دانلود و نقد بررسی فیلم ها

دانلود و بررسی فیلم چشم آبی روشن The Pale Blue Eye 2022

دانلود و بررسی فیلم چشم آبی روشن The Pale Blue Eye 2022 دانلود بررسی "چشم آبی کم رنگ": کریستین بیل کارآگاهی است که با ادگار آلن پو در فیلم معمای قتل گلومفست اسکات کوپر همکاری می کند.نقد و بررسی “چشم آبی کم رنگ”: کریستین بیل کارآگاهی است که با ادگار آلن پو در فیلم معمای قتل گلومفست اسکات کوپر همکاری می کند.

هری ملینگ در تمرین نقش پو را مانند بنوا بلان بازی می کند، اما راز فیلم هرگز آتش نمی گیرد.

« چشم آبی کم‌رنگ » یکی از آن عناوین فیلمی است که تداعی‌کننده و در عین حال مبهم است – این فیلم را شبیه یک وسترن بر اساس آهنگی از لو رید می‌کند.

در واقع، این فیلم بر اساس رمان لوئیس بایارد در سال 2006 ساخته شده است که از یک صحنه نظامی دهه 1830 و معمای قتل استفاده می کند تا نوعی داستان منشأ ادگار آلن پو را به تصویر بکشد. در وست پوینت، که در اوایل قرن نوزدهم اساساً قلعه ای در جنگل مشرف به رودخانه هادسون بود، یک دانشجوی دانشگاهی دچار یک مرگ خشونت آمیز می شود.

برای دانلود فیلم چشم آبی روشن به انتهای مقاله مراجعه کنید

شروع چشم آبی روشن

او را از یک طناب آویزان از شاخه درخت بریده اند (پاهایش زمین را لمس می کرد)، اما مهم این است که بعد از مرگش چه اتفاقی می افتد: شخصی یک برش عمودی در قفسه سینه اش ایجاد کرده و قلبش را برداشته است.

کریستین بیل نقش آگوستوس لندور، کارآگاه عجیب و غریب جن زده را بازی می کند که توسط پلیس وست پوینت برای حل این جنایت آورده می شود. اما به نویسندگی و کارگردانی اسکات کوپر («دشمنان»، «قلب دیوانه»)، این در واقع داستان دو مرد است – یک فیلم هنری رفاقتی سخت، مهارشده و کند حرکت.

در اوایل تحقیقات، لندور با کادت چهارم کلاس EA Poe آشنا می شود که تمایلی به تشخیص چیزهایی دارد که با خودش هماهنگ است.

عکس‌ها و نقاشی‌های زیادی از ادگار آلن پو وجود دارد و هری ملینگ ، کهنه‌کار فیلم‌های «هری پاتر» که نقش او را بازی می‌کند، به طرز عجیبی با آن‌ها مطابقت دارد. او کوچک است، با چهره ای رنگ پریده مربعی که با موهایی به شدت باز شده قاب شده و چشمانش چنان سوزش هوش دارد که کمی متقاطع به نظر می رسند.

طراحی چشم آبی روشن

دانلود و بررسی فیلم چشم آبی روشن The Pale Blue Eye 2022 دانلود بررسی "چشم آبی کم رنگ": کریستین بیل کارآگاهی است که با ادگار آلن پو در فیلم معمای قتل گلومفست اسکات کوپر همکاری می کند.

با این حال، سخنرانی او برای اطمینان خاطر طراحی شده است. پو که در سنین جوانی یتیم شده بود، در یک خانواده پریشان در ریچموند، ویرجینیا بزرگ شد و در «چشم آبی کمرنگ» به سبک گل‌دار یک شیک پوش جنوبی صحبت می‌کند.

او یک گیک است که خود را یک آریستوکرات زیبا می‌داند، و اعتبار خود را به‌عنوان یک جنایتکار آمریکایی اولیه – نوعی بنوا بلان در حال آموزش – وقتی به لندور می‌گوید که هر کسی کادت را کشت و قلبش را برید، یک شاعر بود. . می بینید که قلب یک نماد است. (مطمئناً برای پو بود.) حذف آن از بدن به معنای عمل کردن به معنایی است .

برای دانلود فیلم چشم آبی روشن به انتهای مقاله مراجعه کنید

لندر و پو هر دو دوست دارند نوشیدنی بنوشند، و این در مورد شعر نیز است – در مورد نیاز آنها به تحریک خود برای دیدن فراتر از هر روز. با این حال، شاید تا به حال، ممکن است آرزو کنید که فیلم چیزی فراتر از استفاده از داستان‌های آدمکشی که در یک محیط مدرن روتین هستند و در یک چشم‌انداز زمستانی با لحن بالا از آمریکاییانای «ادبی» می‌ساختند.

