دانلود و نقد بررسی فیلم ها

دانلود و بررسی فیلم جان ویک قسمت چهارم John Wick: Chapter 4 2023

برای دانلود فیلم جذاب و اکشن جان ویک 4 به انتهای مقاله مراجعه کنید

دانلود و بررسی فیلم جان ویک قسمت چهارم John Wick: Chapter 4 2023 برای دانلود فیلم جذاب و اکشن جان ویک 4 به انتهای مقاله مراجعه کنیددر جدیدترین و طولانی‌ترین فیلم در ویک ورلد، قاتل اصلی کیانو ریوز از پاریس بازدید می‌کند و شهر را قرمز می‌کند.

یکی از لذت های مبتذل سریال «جان ویک» این است که خشونت را بدون منطق معمولی بلاهبلا زیبا می کند و به وجدان متوسل می شود. هر فیلم – چهارمین فیلم که این هفته اکران می شود – به طور همزمان به یک قاتل ساده لوح با داستانی مبهم و مهارت های خارق العاده می پردازد.

ویک (کیانو ریوز) که یک هنرپیشه مرگ است، دلایل خود را دارد، یا این که سریال اصرار دارد، اما او می کشد، زیرا این همان کاری است که او انجام می دهد. مال اوست همانطور که کلینت ایستوود در «نابخشوده» می گوید: «لایق هیچ ربطی به آن ندارد».

ایستوود در DNA مجموعه “ویک” حضور دارد 

و به روشی که ریوز عمدا کلمه بله را بیرون می آورد – و همینطور ژان پیر ملویل، جکی چان، باستر کیتون، جان وو، فرد آستر، ” پوینت بلانک ” The Three Stooges و ” Get Carter “. با این اوصاف، داستان کلی تا حدی مینیمالیسم کاهش یافته است، به خصوص زمانی که با یک ابرقهرمان معمولی bloat-a-thon مقایسه می شود.

در اولین فیلم Wick، قاتل پس از کشتن توله سگ او – هدیه ای از همسر مرده اش – و سرقت ماشینش توسط گانگسترها، قاتل راه خونین خود را از سر می گیرد. دیری نگذشت که او با کارفرمایان سابق خود، یک سندیکای شرور به نام میز بالا، دشمنی کرد.

علیرغم جنبه ظاهراً هابزی، ویک ورلد قوانینی دارد، و در فیلم دوم، این شخصیت به عنوان «تکفیر» شناخته می‌شود، کلمه‌ای که نمایه میز بالا را به‌عنوان مظهر سایه‌ای و شبه مذهبی نخبگان قدرت مطلق نشان می‌دهد. غرور یک گروه دانا و همه‌چیز از اربابان عروسک‌های عالم اموات، نظریه‌ی توطئه‌ای در فیلم‌های اولیۀ فیلم است و در حال حاضر.

این احمقانه، به طرز مبهمی سیاسی است، و به بینندگان اجازه می دهد تا فیلم را هر طور که ترجیح می دهند تفسیر کنند – یا فقط می توانند روی تزئینات مخملی، مکان های عجیب و غریب، سرها و بدن های در حال انفجار در حرکتی باشکوه شیار کنند.

کارگردان سریال

دانلود و بررسی فیلم جان ویک قسمت چهارم John Wick: Chapter 4 2023 برای دانلود فیلم جذاب و اکشن جان ویک 4 به انتهای مقاله مراجعه کنید

چاد استاهلسکی، یک کهنه‌کار بدلکاری است (او برای ریوز دوبله شده است)، بنابراین به‌طور قابل‌توجهی دوست دارد بدن‌ها را هنگام حرکت – چرخش، اوج گرفتن و سقوط – در فضا نشان دهد. او از کلوزآپ‌ها و شات‌های متوسط ​​زیادی استفاده می‌کند، اما دوست دارد برای قاب‌بندی تمام‌فیگور à la Astaire عقب‌نشینی کند.

این به شما این امکان را می دهد که در فیزیک بدنی اجراکنندگان، در ظرافت و قدرت پولادین آنها و همچنین به قدردانی از هندسه و دقت طراحی رقص مبارزه، تجلیل کنید. این تمرکز بر ضعف و ناپایداری این اجسام، انسانی بودن آنها، به ویژه ویک تأکید می کند، زیرا این مرد به ظاهر شکست ناپذیر بارها مورد خشونت قرار می گیرد.

جان ویک: فصل 4

«جان ویک: فصل 4» که توسط شی هاتن و مایکل فینچ نوشته شده است، تقریباً مانند فیلم‌های قبلی پخش می‌شود، هرچند که با سرعت 169 دقیقه بیشتر است. با این حال، به ندرت طولانی می شود زیرا دیالوگ نسبتاً کمی وجود دارد و زمان استراحت وجود دارد.

در بیشتر موارد، ویک تعقیب می‌کند یا توسط قاتلان دیگر تعقیب می‌شود، تیراندازی می‌کند و چاقو می‌زند، دست و پنجه نرم می‌کند و غرغر می‌کند در مجموعه‌ای از مجموعه‌هایی که از لحاظ بصری متمایز، به‌دقت صحنه‌سازی شده و فیلم‌برداری شده‌اند.

او هر چند وقت یکبار با رفقای قدیمی خود صحبت می کند، به ویژه سه نفر خوش صدا و باسابقه ایان مک شین، لارنس فیشبرن و لنس ردیک (که اخیراً درگذشت )، مجریانی که با چهره های منحصر به فرد خود، رزومه های سخت و رزومه های سخت به سریال درخشش و تاریخ می بخشند. تحویل قوس کاملا تنظیم شده

چهره‌های جدید

چهره‌های جدیدی از جمله بازی‌های دوستانه محتاط (هیرویوکی سانادا، رینا ساویاما)، جنگجویان دلسوز (دانی ین، شامیر اندرسون) و شرور ثروتمند دیگری (بیل اسکارسگارد)، یک بدجنس اروپایی با کت و شلوارهای پر زرق و برق سفارشی و ذوق و سلیقه وجود دارند.

شکنجه و موسیقی کلاسیک این مجموعه مختصات جغرافیایی نیویورک محور خود را گسترش داده است و در حالی که به خاورمیانه، ژاپن و اروپا می‌رود، همچنان به الگوی محدود خود نزدیک است. بنابراین، مینیون های خالکوبی شده میز بالا در دامن های مدادی بازگشته اند.

یک سگ دیگر و یک سکانس مفصل دیگر در یک کلوب رقص شلوغ وجود دارد (خیابان ها در مقایسه خالی هستند) اما، مهمتر از همه، هنوز هیچ نشانه ای از وضعیت نظارت مدرن وجود ندارد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x