زناشویی و ازدواج

18 کاری که بعد از نامزدی باید انجام دهید

نامزدی

این همان لحظه ای است که منتظرش بودید

مولی مقدس، شما یک حلقه نامزدی دارید و در حال ازدواج هستید. این خیلی سورئال است، اما قطعا اتفاق می افتد. دوست داشته باشید یا نخواهید، ساعت ها، روزها و هفته های بعد از آن پیشنهاد تضمین می شود که یک گردباد باشد.

چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد، افراد زیادی برای تماس با آنها و کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. غرق نشوید. شما زمان زیادی برای برنامه ریزی بقیه زندگی خود دارید، اما اگر مانند اکثر افراد تازه نامزد شده باشید، از به اشتراک گذاشتن اخبار با همه دوستان خود و غوطه ور شدن در قسمت اصلی برنامه ریزی عروسی احساس خارش خواهید کرد.

تابلوهای پینترست، مجلات عروس، وبلاگ ها، خرید لباس، شکار محل برگزاری… این لیست ادامه دارد. سال ها تماشای فیلم های عروسی نمی تواند شما را برای اتفاقات آینده آماده کند (به ما اعتماد کنید، کاملاً متفاوت است). در حالی که میانگین نامزدی یک سال تا یک سال و نیم طول می‌کشد، کارهای خاصی وجود دارد که می‌خواهید انجام دهید – مهم نیست چقدر برای نامزدی برنامه ریزی می‌کنید.

پس از کجا شروع می کنید؟ تا زمانی که به کارهای فوری دست و پنجه نرم می کنید، هیچ دستور دقیقی برای پیروی وجود ندارد. متعهد شدن بقیه عمر به عشق زندگی ترسناک و شگفت انگیز و بهترین نوع استرس است. با این حال، این یک نقطه عطف مهم و مهم است، و برنامه ریزی یک عروسی با هم مهره ای روی کیک است – قول می دهیم.

 

 

1) با والدین خود تماس بگیرید

و خواهر و برادر و BFF های شما نیز (مگر اینکه نامزدی خود را برای مدتی مخفی نگه دارید). آخرین جایی که آنها باید درباره وضعیت جدید شما بشنوند در رسانه های اجتماعی است ، بنابراین شخصاً به آنها زنگ بزنید و خبر خوشحال کننده را به آنها بگویید. حتی ممکن است والدین شما از قبل بدانند چه خبر است و صبورانه منتظر تماس شما بوده اند.

 

 

2) مانیکور بگیرید

دست‌های شما در چند هفته آینده در کانون توجه قرار خواهند گرفت، به این معنی که مانیکور شما به بهترین شکل ظاهر می‌شود. یا اگر به دنبال ظاهری طبیعی هستید، مطمئن شوید که ناخن‌هایتان تمیز و فرم‌دار هستند. در غیر این صورت، دوستان بیشتر بر روی لاک ناخن خرد شده شما تمرکز خواهند کرد تا حلقه نامزدی زیبای شما. باحال نبود.

 

 

3) یک سلفی حلقه ارسال کنید

یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد، درست است؟ اگر می‌خواهید در مورد نامزدی خود با جهان به اشتراک بگذارید، اینستاگرام را باز کنید. یک سلفی حلقه ای یا یک عکس شیرین از خود و نامزدتان بگیرید تا عشق را به اشتراک بگذارید. حتی بهتر از آن – اگر پیشنهاد واقعی در فیلم دیده شود، هیچ چیز بهتر از آن نگاه غافلگیرکننده نیست. و فراموش نکنید که فیسبوک را رسمی کنید.

4) به سلامتی!

تعدادی از بهترین دوستان و خانواده خود را جمع آوری کنید تا برای یک نوشیدنی جشن بیرون بروید، یا اگر به سبک شما بیشتر است، یک شب انفرادی ویژه داشته باشید. شما نامزد کردید، و این کاملا ارزش برشته کردن را دارد.

 

5) انگشتر خود را بیمه کنید

می دانیم، می دانیم – این دقیقاً عاشقانه ترین یا هیجان انگیزترین چیز در جهان نیست، اما می تواند در دراز مدت باسن شما را نجات دهد. هنگامی که به عنوان یک افزونه به بیمه نامه صاحب خانه یا مستاجر شما اضافه می شود ، به طرز شگفت انگیزی ارزان است.

 

6) نفس بکش

بلافاصله وارد برنامه ریزی عروسی نشوید. یک یا دو هفته وقت بگذارید تا خبرها واقعاً غرق شوند و فقط لحظه را بچشید. به ما اعتماد کنید، در طول 12 (یا بیشتر) ماه آینده به اندازه کافی استرس خواهید داشت که تا آخر عمرتان دوام بیاورید.

 

 

7) انگشتر خود را اندازه بگیرید

اگر انگشتر مناسب است، عالی است، و اگر نه، باید آن را به آمار جواهرسازی خود ببرید تا اندازه آن را بدست آورید – به خصوص اگر عملاً از انگشت شما بیفتد. از این گذشته، شما نمی‌خواهید چند لحظه پس از بله گفتن، هزاران دلار را به زهکشی بریزید.

 

8) در مورد یک قرار فکر کنید

دوست‌داشتنی‌ترین تاریخ‌ها و مکان‌های عروسی از قبل رزرو می‌شوند، بنابراین اگر می‌خواهید در یکی دو سال آینده به نتیجه برسید، ایده عاقلانه‌ای است که از هم‌اکنون به تاریخ‌ها فکر کنید. دریابید که چه چیزی برای خانواده شما مفید است و آیا درگیری های احتمالی وجود دارد.

