دانلود و نقد بررسی فیلم ها

دانلود و بررسی فیلم آب عمیق 2022 «Deep Water»

فیلم هیجان انگیز و سخت بلعیده آدریان لین

دانلود و بررسی فیلم آب عمیق 2022 «Deep Water» فیلم هیجان انگیز و سخت بلعیده آدریان لین فیلم آب عمیق 2022ویک ( بن افلک ) و ملیندا ( آنا د آرماس ) یک ازدواج آزاد دارندپس از وقفه ای 20 ساله از پرده بزرگ، هلمر «بی وفا» با این اقتباس پرشور و کم عمق پاتریشیا هایسمیت بازمی گردد.

چیزی در « آب عمیق » آدریان لاین کم است ، و این فقط بدن مارتین مک‌ری نیست، آخرین رقیب بدبختی که کمی بیش از حد با همسر ویک ون آلن دوست شد.

فیلم آب عمیق 2022

ویک ( بن افلک ) و ملیندا ( آنا د آرماس ) یک ازدواج آزاد دارند، اما … حواس پرتی او عادت دارد ناپدید شود، و به همین ترتیب تقریباً تمام ارتباط با رفتار انسانی قابل تشخیص در اقتباس سرد و غیرمنتظره کارگردان «جاذبه کشنده» از فیلم است. 1957 رمان پاتریشیا هایسمیت برای Hulu. این مهیج وابسته به عشق شهوانی هنوز هم جذاب و سرگرم کننده است، توجه داشته باشید، اما تا آنجا که در مورد روابط واقعی می گوید چندان مفید نیست.

برای دانلود فیلم آب عمیق 2022 «Deep Water» به انتهای مقاله مراجعه کنید

در اواخر قرن گذشته، لین یک دوره طولانی و موفق در به تصویر کشیدن پویایی های جنسی پیچیده از طریق چشمان بزرگسال داشت، اما 20 سال از «بی وفا» می گذرد – او دو دهه را صرف مبارزه برای از بین بردن این فیلم کرد – و اکنون هشت ساله است.

بیشتر بخوانید:

نفوذ هلمر بر سیزلرزهای بعدی توانایی خود او را برای شوک تضعیف کرده است. فیلم‌هایی مانند «دختر رفته» و «پنجاه سایه خاکستری» هیچ چیز دیگری نیستند، اگر نه جزئی از زیبایی‌شناسی کلاسیک لاین (که به رابطه جنسی جدی‌تر از رقبای نرم‌افزارش برخورد می‌کند)، و پاکت را به دورتر از چیزی که کارگردان مایل به انجام این پروژه خاص است، می‌کشد. .

حساسیت لاین

دانلود و بررسی فیلم آب عمیق 2022 «Deep Water» فیلم هیجان انگیز و سخت بلعیده آدریان لین فیلم آب عمیق 2022ویک ( بن افلک ) و ملیندا ( آنا د آرماس ) یک ازدواج آزاد دارند

از نظر مواد، حساسیت لاین با توجه به مشغله مشترک آنها با حسادت و میل غیرقانونی، با هایسمیت مناسب به نظر می رسد. اما معلوم شد که فیلمساز فاقد حس روان‌شناسی نویسنده با استعداد «آقای ریپلی» است و به جای آن بر تعلیق تأکید می‌کند – خوب، این و حلزون‌ها، که مقدار شگفت‌انگیزی از توجه فیلم را به خود اختصاص می‌دهند (اما بیشتر در این مورد در یک دقیقه. ). به نظر می رسد که لاین، طرح محور، زیبا مثل همیشه – به یک خطا – بیشتر نگران چگونگی اتفاقات است تا اینکه چرا اتفاق می افتد.

بسیاری از این موارد را می‌توان به سادگی، با گنجاندن یک مکالمه – یا بهتر است بگوییم، یک مشاجره – بین ویک و ملیندا حل کرد که در آن زوج قوانین ترتیب خود را به هم می‌ریزند. آنها چیزی دارند که گاهی از آن به عنوان “تفاهم” یاد می شود.

مشکل این است که ما آن را درک نمی کنیم. در نقش ویک، بن افلک در بیشتر فیلم خشمگین و خشمگین به نظر می‌رسد، و در مهمانی‌های شام از آن طرف اتاق به ملیندا می‌درخشد و او با وقاحت با مردان دیگر معاشقه می‌کند. اکثر شوهران احتمالاً واکنش مشابهی خواهند داشت.

اما اکثر شوهران به همسرانشان اجازه نمی‌دهند که با هر کسی که می‌خواهند ازدواج کنند، تا زمانی که توافق کنند که خانواده را از هم نپاشند – اتفاقی که در «Deep Water» هم همینطور است.

بیشتر بخوانید:

ویک زود بازنشسته می شود

به راحتی ثروتمند شد، و اکنون به عنوان یک شوهر خانه خدمت می کند و از دخترشان (گریس جنکینز) مراقبت می کند، در حالی که ملیندا در شهر خود را سرگرم می کند. شب‌های آن‌ها مجموعه‌ای از مهمانی‌های متوالی در خانه دوستان است که در آن او به ناچار بیش از حد مشروب می‌نوشد و از مرز عبور می‌کند.

