سبک زندگی

پیامدهای پیمان خودکشی عاشقان چیست؟ آیا خودکشی برای عشق موجه است؟

شکست عشقی
پیامدهای پیمان خودکشی عاشقان چیست؟ آیا خودکشی برای عشق موجه است؟ به طرز غم انگیزی، عاشقان برای فرار از اختلافات اجتماعی، سیاسی یا فرهنگی…

به طرز غم انگیزی، عاشقان برای فرار از اختلافات اجتماعی، سیاسی یا فرهنگی که مانع از با هم بودن آنها می شود، پیمان خودکشی می بندند و دست به خودکشی می زنند. از آنجایی که امیدی به گذراندن زندگی مشترکشان وجود ندارد، ناامید می شوند و در نهایت زندگی خود را می گیرند. عده ای هم هستند که پس از مرگ شریک زندگی خود از ترس اینکه مجبور باشند بقیه عمر خود را تنها بگذرانند، دست به خودکشی می زنند.

با این حال، عواقب خودکشی بسیار سنگین است. مردم بر این باورند که این راه گریزی از رنج آنهاست ، اما تنها منجر به رنج بزرگتری در آینده خواهد شد.

چه اتفاقی می افتد وقتی عاشقان همزمان خودکشی می کنند؟

 

وقتی دو نفر با یکدیگر پیمان خودکشی می بندند، با این امید که در زندگی بعدی شان دوباره به هم بپیوندند. این امکان پذیر نیست زیرا همه تولدهای آینده توسط کارمای فردی شخص تعیین می شود . آنها در این زندگی مقید هستند و آثار آن در زندگی بعدی تجربه می شود. هیچ چیز نمی تواند این علم را تغییر دهد.

بنابراین، مهم نیست که چقدر تمایل دارید که در زندگی بعدی خود متحد شوید. این کارمای فردی شماست که تولد بعدی شما را تعیین می کند.

کارما چگونه پیوند می یابد؟

انسانها کارما را با ندانستن پاسخ سوالات ” من کیستم ؟” و انجام دهنده کیست؟ انجام دادن در هر عملی کارما را پیوند می زند . به این باور که “من انجام دهنده هستم” کارمای الزام آور نامیده می شود .

هر یک از ما در طول آشکار شدن شرایط، کارما را به هم متصل می کنیم. در طول این مدت، هر یک از ما نظرات خود را داریم و واکنش های متفاوتی از خود نشان می دهیم که نوع کارما را تعیین می کند. از آنجایی که همه ما عقاید و دیدگاه‌های متفاوتی داریم، غیرممکن است که در یک مکان و در یک زمان به دنیا بیاییم تا در زندگی بعدی دوباره یکدیگر را ملاقات کنیم. پارام پوجیا دادا باگوان ، که موجودی روشنفکر بود، این علم کارما را آشکار کرده است . او زندگی های گذشته بی نهایت را صرف جستجوی دانش معنوی و پاسخ به سوالاتی مانند ” کارما چیست؟” ‘، ‘اسارت چیست؟’ و ” رهایی چیست؟” مثلا.

بنابراین، بهتر است زندگی خود را در آرامش و هماهنگی سپری کنید. تصمیم بگیرید که با خونسردی تمام مشکلات را حل کنید، مهم نیست که رنج چقدر دردناک یا بیش از حد است. عزم راسخ داشته باشید تا به دنبال راه حل باشید و بر بدبختی خود غلبه کنید . خودکشی هرگز نباید یک گزینه باشد، زیرا عواقب آن را در زندگی بعدی خود متحمل خواهید شد.

به جز خودکشی برای عشق چه راه حل دیگری وجود دارد؟

در مورد آن فکر کنید… اگر خودکشی کنید، پس از هر شانسی برای با هم بودن چشم پوشی می کنید. مثل فرار از دعوا است، حتی قبل از شروع آن. در عوض، این راه حل های دیگر را امتحان کنید:

  • با والدین خود باز و صادق باشید. چیزی را از آنها پنهان نکنید.
  • شریک زندگی شما چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه شما را خوشحال می کنند؟ این موارد را برای والدین خود توضیح دهید.
  • به دیدگاه والدین خود نیز گوش دهید.
  • صبور باشید و آرام باشید.
  • همسطح باشید عجولانه تصمیم نگیرید.
  • ارتباط باز را با همه طرف ها حفظ کنید.
  • تمام تلاش خود را بکنید تا والدین خود را متقاعد کنید. از این گذشته، والدین می خواهند ببینند که فرزندانشان خوشحال هستند. بر خلاف میل آنها عمل نکنید. اگر والدین خود را ناراضی می کنید، پس چگونه می توانید در زندگی شاد باشید؟
  • اجازه ندهید که درگیری بین شما، شریک زندگی و والدینتان تفرقه ایجاد کند.
  • اگر واقعاً همدیگر را دوست دارید، اما نمی توانید با هم باشید، پس باید برای سلامتی طرف مقابل دعا کنید. که هرجا که هستند شاد می مانند. این نشانه عشق واقعی است .

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x