دانلود و نقد بررسی فیلم ها

دانلود فیلم X (2022) بررسی و پایان تجزیه و تحلیل

دانلود فیلم X (2022) بررسی و پایان تجزیه و تحلیل نقد و بررسی فیلم X (2022) وتوضیح پایان:فیلم ترسناک داستان فیلم درسال 1979 درروستایی تگزاس

نقد و بررسی فیلم X (2022) و توضیح پایان:

فیلم ترسناک Ti West از زمانی که در جشنواره فیلم South by Southwest اکران شد، نقدهای مثبتی دریافت کرده است.

مانند بسیاری از طرفداران ترسناک که با تماشای کشتار با اره برقی تگزاس یا جمعه سیزدهمین قسمت دوم بزرگ شده اند، وست می خواهد به فیلم های اسلشر قدیم ادای احترام کند و در عین حال آن را با سبک فیلمسازی خود – چه از منظر روایت و چه از منظر فیلمسازی به روز کند. .

موارد زیر حاوی اسپویلرهای کامل است، بنابراین با مسئولیت خود ادامه دهید.

برای تماشای فیلم به انتهای مقاله بروید.

خلاصه و خلاصه داستان فیلم X (2022):

داستان فیلم در سال 1979 در روستایی تگزاس می گذرد. ما می بینیم که پلیس به زمین های کشاورزی می رسد که در آن قتل های زیادی گزارش شده است. در حالی که افسر ارشد بازپرسی از در وارد می شود، خون را می بینیم که در سراسر ورودی پخش شده است و در کف و دیوارها پاشیده شده است. سپس توسط زیردستانش او را به زیرزمین تاریک خانه فرا می خواند، جایی که شاهد چیزی است که او را تا حد زیادی شوکه می کند. پشت سر او، سخنرانی های یک بشارت دهنده محبوب در پس زمینه پخش می شود.

بررسی و دانلود فیلم صحنه دار افتر از قسمت 1تا5 After

سپس فیلم 24 ساعت زودتر تغییر می‌کند، جایی که ماکسین بازیگر پورن و سوپراستار مشتاق پورن را در یک سفر جاده‌ای با دوست پسر تهیه‌کننده‌اش وین، بازیگران بابی لین و جکسون، کارگردان RJ و دوست دخترش لورین دنبال می‌کنیم که در حال دوبرابر شدن است. . آنها در راه فیلمبرداری یک فیلم بزرگسالان برای بازار پررونق ویدئوهای خانگی هستند.

لورین تحت تأثیر محتوای فیلم قرار نگرفته و با احساسات دوست پسرش که مانند هر کارگردانی مشتاق دیگری می‌خواهد آن را بیشتر یک فیلم سینمایی بسازد تا یک فیلم معمولی بزرگسالان، موافق نیست. گروه به خانه ای در زمین کشاورزی متعلق به هاوارد و پرل، یک زوج مسن می رسند.

این گروه قصد دارند فیلم «دختران کشاورز» را در مهمان خانه خود فیلمبرداری کنند. هوارد نسبت به گروه بسیار بی ثبات تر است و راضی به زدن تفنگ ساچمه ای است تا گوش دادن به توضیحات وین. دمدمی مزاجی او زمانی برای هاوارد ثابت می شود که متوجه می شود وین تنها نیست، با اعلامیه ای که فریاد مطلق گرایی می دهد – «من تو را دوست ندارم. فکر نمی کنم همه شما را دوست داشته باشم.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر، پرل بیشتر از ماکسین که در حال کاوش در اطراف زمین های کشاورزی است، راضی است. منطقه باز عمدتاً نامرتب نیز به دریاچه ای نزدیک باز می شود، جایی که ماکسین برای شنا غوطه ور می شود، مروارید به طور مخفیانه او را تماشا می کند. ماکسین به تنهایی در دریاچه شنا می کند، و بدون اینکه او بداند، به سختی می تواند از خوردن یک دروازه بان در حین شنا جان سالم به در ببرد و از دریاچه بالا می رود و چند اینچ دروازه را از دست می دهد.