فیلم قاتل سریالی

من یک دوره فیلم قاتل سریالی را دیده ام که جذاب است، و آن «از جهنم» (2001)، درام جک چاک دهنده از برادران هیوز، با بازی جانی دپ در نقش یک کارآگاه لندنی با دیدهای توهم آمیز (او طرفدار آبسنت است). او شخصیتی است که بسیار شبیه پو ملینگ است.

اما «از جهنم»، اگرچه فیلمی است که کمتر کسی آن را به یاد می‌آورد، اما انرژی و دسیسه‌ای داشت و بار اهریمنی کوبنده‌ای برانگیخت. «چشم آبی کمرنگ» می‌خواهد وارد تاریکی قرن نوزدهم شود، اما به طرز خفقان‌آوری تاریک و ساکن است.

این فیلم دو محقق خود را در یک رقص ظاهراً مرموز با یقه‌های بلند به نمایش می‌گذارد، اما برای بیشتر فیلم ما یک قدم جلوتر از آنها هستیم. (من به ندرت به فیلم های هیجان انگیز معمایی می پردازم، و راه حل این یکی در اوایل مورد توجه من قرار گرفت.)

افسران درخشان

مناسک غیبی وجود دارد که از خون می چکد! افسران درخشانی وجود دارند که با بازی افرادی مانند تیموتی اسپال بازی می کنند. و لیا (لوسی بوینتون)، خواهر گلگون یک دانشجو که بعداً مورد سوء ظن قرار می گیرد، وجود دارد. 

پو به او علاقه پیدا می کند، اما در مسائل قلبی – یا حداقل موارد دست نخورده – او ثابت می کند که نسبتاً بی تأثیر است. او مانند یک دانشمند دیوانه مودب است که به عنوان یک دستیار در اطراف لندور معلق است، و علیرغم فضای تیره و تار، چیز کمی در اینجا وجود دارد که در واقع شیفتگی ما را نسبت به پو و اسرار وحشتناک او تغذیه کند.

این بیل است که در پشت ریش پرپشتی آراسته مغلوب است و در مرکز باقی مانده است. Landor او یک سرکش است که در از دست دادن غسل تعمید یافته است – یک بیوه، با یک دختر که همچنین مرد.

برای دانلود فیلم چشم آبی روشن به انتهای مقاله مراجعه کنید

بدبختی او در راه حل جرم ظاهر می شود، زیرا هر بازپرس متوجه می شود که دیگری واقعاً کیست. با این حال، تا آن زمان، هر خراش جذابی که زمانی ارائه می‌کردند، مدت‌هاست که به بی‌علاقگی تبدیل شده است.

برای دانلود فیلم چشم آبی روشن The Pale Blue Eye 2022 روی لینک مورد نظر کلیک کنید

نسخه دوبله فارسی

باکیفیت 480p(694.9MB)      باکیفیت 720p(1.2GB)     با کیفیت 1080p(2.3GB)      تماشای آنلاین

نسخه زیرنویس چسبیده

با کیفیت 480p(521.2MB)      باکیفیت 720p(950.2MB)    با کیفیت1080p(1.8GB)    تماشای آنلاین

نقد و بررسی “چشم آبی کم رنگ”: کریستین بیل کارآگاهی است که با ادگار آلن پو در فیلم معمای قتل گلومفست اسکات کوپر همکاری می کند.

بازبینی شده در پاریس تئاتر، 19 دسامبر 2022. امتیاز MPAA: R. مدت زمان: 128 دقیقه.

  • تولید: انتشار نتفلیکس از محصول Cross Creek Pictures با همکاری Le Grisbi Productions. تهیه کنندگان: اسکات کوپر، کریستین بیل، تایلر تامپسون، جان لشر. تهیه کنندگان اجرایی: تریسی لاندون، دیلن ودرد، لوئیس بایار، کریس شارپ، جنیفر لمب، امیلی سالوسون، رایان اسمیت.
  • خدمه: کارگردان، فیلمنامه: اسکات کوپر. دوربین: Masanobu Takayanagi. ویراستاران: دیلان تیچنور. موسیقی: هوارد شور.
  • با: کریستین بیل، هری ملینگ، گیلیان اندرسون، لوسی بوینتون، شارلوت گینزبورگ، توبی جونز، هری لاوتی، سیمون مک برنی، تیموتی اسپال، رابرت دووال.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x