طراحی سایت
موضوعات داغ

بهترین کلمات کلیدی را با ابزار رایگان گوگل پیدا کنید.

رابط گوگل از بیش از 200 عامل برای تعیین نتایج رتبه بندی جستجو استفاده می کند. این به اندازه ای پیچیده است که حتی ماهرترین بازاریاب ها را هم به خود مشغول کرده.

کلمات کلیدی در محتوای سایت
انتخاب بهترین کلمات کلیدی در افزایش بازدید سایت

با این حال، مطالعات نشان داده است که بیش از یک چهارم جستجوگران بر روی اولین پیوند ارگانیک در صفحه نتایج گوگل کلیک می کنند. بنابراین آن دسته از بازاریابان که یک استراتژی برنده،برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را کشف می کنند، قرار است افزایش عمده ای در ترافیک استفاده نشده و ارگانیک داشته باشند.

اکنون احتمالاً از خود می‌پرسید که اگر فاکتورهای زیادی وجود دارد، چگونه می‌توانید رتبه اول را کسب کنید؟ در حالی که مطمئناً هر عامل هنگام تلاش برای برنده شدن در بازی SEO و ترافیک ارگانیک مهم است، یکی از مهمترین آنها کلمات کلیدی هستند.

 

کلمات کلیدی موضوعات، ایده ها، کلمات، سوالات و عباراتی هستند که مشخص می کنند صفحه شما در مورد چیست. کلمات کلیدی در گوگل و مخاطبان شما نشان می دهد که محتوای شما پاسخ های مناسبی دارد.

خوشبختانه، بسیاری از ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی قدرتمند سئو در بازار وجود دارد که به شما کمک می کند کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید تا رتبه بهتر و سریعتری را شروع کنید. این مقاله نحوه یافتن کلمات کلیدی را با استفاده از پلتفرم هایی مانند Google Keyword Planner و سایر ابزارهای SEO بررسی می کند.

 

چگونه کلمات کلیدی را در گوگل جستجو کنم؟

روش‌های مختلفی برای جستجوی کلمات کلیدی در گوگل وجود دارد، از جمله ویژگی‌هایی که مستقیماً در گوگل ساخته شده‌اند و ابزارهای خاصی که در اختیار بازاریابان قرار می‌دهند.

قبل از پرداختن به چند ابزاری که باید در مورد آنها بدانید، اجازه دهید به سرعت درباره برخی از ویژگی‌هایی که می‌توانند به فرآیند جستجوی کلمه کلیدی شما کمک کنند، بحث کنیم.

تکمیل خودکار Google: اگر تایپ کردن عبارتی را در نوار جستجوی Google فقط برای تکمیل خودکار آنچه می‌خواهید انجام دهید، شروع کرده‌اید، از Google Autocomplete استفاده کرده‌اید. ابزار تکمیل خودکار گوگل سوالات و عباراتی را که بیشتر جستجو می‌شوند را تجزیه و تحلیل می‌کند و هنگام شروع به تایپ کردن، آنها را به کاربران پیشنهاد می‌کند. این بدان معناست که پیشنهادهایی که می‌بینید عبارات جستجوی پرطرفدار یا پرطرفدار هستند—بنابراین مراقب باشید که آیا آنها به تجارت شما مرتبط هستند.

جستجوهای مرتبط با گوگل:در پایین صفحه نتایج گوگل، لیستی از جستجوهای مرتبط را مشاهده خواهید کرد. اینها کلمات کلیدی یا عباراتی هستند که گوگل فکر می کند ممکن است مرتبط باشند، و راهی برای به دست آوردن مترادف سریع یا کلمات کلیدی جایگزین هستند. کافی است یک کلمه یا عبارت مرتبط با کسب و کار خود را جستجو کنید و به پیشنهاداتی که گوگل برای انتخاب کلمات کلیدی به شما می دهد نگاهی بیندازید.

Google People Ask: مشابه جستجوهای مرتبط با Google، در صفحه اول بالاتر ظاهر می‌شود (معمولاً در بالای صفحه) و لیستی از سؤالاتی است که Google تشخیص داده است که به درخواست شما مرتبط هستند. آنها در کادرهای کشویی با پاسخ هایی که مستقیماً از یک صفحه وب گرفته می شوند، نشان داده می شوند.

