دانلود و نقد بررسی فیلم ها

دانلود و بررسی قسمت اول فیلم 365 روز

فیلم 365 days

دانلود و بررسی قسمت اول فیلم 365 روز فیلم 365 days واقعیت فیلم 365 روز دانلود و بررسی فیلم عاشقانه 365 روز 365 daysلطفاً کاری کنید که متوقف شود

4 ماه پس از عاقبت مورد انتظار (آیا این بود؟)، 365 Days: This Day، ما با The Next 365 Days بازگشته ایم و خدای من احساس می کند این فیلم یک سال طول می کشد تا به پایان برسد. 

این یکی دیگر از آهنگ های دردناک است که در جشنواره بی پیرنگ، جنسی سنگین و متوسط ​​برگزار می شود.

من چیزی را که در اینجا وجود دارد خراب نمی کنم، اما طرح نازک ویفر به سختی به عنوان چیزی بالاتر از مزخرفات ظاهری ثبت می شود. این بار، طرح گانگستری و پیچش های کوچک به نفع مثلث عشقی وانیلی از بین رفته است.

برای دانلود قسمت اول فیلم 365 روز به انتهای مقاله مراجعه کنید

365 روز بعدی

با دمی ضعیف از طرح، سکانس‌های رویایی خنده‌دار و برخی دیالوگ‌های دردناک، بدترین فیلم از 3 فیلمی است که تاکنون منتشر شده است. تا اینجای کار بر روی کلمه تاکید شده است زیرا این کار اعداد بزرگی را برای “فلیکس” به همراه خواهد داشت و احتمالاً یک دنباله نیز چراغ سبز خواهد داشت.

با توجه به نوار بسیار پایینی که دو فیلم قبلی تعیین کرده‌اند، شاید تعجب‌آور باشد که ببینیم این نوار حتی بیشتر از این پایین‌تر آمده است، زیرا فیلم سوم حتی طرح داستانی کمتری دارد، حتی منطقی‌تر و حتی وضوح کمتری نسبت به فیلم اول دارد.

زخم لورا

لورا از زخم گلوله خود در فیلم گذشته بهبود یافته است، و فراتر از چند مورد اشاره، دیگر هرگز مطرح نشد. رابطه لورا و ماسیمو در صخره است، بنابراین اولی تصمیم می گیرد به نوسانات حرفه ای خود بازگردد. هنگامی که او دوباره شروع به شیرجه زدن به دنیای مد می کند، ناچو برمی گردد و باعث می شود لورا احساس تعارض کند.

لورا چه کاری را انتخاب می کند؟

آیا او با ماسیموی بدرفتار، کنترل‌کننده و سمی می‌ماند یا به سراغ گانگستر رقیب ناچو می‌رود؟ یا شاید او فقط باید از این مردان سمی دور شود و خودش به بیرون حمله کند؟ تصمیم گیری تصمیم گیری!

برای دانلود قسمت اول فیلم 365 روز به انتهای مقاله مراجعه کنید

و از نظر طرح همین است. این «داستان» (اگر حتی می‌توانید آن را اینطور بنامید) اساساً اینجاست تا صحنه‌های جنسی را کنار هم بگذارد، اما در حال حاضر این یک کلاه قدیمی است، و مطمئناً هیچ بهانه‌ای برای نداشتن شخصیت یا طرح داستان نیست. در واقع، فیلم‌های بزرگسالان با پیشرفت بهتری نسبت به این فیلم هیجان‌انگیز لهستانی وجود دارد.

و احتمالاً با تماشای آن زمان بهتری خواهید داشت. اگرچه استفاده از کلمه تریلر نیز ممکن است کلمه درستی نباشد، زیرا این نشان می‌دهد که هیجان‌هایی در اینجا وجود دارد – که وجود ندارد.

دانلود و بررسی قسمت اول فیلم 365 روز فیلم 365 days واقعیت فیلم 365 روز دانلود و بررسی فیلم عاشقانه 365 روز 365 days

واقعیت فیلم 365 روز

این واقعیت که این طرح حتی به پایان نمی رسد باید هر آنچه را که باید در مورد این فیلم بدانید را به شما می گوید. و حتی بدتر از آن، این فیلم یک مثلث عشقی بی‌نظیر و بی‌نظیر را ارائه می‌کند. حداقل با 365 Days: این روز میل داشت که در اواخر داستان کمی پیچش ایجاد شود. این بار، نویسندگان حتی حوصله انجام این کار را ندارند – و این نشان می دهد.

حالا فیلم های قبلی هم شهروند کینز نبودند. در واقع، این روز بدون شک بدترین فیلم سال بود که از Morbius برای این عنوان غلبه کرد. اما حتی در آن زمان (و من نمی توانم باور کنم که این را می گویم) آنها حداقل چیزی برای ارائه به مخاطبان داشتند. حتی اگر آن چیزی کوچکترین لقمه یک طرح منسجم باشد. این حتی اون رو هم نداره

بازی ضعیف است، داستان رقت انگیز و دیالوگ ها… خوب، فقط وحشتناک است. لقمه های ریز گفتار شخصیتی که در اینجا وجود دارد شامل جملات کلاسیکی مانند: “تو می توانی از من فرار کنی… اما نمی توانی از احساست فرار کنی.” و “زنی که فقط برای مردش زندگی می کند همیشه ناراضی خواهد بود.”

شاید ناشادی بهترین احساس برای توصیف حس تماشای این فیلم باشد. این یک اتلاف زمان است که به درستی ساخته نشده است، و ورود دیگری در جهان 365 در حال انجام است که همچنان نوار استانداردهای فیلم را پایین می آورد.

بهترین دیالوگ‌های فیلم ۳۶۵ روز | نقد و بررسی فیلم عاشقانه ۳۶۵ روز دانلود

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x