زناشویی و ازدواج

7 ویژگی در زنان که طبق علم برای مردان جذاب است

چه نوع زن های برای مردان جذاب است؟

زنان جذاب
آقایان کدام خانم هارو دوست دارند؟

جای تعجب نیست که دانشمندان (عمدتاً مرد) تحقیقات زیادی انجام داده اند تا بفهمند زنان در مردان چه می خواهند.

اما آنها زمان بسیار کمتری را صرف کشف برعکس آن کرده‌اند: چیزی که زنان را برای مردان جذاب می‌کند. بیایید حتی با کمبود تحقیق در مورد آنچه مردان در مردان دیگر یا زنان در زنان دیگر جذاب می‌یابند، شروع نکنیم.

در هر صورت، بسیاری از کارهایی که آنها انجام داده اند فقط بر روی ظاهر متمرکز است. این مطالعات اغلب به این نتیجه می‌رسند که جنبه‌های مختلف بدن زنان، آنها را جذاب‌تر می‌کند، زیرا مردان فکر می‌کنند که آنها بارورتر هستند.

ما یافته های علمی را ردیابی کردیم که صرفاً به ظاهر فیزیکی نمی رسید. برخی از مطالعات کوچک هستند یا فقط دانشجویان کالج غربی را شامل می شوند، بنابراین نمی توان آنها را بیش از حد تعمیم داد. اما نتایج هنوز هم جذاب و اغلب آموزشی هستند.

در اینجا هفت ویژگی که دانشمندان دریافته اند که زنان را برای مردان جذاب تر می کند آورده شده است:

1. بر اساس یک مطالعه سرگرم کننده که در آن مردان بوی تی شرت زنانه را بوییدند، مردان بیشتر جذب زنانی می شوند که تخمک گذاری می کنند.

2. در حالی که این احتمالاً برای شما تعجب آور نخواهد بود، خانم ها، آقایان خانم هایی را دوست دارند که به شوخی های آنها می خندند. چیزی برای تضعیف نفس آنها وجود دارد، درست است؟

3. مطالعات متعدد نشان داده است که مردان زنان صادق را ترجیح می دهند، به ویژه برای روابط طولانی مدت.

4. محققان دریافته اند که مردان به سمت زنانی که قرمز پوشیده اند جذب می شوند. جالب اینجاست که زنان نیز دوست دارند مردان قرمز بپوشند.

6. زمان جمع آوری گروه دخترانه است. محققان دریافته‌اند که زنان در گروه‌ها حتی جذاب‌تر به نظر می‌رسند و این را «اثر تشویق‌کننده» می‌نامند.

7. صرف نظر از جذابیت یا اندازه بدن، در یک مطالعه، مردان در یک دانشگاه بریتانیا، زنانی را ترجیح دادند که ویژگی های شخصیتی مثبتی مانند گشاده رویی، مهربانی و قاطعیت داشتند.

برای دانلد بهترین فیلم عاشقانه اینجا کلیک کنید.

بهترین دیالوگ‌های فیلم ۳۶۵ روز | نقد و برسی فیلم عاشقانه ۳۶۵ روز

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x