دانلود و نقد بررسی فیلم ها

دانلود و بررسی فیلم سریع و خشن 2023 Fast X 10

Fast & Furious 10 (همچنین Fast X نیز نامیده می شود) در تاریخ 19 می 2023 در سینماها اکران شد.

Fast & Furious 10 (همچنین Fast X نیز نامیده می شود) در تاریخ 19 می 2023 در سینماها اکران شد.یونیورسال بال های ایکس ندارد، آنها ماشین هایی دارند که گاهی پرواز می کنند.

آنها ابرقهرمان ندارند، آنها مسابقه دهندگان خیابانی از لس آنجلس دارند که VCR و زیربناهای هسته ای را می دزدند. با توجه به این که بسیاری از فیلمسازان در سال‌های اخیر رویکردی سختگیرانه برای حفظ شخصیت‌ها و سریال‌های مورد علاقه قدیمی دارند، استقبال آشکار و رو به رشد سری Fast and Furious از ضرب و شتم مزخرف لذت بخش بوده است.

F9 2021 موفق شد چندین صحنه اکشن ظالمانه را بر اساس جادوی آهنرباها به نمایش بگذارد. تایریس و لوداکریس را با یک پونتیاک به فضا فرستاد. به ما گفت که جان سینا برادر وین دیزل با چهره ای صاف است و ما آن را باور کردیم.

برای دانلود فیلم سریع و خشن 2023 Fast X 10 به انتهای مقاله مراجعه کنید

یا حداقل، آنهایی از ما که حاضر بودیم به اندازه کافی ناباوری خود را به تعلیق درآوریم تا برای سواری وحشی همراه شویم. اما به نظر می رسد که تنها مسافت پیموده شده زیادی وجود دارد که می توانید بدون دست زدن به علف از آن نوع پوچی خلاص شوید.

Fast & Furious 10

Fast & Furious 10 (همچنین Fast X نیز نامیده می شود) در تاریخ 19 می 2023 در سینماها اکران شد.

شادی خروشان F9 جای خود را به Fast & Furious 10 می‌دهد، یک فضای افتتاحیه گسترده و مملو از یک فینال چند قسمتی برنامه‌ریزی‌شده که سیب‌زمینی را در لوله اگزوز مجموعه پر می‌کند. این بازی تقریباً به تنهایی توسط یک نقش منفی عمیقاً عجیب و بسیار سرگرم کننده از جیسون موموآ بازخرید شده است.

بیشتر بخوانید:

تمام راه در سال 2011 بود که Fast Five را دید که هابز در حال تعقیب برایان و دام بودند در حالی که آنها در حال یدک کشی گاوصندوق ارباب مواد مخدر هرنان ریس از طریق ریو بودند.

این نقطه عطفی از منطق کارتونی بود که راه خود را به یک سریال سابقاً خود-جدی تبدیل کرد، که به بهترین وجه با یک قوطی اسپری بدن Axe و یک کپی از Need for Speed ​​Underground 2 در PS2 جفت شد. میدونی چیه؟ فیلم‌هایی که بعد از آن بیشتر برای آن بهتر بودند.

آسیب پذیری و خطری

در تغییر قابل توجه لحن یک فرنچایز میانی وجود دارد، و کمتر کسی می توانست تصور کند که فیلم اصلی 2001 را تماشا کند که نه تنها فیلم های Fast اصلاً چنین ریسکی را به جان می خرند، بلکه در انتقال آن به چیزی منحصر به فرد بسیار موفق خواهند بود.

همانطور که این سریال مرسوم است، Fast & Furious 10 به طور بی‌رویه نشان می‌دهد که پسر هرنان، دانته (جیسون موموآ) واقعاً در تمام صحنه تعقیب و گریز حضور داشته است و پس از دیدن ثروت نامناسب خانواده‌اش و کشته شدن پدرش، دوباره ظاهر شده است.

برای دانلود فیلم سریع و خشن 2023 Fast X 10 به انتهای مقاله مراجعه کنید

Fast & Furious 10 (همچنین Fast X نیز نامیده می شود) در تاریخ 19 می 2023 در سینماها اکران شد.

به راه انداختن جنگ با دام (وین دیزل) – سرکرده گروه برتر دزدان خودرو/جاسوسان بین المللی در جهان – وعده مرگ در حالی که مرهون رنج است. انگیزه انتقام او ممکن است واضح باشد، و Fast & Furious 10 هر لحظه وضعیت فویل Anti-Dom او را چکش می کند، اما روش هایی که دانته این انتقام را برای خانواده سریع انجام می دهد به اندازه خود دانته نامنظم است.

تنها از طریق فناوری و نیروهای مزدور است که او به نحوی قادر به جمع آوری بسیاری از کارها است. او می‌خواهد با آزار دادن خانواده‌اش، دام را به عذاب بکشاند،

بیشتر بخوانید:

جیسون موموآ گرسنه به غروب آمد.

شل بودن کاراکتر، بازیگری را ایجاب می‌کرد که آماده بهره‌برداری از آن در اجرای خود باشد و جیسون موموآ گرسنه سر صحنه حاضر شد. اثربخشی دانته به عنوان یک آنتاگونیست به کنار، انرژی آشوب بی حد و حصری که موموآ در کل Fast & Furious 10 حفظ می کند، یکی از عناصر لذت بخش است. هیچ راه دیگری برای گفتن وجود ندارد:

دانته یک دمدمی مزاج واقعی است و موموآ آن پرچم را با ذوق به اهتزاز در می آورد. به نظر می‌رسد که او تمام این فیلم‌ها را ماراتون کرده است و در هر قدمی به تقلید از ماچیزم و منطق قابل پیش‌بینی Dom می‌پردازد، هم در چهره Dom و هم او کاملاً تنها است. 

