سبک زندگی

نکاتی که هنگام خرید مبلمان کودک باید در نظر داشته باشید

مبلمان کودک
عکس اتاق کودک

ما قبل از خرید مبلمان برای اتاق نشیمن یا اتاق خوابمان تحقیقات زیادی انجام می دهیم.اما وقتی صحبت از اتاق کودک به میان می‌آید، بسیاری از مردم این اشتباه را مرتکب می‌شوند که فقط مبلمان قدیمی را به اتاق کودک منتقل می‌کنند یا هر چیز تصادفی می‌خرند. باید درک کرد که هنگام خرید مبلمان برای اتاق کودک باید به همان میزان اهمیت دهیم. زیرا اگر اتاق کودک به خوبی اجرا نشود، فضای داخلی خانه ناقص یا عجیب خواهد بود. و همچنین به این دلیل که بچه ها برای عملکرد مناسب به مبلمان مناسب نیاز دارند.

 

در اینجا چند نکته مفید برای شما در هنگام خرید مبلمان کودک وجود دارد.

اندازه

اندازه مبلمان به خصوص برای اتاق کودک بسیار مهم است. سعی کنید مبلمانی بخرید که نسبتا کوچکتر هستند. بچه‌ها در بالا رفتن از تخت‌های کوتاه‌تر راحت خواهند بود و می‌توانند به کمدهایی که کوتاه‌تر هستند دسترسی پیدا کنند. اگر نمی‌خواهید فرزندتان را هر بار در رختخواب بخوابانید یا هر بار که چیزی از کمدش می‌خواهد با او تماس بگیرید، سعی کنید مبلمان کوتاه و دستی را بخرید. برای صرفه جویی در فضا می توان از تخت های دو طبقه مبلمان کودک استفاده کرد.

شکل

شکل مبلمان نیز در اتاق کودک مهم است. شما باید از هرگونه مبلمان با لبه های تیز خودداری کنید. کودکان اغلب زمین می خورند و صدمه می بینند. اگر لبه های تیز وجود داشته باشد، این احتمال وجود دارد که فرزندان شما هر روز صدمه ببینند. پس از همه، شما هرگز نمی توانید ایمنی فرزند خود را برای مبلمان به خطر بیاندازید.

طرح

طرح ها و مفاهیم یک مبلمان از جمله رنگ را می توان به انتخاب کودک واگذار کرد زیرا آنها هستند که از مبلمان استفاده خواهند کرد. شما فقط می توانید ورودی های خود را برای انتخاب های آنها ارائه دهید.

بادوام

مبلمان محکم و بادوام از چوب، پلاستیک یا فلز را انتخاب کنید. از انتخاب مبلمان شیشه ای خودداری کنید زیرا ممکن است بشکنند و به فرزندان شما آسیب برسانند. بچه ها نمی دانند که شیشه به راحتی می شکند. ممکن است در نهایت از آن تقریباً استفاده کنند و آن را بشکنند.

رنگ

انتخاب رنگ را به فرزندان خود بسپارید. اما دقت کنید رنگ هایی که در اتاق یا روی مبلمان استفاده می شود حاوی مواد مضری مانند سرب نباشد. بچه ها بدون آگاهی هر سطحی را می لیسند. آنها نباید بدون اطلاع عناصر سمی را استنشاق یا مصرف کنند.

حداقل

سعی کنید مبلمان اتاق کودکتان را تا حد امکان به حداقل برسانید. شما نمی خواهید آنها تلو تلو خوردن و سقوط کنند. بنابراین، اسباب و اثاثیه نباید مانع فرزندان شما شود که عاشق آزاد بودن هستند. فقط ضروری ترین اثاثیه را نگه دارید و آنچه لازم نیست را بردارید. اتاق باید تا حد امکان آزاد باشد. شما می توانید تخت دوطبقه را با خرید آنلاین هند نیز خریداری کنید.

راحتی فرزندان شما اولویت اصلی است. هرگز با آن سازش نکنید. از آنجایی که فرزندان شما بیشتر وقت خود را در اتاق خود می گذرانند، به بهترین مبلمان نیاز خواهند داشت. بچه‌ها چه خواندن، نوشتن، خوابیدن یا رقصیدن، عملکرد بهتری خواهند داشت و تنها زمانی راحت خواهند بود که شما مبلمان مناسبی برای آنها تهیه کنید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x