دانلود و نقد بررسی فیلم ها

دانلود و بررسی پارت دوم سریع و خشن 10 2023 Fast X 10

وین دیزل تایید کرد که "Fast X Part II" در 4 آوریل 2025 عرضه می شود

دانلود و بررسی پارت دوم سریع و خشن 10 2023 Fast X 10 وین دیزل تایید کرد که "Fast X Part II" در 4 آوریل 2025 عرضه می شود دانلود سریع و خشن 11درباره پارت دوم سریع و خشن 10

وین دیزل در اولین اکران ماه گذشته “Fast X” اجازه داد که دو فیلم دیگر برای تکمیل حماسه “سریع و خشن” که در سال 2001 با فیلم اصلی “سریع و خشن” آغاز شد، برنامه ریزی شود.

دیزل که نقش شخصیت اصلی دومینیک تورتو را بازی می‌کند، در اینستاگرام تایید کرد که اولین فیلم از دو فیلم دیگر، با نام آزمایشی “Fast X: Part II” که یازدهمین فیلم در این حماسه خواهد بود، در 4 آوریل 2025 ساخته می‌شود. .

زمان ساخت دوازدهمین و آخرین فیلم نامشخص است.

دیزل در سال 2021 گفته بود که تنها یک فیلم دیگر بعد از “Fast X” برای تکمیل خط داستانی برنامه ریزی شده است، اما در حالی که در فرش قرمز اولین نمایش “Fast X” در ماه گذشته در رم بود، او گفت که تهیه کننده یونیورسال پیکچرز درخواست حماسه کرده است.

با یک سه گانه به جای یک پایان دو قسمتی همانطور که از ابتدا برنامه ریزی شده بود، بیرون بروید.

برای دانلود و اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه باشید.

هابز و شاو «سریع و خشمگین»

Fast & Furious 10 (همچنین Fast X نیز نامیده می شود) در تاریخ 19 می 2023 در سینماها اکران شد.

فرنچایز «سریع و خشمگین» در سال‌های اخیر به لطف اسپین‌آف «هابز و شاو» در سال ۲۰۱۹ فراتر از حماسه اصلی رشد کرده است و این فرنچایز به طور بالقوه می‌تواند با اسپین‌آف‌های مشابه ادامه پیدا کند. 

بیشتر بخوانید:

دواین «راک» جانسون، بازیگر نقش شخصیت لوک هابز در این فرنچایز، اوایل ماه ژوئن از طریق توییتر اعلام کرد که یک فیلم اسپین آف جدید با حضور هابز ساخته خواهد شد که « Fast X: Part II » را راه اندازی خواهد کرد.

شخصیت هابز نیز قرار است به حماسه اصلی بازگردد، علیرغم اینکه جانسون در سال 2021 گفت که به فرانچایز باز نخواهد گشت . اعلام بازگشت او از طریق یک حضور کوتاه هابز در تیتراژ فیلم Fast X انجام شد.

در اینجا بخوانید: آیا صحنه های جنسی فیلم ۳۶۵ روز واقعی است؟

شرور جدید دانته ریس

دانلود و بررسی پارت دوم سریع و خشن 10 2023 Fast X 10 وین دیزل تایید کرد که "Fast X Part II" در 4 آوریل 2025 عرضه می شود دانلود سریع و خشن 11

در این فیلم، شرور جدید دانته ریس با بازی جیسون موموآ با هابز تماس می گیرد تا به او بگوید که او هدف بعدی او برای قتل پدرش است. ریس خانواده‌اش را در جریان تعقیب و گریز پل از «سریع پنج» از دست داد و «سریع ایکس» با محوریت حمله ریس به تورتو، که پس از انفجار سد در پایان فیلم، سرنوشتش ناشناخته باقی مانده است.

وین دیزل تایید کرد که پارت دوم فیلم سریع و خشن 10 2023 “Fast X Part II” در 4 آوریل 2025 عرضه می شود

دانلود و بررسی فیلم سریع و خشن 2023 Fast X 10

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x