دانلود و نقد بررسی فیلم ها

دانلود و بررسی فیلم سینمایی هندی کلاس دهم DASVI 2022 کمدی

دانلود و بررسی فیلم سینمایی هندی کلاس دهم DASVI 2022 کمدی ایده قیام رابری دوی علیه لالوی خود جالب است زن و شوهر یاداو، دیگر در قدرت نیستندزبان: هندی  

گانگا رام چوداری در داسوی وزیر ارشد یکی از ایالت های شمال هند است. همسرش بیملا دیوی خانه و گاوهایشان را اداره می کند، با احترام با او رفتار می کند و چنان از او ترسیده است که صدایش در حضور او تقریباً زمزمه می کند.

گانگا در حالی که یک کلاهبرداری در حال بررسی است به بازداشت قضایی فرستاده می شود. او با اطمینان از اینکه سیم‌های عروسکی بیملا را در دست دارد، او را در غیاب او به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی منصوب می‌کند.

برای دانلود فیلم سینمایی هندی کلاس دهم DASVI 2022 به انتهای مقاله مراجعه کنید

بر خلاف انتظار او، بیملا زمانی که طعم اقتدار را می چشد تغییر می کند. و درگیری گنگای متکبر با ناظر زندان فسادناپذیر باعث می‌شود که او به کتاب‌های مدرسه‌اش بازگردد – او تا کلاس 8 در کودکی درس خوانده و اکنون تصمیم می‌گیرد در امتحانات کلاس 10 شرکت کند.

بیشتر بخوانید:

تریلر Dasvi

این و خیلی چیزهای دیگر قبلاً در تریلر Dasvi (دهم) فاش شده است. در فیلم کارگردان توشار جالوتا، آبیشک باچان (با اعتبار ابیشک آ. باچان) با بازی گانگا، نیمرات کائور در نقش بیملا و یامی گوتام دار در نقش پلیس زن، جیوتی دسوال، بازی می‌کنند. 

مفهوم داسوی پتانسیل آشکاری دارد از جمله دلایل دیگر – با وجود سلب مسئولیت استاندارد آغازین مبنی بر اینکه این یک اثر تخیلی است و هرگونه شباهت به افراد واقعی “کاملاً تصادفی و غیرعمدی” است – شباهت حماسه گانگا و بیملا به تیم سیاسی زن و شوهر واقعی بیهار سابق. CMs Lalu Prasad Yadav و Rabri Devi غیرقابل انکار هستند و به سختی تصادفی یا غیرعمدی به نظر می رسند (*اموجی خنده را در اینجا وارد کنید*). 

پس از آن، اولین مسابقه نیم ساعته، با قدرت شباهت های سرگرم کننده، بازیگران به طور طبیعی جذاب، حس شوخ طبعی و انرژی در روایت. یک لمس سبک و سرزندگی تا حدودی بقیه فیلم را نیز حفظ می کند، اگرچه در زیر وزن ماده محدودش، بیش از یک نقطه نازک می شود.

دانلود و بررسی فیلم سینمایی هندی کلاس دهم DASVI 2022 کمدی ایده قیام رابری دوی علیه لالوی خود جالب است زن و شوهر یاداو، دیگر در قدرت نیستند

برای دانلود فیلم سینمایی هندی کلاس دهم DASVI 2022 به انتهای مقاله مراجعه کنید

قیام رابری دوی علیه لالوی

ایده قیام رابری دوی علیه لالوی خود جالب است، اما قبل از اینکه بیملا در داسوی به یک قدرت‌طلب دستکاری تبدیل شود، فیلم به بررسی روند وقایعی نمی‌پردازد که می‌تواند این دگرگونی زن خانه‌نشین و لرزان را قانع‌کننده کند. . آنچه ما از سفر او به عنوان یک پیاده ترسناک می بینیم، در طول یک آهنگ به پایان می رسد، که بین رقص گانگا با همرزمانش و زندگی سیاسی بیملا به هم می پیوندد.

بیشتر بخوانید:

عکس‌های فوری که روی یک آهنگ گذاشته می‌شود – این فرمولی است که سینمای هند برای دهه‌ها از آن برای به تصویر کشیدن دیدار قهرمان و قهرمان و عاشق شدن در زمانی که فیلمنامه او را چیزی بیش از «علاقه‌ی عشقی» تلقی نمی‌کند، استفاده کرده است. عجیب است که جالوتا از همان ابزار روایی برای به تصویر کشیدن تکامل زنی استفاده کند که اقداماتش برای خط داستانی  داسوی نقش اساسی دارد.