برای دانلود فیلم آب عمیق 2022 «Deep Water» به انتهای مقاله مراجعه کنید

اما خط کجاست؟ و ویک به چه فکر می کند وقتی ملیندا را در حال بیرون آمدن با جوئل (برندان سی. میلر) احمق خوش تیپ در یکی از این مهمانی ها می گیرد؟

دانلود و بررسی فیلم آب عمیق 2022 «Deep Water» فیلم هیجان انگیز و سخت بلعیده آدریان لین فیلم آب عمیق 2022ویک ( بن افلک ) و ملیندا ( آنا د آرماس ) یک ازدواج آزاد دارند

او از پنجره بالایی به پایین خیره می شود و چشم او را جلب می کند، و در این مبادله، قرار است نتیجه بگیریم… چی؟ که او با آن خوب است؟ که دیدن او با مرد دیگری او را روشن می کند؟ اینکه ملیندا او را جرأت می کند واکنش نشان دهد؟

حتی شاید همه موارد بالا. بیان افلک به طرز عصبی غیرقابل درک است، که می تواند پاسخ درستی در زمینه خاصی باشد: مردم در زندگی واقعی تمایل دارند که نسبتاً پوکری باشند. ما مطمئناً می‌توانیم درباره خوب یا بد بودن تلگراف واکنش‌های درونی یک شخصیت بحث کنیم، با این حال، در این زمینه، مخاطبان به نوعی سرنخ نیاز دارند تا بدانند چگونه رابطه‌شان را بخوانند، و افلک از آن خودداری می‌کند.

ویک و ملیندا

یک صحنه اولیه که ویک و ملیندا را در حال بازنشستگی در گوشه های جداگانه خانه نشان می دهد، نشان دهنده فاصله عاطفی بین این زوج است. بعد از مهمانی، ملیندا رابطه جنسی او را رد می کند و او را از اتاق بیرون می فرستد. اما بعداً، پس از اینکه ویک با رقصیدن با زن دیگری او را غافلگیر کرد، یک جلسه عشق ورزی پرشور به راه می افتد.

یک جنبه معمایی فریبنده در تلاش برای باز کردن رمزهای رابطه آنها وجود دارد. مشکل اینجاست که آنها سازگار نیستند، و آنچه که او می گوید – به او یا دوستانش (داش میهوک و لیل رل هاوری، همیشه برای خنده خوب هستند)، لزوماً منعکس کننده احساس او نیست.

بیشتر بخوانید:

ویک ادعا می کند که او را بدون قید و شرط می پذیرد – که پایان غیرقابل قانع کننده فیلم را رقم می زند، متفاوت از کتاب (یا “Eaux profondes”، اقتباس فرانسوی از سال 1981، با بازی ژان لوئی ترینتینانت و ایزابل هوپر). اما بر خلاف بسیاری از روابط باز عملکردی، او نمی تواند حسادت خود را به خاطر خوشبختی او فرو ببرد.

ویک در طول فیلم از یک قاتل به قاتل تبدیل می شود و اصلاً مشخص نیست که چه چیزی سوئیچ را باز می کند. در یک لحظه خصوصی با جوئل، ویک چیزی را که بعداً به عنوان یک شوخی توصیف می کند، انجام می دهد و ادعا می کند که مسئول ناپدید شدن مارتین مک ری است.

برای دانلود فیلم آب عمیق 2022 «Deep Water» به انتهای مقاله مراجعه کنید

دون ویلسون

این روش او برای تهدید این گل میخ گستاخ است، و به او اجازه می دهد تا بداند که با اسباب بازی های همسرش آنقدر که باید ادعا کند “آرام” نیست، و کار می کند. جوئل عقب نشینی می کند. اما داستان حول و حوش می شود و همسایه تازه وارد شهر، دون ویلسون (تریسی لتس) حتی او را به قول خود می پذیرد، تا جایی که بعد از اینکه یکی دیگر از “دوستان” ملیندا مرده است، یک چشم خصوصی استخدام می کند.

لاین برای مدتی ما را با ابهام همه چیز وسوسه می‌کند، و POV فیلم را با ویک هماهنگ می‌کند، که هر زمان که احساساتش جریحه دار شد به گلخانه عقب نشینی می‌کند تا با حلزون‌هایش بازی کند. چرا حلزون؟

این موجودات هرمافرودیتی مطمئناً باید نوعی استعاره را نشان دهند که آنقدر مبهم است که به راحتی قابل تفسیر نیست. آن‌ها همچنین نقش مستقیم‌تر و احساسی‌تری را ایفا می‌کنند: در «دختر رفته»، افلک با نگاهی اجمالی به برهنگی جلویی زیر دوش، تماشاگران را غافلگیر کرد.

دانلود فیلم آب عمیق 2022 «Deep Water»

در اینجا، بزرگترین شوک صحنه ای است که در آن او اجازه می دهد چند تا از این گاستروپودهای دوست داشتنی دست هایش را بریزند.

با ادامه فیلم، اقدامات ویک غیرقابل باورتر می‌شود، اما لاین به اندازه‌ای کارگردان با استعداد است که می‌تواند ما را سرمایه‌گذاری کند، حتی در یک سوم دیوانه آخر. در هر صورت، او چیزها را به اندازه کافی پیش نمی برد. به عبارت دیگر، او هنوز در کاری که انجام می دهد عالی است. او فقط به اندازه کافی آن را انجام نمی دهد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x