سبک زندگی

رابطه جنسی برای اولین بار

نتایج غیرمنتظره از 30 مصاحبه زنده و تحقیقاتی که باعث شد...

رابطه جنسی برای اولین بار
رابطه جنسی برای اولین بار

بر اساس گزارش CDC در سال 2017، 40 درصد از دانش آموزان دبیرستانی ایالات متحده حداقل یک بار رابطه جنسی داشته اند، 10 درصد از دانش آموزان چهار شریک جنسی یا بیشتر داشته اند، 30 درصد در طول سه ماه گذشته رابطه جنسی داشته اند و از این تعداد، 46 درصد رابطه جنسی داشته اند. در آخرین باری که رابطه جنسی داشته اند از کاندوم استفاده نکرده و 14 درصد از افراد مورد بررسی از هیچ روش پیشگیری از بارداری استفاده نکرده اند.

این اعداد به یک نتیجه اجتناب‌ناپذیر می‌رسند: تعداد زیادی از مردم – نوجوانان و کودکان واقعاً – بدون بهره‌مندی از خردی که با افزایش سن به وجود می‌آید، تصمیم‌های مهم زندگی را می‌گیرند.

با فکر کردن به این موضوع، فکر می‌کردم افرادی که برای اولین بار در نوجوانی رابطه جنسی داشتند، در مورد تجربه پس از بلوغ چه می‌گویند و می‌توانستند با خردمندی آینده‌نگر به اولین باری که رابطه جنسی داشتند نگاه کنند. آیا آنها تصمیمات نوجوانان خود را دوباره حدس می زنند ؟ به غواصی شجاعانه در ناشناخته ها افتخار کنید؟ ای کاش آنها شرکای مختلفی را برای اولین برخورد خود انتخاب می کردند؟

برای دریافت پاسخ به این سوالات و بیشتر، با 20 زن و 10 مرد مصاحبه کردم. اکثر آنها با سنین 21 تا 77 در کالیفرنیا زندگی می کردند و شرکت کنندگان ترکیبی از اسپانیایی تبار، آفریقایی-آمریکایی و قفقازی بودند. مشخص شد که تعدادی از این مصاحبه شوندگان اولین رابطه جنسی خود را در اوایل 20 سالگی داشته اند، اما من پاسخ های آنها را اضافه می کنم زیرا بینش این موضوعات به اندازه کسانی که در نوجوانی رابطه جنسی داشتند، قانع کننده بود.

من به سادگی از سوژه‌های مصاحبه‌ام پرسیدم: دوست داشتید قبل از اولین بار رابطه جنسی چه چیزی را می‌دانستید و این چگونه زندگی شما را تغییر می‌داد؟

در اینجا قابل توجه ترین پاسخ های ناشناس است:

مصاحبه با زنان:

ارگاسم

زن شماره 1:

کاش می دانستم که استفاده از تامپون هر ماه پرده بکارت را به میزان قابل توجهی گشاد می کرد.

عادت داشتم وقتی پریود می‌شدم هر ماه تامپون می‌کردم تو واژنم که اصلاً فکرش را نمی‌کردم… وقتی برای اولین بار رابطه جنسی داشتم، خیلی ترسیدم که دردناک و خون‌آلود باشد که دوست پسر انتخاب کردم. با یک آلت تناسلی کوچک برای اولین رابطه جنسی. متأسفانه آنقدر کوچک بود که نه تنها خونریزی نداشتم بلکه چیزی حس نکردم. منظورم هیچی نیست نه درد، نه لذت، نه هیچ! آیا چیزی در واژن من بود؟ نمی توانستم بگویم! این کاملا ناامید کننده بود! کاش می دانستم که استفاده از تامپون هر ماه پرده بکارت من را گشاد می کند و برای تجربه ارگاسم واژینال به فردی با آلت تناسلی بزرگتر نیاز دارم .

زن شماره 2:

کاش می دانستم پرده بکارت من خیلی ضخیم است و راهی وجود دارد که برای اولین بار بدون درد رابطه جنسی داشته باشم.

