دانلود و نقد بررسی فیلم ها

دانلود و بررسی قسمت سوم فیلم 365 روز 365 days

دانلود و بررسی قسمت سوم فیلم 365 روز 365 days قسمت سوم از سه گانه هیجان انگیز وابسته به عشق شهوانی 365 Days ، The Next 365 Days در 19 آگوست 2022 از نتفلیکس پخش شد. دانلود قسمت چهارم فیلم 365 روز قسمت 4قسمت سوم از سه گانه هیجان انگیز وابسته به عشق شهوانی 365 Days ، The Next 365 Days در 19 آگوست 2022 از نتفلیکس پخش شد.

کارگردانی باربارا بیالواس و ماندس توماس بر اساس رمانی از سه گانه ای از Blanka Lipinska با بازی Anna-Maria Siekluckonae و Anna-Maria Siekluckrone می باشد.

لامپارشکا در نقش های اصلی. فیلم بسیار مسخره شده تقریباً 2 ساعت طول می کشد.

 

 

یک زن باید بین طرفداری از شوهرش، دوست داشتنی اما کنترل کردن یا رقیب او که در فانتزی های خطرناک او نقش آفرینی می کند، یکی را انتخاب کند.

-The Next 365 Days Review فاقد هرگونه اسپویلر است

برای دانلود قسمت سوم فیلم 365روز به انتهای مقاله مراجعه کنید

The Next 365 Days یک نزاع سخت بین مونتاژهای جنسی و دیسکوهای کم نور است که بار دیگر به اولی می بالند. ممکن است اضافه کنم، درام ظاهرا عاشقانه لهستانی به طرز خیره‌کننده و کاملاً آشکار، میراث (lol) Fifty Shades of Grey را از بین می‌برد ، اما فقط جنبه‌های غیراستاندارد فیلم را به نمایش می‌گذارد که داستان آخرین 365 روز را بیشتر تحت تأثیر قرار می‌دهد . 

پیش‌فرض دو فیلم اول یک فانتزی جذاب را فروخت، فانتزی یک زن مستقل و سخت‌کوش که از ظلم‌های دنیای حرفه‌ای دست می‌کشد و مردان متوسط ​​را زیر و رو می‌کند تا اجازه دهد در ازای رابطه جنسی غیر وانیلی، یک مافیا بر زندگی‌شان حکومت کند. 

با توجه به این حس، لازم نیست همان زن عاشق دون ماسیمو، پادشاه مافیای ایتالیایی (کل طرح اصلی فیلم اول) شود و در قسمت سوم زمانی که لورا، یکی از قهرمانان داستان، از عشق دور شود، متوجه می شود که تحمیل تمام تصمیماتش به او آنقدرها هم که فکر می کرد جذاب نیست.

عشق جدید لورا

در جهان بینی کم عمق زندگی و عشق، طرح ها و قوس های داستانی مانند یک زباله 5 روزه به بیرون پرتاب می شوند. The Next 365 Days دستگاه داستان عتیقه ای را در نظر گرفت که قهرمان و آنتاگونیست را به صورت کاملاً متضاد با یکدیگر بیش از حد مذهبی نشان می دهد و فضای کمی برای احساسات واقعی و شخصیت های منحصر به فرد باقی می گذارد. در حالی که ماسیمو مسلط و اجباری است، عشق جدید لورا، ناچو (باغبان: یک کلیشه دیگر)، فهمیده و متفکر است.

برای دانلود قسمت سوم فیلم 365روز به انتهای مقاله مراجعه کنید

تغییر ناگهانی قلب، بدون تجلی برای شخصیت (ماسیمو) یا نشانه‌ای برای تماشاگران پس از جنگ شدید خانوادگی، نوعی نوشته شلخته است که به فیلمسازان آموزش داده می‌شود از آن اجتناب کنند. 

