دانلود و نقد بررسی فیلم ها

بررسی و دانلود فیلم بازی عشق Game of Love (2023)

بررسی و دانلود فیلم بازی عشق Game of Love (2023) نقد و بررسی فیلم Game of Love (2023) پنج دقیقه اول بازی عشق (2023) می دانیم، او اطلاعات کمی درنقد و بررسی فیلم Game of Love (2023) : در همان ابتدا باید اعتراف کنم که یکی از دلایلی که من رامکام را بسیار دوست دارم این است که قول می دهند به ما اجازه دهند نگاهی اجمالی به داستان های روزمره افراد متعلق به طبقات مختلف داشته باشیم. 

در اینجا، آدری بازی‌های رومیزی را توسعه می‌دهد، که من به سختی باور دارم که مردم دیگر آن‌ها را بازی کنند. در همان زمان، متیو اعتراف می کند که قبل از اینکه وارد عرصه بازاریابی شود، یک عکاس نجومی بوده است، کسی که از آسمان عکس می گیرد.

بازی عشق

داستان هایی که آنها درباره خود به اشتراک می گذارند به همان اندازه واقعی هستند که زندگی انسان ها می تواند داشته باشد، و آنها را در وهله اول قهرمانانی دوست داشتنی و قابل ربط با علایق شخصی و حرفه ای می کند که ما را مجذوب می کند تا درباره آنها بیشتر بدانیم. 

برای دانلود فیلم بازی عشق Game of Love (2023) به انتهای مقاله مراجعه کنید

بنابراین، فرض جدیدترین رامکام جیسون بورک، بازی عشق (2023)، به طور خودکار ساعت جالبی را ایجاد می کند.

آدری (با بازی کیمبرلی سوستاد)، طراح بازی های رومیزی، یک گرگ تنها است. او در یک موقعیت ارشد در شرکتی کار می‌کند که بازی‌ها را توسعه می‌دهد، که مدیر عامل آن وظیفه ارائه یک بازی تخته‌ای جدید در مورد عشق را به او محول می‌کند.

پنج دقیقه اول بازی عشق

از آنچه که از آدری در پنج دقیقه اول بازی عشق (2023) می دانیم، او اطلاعات کمی در مورد این احساس مسحور کننده دارد. علاوه بر این، او به سمت یک مشاور بازاریابی جدید، متیو (با بازی بروکس دارنل)، که برای کمک به توسعه و ترویج این بازی به شرکت ملحق شده است، اشاره می کند.

آدری و متیو دو فرد بسیار متفاوت هستند، یکی یک هنرمند مستقل است، و دیگری معتقد است که برند و شخصیت یک نفر است، بنابراین وقتی برای اولین بار در مورد ایده های خود در مورد بازی با قهوه صحبت می کنند، اختلاف نظرها فاحش است.

همانطور که بازی در طول زمان اجرا شروع به جمع شدن می کند، آدری و متیو در مورد گذشته یکدیگر صحبت می کنند و به زودی احساس می کنند که یک ارتباط آنها را به هم نزدیک می کند.

بررسی و دانلود فیلم بازی عشق Game of Love (2023)  نقد و بررسی فیلم Game of Love (2023) پنج دقیقه اول بازی عشق (2023) می دانیم، او اطلاعات کمی در

آیا آنها در نهایت با هم هستند؟

معلومه که آره! رامکام Bourque بسیار یادآور Set it Up (2018) است، یک رام-کام که در آن دو دستیار جوان سعی می‌کنند تا روسای خود را با یکدیگر تنظیم کنند، زیرا ایده عاشقانه را در یک فضای کاری کاملاً شرکتی مطرح می‌کند.

بازی عشق (2023) وعده ارائه یک ایده جدید از بازی رومیزی و یک رمان عاشقانه زیبا را می دهد که فقط با دومی دست و پنجه نرم می کند.

برای دانلود فیلم بازی عشق Game of Love (2023) به انتهای مقاله مراجعه کنید

فیلمنامه بازی عشق (2023) به خوبی از زبان گیمرهای حرفه ای و اصطلاحات تخصصی بازاریابی استفاده می کند. با این حال، ممکن است پر از حوادث دراماتیک بیش از حدی باشد که یا فراموش می شوند یا تأثیری حمام بر خط داستانی دارند و به آرامی علاقه شما را به فیلم از بین می برند.

به عنوان مثال، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عشق، فیلم چند دقیقه ای را صرف مشاوره دو قهرمان داستان با شخصیتی شبیه به “گورو عشق” می کند، که سمینارهایی را در مورد درک زبان ها و عبارات عشق برگزار می کند که می تواند به تعریف بهتر “عشق” کمک کند.

رستوران فرانسوی درجه یک

علاوه بر این، قهرمانان داستان به یک سفر تحقیقاتی میدانی به یک رستوران فرانسوی درجه یک می روند که در آنجا کارکنان آنها را با منتقدان غذا اشتباه می گیرند. هیچ یک از این دو واقعه قطعی نیست. آنها فقط اتفاق می افتند و با خط داستانی گره نمی خورند تا بتوانید هیچ حس منسجمی از آنها بسازید.

Sustad حضور جذابی در صفحه نمایش دارد، اما شیمی روی صفحه نمایش او با متیو چندان قانع کننده نیست. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که شخصیت‌های آن‌ها در حال تکان خوردن هستند تا فضا تبدیل به انسان‌های کاملاً جسمانی شوند که ما شروع به مراقبت از آنها خواهیم کرد.

در یکی از صحنه‌ها، جایی که آدری و متیو از افلاک‌نما بازدید می‌کنند، من دائماً منتظر بودم تا شخصیت‌ها عمیق‌تر به این موضوع بپردازند که چرا عکاسی نجومی در وهله اول به او علاقه داشت. در عوض، فیلم درباره دو نفر که به عنوان دوست یکدیگر را روانکاوی می کنند شوخی می کند. ایده بازی بسیار جالب است.

شفافیت بازی عشق (2023)

من امیدوار بودم که تا پایان آن شفافیت بیشتری در مورد آن پیدا کنم. متأسفانه، بازی عشق (2023) بیهوده تلاش می‌کند تا بسیاری از داستان‌های جذاب اما نیمه‌بدنی را در یک فیلم جای دهد.

برای دانلود فیلم بازی عشق Game of Love (2023) به انتهای مقاله مراجعه کنید

با این حال، این ایده بسیار متا است. آدری و متیو در حال ایده پردازی یک بازی جدید هستند که در جریان آن در بازی عشق شرکت می کنند.

در واقع، یک شات در فیلم وجود دارد که آدری و متیو قبل از ارائه بازی خود به آزمایش‌کنندگان در حال قدم زدن هستند. دوربین نمایی هوایی از این پیاده روی را می گیرد، که به نظر می رسد آنها در طول یک صفحه بازی که آدری برای اولین بار آن را مفهومی کرده بود، قدم می زنند.

به طور کلی، بازی عشق (2023) یک فیلم با احساس خوب است (و فقط) اگر به تخیل خود استراحت دهید و قول دهید تا پایان کار را ادامه دهید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x