می خواستم باکرگی ام را برای شوهرم از دست بدهم. فکر می کردم کار آسانی است، اما در شب عروسی، نتوانستم رابطه جنسی داشته باشم زیرا خیلی دردناک بود. 2 ماه تلاش کردیم اما هر بار به دلیل درد، دخول غیرممکن بود. رفتم پیش یک متخصص زنان و زایمان که گفت پرده بکارت من خیلی ضخیم است. پزشک متخصص زنان به من گفت که 10 دقیقه قبل از رابطه جنسی از پماد بی حس کننده موضعی نوع لیدوکائین استفاده کنم. این کار کرد. در اولین رابطه، خونریزی زیادی داشتم اما دردی نداشتم. ای کاش شب عروسی از پماد لیدوکائین خبر داشتم.

زن شماره 3:

ای کاش می دانستم که اشکالی ندارد که به خودم اجازه می دادم حقیقتم را زندگی کنم: از 11 سالگی می دانستم که یک لزبین هستم. در سن 11 سالگی در مورد داشتن رابطه جنسی با دختران دیگر و نه با پسرها خیال پردازی می کردم. اما خانواده من بسیار همجنسگرا هراس بودند، بنابراین تصمیم گرفتم درب لزبین را ببندم. در سن 18 سالگی، از آنجایی که همه دوستانم با مردان می خوابیدند و از رابطه جنسی لذت می بردند، تصمیم گرفتم که زمان آن رسیده است که من هم این کار را انجام دهم. من به شخص خاصی اهمیت نمی دادم. از آنجایی که در محل کار مرد متاهلی را می شناختم که 25 سال از من بزرگتر بود، آرزوی خود را کاملاً آشکار کردم و او بیش از حد حاضر بود مرا راضی کند. انتظار داشتم این رابطه جنسی برای اولین بار دردناک باشد، اما کمتر از آنچه انتظار داشتم دردناک بود. انتظار داشتم ارگاسم داشته باشم، اما نشد. رابطه جنسی و عاطفی را جدا کردم، اما از تجربه اینکه هنوز از نظر عاطفی به او وابسته شده بودم شگفت زده شدم. این متقابل نبود، و درد عاطفی که تجربه کردم به من آموخت که هرگز نباید با یک فرد متاهل رابطه جنسی داشته باشم. اگر می‌دانستم کسی را انتخاب نمی‌کردم، می‌دانستم که باکره ماندن اشکالی ندارد و صبر می‌کردم تا کسی را پیدا کنم که به او اهمیت می‌دادم و به من اهمیت می‌داد. و اگر می دانستم، به خودم اجازه می دادم که با خودم صادق باشم و برای اولین بار که رابطه جنسی داشتم، به جای یک مرد، یک زن را انتخاب می کردم.

 

زن شماره 4:

ای کاش می دانستم که از دست دادن باکرگی من را تغییر نمی دهد. فکر می‌کردم بعد از فیلم‌های هالیوودی احساس متفاوتی خواهم داشت. ولی بعدش همینطوری شدم

زن شماره 5:

کاش می دانستم مردها بعد از رابطه جنسی به خواب می روند. اگر این را می دانستم، انتظار غیرواقعی را نداشتم که دوست پسرم بعد از آن مرا به خانه برساند.

زن شماره 6:

کاش می دانستم بعد از رابطه جنسی چقدر رابطه عاطفی من با معشوقم قوی خواهد بود. ما هر دو 16 ساله بودیم، از نظر عاطفی به هم نزدیک نبودیم و فکر می کردم رابطه جنسی ما را به هم نزدیکتر می کند، اما اینطور نشد. هنگامی که رابطه جنسی درگیر شد، احساسات من همه تصمیمات را گرفتند. به علاوه، من می خواستم با دوستانم خونسرد باشم. مثل این بود که اگر این کار را نکنی، خوب نیستی. سکس برای ما یک دختر زیبا به ارمغان آورد، اما متاسفانه دوست پسرم وقتی دخترمان 2 ساله بود مرا ترک کرد. اگر می دانستم، برای داشتن رابطه جنسی صبر می کردم تا کسی را پیدا کنم که پایه های بسیار محکمی با او داشته باشم. من الان 36 ساله هستم و اگر منتظر می ماندم تا مرد مناسب را پیدا کنم، شاید هنوز در کنار پدر فرزندم بودم.