نقطه اوجی که شبیه مونتاژ دو نفر است که عاشق یکدیگر می شوند (زمانی که آنها قطعاً کاملاً عاشق نیستند)، جایی که آرزو می کنید این فرانچایز به پایان بدون حادثه برسد، در مورد فیلم هایی صحبت می کند که مملو از محتوای جنسی هستند اما همچنان هیچ گونه توانایی فکری یا مالی را بیشتر نکنید.

تماشای هر 3 فیلم این سه‌گانه

دانلود و بررسی قسمت سوم فیلم 365 روز 365 days قسمت سوم از سه گانه هیجان انگیز وابسته به عشق شهوانی 365 Days ، The Next 365 Days در 19 آگوست 2022 از نتفلیکس پخش شد. دانلود قسمت چهارم فیلم 365 روز قسمت 4

وقتی صحبت از اجراها به میان می‌آید، پس از تماشای هر 3 فیلم این سه‌گانه، می‌توان گفت که وحشتناک (خرد شده و واقعی) هستند. با وجود اینکه شخصیت‌های فرعی، BFF اولگا و دومنیکو، دوست و شریک تجاری ماسیمو، تلاش می‌کنند (کمی بیش از حد) کمی تسکین دهند، اما با شکست مطلق فیلمنامه در زنده کردن شخصیت‌های نقش‌هایشان سنگینی می‌کنند.

آنها در داستان عشق (هاها) ماسیمو و لورا، که اساساً شامل آمیزش در فضاهای عمومی و ضربه زدن به یکدیگر به دلایل واقعی است، تبدیل به مهره‌های ناگزیر می‌شوند، اما فیلمنامه‌نویس در اینجا کوتاهی می‌کند.

یکی دیگر از فروپاشی‌های قریب‌الوقوع در فهرست طولانی «چه مشکلی در سه‌گانه 365 روز دارد» دیالوگ‌ها یا عدم حضور آنهاست. در 30 دقیقه ابتدایی فیلم هیچ دیالوگ یا گفتگوی واقعی بین لورا و ماسیمو وجود ندارد و اولین و تنها تعامل واقعی به دلیل نداشتن نوشته کافی از اصالت محروم است.

برای دانلود قسمت سوم فیلم 365روز به انتهای مقاله مراجعه کنید

دیالوگ ها به دلیل عدم آگاهی واضح و آشکار فیلمنامه نویس از زبان، ضربه دیگری به خود می گیرند.

موسیقی افتضاح است. از آنجایی که دیالوگ‌ها در فیلم عقب‌نشینی می‌کنند، احساسات شخصیت‌ها از طریق سد آهنگ‌هایی که هر 5 دقیقه یکبار کوک می‌شوند، به تصویر کشیده می‌شوند، که ممکن است فکر کنیم می‌تواند به عنوان یک لطف نجات‌بخش عمل کند، اما متأسفانه و کاملاً اجتناب‌ناپذیر نیست.

حکم نهایی: 365 روز آینده

همه ما فیلم‌هایی را دیده‌ایم که در آن دو نفر عاشق یکدیگر می‌شوند و به‌جای گودال‌هایی برای همدیگر از رودخانه‌ها عبور می‌کنند، اما حتی آن فیلم‌ها هم درخشش خاصی را ارائه می‌کنند، اما «۳۶۵ روز بعدی» ، مست از نارسایی خود، با اکراه این کار را نمی‌کند.

صحنه های رقص سکس، سکانس های رویایی همسر و دوست پسرتان در حال جدال کردن، دیالوگ های مزخرف و پرخاشگری که به عنوان اشتیاق به تصویر کشیده می شوند، در مرکز فیلم قرار می گیرند. با وجود اینکه فیلم با پایان باز بسته شد، طبق منابع، The Next 365 Days هم رمان و هم مجموعه فیلم را در بر می گیرد.

The Next 365 Days اکنون در نتفلیکس در حال پخش است .

دانلود و بررسی فیلم 365 روز قسمت دوم 365 days

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x