دانلود و نقد بررسی فیلم ها

دانلود و بررسی فیلم نیمفومانیاک 1 قسمت اول Nymphomaniac: Vol. I (2013)

 

دانلود و بررسی فیلم نیمفومانیاک 1 قسمت اول Nymphomaniac: Vol. I (2013) دانلود فیلم نیمفومانیاک 2 قسمت دوم Nymphomaniac: Vol. I دانلود فیلمارتباط جنسی! تکه های برهنه! شیا لبوف!

اکنون لارس فون تریر توجه شما را به خود جلب کرده است، به او اجازه دهید داستانی جسورانه، شیک، اغلب خنده دار و کاملاً جذاب از یک زن و اودیسه جنسی او را به شما ارائه دهد.

حماسه بدنام Nymphomaniac می تواند صریح ترین فیلم از نظر جنسی در تاریخ جریان اصلی سینما باشد.

اما اگرچه تبلیغات آن، با پرانتزهای احمقانه/ جوک‌های فرج و آن پوسترها، ممکن است ظاهراً شماره‌ای متحیر باشد، خود فیلم چهره پوسیده اعتیاد در زشت‌ترین شکل آن است.

شاید دوست داشته باشید: دانلود فیلم بازی عشق Game of Love (2023)

  دانلود و بررسی فیلم آلیس در سرزمین مرزی

برای تماشای فیلم Nymphomaniac: Vol. I تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

Nymphomaniac شما را لمس خواهد کرد. فقط نه آنطور که انتظار دارید.

به آتش بازی های انسانی که روی صفحه منفجر می شوند خیره شوید، و جلد اول یک اثر تحریک آمیز و وجودی است. یک فیلم جذاب از اوما تورمن نیز به درد نمی خورد و استلان اسکارسگارد همچنان بی سر و صدا ثابت می کند که یکی از جالب ترین بازیگران امروزی است.

خلاصه داستان:

یک نیمفومونی که خود تشخیص داده شده است، تجربیات شهوانی خود را برای مردی که پس از کتک خوردن او را نجات داده است، بازگو می کند.

برای یادآوری: 

لارس فون تریر فیلمی صریح به نام Nymphomaniac می سازد . او برخی از تبلیغات سنتی تریر را در مورد نسخه‌های “هاردکور” و “نرم‌کور” تنظیم می‌کند . او حتی منتقدان هیجان‌انگیز در دانمارک و جاهای دیگر را وادار می‌کند تا برای ادای احترام به کمپین پوستر شیطانی، یک گالری از چهره‌های ارگاسم بکشند

– مانند کتاب درسی پزشکی ویکتوریا درباره حماقت مادرزادی. با این حال، فیلم جدید او بی‌اهمیت‌ترین فیلم اوست، یعنی توهین‌آمیز بودن آن عمدی است. این اولین فیلم فون تریر است که یک شوخی عملی خسته کننده برای مخاطب نیست.

درباره لطیف‌ترین و افلاطونی‌ترین رابطه‌ای است که می‌توان تصور کرد:

 

دانلود و بررسی فیلم نیمفومانیاک 1 قسمت اول Nymphomaniac: Vol. I (2013) دانلود فیلم نیمفومانیاک 2 قسمت دوم Nymphomaniac: Vol. I دانلود فیلم

یک زن افسرده و خسته و یک مرد مسن و آسیب‌پذیر که شارلوت گینزبورگ و استلان اسکارسگارد آن را فوق‌العاده بازی می‌کنند.

برای تماشای فیلم Nymphomaniac: Vol. I تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اسکارسگارد سلیگمن است، یک مجرد پیر تنها که جو (گینزبورگ) را می‌بیند که کبود، خونریزی و نیمه هوشیار در نزدیکی ساختمان آپارتمانش دراز کشیده است. او به صراحت از او می خواهد که با آمبولانس و مطمئناً پلیس تماس نگیرد، اما موافقت می کند که با او به آپارتمانش بیاید تا یک فنجان چای بنوشد و تمیز شود.

چیزی به شیوه ملایم و غیر تهدید آمیز سلیگمن اعتماد به نفس را القا می کند و او داستان زندگی خود را برای او تعریف می کند: پیشرفت یک پورن حماسی از رابطه جنسی متعصبانه و بیگانگی که چهار ساعت طول می کشد (و دو فیلم): وارونه های عجیب کسالت، بی رحمی و هیجان.

سلیگمن با مقایسه تجربیات جنسی خود با موضوعاتی مانند فلای فیشینگ و چند صدایی جی اس باخ، با نوعی جدایی مهربانانه در محدوده طیف اوتیسم پاسخ می دهد.

نظرات او بسیار مبهم

– یا شاعرانه ادراکی و الهام‌بخش هستند. یا او هوش هیجانی فوق العاده ای دارد – یا او یک احمق روستایی است. وقتی جو فاش می‌کند که شریک اولش سه بار و به صورت مقعدی پنج بار به او نفوذ کرده است، سلیگمن پاسخ می‌دهد: “سه به اضافه پنج! اینها اعدادی در دنباله فیبوناچی هستند!”

گینزبورگ با انحرافات کودکانه اش سرگرم، عصبانی و به طرز عجیبی آزاد می شود. صدای بی‌نظیر و ملایم او به زبان انگلیسی همیشه لبه‌ای از طعنه‌های مرده دارد. همیشه مرا به یاد پیتر اوستینوف می اندازد اظهارات وی مبنی بر اینکه همسر فرانسوی‌اش که انگلیسی صحبت می‌کرد، همیشه تحقیرآمیز و تمسخرآمیز به نظر می‌رسید.