زن شماره 7:

کاش می دانستم مردها چقدر در مورد رابطه جنسی با زنان اطلاعات کمی دارند. ای کاش می دانستم که می توانستم به آنها بگویم که چگونه باید مرا لمس کنند. اگر می دانستم، به اولین عاشقم (او 17 ساله بود و من 15 و نیم ساله بودم) به نوع لمسی که برای رسیدن به ارگاسم نیاز دارم و اولین بارم (که اتفاقاً دردناک هم نبود) می گفتم. به جای این که “این درست است، اما آن چیزی که من انتظار داشتم نیست” یک “وای” بود. زنان فکر می کنند که مردان فقط خودخواه هستند، اما در واقعیت، مردان نمی دانند چه کار کنند. آنها فکر می کنند که دارند اما نمی کنند. بعداً متوجه شدم که مردان می‌خواهند زنان نیز از رابطه جنسی لذت ببرند و از اینکه در چه کاری باید راهنمایی شوند خوشحال هستند.

زن شماره 8:

ای کاش می دانستم که مردان میل بیولوژیکی به خوابیدن با زنان زیادی دارند. به من یاد دادند که رابطه جنسی یک پیوند مقدس بین 2 نفر است اما همه به یک شکل فکر نمی کنند. یک مرد و یک زن می توانند در یک برخورد جنسی قرار بگیرند اما آن را کاملا متفاوت تفسیر کنند. اگر می‌دانستم از نصیحت پدرم استفاده می‌کردم که منتظر بمانم تا کسی را پیدا کنم که همان طرز فکر من باشد. در عوض در ۱۵ سالگی با اولین پسری که می خواست با من بخوابد (او ۱۷ ساله بود) باکرگی ام را از دست دادم و ناامید شدم.

زن شماره 9:

ای کاش از تجربیات زنان دیگر مطلع بودم. دوست داشتم زنان دیگر (مادرم، دوستانم، اقوام، معلمانم) بیشتر در مورد رابطه جنسی صحبت کنند. انتظارات، تجربه، احساسات و احساسات آنها را توصیف کنید؟ از چه چیزی لذت بردند؟ از چه چیزی لذت نبردند؟ این به من این امکان را می داد که در مورد تمام روش های مختلف تجربه رابطه جنسی بشنوم و شریک زندگی ام را تشویق کنم که من را به روش های مختلف راضی کند. این باعث کاهش اضطراب من می شد و به من اعتماد به نفس بیشتری می داد . همچنین ای کاش در مورد پیشگیری از بارداری آموزش بیشتری می دیدم . این به من این امکان را می داد که رابطه جنسی را به روشی بهتر کشف کنم و در عین حال کمتر نگران اجتناب از بارداری باشم .

زن شماره 10:

ای کاش می دانستم که داشتن رابطه جنسی به معنای عشق متقابل نیست. داشتن رابطه جنسی یک تعهد ضمنی از جانب من بود، زیرا من فوراً از نظر عاطفی وابسته شدم، اما متوجه شدم که این کار متقابل نیست. اگر می دانستم، 100 درصد از خودم را نمی دادم، بلکه فقط 90 درصد از خودم را می دادم تا از آسیب و ناامیدی محافظت کنم.

زن شماره 11:

کاش می دانستم که مردها به راحتی می توانند رابطه جنسی را از عشق جدا کنند. منتظر کسی بودم که برای اولین بار عاشقش بودم، اما او با زنان دیگر به من خیانت کرد و قلبم را شکست.

زن شماره 12:

کاش می دانستم برای اولین بار رابطه جنسی چقدر دردناک خواهد بود.

زن شماره 13:

وقتی برای اولین بار رابطه جنسی داشتم 17 سالم بود. اولین بار خاص بود، اما متوجه شدم که وقتی باکرگی خود را از دست دادم، رابطه جنسی با چند نفر دیگر بسیار آسان بود. سکس دیگر خاص نبود و تسلیم شدن برای من بسیار آسان شد. اگر می دانستم، برای اولین بار بیشتر منتظر می ماندم. سعی می کردم مرد مناسب را پیدا کنم و در نتیجه با افراد کمتری رابطه جنسی داشتم و رابطه جنسی خاص تر بود.

 

زن شماره 14:

من الان 22 ساله هستم و در 16 سالگی برای اولین بار رابطه جنسی داشتم. من در آن زمان قادر به تشخیص تفاوت بین عشق و شهوت نبودم. فکر می کردم عشق است اما فقط هوس است. تکه‌ای از وجودم را به او دادم و فکر می‌کردم که با عشق او برآورده خواهم شد، اما تنها چیزی که به من داد شهوت بود و عشق نداشت. واقعا ناامید شدم فکر نمیکردم قلبم اینقدر بشکنه ولی شد. اگر می دانستم تا زمانی که عشق واقعی را پیدا می کردم صبر می کردم.