Fast & Furious 10 (همچنین Fast X نیز نامیده می شود) در تاریخ 19 می 2023 در سینماها اکران شد.

این لحظات خصوصی چرخش بزی است که دانته را از سایر شرورهای سریال تا به امروز متمایز می کند، و Momoa برای جلوگیری از غرق شدن Fast & Furious 10 در زیر وزن خود، سزاوار اعتبار زیادی است.

برای دانلود فیلم سریع و خشن 2023 Fast X 10 به انتهای مقاله مراجعه کنید

در مقایسه، دام تورتو احساس می‌کند که از یک نشخوار فکری درباره معنای خانواده به دیگری می‌چرخد، و وین دیزل احساس می‌کند هر زمانی که موموآ او را به طور فعال مجبور نمی‌کند که Dom را به سمت دیگری سوق دهد، به جای بازگرداندن چیزی که می‌خواهد، تحت فشار قرار بگیرد. ما قبلا شنیده ایم

وین دیزل احساس می‌کند که مورد بررسی قرار گرفته است.

هیچ‌کدام از ماشین‌های Fast & Furious 10 که به طرز ناشیانه سازمان‌دهی شده‌اند، Rube Goldbergs نیز هویت خود را مدیریت نمی‌کنند، و این برای مجموعه‌ای که در طول تاریخ راه‌های جدید و جالبی برای جابجایی وسایل نقلیه در زمان و مکان و انفجارها پیدا کرده‌اند، ناامیدکننده‌ای است.

صحنه‌های اکشن متعدد شبیه تکرار فیلم‌های قبلی هستند – به یاد دارید زمانی که هابز و شاو با هلیکوپتر طناب کشی می‌کردند؟ خب، حالا دام همین کار را با دو هلیکوپتر انجام می دهد آیا اوضاع را تشدید می کند؟ آره. آیا به طرز خیره کننده ای اورجینال است؟ این نیست.

برای سمفونی‌های ضرب وشتم موتوری که دعوای تن به تن (مخصوصاً یکی که رمز شارلیز ترون را در آن به نمایش می‌گذارد) مانند یک حرکت خوش‌آمدگویی به نظر نمی‌رسد.

Fast & Furious 10 (همچنین Fast X نیز نامیده می شود) در تاریخ 19 می 2023 در سینماها اکران شد.

طرح توهین آمیز عجیب و غریب دانته برای پرتاب بمب در رم تا واتیکان، رضایت بخش ترین سکانس اکشن را نشان می دهد – باز هم به لطف غیرقابل پیش بینی بودن موموآ، و با این حال فیلم های زیادی پس از آن باقی مانده است که نمی تواند هیجان را بیشتر از این افزایش دهد. کارگردان لوئیس لتریر در تجلیل از ماکسیمالیسم و ​​ملودرام سریال چندان موفق نیست و Fast & Furious 10 را در هر دو عرصه نسبتاً سردرگم می کند.

حمله دانته به رم

خانواده را مجبور می‌کند که پروتکل Ghost Protocol (یا هر معادل سریعی که باشد) را آغاز کنند و از هم جدا شوند، آژانس را در دم آنها قرار دهد و طرح را به چشم‌اندازهایی بیشتر از آنچه داستان در اختیار دارد، تقسیم کند. 

بیشتر بخوانید:

رومن (تایریز گیبسون)، تِج (کریس «لوداکریس» بریجز») و رمزی (ناتالی امانوئل) به حمایت جنجالی خود ادامه می‌دهند، و هان (سونگ کانگ) هم به این دلیل که هیچ چیز دیگری در آن روز اتفاق نیفتاده است، همراهی می‌کند. Fast & Furious 10 هر زمان که مجبور شود تمرکز خود را به چیزی برگرداند که بیشتر و بیشتر شبیه یک سریال جریانی نوظهور در بال است، متوقف می شود.

ما فقط آن گروه را بررسی می‌کنیم تا رمزی بتواند در حالی که رومن و تج با هم دعوا می‌کنند و بر سر احساسات آسیب‌دیده ناشی از کلاه‌برداری‌ها بحث می‌کنند، برخی از نمایش‌های فن‌آور را به زبان بیاورد.

Fast & Furious 10 هر زمان که تمرکزش را روی چیزی که شبیه یک سریال استریم نوپا است تغییر دهد متوقف می شود.

Fast & Furious 10 (همچنین Fast X نیز نامیده می شود) در تاریخ 19 می 2023 در سینماها اکران شد.

Jakob جان سینا در بیشتر قسمت Fast & Furious 10 پرستار بچه است، و حتی اگر گوشه داستان او به اندازه سایر حامیان غیر ضروری به نظر می رسد، فیلم های کمدی و شیمی سینا با بازیگر لیتل برایان، لئو آبلو پری، یک تغییر خوشایند است.

شلیک اجباری خدمه رومن. لتی (میشل رودریگز) به حاشیه می‌رود و در زندانی می‌افتد که عملکرد شخصیت او به پرستش Dom و، می‌دانید، یک زندان واقعی خلاصه می‌شود. هیچ کس هیچ چیز معنی‌داری از جریان خودش ندارد، و بنابراین زمانی که دور از Dom یا Dante صرف می‌شود، یا بدون کنش کاملاً درگیرکننده، توجیه آن سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.

احمقانه ترین لحظات از فیلم های سریع و خشن

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x