Google Trends: ابزاری است که اطلاعات بی‌درنگ درباره موضوعات جستجوی محبوب را در حال حاضر نمایش می‌دهد. اگرچه ممکن است برای یک استراتژی بلند مدت سئو مفید نباشد، اما همچنان می تواند بینش هایی را در مورد موضوعات محبوب برای برنامه ریزی محتوای کوتاه مدت ارائه دهد.

اینها همه راه‌های مفید و سریع برای یافتن گروه های جستجوی مورد علاقه هستند، به خصوص اگر تازه شروع کرده‌اید و نیاز به ایجاد ایده‌های زیادی برای ساختن دارید.

 

Google Keyword Planner برای چه مواردی می تواند استفاده شود؟

Google Keyword Planner ابزار دیگری برای کمک به بازاریابان برای کشف کلمات کلیدی برای استفاده است. در حالی که Keyword Planner برای استفاده برای کمپین های تبلیغاتی پولی طراحی شده است – و بنابراین اطلاعاتی مانند تخمین قیمت پیشنهادی را ارائه می دهد – هنوز هم می تواند منبع اطلاعاتی برای SEO و اهداف ارگانیک باشد.

دو ابزار اصلی در Google Keyword Planner وجود دارد: کشف کلمات کلیدی جدید و دریافت حجم جستجو و پیش بینی ها. بیایید هر دو را بررسی کنیم.

Discover New Keywords دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. اگر تازه شروع کرده‌اید، به شما کمک می‌کند فهرست بزرگی از کلمات کلیدی بالقوه ایجاد کنید. برای انجام این کار، باید با چند کلمه کلیدی نمونه درباره کسب و کار خود شروع کنید، مانند «قهوه» یا «فضای رویداد». صفحه نتایج کلیدواژه فهرستی از کلیدواژه های دیگر را به اشتراک می گذارد.

دریافت حجم جستجو و پیش بینی ها اطلاعات عمیقی در مورد قدرت بالقوه کلمات کلیدی موجود ارائه می دهد. به سادگی فهرستی از کلمات کلیدی را در ابزار کپی و جایگذاری کنید تا پیش‌بینی‌هایی درباره کلیک‌ها، نمایش‌ها و موارد دیگر دریافت کنید. به خاطر داشته باشید که این پیش‌بینی‌ها بر اساس تبلیغات پولی است، بنابراین اگر فقط بازاریابی ارگانیک انجام می‌دهید، راه پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد.

 

هنگامی که نتایج هر یک از ابزارها را دریافت کردید، این گزینه را خواهید داشت که بر اساس مواردی مانند میانگین جستجوهای ماهانه (هر چه میانگین بالاتر، پتانسیل بیشتری برای ترافیک داشته باشید) یا رقابت (هر چه رقابت بالاتر باشد، رتبه بندی دشوارتر است) فیلتر کنید. .. اما احتمالاً به دلایلی رقابتی است) تا نتایج خود را اصلاح کنید و فهرست کاملی از کلمات کلیدی برای کار ارائه کنید.

آیا ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی گوگل محدودیت هایی دارند؟

همه ویژگی ها و ابزارهای فوق عالی به نظر می رسند. اما آیا ابزارهای گوگل اشکالاتی دارند؟ آره. مانند هر ابزار رایگان، محدودیت هایی وجود دارد. در اینجا برخی از معایب استفاده از ابزارهای گوگل آورده شده است.

Google Keyword Planner برای استفاده برای تبلیغات پولی طراحی شده است، بنابراین برای شروع به یک حساب Google Ads نیاز دارید. در حالی که حساب‌های تبلیغاتی رایگان هستند، داده‌هایی که ارائه می‌کند مخصوص جستجوهای پولی است. در حالی که این هنوز می تواند بازاریابی محتوای ارگانیک را ارائه دهد، برای جستجو در داده های پیشنهادی و سایر اطلاعات نامربوط به تفسیر بسیار بیشتری از نویسنده نیاز دارد.

 

شکل گیری صفحه نتایج Google Keyword Planner اطلاعاتی را در مورد میانگین جستجوهای ماهانه ارائه می دهد … اما سطل هایی که آنها استفاده می کنند چندان توصیفی نیستند. زمانی که سطل‌ها به اندازه 0-100، 100-1k، 1k-10k، 10k-100k و 100k-1M گسترده باشند، تشخیص دقیق میزان محبوبیت یک کلمه کلیدی دشوار است.

تمام داده های هر ابزار متفاوت است. این بدان معناست که در چندین وب سایت مختلف قدم بزنید تا تمام داده هایی را که برای ایجاد یک استراتژی سئو قوی نیاز دارید، بیابید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x