زن شماره 15:

ای کاش می دانستم که پدر و مادر بیش از حد محافظم به من افسانه های زیادی در مورد رابطه جنسی گفته اند. چیزی که والدینم به من گفتند این بود: «شما باید قبل از رابطه جنسی نامزد یا ازدواج کنید. شما نباید نشان دهید که از رابطه جنسی لذت می برید زیرا نمی خواهید به عنوان یک شلخته دیده شوید. شما نباید در مورد رابطه جنسی صحبت کنید و همیشه باید اجازه دهید مرد شروع به برخوردهای جنسی کند.

خب… من برای اولین بار در سن 22 سالگی در یک سفر آزادیبخش به اروپا رابطه جنسی داشتم، جایی که ناخودآگاه به پدر و مادرم “FU” گفتم، وقتی یک غریبه کاملاً غریبه را برای داشتن رابطه جنسی با یک شب انتخاب کردم. . این باعث شد بفهمم که می‌توانم بدون نامزدی یا ازدواج رابطه جنسی داشته باشم و حتی مجبور نیستم عاشق آن مرد باشم. من همچنین متوجه شدم که خوب است نشان دهم که از رابطه جنسی لذت می برم.

اگر می‌دانستم الان چه می‌دانم، در انتخاب اولین شریک جنسیم بیشتر فکر می‌کردم و کسی را انتخاب می‌کردم که مدتی می‌شناختم و از او مراقبت می‌کردم.

زن شماره 16:

ای کاش می دانستم که از نظر عاطفی به اولین شریک جنسی گاه به گاه خود وابسته می شوم. من فقط یک ماه از 21 سالگی خجالتی بودم که تصمیم گرفتم دیگر باکره باشم. قبل از آن، خودم را برای عشق پس انداز می کردم، اما آن را پیدا نکردم، بنابراین تصمیم گرفتم به اندازه کافی صبر کرده باشم. مردی را انتخاب کردم که برای اولین بار با او قرار ملاقات داشتم. تصمیم گرفتم برای داشتن رابطه جنسی مجبور نباشم او را دوست داشته باشم، که او را بسیار خوشحال کرد. تعجب کردم که بعد از سکس، انتظار داشتم روز بعد با من تماس بگیرد. وقتی یک هفته تمام تماس نگرفت، بسیار ناامید شدم و صدمه دیدم. بعد از یک هفته بالاخره تماس گرفت و ما یک بار دیگر رابطه جنسی داشتیم. این دومین و آخرین باری بود که او را دیدم.

مصاحبه با مردان:

ارگاسم زناشویی
اگر بخواهیم ارگاسم را در یک عبارت خلاصه کنیم باید گفت: رسیدن به اوج لذت جنسی و رها شدن تنش‌های جنسی.

مرد شماره 1:

ای کاش در 15 سالگی می دانستم که بعداً مردی به من چه گفت. او به من گفت: «اون چیزی که بین پایت هست بهت اهمیت نمیده! تمام فکرش ایستادن، پرتاب کردن و دراز کشیدن است… بعد از آن، هر اتفاقی که بیفتد به گردن شماست: نوزادان، اچ آی وی، سایر بیماری های مقاربتی و غیره… پس بپوشید و از خود محافظت کنید! این مثل یک تُن آجر به من برخورد کرد. اگر کسی به من می گفت در سن 15 سالگی به جای 18 سالگی، انتخاب های عاقلانه تری می کردم. اما در سن 18 سالگی خیلی دیر شده بود، من از نظر جنسی بی بند و باری کرده بودم و قبلاً 2 فرزند داشتم.

مرد شماره 2:

من متوجه نبودم که این همه بیماری در اطراف وجود دارد مانند سوزاک، سیفلیس، HIV. اگر در سن 14 سالگی، زمانی که برای اولین بار با یک زن 40 ساله رابطه جنسی داشتم، این موضوع را می دانستم، در انتخاب دوست دخترم ذهنی تر و در مورد آنهایی که انتخاب می کردم محافظه کارتر بودم. من چندین بار دچار سوزاک نمی شدم که باعث شد تعداد اسپرم کم و ناباروری در من ایجاد شود .