سینمای هندی

جیوتی دسوال نیز از نوشتن ناقص رنج می برد. این پلیس زن که تا حدی مخلص حرفه ای است، هیچ لایه ای برای شخصیت خود ندارد. چه چیزی او را تیک می زند؟ چگونه او تبدیل به فردی شد که قبل از سرزنش قدرتمندترین مرد در ایالت خود یا حتی توهین علنی به او پلک نمی زند؟ آیا او هرگز حتی یک سوسو ترس را احساس می کند؟ نمی دانم.

سینمای هندی هنوز نقش دیگری را به نیمرت کائور نداده است تا با همسر تنهایی که او در آن بی عیب و نقص بازی کرده است، برابری کندجعبه ناهار(2013). او حداقل لحظات خود را در داسوی دارد . این فیلم که به صورت کمدی طراحی شده است، به استعداد یامی گوتام دار به عنوان یک کمدین فضایی نمی دهد که دربالا(2019). شخصیت او نمی تواند شخصیت صاف جیوتی را جبران کند.

آبیشک باچان نقش بهتری را در بین این سه بازی می‌کند، هر چند انتخاب‌های بعدی گانگا نامحتمل باشد. این بازیگر با اشتیاق وارد Dasvi – و ماموریت آن برای ترویج آموزش – می شود. او پر جنب و جوش است و به نظر می رسد در اینجا اوقات خوبی را سپری می کند.

فیلم هندی

نقش یاران زندان گانگا را بازیگران جالبی بازی می کنند. مانو ریشی چادا به عنوان یک پلیس متعصب مرا سرکوب کرد. و Arun Kushwah (در اینجا به عنوان Arun Kushwaha اعتبار دارد) شخصیت برجسته ای دارد. این یک نمونه نادر – و خوشایند – است که در یک فیلم هندی از یک بازیگر مبتلا به کوتوله به عنوان یک شخص واقعی و نه منبع طنز صرف رفتار می شود.

برای دانلود فیلم سینمایی هندی کلاس دهم DASVI 2022 به انتهای مقاله مراجعه کنید

داسوی توسط ریتش شاه، سورش نایر و ساندیپ لیزل بر اساس داستانی از رام باجپای نوشته شده است و کومار ویشواس شاعر-سیاستمدار به عنوان مشاور فیلمنامه و گفتگو. دیدن گنجانده شدن گانگا در رویدادهای تاریخی مهم بسیار لذت بخش است، اما نویسندگان به عمق آن صحنه ها یا ایده های دیگر خود نمی پردازند – آنها به اشاره ای به نارساخوانی می پردازند، و برخورد آنها با خشونت بین طبقاتی به همان اندازه ساده است. تصویر آنها از رسانه ها و طبقه سیاسی.

داسوی همچنین آنقدر که ممکن است از این واقعیت که تا حدی از زندگی دو سیاستمدار زنده هندی تقلید می کند، تصور کنید شجاع نیست.

بیشتر بخوانید:

زن و شوهر یاداو، بالاخره دیگر در قدرت نیستند

فیلم با یک شوخی هوشمندانه درباره Fit India و دیگر ابتکارات دولت مرکزی کنونی به رهبری عبارات کلیدی آغاز می‌شود، اما در نگاهی به گذشته، آن لحظه شجاعت در مقابل تصمیم برای نادیده گرفتن جواهر لعل نهرو در حالی که چهار رهبر جنبش آزادی هند را برجسته می‌کند، کمرنگ می‌شود. از نهرو – که برای حزب حاکم تحقیر می شود – فقط به صورت گذرا ذکر شده است.

آهنگ های ساچین جیگر برای داسوی شامل ماچا ماچا ری و سفر غنی با تمپوی عفونی و آهنگ های خوبشان است. Thaan liya (خوانده عالی توسط Tanishkaa Sanghvi، Sukhwinder Singh و دیگران ) بهترین در این موسیقی متن است، اگرچه ملودی و تنظیم کرال آن یک خماری از Ek jindari دارد که به موفقیت خود آهنگسازان در آن بازمی گردد.متوسط ​​نیست(2017، هندی).

پس این Dasvi است – قسمتی سرگرم‌کننده، تا حد زیادی از روی سطح نگرانی‌ها و شخصیت‌هایش می‌گذرد، اما به اندازه‌ای است که آن را به یک تجربه سرگرم‌کننده تبدیل می‌کند.

برای دانلود فیلم سینمایی هندی کلاس دهم DASVI 2022 روی لینک مورد نظر کلیک کنید

دانلود با کیفیت 1080P حجم 2.2GB                         پخش آنلاین 

دانلود با کیفیت 720P حجم 1.2GB                             پخش آنلاین

دانلود با کیفیت 480P حجم 849.61MB                      پخش آنلاین

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x