زناشویی و ازدواج

ویژگی همسر صمیمی و زندگی موفق

صمیمیت فیزیکی بیشتر منجر به یک رابطه طولانی تر، شادتر و سالم تر می شود

"چگونه می توانم او را نزدیک کنم؟"....
ویژگی همسر صمیمی و زندگی موفق صمیمیت فیزیکی بیشتر منجر به یک رابطه طولانی تر، شادتر و سالم تر می شود “چگونه می توانم او را نزدیک کنم؟”….

“چگونه می توانم او را نزدیک کنم؟”

آیا همسرتان در برابر شما مقاومت کرده است؟ آیا هوس صمیمیت فیزیکی بیشتری داشته اید؟ در اینجا این است که چه کاری باید انجام دهید تا او را از خاموشی به گرم کردن دوباره ببرید.

چرا Less Is More

در ساحل به او پیشنهادهای مکرر بدهید و زمانی که او ابهام می کند آن را شخصی نگیرید. اکنون زمان عالی برای بازگشت به رفتارهای نوجوانی است که در اولین قرار ملاقات از آن لذت می بردید. اساساً، به جای وعده های غذایی، پیشنهادات خود را برای میان وعده ها کاهش می دهید.

ارتباطات صمیمانه تر می تواند به شما و همسرتان کمک کند عمر طولانی تری داشته باشید؟ چرا؟ زیرا ارتباطات عاطفی به ما احساس جوانی می دهد و صمیمیت باعث ایجاد این ارتباطات می شود. هنگامی که صمیمی هستید، “مواد شیمیایی عشق” را منتشر می کنید که شما را به هم پیوند می دهد و شما را شادتر می کند!

چگونه پیشنهادهای کوچکتر به او بدهیم

اگر زمانی که شروع به عشق ورزی می کنید اغلب با مخالفت مواجه می شوید، پیشنهادات خود را به چیزهای کوچکی که پذیرش آنها برای او آسان تر است کاهش دهید.

شروع به معرفی انواع صمیمیت فیزیکی عاشقانه به روشی که خانم ها بیشتر از آن استقبال می کنند، شروع کنید که شامل بردن او به رقصیدن، پیاده روی یا پیاده روی در طبیعت، آواز خواندن یا نواختن موسیقی با او، قرار گرفتن در وان آب گرم یا حمام یا به سادگی غوطه ور شدن در رختخواب زیر نور شمع است. (هر زنی از نوازش گاه به گاه قدردانی می کند!)

یک ترفند عجیب که می توانید امشب از آن برای عاشقانه کردن دوباره او استفاده کنید

بازی The Numbers را بازی

کنید، پیشنهادهای کوچک زیادی به او بدهید و ایده های عاشقانه را هر روز، اگر می توانید چند بار در روز آغاز کنید. اگر یک پیشنهاد به او دادید و او آن را رد کرد، به جای اینکه احساس ناراحتی کنید، پیشنهادهای زیادی بدهید و اگر قبول کرد، اجازه دهید از پشت شما غلت بخورد.

نه گفتن همسرت در واقع می تواند چیز خوبی باشد! اگر نه گفتن برای او بی خطر باشد، با دانستن اینکه به احساسات شما آسیب نمی رساند، احساس راحتی بیشتری می کند. به یاد داشته باشید، باید او را به آرامی و با خیال راحت گرم کنید.

شما در حال تلاش برای یافتن پیشنهادهایی هستید که در این زمان از رابطه خود برای او مناسب است. افزایش تعداد چیزهای کوچکی که ارائه می دهید در واقع شما را سریعتر به صمیمیت پرشورتر سوق می دهد.

اگر از هم جدا هستید، در طول روز به او پیام دهید یا با او تماس بگیرید. یک قلب کوچک یا صورت خندان در تلفن او باعث خوشحالی او می شود که در آن شب به خانه شما می آید.

ارسال پیامک آتش او را در طول روز شعله ور می کند. و او مانند…

آتش در حالی که شما مانند یک کلید چراغ هستید – آماده به فرمان. او نیاز به تند و تیز کردن دارد! متن های کوچک شیرینی که ذهن او را روی عاشقانه (و شما) نگه می دارد. متن‌هایی که شعله‌های او را شعله‌ور می‌کنند، اخگرهایش را می‌افزایند و به آتش او سوخت می‌افزایند – تا زمانی که او برای شما داغ و روشن شود.

به او ماساژ پا، مالش پشت یا ماساژ صورت بدهید و ببینید کدامیک را انتخاب می کند.

از او بپرسید که آیا می‌خواهد شب‌ها در رختخواب با قاشق غذا بخورد یا صبح‌ها چند دقیقه در آغوش بگیرد و سپس فقط به نوازش یا قاشق بچسبد، مگر اینکه بیشتر بخواهد.

هنگام تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه اش کنارش بنشینید و بازویش را قلقلک دهید.

به روش‌های کوچک و شیرینی که برای او احساس امنیت می‌کند، خود را در دسترس قرار دهید. او می‌ترسد که شما سعی کنید تشدید کنید، بنابراین نمی‌توانید یک ژست عاشقانه با امید «به‌دست آوردن بیشتر» انجام دهید. اینجا بحث حفظ امتیاز نیست، دادن بدون توقع است.

سرعت خود را کم کنید و از برقراری مجدد ارتباط خود لذت ببرید تا او به آرامی با شما گرم شود.

یک ترفند عجیب که می توانید امشب از آن برای عاشقانه کردن دوباره او استفاده کنید

مثل یک نوجوان رفتار

کنید به پایه اول برگردید. به یاد دارید چقدر هیجان انگیز بود که برای اولین بار شریک زندگی خود را بشناسید؟ با چشمانی تازه به او نگاه کنید. اجازه دهید تمام ناراحتی های شما از بین برود، همانطور که او را به سمت آن دختر شهوانی که در اولین ملاقات شما بود هدایت می کنید.

اون زن را بغل کن.

او را محکم نگه دارید.

پلک هایش را ببوس.

گردنش را مکیده و استخوان ترقوه او را ببوس.

صورت او را در دستان خود بگیرید و به زیبایی او خیره شوید.

در حالی که در حال رانندگی هستید دست خود را روی زانوی او در ماشین بگذارید.

در حالی که در را برای او باز می کنید، دست خود را روی قسمت کوچک پشت او بگذارید.

یک جلسه آرایش گرم در صندلی عقب ماشین خود داشته باشید.

یادت هست اون روزا؟!؟

هر چه بیشتر بتوانید آن احساساتی را که او نسبت به شما داشت در زمانی که برای اولین بار با هم بودید را برگردانید، عشق شما دوباره بهتر خواهد شد.

و از لذت مرد بودن او لذت ببرید، مردی که دوست دارد او را تصاحب کند و ساعت ها او را در آغوش بگیرد.

زنان از تنوع بسیار قدردانی می کنند و به راه های بسیار کوچکی برای راه اندازی مجدد اتصال نیاز دارند. اگر برای پاسخ دادن به او مشکل دارید، حتی کوچکتر بروید. او را در جایی که هست ملاقات کنید و او را به جایی که می خواهید بروید بیاورید. مرد او باش، رهبرش باش و به زودی دوباره مرد معشوق او خواهی شد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x