مرد شماره 3:

من برای اولین بار در 17 سالگی رابطه جنسی داشتم و از آن بسیار لذت بردم. ای کاش می دانستم که وقتی 13 ساله بودم، بسیاری از پسران و دختران کلاس من قبلاً رابطه جنسی داشتند. اگه میدونستم زودتر رابطه جنسی داشتم

مرد شماره 4:

من بسیار خوش شانس هستم زیرا والدینم و مدرسه کاتولیکم چیزهای زیادی در مورد رابطه جنسی به من آموختند، بنابراین نگران این موضوع نبودم، اما کاش می دانستم که یک دختر ممکن است در وسط رابطه جنسی دچار حمله پانیک شود، بلرزد، بخزد. در گوشه ای بدون اینکه صدایم را بشنود و باید او را آرام کنم. یکی از وحشتناک ترین دوران زندگی من. اما من تسلیم نشدم، من در کنار او بودم، به او اطمینان دادم و با هم به مرور زمان از آن گذشتیم. رابطه جنسی مانند دوچرخه سواری است. ممکن است بار اول خوب پیش نرود، اما با گذشت زمان بهتر خواهد شد. خودارضایی چرخ تمرین است. یادگیری در مورد بدن خود مهم است و از این طریق می توانید شریک زندگی خود را به سمت آنچه دوست دارید هدایت کنید و از آنچه دوست ندارید دور شوید. هرچه بیشتر در مورد موضوع بحث شود بهتر است.

مرد شماره 5:

اولین باری که با دوست دخترم که 20 ساله بود رابطه جنسی داشتم 20 ساله بودم. من سعی کردم خودم را به مردی تبدیل کنم که به زن میل دارد، اما در اعماق وجودم، می دانستم که از سن 7 سالگی جذب پسرها شده ام. وقتی 11 ساله بودم، با پسری که 11 ساله بود نیز برخورد جنسی داشتم. تجربه فوق‌العاده‌ای بود، اما به دلیل فشار خانواده و همسالان ، سعی کردم کسی باشم که نبودم. ای کاش می توانستم آنقدر اعتماد به نفس داشته باشم که هویت خود را به عنوان یک همجنسگرا زودتر بپذیرم (بالاخره در 25 سالگی کاملاً آن را پذیرفتم). اگر زودتر هویتم را پذیرفته بودم، زودتر خوشحال می شدم و به دوست دخترم صدمه نمی زدم.

مرد شماره 6:

من 21 ساله بودم که برای اولین بار رابطه جنسی داشتم و هیچ چیزی وجود نداشت که کاش قبلاً می دانستم زیرا اولین باری که رابطه جنسی داشتم، با زنی 9 سال بزرگتر از من بود که باعث شد همه چیز را به طرز شگفت انگیزی کشف کنم.

مرد شماره 7:

ای کاش خودم را بهتر می شناختم. من نمی دانستم کی هستم و حتی کمتر از آن نمی دانستم با چه کسی سازگار هستم یا در یک زن به دنبال چه چیزی هستم. نمی دانستم رابطه جنسی تا چه حد عمیق مرا وارد می کند. در نتیجه، وقتی باکرگی خود را از دست دادم، احساس گناه می کردم که با شخص اشتباهی وارد رابطه شدم و باید از آن جدا شوم.

مرد شماره 8:

من 16 ساله بودم و او هم همینطور. کاش می دانستم با یک دختر واقعی چه کنم. تنها چیزی که می‌دانستم این بود که بازیگران پورن چه می‌کنند، اما این به من در رابطه با یک دختر واقعی کمکی نکرد.

مرد شماره 9:

من 14 ساله بودم، او 13 ساله بود و عالی بود. من الان 40 ساله هستم و ای کاش چیزی بیشتر از آن زمان می دانستم. ورود به ناشناخته برای من هیجان انگیز بود.

نکاتی را که از مصاحبه ها حذف کنید:

چیزهای زیادی وجود دارد که از آن مصاحبه ها حذف می شود، اما من تصمیم گرفتم بر آنچه اکثر زنان گفته اند تمرکز کنم و این را با آنچه اکثر مردان می گویند، مقایسه کنم.