خواننده آوازی ناخوانا خود گینزبورگ به طور کامل بازی می شود. به آرامی اما مطمئناً سلیگمن و جو با هم دوست می شوند، به نوعی، و تمام جنس، تمام تحقیر را باید در برابر کمدی عجیب این دوستی زوج های عجیب و غریب خواند. او نسبت به غیر فاوست او ضد مفیستوفل است.

با این حال، در روشی که فون تریر در نهایت از پایان ملایم و احساسی که به سمت آن می رفت، امتناع می کند، و قدرت نهایی و ویرانگر سکس را دوباره بیان می کند، چیزی به طرز شگفت انگیزی وجود دارد.

فکر می‌کنم برای اولین بار، فون تریر فیلمی را به ما ارائه کرده است که هیچ‌یک از فریب‌کاری‌های خسته‌کننده‌ای که همیشه بخشی از حتی تحسین‌برانگیزترین آثار او بوده است، به ما داده است. صمیمانه و حتی پرشور، به خصوص در تصویری از جو، کاملاً تنها در منظره‌ای تیره و تار، که به سمت یک تنه درخت دراز کشیده می‌شود: بخشی که پدرش زمانی به او گفته بود «روح» یک درخت است.
این بدان معنا نیست که کارگردان بدون هیچ یک از حیله های قدیمی خود پیش رفته است. او با بازیگوشی به فیلم های قبلی خود یعنی شکستن امواج و دجال اشاره می کندو هنوز هم به وضوح در مورد جنجال “نازی ها” دو سال پیش که به دلیل شوخی هیتلر در یک کنفرانس مطبوعاتی از جشنواره فیلم کن اخراج شد، بسیار حساس است.

برای تماشای فیلم Nymphomaniac: Vol. I تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سلیگمن به طور واضح فضیلت «ضد صهیونیسم، نه یهودستیز» بودن را توضیح می دهد. این فیلم در یک کشور ساختگی عجیب و غریب و کم رنگ اروپای شمالی است که به نظر می رسد تلاقی بین فنلاند و بریتانیا است. هنرپیشه‌ها گه‌گاه آن نگاه ضعیف و وحشت‌زده‌ای را دارند که بازیگران انگلیسی زبان اغلب در فیلم‌های فون تریر دارند.

دانلود و بررسی فیلم نیمفومانیاک 1 قسمت اول Nymphomaniac: Vol. I (2013) دانلود فیلم نیمفومانیاک 2 قسمت دوم Nymphomaniac: Vol. I دانلود فیلم

بیچاره شیعه لبوف گاهی ناراضی به نظر می رسد. اما اجراها عمدتاً یکنواخت و مطمئن هستند. فیلم مملو از ضربات کوچک و پوچ های پوچ است، اما آنها به سادگی به فتنه می افزایند.

جو توضیح می دهد که او در کودکی شدیداً جنسی بود و در 12 سالگی یک شبه ارگاسمی را تجربه کرد که ممکن است یک دوره صرع بوده باشد که بدون اراده به احساس جنسی تبدیل شده است. او به پدر مهربان و طبیعت دوستش (کریستین اسلیتر) بسیار نزدیک بود و با این حال، اشتیاق او به رابطه جنسی را نمی توان با اصطلاحات فرویدی توضیح داد. 

بیشتر بخوانید:

جو جوان (با بازی استیسی مارتین تازه وارد) اولین تجربه جنسی خود را با ژروم که با لهجه عجیب استرالیایی-بریتانی لابوف بازی می‌کند، تجربه می‌کند و به رابطه جنسی اجباری با هزاران مرد مختلف منجر می‌شود. یک همسر تحقیر شده که اوما تورمن با نیروی طوفان بازی می‌کند، با جو روبرو می‌شود، اما او کاملاً نگران است.

جستجوی او برای تجربه‌های شدیدتر باعث می‌شود که توسط یک سادیست حرفه‌ای به نام کی (جمی بل) به طرز وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار گیرد – صحنه‌هایی تقریباً غیرقابل تماشا.

جو همیشه اصرار می‌ورزد که او به اندازه یک معتاد به سکس، هیچ چیز پیش پا افتاده‌ای نیست، و اصطلاح عجیب و غریب «نیمفومانیک» را ترجیح می‌دهد، آن عنصر قدیمی پورن، ادبیات اروتیک و فانتزی‌های عجیب مردانه. علیرغم این احساس کسل کننده جو که باید آدم بدی باشد

– نگرانی ای که عملاً با امتناع او از قبول این که او واقعاً کار اشتباهی انجام می دهد از بین می رود – او عاشق وسواس خود است، او از تحقیر خود خوشحال می شود. او هیچ آرزویی برای رهایی از آن ندارد و آن را به کسالت و ریاکاری همه چیز و هرکسی که او را احاطه کرده است ترجیح می دهد. قهرمانی در هبوط او وجود دارد و با رگه‌های بی‌حس و بی‌رحمانه‌اش و انفجارهای خشم پورن، درخشش خشن در فیلم لارس فون تریر وجود دارد.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده فارسی Nymphomaniac: Vol. I (2013)

با کیفیت BluRay رزولوشن: 720p میانگین حجم: 1.08 GB   

پخش آنلاین بدون زیرنویس فارسی 

دانلود و بررسی فیلم آلیس در سرزمین مرزی

نوشته های مشابه

1.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x