دانلود و نقد بررسی فیلم ها

بررسی و دانلود فیلم بهولا 2023 Bholaa: Ajay Devgn اکشن

بررسی و دانلود فیلم بهولا 2023 Bholaa: Ajay Devgn اکشن نقد و بررسی فیلم Bholaa: فیلم اکشن همه جانبه Ajay Devgn-Tabu برای افراد ضعیف نیست اما برای شما ارزش زیادی دارد.تریشول در دست، پیشانی‌اش آغشته به خاکستر مقدس آجی دوگن در

«Bholaa» تهدیدآمیز به نظر می‌رسد، اما در غیر این صورت تلاش می‌کند تا

ویژگی‌های اسطوره‌ای شخصیت خود را منتقل کند.

فیلم جدید به کارگردانی، تهیه کنندگی و تیتراژ Ajay Devgn – یک پلنگ معرفی شد.

همانطور که سلب مسئولیت در تیتراژ آغازین نشان می‌دهد، این حیوان کاملاً با استفاده از CGI ساخته شده است، اگرچه این رام‌ترین چیز در مورد آن نیست. 

فیلم جدید Bholaa اکشن

هنگامی که آجی، نقش قهرمان ما، بهولا، از یک کامیون پایین می‌آید و کارهایی مانند پیاده‌روی کوتاه قهرمان انجام می‌دهد، پلنگ عقب‌نشینی می‌کند و می‌پیچد. قهرمانی آجی در این فیلم آنقدر بزرگ است که یک شکارچی راس را به یک گربه ترسناک واقعی (و خنده دار) تبدیل می کند.

برای دانلود فیلم بهولا 2023 Bholaa: Ajay Devgn اکشن به انتهای مقاله مراجعه کنید

پلنگ افزودنی است، یکی از بسیاری که Bholaa را از مواد اولیه آن متمایز می کند. این فیلم بازسازی فیلم موفق تامیل Kaithi در سال 2019 است .

فیلمنامه اصلی به نویسندگی و کارگردانی لوکش کناگاراج – بدون شک یکی از هیجان‌انگیزترین فیلم‌سازان اکشن کشور – درسی است برای تأخیر در رضایت‌مندی، نقطه‌گذاری بازده و مجموعه‌های اکشن بزرگ با گستره‌های طولانی از ترس و وحشت. روش شگفت انگیزی وجود دارد که در آن کاناگاراج، به کمک مرد برجسته معمایی خود، Karthi، ما را درگیر نگه می دارد، قبل از اینکه جنون در نیمه دوم فیلم … جایی که به آن تعلق دارد، انباشته شود.

Bholaa (هندی)

کارگردان : Ajay Devgn
بازیگران : آجی دوگن، تابو، وینیت کومار، دیپاک دوبریال، سانجی میشا، کیران کومار، گجراج رائو، آمالا پل
مدت زمان : 144 دقیقه
خلاصه داستان : یک زندانی سابق که برای ملاقات با دخترش در راه است در شبی پر از خشونت و توطئه کشیده می شود.

در مقابل، Bholaa از همان ابتدا دیوانه است. آجی و نویسندگانش (در مجموع چهار نفر) هر گونه ادعای خودداری و سپس برخی دیگر را از دست می دهند. فیلم بیش از حد ماسالا است ، آنقدر مشتاق است که راضی کند. کامل با حیوانات، شماره آیتم ها و تعقیب و گریز با دوچرخه در طول شب.

گاهی اوقات، شبیه تلاقی بین Mad Max: Fury Road و KGF است ، هیچ یک از آنها برای داستانی احساسی و لاغر مانند Kaithi مناسب نیستند . پس از Bachchhan Paandey و Vikram Vedha ، این یک بازسازی هندی دیگر است که برای درمان بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرد. این به Bholaa یک هویت بصری متمایز می دهد، اگر نه تعلیق یا لبه زیادی.

برای دانلود فیلم بهولا 2023 Bholaa: Ajay Devgn اکشن به انتهای مقاله مراجعه کنید
بررسی و دانلود فیلم بهولا 2023 Bholaa: Ajay Devgn اکشن نقد و بررسی فیلم Bholaa: فیلم اکشن همه جانبه Ajay Devgn-Tabu برای افراد ضعیف نیست اما برای شما ارزش زیادی دارد.

کشف مواد مخدر کوکائین

با موفقیت انجام شد و 900 کیلوگرم کوکائین برش نخورده کشف شد. هم غارت و هم ناقلان آن در زندان مخفی لالگنج در UP حبس می شوند. افسر پلیس دیانا جوزف (تابو) فکر می کند که بدترین چیز در پشت سر اوست وقتی که خودش را در یک مشکل می بیند.

چند تن از همکاران او پس از نوشیدن مشروب گازدار در یک مهمانی خداحافظی سالمندان بیهوش شده اند. دیانا تحت فشار برای گزینه ها و زمان، بهولا، یک محکوم سابق را در راه ملاقات با دخترش، دعوت می کند تا پلیس ها را در کامیون سوار کند و آنها را به بیمارستان برساند. این یک سواری دو ساعته است، زمان کافی برای Ashwatthama (دیپاک دوبریال)، رئیس دیوانه گروه مواد مخدر، تا لالگونج را محاصره کند.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x