قابل توجه است که اکثر زنان نمی دانستند که از نظر عاطفی به اولین فردی که با او رابطه جنسی داشتند، وابستگی پیدا می کنند. حتی در مورد رابطه جنسی گاه به گاه، یا با یک لزبین که با یک مرد رابطه جنسی داشت، زنان از تجربه وابستگی عاطفی شگفت زده می شدند. این پیوند عاطفی برای زنان که با اولین رابطه جنسی همراه است بین نسل‌ها و نژادها قطع می‌شود.

در مقابل، هیچ مردی در مورد وابستگی عاطفی بعد از رابطه جنسی صحبت نکرد.

چگونه می توانیم این را توضیح دهیم؟

یک احتمال افزایش اکسی توسین است که همراه با رابطه جنسی است.

Heon-Jin Lee و همکارانش در Prog توضیح می دهند. نوروبیولوژی (ژوئن 2009) تأثیر پیچیده اکسی توسین در حیوانات و انسان ها. آنها توضیح می دهند که چگونه اکسی توسین هورمونی است که در مغز توسط هسته پارابطنی هیپوتالاموس ترشح می شود. لی به ما یادآوری می کند که اکسی توسین به دلیل خواص انقباض رحم، نقش آن در شیردهی، رفتار جنسی و مادری، حافظه اجتماعی و دلبستگی، پیوند و اعتماد انسانی که همگی برای تکثیر گونه ها مهم هستند، شناخته شده است.

اینا اشنایدرمن و همکارانش در Psychoneuroendocrinology (آگوست 2012) نشان می دهند که چگونه سطح اکسی توسین پلاسما در عاشقان جدید در مقایسه با مجردهای غیر دلبسته افزایش می یابد.

اینا اشنایدرمن و همکارانش بعداً در مجله علوم اعصاب اجتماعی (مارس 2014) نشان دادند که چگونه هورمون هایی مانند اکسی توسین، پرولاکتین، کورتیزول، تستوسترون و سطح پلاسمایی سولفات دهیدرواپی آندروسترون در عشق عاشقانه در مراحل اولیه مهم هستند . افرادی که شرکایشان اکسی توسین بالاتری داشتند، همدلی بیشتری نشان دادند و ترکیب کورتیزول بالا ( هورمون استرس ) در هر دو شریک با قطع رابطه همراه بود.

جالب است که اکسی توسین در پاسخ به کشش دهانه رحم و رحم و مکیدن نوک پستان در مغز ترشح می شود که معمولاً در حین و بعد از زایمان یک زن اتفاق می افتد. اکسی توسین باعث ایجاد وابستگی عاطفی می شود تا مادر بچه اش را رها نکند.

آیا کشش رحم و دهانه رحم در حین رابطه جنسی وجود دارد؟ من هیچ مطالعه ای در این مورد پیدا نکردم، اما کشش واژن و مکیدن نوک پستان در طول رابطه جنسی وجود دارد که می تواند ترشح اکسی توسین و در نتیجه، وابستگی عاطفی غیرمنتظره را توضیح دهد.

علاوه بر این، ترشح اکسی توسین با ترشح استروژن افزایش می‌یابد اما در صورت ترشح تستوسترون مهار می‌شود.

آیا سطوح بالاتر تستوسترون در مردان – و کاهش اکسی توسین مرتبط با آن – می تواند دلیل تفاوت های زن و مرد در پیوند عاطفی بعد از اولین رابطه جنسی باشد؟

احتمالا.

در مردان، مطالعات Ivell R و همکارانش در Adv. انقضا پزشکی Biol. (1997) نشان می دهد که به نظر می رسد ترشح اکسی توسین توسط هیپوتالاموس با انزال مرتبط باشد. با این حال، مطالعات دیگر نشان می دهد که این ترشح اکسی توسین با ترشح تستوسترون خنثی می شود، زیرا برای بقا، مردان نیاز به شکار و ماهیگیری دارند و به طور کلی بدون همدلی یا وابستگی عاطفی می کشند.

بنابراین، خانم‌هایی که هنوز رابطه جنسی نداشته‌اند، مراقب باشید… حتی اگر فقط می‌خواهید یک رابطه سریع داشته باشید، ممکن است بدنتان شما را غافلگیر کند و اکسی‌توسین ترشح کند که شما را از نظر عاطفی به اولین شریک جنسی خود متصل کند که ممکن است پیوست را متقابل کنید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x