دانلود فیلم X (2022) بررسی و پایان تجزیه و تحلیل نقد و بررسی فیلم X (2022) وتوضیح پایان:فیلم ترسناک داستان فیلم درسال 1979 درروستایی تگزاس

در حالی که ماکسین به مهمان خانه برمی گردد، پرل او را به داخل دعوت می کند، جایی که آنها مکالمه ای متوقف می کنند. پرل از پیری خود ابراز تاسف می کند در حالی که به جوانی ماکسین حسادت می کند، حتی موفق می شود یک پیشروی جنسی در مورد ماکسین ایجاد کند که او را وادار می کند تا از خانه دور شود.

بعداً هنگامی که او شروع به فیلمبرداری برای فیلم می کند، چرخش و رابطه جنسی با جکسون در مقابل دوربین، توسط پرل از پنجره خانه مهمان تماشا می شود که برانگیخته می شود. او قصد دارد با داشتن رابطه جنسی با هوارد که او را رد می کند و به او می گوید قلبش خیلی ضعیف است، برانگیختگی خود را به پایان برساند.

شب هنگام استراحت خدمه، لورین اعلامیه ای رادیکال می کند. او می‌خواهد به عنوان یک بازیگر به فیلم بپیوندد، مشتاق است که تصویر یک مغرور را از بین ببرد، که باعث ناراحتی دوست پسرش می‌شود، که قاطعانه مخالف او است، اما فایده‌ای نداشت.

آر جی در نهایت متقاعد شد که صحنه را توسط وین فیلمبرداری کند زیرا او باید دوست دخترش را تنها بگذارد. به هر حال، امتناع از او به شدت فقط برای او نتیجه معکوس خواهد داشت. با این حال، این اثر مطلوب را ندارد. آر جی صحنه بین لورین و جکسون را می گیرد اما به سختی می تواند اشتیاق لورین را بپذیرد.

این باعث می شود که او عصبانی شود و تصمیم بگیرد با ون حرکت کند، اما او در دروازه توسط پرل متوقف می شود. پرل سعی می کند آر جی را اغوا کند، اما چون RJ امتناع می کند و پیشنهاد پیدا کردن شوهر پرل را می دهد، پرل با زدن چاقو به گردن او، و سپس به شدت به بدن مرده اش ضربه می زند.

لورین و وین متوجه مفقود شدن RJ شدند، اما ون هنوز در زمین است. لورین به سمت خانه مزرعه می رود، جایی که هاوارد او را به داخل خانه دعوت می کند، او ادعا می کند که پرل گم شده است و از لورین می خواهد که یک چراغ قوه از زیرزمین بیاورد. همانطور که او چراغ قوه را در زیرزمین تاریک پیدا می کند، جسد پوسیده ای را می بیند که با قلاب ها آویزان شده است. او وحشت زده سعی می کند فرار کند، اما متوجه می شود که در آن قفل شده است.

در همین حال، وین سعی می کند تا RJ را در انبار جستجو کند، پای برهنه خود را به میخی روی زمین می زند، خونریزی می کند، و به سمت دیوار انبار می رود، جایی که فکر می کند. او سایه ای را دید که سوراخ های دیوار را پوشانده بود. در حالی که او سعی می کند از سوراخ ها نگاه کند، مروارید چنگالی را از میان چشمانش می گذراند و او را می کشد.

بیشتر بخوانید:

هاوارد به مهمان خانه نزدیک می شود و از جکسون می خواهد که به او کمک کند تا پرل را پیدا کند و اظهار می کند که او گیج شده است. جکسون به همراه هوارد در جنگل به دنبال پرل می گردد و در نهایت یک ماشین زیر آب در دریاچه پیدا می کند. همانطور که جکسون به عقب برمی‌گردد، هاوارد نفرت خود را نسبت به آنها آشکار می‌کند و می‌گوید مهمان‌های قبلی بیش از حد غیرعادی بودند و لیاقت زندگی را نداشتند.

