بازی ها

داستان_ گیم پلی Assassin’s Creed Mirage

 

داستان میراژ اساساً در قرن نهم بغداد و در زمان هرج و مرج در سامرا اتفاق می‌افتد و باسیم بن اسحاق (شخصیتی که برای اولین بار در والهالا معرفی شد ) و تبدیل او از دزد خیابانی به عضوی کامل از برادران قاتل که برای صلح و آزادی علیه نظم معبد که خواهان صلح از طریق کنترل هستند را دنبال می کند.

این بازی به عنوان بازگشتی به ریشه‌های سری توصیف شده است، با تمرکز بیشتر بر داستان‌گویی خطی و گیم‌پلی مخفیانه نسبت به قسمت‌های اخیر، که در درجه اول بر روی نقش‌آفرینی و عناصر جهان باز تمرکز داشتند.

گیم پلی

 

Assassin’s Creed Mirage یک بازی اکشن-ماجراجویی مخفی کاری است که قصد دارد یادآور عناوین قدیمی تر Assassin’s Creed باشد و بیشتر خطی و داستان محور است و تعداد عناصر نقش آفرینی موجود در قسمت های اخیر این مجموعه را کاهش می دهد.

پارکور، مبارزات نزدیک و مخفی کاری عناصر اصلی گیم پلی بازی هستند.

برای مأموریت‌های ترور، میراژ از طرح «جعبه سیاه» استفاده می‌کند که قبلاً در Assassin’s Creed Unity و Assassin’s Creed Syndicate دیده شده بود، جایی که بازیکنان باید محیط را کاوش کنند تا راه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف خود را پیدا کنند و از بین ببرند.

داستان بازی اساساً در شهر بغداد است که به چهار منطقه تقسیم شده است، اما همچنین دارای الموت، مقر قلعه مخفیان است.

بغداد بسیار کوچکتر از دنیای عناوین اخیر Assassin’s Creed است، زیرا اندازه آن به ترتیب به تصویرهای پاریس و قسطنطنیه توسط Unity و Revelations نزدیکتر است.

 

میراژ توانایی جدیدی به نام «فوکوس قاتل» را معرفی می‌کند که با انجام ترورهای مخفیانه شارژ می‌شود و به باسیم اجازه می‌دهد تا زمانی که شناسایی نشده است، چندین دشمن را به طور همزمان از بین ببرد.

زمان پس از هر ترور کند می شود و به بازیکن اجازه می دهد تا دشمن بعدی را هدف قرار دهد.

یکی دیگر از ویژگی های جدید، قطب های مختلف واقع در اطراف بغداد است که می توان از آنها برای عبور از شکاف های گسترده استفاده کرد.

علاوه بر این، انیمیشن‌های متحرک و در حال اجرا برای بهبود تحرک و روان بودن، با الهام گرفتن از تیم توسعه از “سامورایی، نینجا، و حتی جدی تا یک نقطه خاص” اصلاح شده‌اند.

در هیجان انگیزترین بازی 2023

راهنمای ساده راه اندازی شبکه Wi-Fi

10 راه حل برای برطرف کردن مشکل وصل بودن وای فای و قطع بودن اینترنت

 

ASSASSIN’S CREED MIRAGE روی چه پلتفرم هایی عرضه خواهد شد؟

 

Assassin’s Creed Mirage برای رایانه های شخصی و کنسول ها منتشر خواهد شد .

این بازی برای ps4، ps5 و همچنین Xbox One و Xbox Series در دسترس خواهد بود . هیچ نسخه سوییچ برنامه ریزی نشده است.

 

 

قیمت ASSASSIN’S CREED MIRAGE چقدر خواهد بود؟

 

Assassin’s Creed Mirage برای یک بلاک باستر جدید به طرز شگفت انگیزی ارزان خواهد بود. در وب سایت رسمی یوبی سافت، در نسخه استاندارد خود با قیمت 49.99 یورو و هر پلتفرمی که باشد نمایش داده می شود . با پیش خرید آن به ماموریت اضافی 40 دزد دسترسی خواهید داشت. نسخه Deluxe با قیمت 59.99 یورو نمایش داده می شود.این شامل آیتم‌های اضافی درون بازی، مانند لباس یا مانت است که هر دو از شاهزاده ایرانی الهام گرفته‌اند.

 

 

 

در نهایت، یوبی سافت جعبه کلکسیونی را با قیمت 149 یورو عرضه می کند. این بسته فقط فیزیکی شامل بازی و جوایز، و همچنین چیزهای مختلفی مانند نقشه بغداد، موسیقی متن، سنجاق سینه قهرمان باسیم و همچنین مجسمه ای از دومی است. برای طرفداران رزرو شود.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x