبی می دهد انجام دهید – و از هر دقیقه آن لذت ببرید!

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x