سپس تفنگ ساچمه ای خود را به سینه جکسون شلیک می کند و او را می کشد. در همین حین، پرل وارد مهمان خانه می شود، به تخت ماکسین می رود، لباس هایش را در می آورد و دست خون آلودش را روی پوست ماکسین می مالد درحالی که کنارش دراز می کشد. ماکسین از خواب بیدار می شود، پرل را در رختخوابش می بیند و با وحشت فریاد می زند و بابی لین را در اتاق بعدی که با جکسون مشترک است بیدار می کند.

بابی لین پرل را در حال فرار از خانه می بیند و او را دنبال می کند. در همین حال، لورین از یک دریچه ای که در زیرزمین پیدا کرده بود استفاده می کند تا از صفحه ای در درب عبور کند و سعی می کند قفل را باز کند، فقط برای اینکه هاوارد انگشتش را کوبیده و او را تهدید به بازگشت به زیرزمین کند.

بابی-لین به دنبال پرل به سمت دریاچه می رود، جایی که سعی می کند به پرل آرامش دهد و لباس او را بپوشاند، و به یاد می آورد که چگونه “نانا” او نیز گیج می شد. با این حال، پرل به بابی لین سیلی می زند و او را مورد سرزنش قرار می دهد و او را به فاحشه بودن متهم می کند و سپس او را به داخل دریاچه هل می دهد، جایی که تمساح او را می بلعد و پرل و هاوارد در حال تماشای آن هستند.

همچنین بخوانید :بررسی و دانلود فیلم صحنه دار افتر از قسمت 1تا5 After

توضیح پایان فیلم X (2022):

ماکسین پرل و هاوارد را در حال بازگشت به مهمان خانه می بیند و او موفق می شود زیر تخت پنهان شود. زن و شوهر مسن در مورد قتل ها بحث می کنند و پرل علاقه خود را به ماکسین ابراز می کند، زیرا او مانند پرل قبلاً خاص است. این زوج به زودی رابطه جنسی برقرار می کنند، در حالی که ماکسین موفق می شود از زیر تخت بیرون بیاید و به سمت ون فرار کند. او جسد RJ را کشف می کند و کلیدها گم شده اند، اما با تپانچه وین در جعبه دستکش.

او خود را با آن مسلح می کند و قدم هایش را به سمت زیرزمین باز می کند و لورین را آزاد می کند. با این حال، لورین از دست ماکسین عصبانی است و او را به خاطر هر اتفاقی که افتاده سرزنش می کند و او به سمت درب ورودی می دود و قصد فرار دارد، اما هاوارد به او شلیک می کند.

در حالی که زوج مسن سعی می کنند اجساد را جابجا کنند و قصد دارند کل این موقعیت را به عنوان یک حمله به خانه در نظر بگیرند، هاوارد از لورین تقریباً مرده که خون غرغره می کند، وحشت زده می شود. که باعث حمله قلبی می شود. همانطور که هاوارد به دیوار تکیه می دهد و روی زمین می افتد، ماکسین موفق می شود کلیدهای ون را پیدا کند و تهدید به شلیک پرل می کند، اما متوجه می شود که خالی از گلوله است. پرل خشمگین سعی می کند با تفنگ ساچمه ای به ماکسین شلیک کند، از دست می دهد، پس زدن پرل را از در خارج می کند و لگن او را می شکند.

همانطور که پرل روی زمین دراز کشیده و از ماکسین کمک می خواهد، ماکسین امتناع می کند و با شنیدن سرزنش پرل در پاسخ، ون را از میان پرل می رانند و سر او را له می کند. همانطور که او از محل خونین دور می شود، عمل به صبح روز بعد منتقل می شود، زمانی که پلیس گیج می شود.

سخنرانی انجیلیست که از شب گذشته در تلویزیون پخش می شد نشان می دهد که ماکسین دختر انجیلیست و یکی از منحرفان و شیطان های جنسی است که او کمپین خود را علیه او راه اندازی می کند. پلیس گیج شده است، و تنها ماده ای که کشف می کند دوربین RJ است، و آنها در مورد وحشت هایی که ممکن است حاوی آن باشد حدس می زنند.