 

9) تحقیق در مورد مکان های عروسی

به یاد داشته باشید: تا زمانی که مکان رویایی خود را مشخص نکرده باشید، نمی توانید یک تاریخ رزرو کنید ! ابتدا به صورت آنلاین تحقیق کنید، یا شاید قبلاً جایی در ذهن دارید و می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و در دسترس بودن تماس بگیرید.

 

10) اندازه عروسی خود را تعیین کنید

چه قصد بزرگی داشته باشید و چه آن را کوچک نگه دارید، با هم بودن در این مورد بسیار مهم است. اگر برای هر یک از شما مهم است یا اگر آن ها هزینه را پرداخت می کنند، نظر خانواده خود را دریافت کنید. هنگامی که بر سر تعداد و بودجه مهمانان به توافق رسیدید (در ادامه به آن خواهیم پرداخت)، می توانید به یک مکان متعهد شوید.

 

11) بحث در مورد بودجه

پول حرف می زند، اما متاسفانه هیچ کس دوست ندارد در مورد پول صحبت کند. این می تواند، خوب، ناخوشایند باشد. با این حال، قبل از اینکه بتوانید واقعاً با هر یک از برنامه های عروسی خود پیش بروید، این بحثی است که باید بین شما و همسرتان باشد یا بین شما، همسرتان و والدینتان.

 

12) وب سایت عروسی بسازید

حداقل، به گزینه های خود نگاه کنید و تصمیم بگیرید که آیا ترجیح می دهید قالب خود را از ابتدا بسازید یا از یکی از بسیاری از قالب های وب سایت عروسی استفاده کنید . مزایا و معایب را بررسی کنید و سپس با هم انتخاب کنید.

 

13) جمع آوری الهام

یک صفحه Pinterest، Google Doc ایجاد کنید، عکس‌ها را در اینستاگرام ذخیره کنید یا یک پوشه در رایانه خود ایجاد کنید تا تصاویر عناصر عروسی مورد علاقه خود را جمع‌آوری کنید. آن را فقط برای اهداف سازمانی برای خود نگه دارید، یا با برنامه ریز عروسی، مادر، دوستان، نامزد خود و هر کس دیگری برای مشاهده و مشارکت به اشتراک بگذارید.

 

14) انتخاب کنید چه کسی در مهمانی عروس حضور دارد

هر کدام از شما چند ساقدوش یا داماد می خواهید؟ با داشتن اعداد فرد خوب هستید یا یک عدد زوج ضروری است؟ آیا یکی از شما (یا هر دو) یک داماد یا داماد می خواهد؟ آیا شما یک خدمتکار یا بهترین مرد خواهید داشت؟ مهم نیست چه اتفاقی می افتد، قبل از اینکه یکی از شما شروع به طرح سوال برای دوستان کند ، باید در مورد این موارد بحث کنید .

 

15) برنامه ریزان مصاحبه و/یا فروشندگان

اگر می‌خواهید یک برنامه‌ریز حرفه‌ای را برای کمک به تدارکات و دکوراسیون بیاورید، از اطراف بپرسید و کمی تحقیق آنلاین انجام دهید. سپس چند مصاحبه ترتیب دهید. برای ارجاع فروشنده به تنهایی، یک برنامه ریز عروسی کاملاً به وزن طلا می ارزد .

برای امور کوچکتر، مستقیماً به منبع بروید و خودتان چند فروشنده را بررسی کنید .

16) برنامه های نمایش تنه را بررسی کنید

آیا به طراح لباس عروس خاصی توجه دارید؟ برای امتحان کردن لباس‌ها هنوز مجبور نیستید دیوانه‌وار شوید. با این حال، ممکن است بخواهید برنامه نمایش صندوق عقب آن‌ها را بررسی کنید تا ببینید چه زمانی در شهر خواهند بود (یا باید به کجا سفر کنید) و چقدر تخفیف می‌توانید در مجموعه جدید کسب کنید.

 

17) یک مهمانی نامزدی را برنامه ریزی کنید

لازم نیست یک جشن نامزدی برگزار کنید، اما در صورت برگزاری، چند نکته وجود دارد: آیا می خواهید آن را برنامه ریزی کنید یا کنترل را به والدین یا دوستان بسپارید؟ آیا می‌خواهید به آرامی بروید و آن را در خانه خود یا در حیاط خلوت یکی از دوستانتان داشته باشید؟ آیا ترجیح می‌دهید همه در بار مورد علاقه‌تان برای نوشیدنی ملاقات کنند یا فضایی را برای صرف شام اجاره کنید؟ در هر صورت، فقط مطمئن شوید که هر کاری که با حال و هوای رابطه شما سازگار است را انجام دهید.

 

18) آروم باش

یک کار سرگرم کننده انجام دهید ، فقط شما دو نفر. مینی گلف، بولینگ، اسکیت روی یخ، سفر به ساحل – هر چیزی که در قایق شما شناور است و بچه هر دوی شما را بیرون می آورد. برنامه ریزی عروسی از همان ابتدا می تواند به شدت استرس زا باشد، بنابراین سعی کنید شوخ طبعی را در چیزها پیدا کنید و کمی وقت بگذارید تا بخندید، دوباره به هم متصل شوید و به خاطر بیاورید که چرا در وهله اول دچار مشکل شده اید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x