دانلود فیلم X (2022) بررسی و پایان تجزیه و تحلیل نقد و بررسی فیلم X (2022) وتوضیح پایان:فیلم ترسناک داستان فیلم درسال 1979 درروستایی تگزاس

بررسی و تحلیل فیلم X (2022):

ادای احترام به قتل عام با اره برقی تگزاس با شکل ظاهری فیلم مشخص می شود. زیبایی شناسی اولیه فیلم یک فیلتر بسیار دانه دانه دهه 70 است، در حالی که لحظات فیلمبرداری شده در دوربین RJ شبیه فیلم های اسناف یا بزرگسالان آن دوران با لحن سنگین قهوه ای است.

روش‌های مدرن فیلم‌سازی، چه زوم‌اوت‌هایی که محیط را گسترش می‌دهند، یا عکس‌های ثابت بالای دریاچه در حالی که ماکسین به عقب شنا می‌کند، تمساح به دنبال او، لحظات نمادین رویکرد مدرن به وحشت هستند. ساخت فیلم در نیمه اول با تمرکز بر محیط مزرعه ای که فیلم در حال وقوع است، تعلیق را بالا می برد و در عین حال حال و هوای یک فیلم پاتوق را یا از طریق تعامل بین شخصیت ها در ون یا لحظات آرامش بخشی به آن می بخشد. مهمانخانه ای که به موقعیتی پرتنش و دراماتیک تبدیل می شود.

این رویکرد کندتر به ترس در هنگام تمرکز روی پرل و جذابیت او برای ماکسین کار می کند. وقتی متوجه می‌شوید که نقش هر دوی آن‌ها توسط Mia Goth، Goth با گریم سنگین در مورد Pearl، به نظر می‌رسد که ماکسین «خاص است» را نشان می‌دهد. به نوعی، پرل سعی می کند دوباره با جوانی خود ارتباط برقرار کند، زیبا باشد و دیدن تقریباً یک نسخه آینه ای از خود او را جذب می کند و او را از لبه خارج می کند.

از طرف دیگر ماکسین یکی دیگر از شخصیت های جالب است. همانطور که در پایان آشکار شد، او دختر انجیلی است که ارزش های محافظه کارانه را به طور پرخاشگرانه تبلیغ می کند و در عین حال کارگران جنسی را به عنوان شیطان یا منحرف اهریمن می کند.

به نوعی، تکرار اعلان پدرش از سوی ماکسین، “من زندگی ای را که لیاقتش را ندارم نمی پذیرم”، هم شورش او علیه خواسته های پدرش است و هم ناتوانی در مخالفت کامل با برنامه هایش. همچنین به دلیل کنایه ذاتی این موقعیت، موفق می‌شود خنده‌های شما را براندازد و برانگیزد.

موسیقی متن بیشتر از ناله‌ها و آوازهای وهم‌آور و همچنین موسیقی زهی غیرکلیدی تشکیل شده است که ماهیت وحشتناک داستان را تقویت می‌کند، که با سرعتی بسیار بیشتر از آنچه انتظار دارید شروع می‌شود.

به همین دلیل است که گذار از ترسناک روشمند به فستیوال اسلشر گور-فستیکی احساس ناراحتی می کند و آنطور که باید ژل نمی گیرد. وست موفق می شود به پرل شلیک کند و RJ را با یک فیلتر قرمز در حالی که خون روی چراغ های جلوی ون پاشیده می شود، می کشد و ظاهری بصری مبتکرانه می دهد.

با این حال، فیلم بین تلاش برای خرابکاری و عمیق بودن و در نهایت عقب نشینی از رویه های اسلشر خود گیر کرده است. تروپ های اسلشر به خوبی انجام شده است، بدون شک. گور درهم و برهم است، و کشتارها کمی مبتکرانه هستند، اما X احساس می‌کند که می‌توانست از سادگی بیشتری در رویکرد خود استفاده کند. با این حال، عشق او به ژانری که از آن تقلید می کند محسوس است.

365 Days دانلود قسمت 4:آیا چهارمین فیلم 365روز در نتفلیکس وجود خواهد داشت؟

تحلیل،نقد و برسی دانلود فیلم منو the menu 2022

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x